مقاله علمی و پژوهشی فرهنگ سازمانی و مشتری محوری

مقاله علمی و پژوهشی فرهنگ سازمانی و مشتری محوری

مقاله علمی و پژوهشی" فرهنگ سازمانی و مشتری محوری " مقاله ای است که در18 صفحه و با 26 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به فرهنگ سازمانی ، مشتری محوری ، اخلاق محوری ، عدالت محوری، دانش محوری و فرهنگ مشارکت اشاره شده است.

محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه