بازاریابی
در باره پدر علم بازاریابی نوین در ایران
احمد روستا پدر علم بازاریابی نوین
دکتر احمد روستا عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و پدر علم بازاریابی نوین در ایران پس از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.
معرفی کتب اقتصادی
کتاب ارزیابی طرحهای تولیدی، سرمایه گذاری و تامین مالی پروژهها
کتاب ارزیابی طرحهای تولیدی، سرمایه گذاری و تامین مالی پروژهها (کاربردی)، علاوه بر دربرداشتن تجربیات دیداری و عملی سید مهدی سیدمطهری در اجرای موفق بیش از 80 طرح عمرانی، صنعتی و توسعهای، تلاش نموده تا رابطه بین دانشگاه و صنعت را با اب
مقالات فناوری اطلاعات و ارتباطات
بهار دیجیتال ایران را خزان نکنید
مهمترین نشانه بحران اقتصاد ایران، رشد اقتصادی منفی یا نزدیک به صفر در سالهای اخیر است که بهنظر میرسد کماکان ادامه داشته باشد. در این سالهای بحرانی تنها بخش اقتصاد کشور که رشد قابلقبولی داشته صنعت
آزمون استخدامی جدید
ثبتنام پنجمین آزمون استخدام بخشخصوصی
ثبتنام پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی برای بهره برداری از ۲۳ هزار موقعیت شغلی در بیش از چهار هزار و ۳۰۰ سازمان و شرکت دانشبنیان، صنعتی و تجاری آغاز شد.
انتخابات ریاست جمهوری
انتخابات در آینه سواد شبکههای اجتماعی
بیش از سه دهه از قدمهای اول عمومی شدن استفاده از اینترنت در ایران میگذرد. با این حال تنها در حدود نیمی از این زمان میتوان دسترسپذیری عمومی قابل قبول به اینترنت را در جامعه مشاهده کرد.
کتاب برنامه ریزی کسب و کار یک ساعته
کتاب برنامه ریزی کسب و کار یک ساعته: چگونه میتوان برنامه ریزی کسب و کار را با سرعت و به آسانی نوشت؟ نوشتۀ پاتریک فورسایت، نحوۀ صحیح برنامهریزی راهبردی و سازمانی را به شما میآموزد و راهکارهایی برای کمک به بهبود کسبوکارتان ارائه
کتاب چطور یک طرح کسب و کار بنویسیم
کتاب چطور یک طرح کسب و کار بنویسیم به قلم الکس جنادینیک با ارائهی راهکارهایی کاربردی جهت شروع یک تجارت پر سود به شما کمک خواهد کرد تا رویاهای دست نیافتنی خود را به واقعیت تبدیل کنید.
اگر به تازگی کسب و کارتان را شروع کردهاید، یا قص
کتاب مدیریت بازاریابی؛ راهحلهای حرفهای برای چالشهای روزانه
کتاب مدیریت بازاریابی؛ راهحلهای حرفهای برای چالشهای روزانه از انتشارات دانشکده کسبوکار هاروارد است که توسط مترجمان پیام نورصالحی و نگین شهامتی فرد ترجمه شده است .
عنوان انگلیسی کتاب Understanding Marketing :
کتاب نسل سوم بازاریابی
کتاب نسل سوم بازاریابی اثر نویسندگان فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا و ایوان ستیاوان است که مترجمان حمیدرضا ایرانی و اصغر رحمتی آنرا ترجمه کرده اند .
عنوان انگلیسی کتاب Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit است
بررسی مو
کتاب تمرکز بر مشتری؛ راهحلهای حرفهای برای چالشهای روزانه
کتاب تمرکز بر مشتری؛ راهحلهای حرفهای برای چالشهای روزانه از انتشارات دانشکده کسبوکار هاروارد است که توسط مترجمان سمیه محمدی و مریم شهبازی ترجمه شده است.
عنوان انگلیسی کتاب Focusing on Your Customer: Expert S
کتاب مدیریت استراتژیک بازار
کتاب مدیریت استراتژیک بازاراثر نویسنده دیوید آکراست که مترجمان دکتر احمد روستا و سید رامین هاشمی آنرا ترجمه کرده اند .
عنوان انگلیسی کتاب Strategic Market Management, 10th Edition است و انتشارات آریاناقلم این کتاب را منتشر شده است
بررسی موضوع
کتاب نسل چهارم بازاریابی
کتاب نسل چهارم بازاریابی اثر نویسندگان فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان و هرماوان کارتاجایا است که مترجمان حمید رضا ایرانی و مصطفی اسماعیلی مهیاری آنرا ترجمه کرده اند .
عنوان انگلیسی کتاب Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital است و انتشارات آر
کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک
کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک نوشته آلن دیب و ترجمه فؤاد معصومی است
عنوان انگلیسی کتاب The 1-Page Marketing Plan: Get New Customers, Make More Money, And Stand Out From The Crowd است و انتشارات آرایاناقلم آنرا منتشر کر
کتاب مدیریت استراتژیک بازار
کتاب مدیریت استراتژیک بازار نوشته دیوید آکر است که دکتر احمد روستا و سید رامین هاشمی کتاب را ترجمه و انتشارات آریاناقلم آن را منتشرنموده است
عنوان انگلیسی کتاب Strategic Market Management, 10th Edition می باشد
بررسی موضوع کتاب:
ا
مقاله تجزیه و تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی و صادرات زعفران در ایران با تأکید بر استان فارس
مقاله علمی و پژوهشی " تجزیه و تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی و صادرات زعفران در ایران با تأکید بر استان فارس " مقاله ای است در 30 صفحه و با 44 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است
در این مقاله
سئوالات آزمون دکترای مدیریت بازرگانی سال 1396
دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته مدیریت بازرگانی سال 1396
در این دفترچه 80 سئوال در زمینه آمار و کاربرد آن در مدیریت ، مبانی سازمان و مدیریت ، اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ، بازاریابی ، مدیریت بازار و رفتار مصرف
مقاله علمی و پژوهشی بازاریابی اخلاقی و سرمایه اجتماعی
در این مقاله علمی و پژوهشی که در26 صفحه و با 23 عنوان فهرست منبع ارائه شده است بازاریابی اخلاقی ، سرمایه اجتماعی ، بازاریابی ، مطلق گرایی اخلاقی ، نسبی گرایی اخلاقی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در زمینه یافته های پژوهشی بحث و بررسی شده و نتایج آما