مدیریت رسانه
معرفی فصلنامه های پژوهشی
دوفصلنامه علمی پژوهشنامه رسانه بینالملل
دوفصلنامه علمی «پژوهشنامه رسانه بینالملل» با مقالاتی در زمینه سیاست خارجی، مسایل امنیتی و نظامی، رسانه، راهکارهای ارتقای دیپلماسی و ... در پاییز و زمستان ۱۳۹۹ خورشیدی منتشر شد.
مقاله علمی و پژوهشی مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه
مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه ، مدیریت رسانه ،
مقاله علمی و پژوهشی مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانه ای
مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانه ای " مقاله ای است در 30 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانه ای ، مدیریت رسانه ، سازمان رسانه ، تفکر ک
مقاله علمی و پژوهشی چیستی سازمانهای رسانه ای
مقاله علمی و پژوهشی" چیستی سازمانهای رسانه ای " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به چیستی سازمانهای رسانه ای ، مدیریت رسانه ، ماهیت منابع انسانی ، ماهیت محیط ، سنجش اثرب
مقاله علمی و پژوهشی نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی
مقاله علمی و پژوهشی" نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی ، نظریه هابرماس ، مدیریت رسا
مقاله علمی و پژوهشی ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی
مقاله علمی و پژوهشی" ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی ، بهره وری ، مدیری
مقاله علمی و پژوهشی برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی
مقاله علمی و پژوهشی" برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی ، اقتصاد رسانه ، مدیریت رسانه ، ملاک برون سپار
مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی
مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی ، اقتصاد رسانه ، م
مقاله علمی و پژوهشی تراژدی ها و روزنامه نگاران
مقاله علمی و پژوهشی" تراژدی ها و روزنامه نگاران " مقاله ای است در 10 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به تراژدی ها و روزنامه نگاران، روزنامه نگاری بحران ، مدیریت رسانه و پوشش اخبار اشاره ش
مقاله علمی و پژوهشی فرهنگ سازمانی و مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی" فرهنگ سازمانی و مدیریت رسانه " مقاله ای است در 36 صفحه با 72 منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به فرهنگ سازمانی،انواع فرهنگ سازمانی ، فرهنگ گروهی ، فرهنگ مکتبی ،
مقاله علمی و پژوهشی استقلال تحریریه ای ، روزنامه نگاران و مشارکت در مالکیت و مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی" استقلال تحریریه ای ، روزنامه نگاران و مشارکت در مالکیت و مدیریت رسانه " مقاله ای است در 45 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به استقلال تحریریه ای ، روزنامه نگارا
مقاله علمی و پژوهشی سکوت سازمانی و نیروهای رسانه ای
مقاله علمی و پژوهشی" سکوت سازمانی و نیروهای رسانه ای " مقاله ای است که در 26 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به سکوت سازمانی، مدیریت رسانه ، صدا و سیما و نیروهای رسانه ای اشاره شده است
مقاله علمی و پژوهشی مدیریت رسانه و همگرایی
مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت رسانه و همگرایی " مقاله ای است که در18 صفحه و با 27 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت رسانه، همگرایی ، رسانه چاپی ، اتاق خبر و فناوری نوین اشاره شده است.
محتوای این مقال