کالاهای فرهنگی
![مشت پُر زور کتاب بر کرونا و فضای مجازی در ۲۰۲۱ مشت پُر زور کتاب بر کرونا و فضای مجازی در ۲۰۲۱](/storage/cache/420-420-1-width-3a3420fd0a698c50c1f6879a508b5db0.jpg)
پژوهش اجتماعی
مشت پُر زور کتاب بر کرونا و فضای مجازی در ۲۰۲۱
حوزه کتاب در ۲۰۲۱ میلادی در حال دست و پنجه نرم کردن با کرونا و فضای مجازی بود، اما این اتفاقها نتوانسته اقبال عمومی در جهان را به این کالاهای فرهنگی کم کند و برخی از پرفروشترینهای آن ذائقهها را تغییر دادهاند.
![مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی](/data/media/image.php?url=contents/images/5d04d0c2cc9e0.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی
مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی ، شبکه اجتماعی ، رسانه های ج