مقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی رسانه های جمعی

مقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی رسانه های جمعی

مقاله علمی و پژوهشی" نشانه شناسی رسانه های جمعی " مقاله ای است در 26  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به نشانه شناسی رسانه های جمعی ، مدلول ، دلالت ثانویه ، همنشینی ، جانشینی ، انواع نشانه ، دال و مدلول اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه