تبلیغات
شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکههای اجتماعی به شرط قانون
شبکههای اجتماعی در شرایط کنونی جهان به ویژه پس از همهگیری کرونا، بر دیوار بلند اینترنت سفره گسترده تجاری را برای صاحبان مشاغل و حرف باز کردهاند که اگر شرط «قانون» در این فضا رعایت نشود، آشفته بازاری به وجود می&zwn
مقالات اجتماعی
افکار عمومی در دام تبلیغات گمراهکننده
تبلیغات گمراهکننده با بزرگنمایی و اغراق بیش از اندازه، اطلاعات نادرست و غیرواقعی به مخاطب القا میکند و خریدار را در دام خود میاندازد تا بتواند کالاهای مورد نظر خود را به فروش برساند. بنابراین باید متولی این عرصه تعیین و مجازات
اخبار دانشجویی
پذیرش دانشجو در دانشکده خبر
دانشکده خبر در نیمسال دوم بهمن ماه امسال برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی حرفهای در ۹ رشته مرتبط با رسانه بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور دانشجو میپذیرد.
مقالات فناوری اطلاعات و ارتباطات
۸ نشانه برای هک شدن کامپیوتر شما
حتماً نباید شخص مهمی باشید تا رایانه شما هک شود و البته هک شدن رایانهها هم مسئله پیچیدهای نیست و ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد.
مقالات فناوری اطلاعات و ارتباطات
بهار دیجیتال ایران را خزان نکنید
مهمترین نشانه بحران اقتصاد ایران، رشد اقتصادی منفی یا نزدیک به صفر در سالهای اخیر است که بهنظر میرسد کماکان ادامه داشته باشد. در این سالهای بحرانی تنها بخش اقتصاد کشور که رشد قابلقبولی داشته صنعت
مقالات انتخابات ریاست جمهوری
رسانههایی که حق جانبداری انتخاباتی ندارند
قاعده این است رسانههایی که از بودجه عمومی استفاده میکنند در ایام انتخابات بیطرف باشند و نباید از بودجه عمومی برای تبلیغات جریان یا نامزد خاصی استفاده کنند چرا که این کار از نظر قانونی ممنوع، از نظر اخلاقی نکوهیده و از لحاظ شرع
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
نقش هوشمندانه روابط عمومی در اعتلای نظام ارتباطی کشور
ارتباطات و گسترش آن در جهان امروز از ارکان مهم دستیابی به کارآمدی، پیشبرد برنامهها و دستیابی به توسعه است از این جهت روابط عمومیها به دلیل اینکه در تنویر افکار عمومی نقش موثری را برعهده دارند، بایستی در حوزه وظایف خود نسبت به اقناع و آماد
انتخابات ریاست جمهوری
انتخابات در آینه سواد شبکههای اجتماعی
بیش از سه دهه از قدمهای اول عمومی شدن استفاده از اینترنت در ایران میگذرد. با این حال تنها در حدود نیمی از این زمان میتوان دسترسپذیری عمومی قابل قبول به اینترنت را در جامعه مشاهده کرد.
مقالات رسانه و ارتباطات
تاسیس و تحول رادیو در ایران
تاسیس رادیو در ایران به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای اطلاعرسانی، تاثیر چشمگیری در افزایش اطلاعات و آگاهیهای مردم برجای گذاشت و ناشر افکاری شد که در سطور روزنامهها و کتابها چاپ میشدند و قرار بود، مردم سراسر ای
مقالات سیاسی
تقابل دیپلماسی با دیپلماسی هراسی
۲۸ خردادماه انتخابات ریاست جمهوری برگزار میشود. در کنار بحثهای مختلف در بین جریانهای سیاسی بر سر تعیین نامزد و اعلام برنامهها، یک سؤال هم میتواند این باشد که در انتخابات پیش رو مسأله محوری برای مردم و نامزدها چه خو
مقالات فناوری
۵ نشانه برای سرقت از وای فای
این روزها وای فای به امکانی حیاتی تبدیل شده است، به خصوص حالا که همه چیز به اینترنت وابستگی بیشتری هم پیدا کرده است؛ از مدرسه و دانشگاه گرفته تا دورکاری، این روزها همه چیز به اینترنت وابسته است. اگر در این مدت اینترنت خوب و پرسرعتی داشتید خودش شانس ب
مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات رسانه های بازار کار
مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات رسانه های بازار کار " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات رسانه های بازار کار ، فرصت های شغلی ، جویندگان شغلی ، تبلیغات رسانه ای ، م
مقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اسطوره مصرف گرایی
مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ها و اسطوره مصرف گرایی " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ها و اسطوره مصرف گرایی ، اسطوره شناسی ، تله شاپینگ ، تبلیغات ، فرهنگ مسلط و
تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات
به گفته یکی از نظریه پردازان تبلیغات، اعتماد یکی از بزرگ ترین مشکلات تبلیغات به ویژه تبلیغات اینترنتی است. به خصوص در عصر قدرت مشتری...
پنج تکنیک مهم در تبلیغات،به ویژه تبلیغات نوین:
1.تکنیک گریز از بن بست تبلیغات: بر اساس این تکنیک ، ساختن یک سایت
مقاله علمی و پژوهشی اهمیت روابط عمومی و ارتباطات
مقاله علمی و پژوهشی" اهمیت روابط عمومی و ارتباطات " مقاله ای است که در18 صفحه و با 30 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به اهمیت روابط عمومی، روابط عمومی، تبلیغات وارتباطات اشاره شده است.
محتوای این مقاله دا