مقاله علمی و پژوهشی سیاست های رسانه ای در ایران

مقاله علمی و پژوهشی سیاست های رسانه ای در ایران

مقاله علمی و پژوهشی" سیاست های رسانه ای در ایران " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به سیاست های رسانه ای در ایران ، برنامه توسعه ، توسعه ارتباطات ، پارادایم توسعه ، سیاست رسانه ای ، برنامه اول توسعه ، برنامه دوم توسعه ، برنامه سوم توسعه و برنامه چهارم توسعه اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه