تدریس
مقالات آموزشی
فرصتهای آموزشی در فضای دیجیتال
بنابراین باید بپذیریم این الزام و اهمیت فعالیتهای گسترده علمی و پژوهشی در عرصه مجازی حالا دیگر بهدرستی مورد توجه قرار گرفته است اما در کنار این توجه باید نگاه ویژهای به تقویت زیرساختهای دانشگاهها داشت.
بازخورد در خدمت تدریس
چه وقتی، از چه نوع بازخوردی استفاده کنیم؟
مطلب زیر به شما کمک خواهد کرد که زمان مناسب برای ارائه بازخورد را بیابید :
تهیه کننده: فرامرز علی پور
تدریس با چاشنی تفاوت
داشتن یک ارتباط صحیح با دانش آموزان در کلاس مستلزم آشنا شدن با ویژگیهای عمده رفتاری آنهاست. در واقع داشتن تعاملی مناسب با دانش آموزان در گروه شناختی صحیح و البته نه همه جانبه از افراد است، چرا که هیچگاه نمیتوان یک انسان را از تمامی جوانب
تدریس به روش فعال
براساس مبانی نظری روش های فعال تدریس می توان گفت تدریس فعال، تدریسی است که در آن رخدادهای آموزشی به صورت تعامل های علمی، عاطفی و اجتماعی اتفاق می افتد.
تدریس خلاقانه
شکست، بخش جدایی ناپذیر از فرایند خلاقیت است و اغلب افراد خلاق در بسیاری از ایدههایشان شکست خوردهاند تا توانستهاند به موفقیت دست یابند.