مقاله علمی و پژوهشی مدیریت رسانه و همگرایی

مقاله علمی و پژوهشی مدیریت رسانه و همگرایی

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت رسانه و همگرایی " مقاله ای است که در18 صفحه و با 27 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت رسانه، همگرایی ، رسانه چاپی ، اتاق خبر و فناوری نوین اشاره شده است.

محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه