مقاله علمی و پژوهشی گونه شناسی نوآوری های رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی گونه شناسی نوآوری های رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" گونه شناسی نوآوری های رسانه ای " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به گونه شناسی نوآوری های رسانه ای ، سیاستگذاری نوآوری ، سیاستگذاری رسانه ای ، نوآوری محصول ، نوآوری فرایند ، ویژگی نوآوری رسانه ، نوآوری پنهان ، نوآوری پایه ، گرایش فناورانه ، نوآوری کسب و کار و طبیعت نوآوری نووری اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه