مقاله علمی و پژوهشی تابوشکنی و راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران

مقاله علمی و پژوهشی تابوشکنی و راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران

مقاله علمی و پژوهشی" تابوشکنی و راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران " مقاله ای است در 26 صفحه با 12 عنوان فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مطالعات جامعه شناختی منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات تابوشکنی و راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران ، فیلم شوکران ، فیلم آدم برفی ، فیلم اخراجی ها و فیلم مکس مطرح شده است  

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه