کالاهای فرهنگی
پژوهش اجتماعی
مشت پُر زور کتاب بر کرونا و فضای مجازی در ۲۰۲۱
حوزه کتاب در ۲۰۲۱ میلادی در حال دست و پنجه نرم کردن با کرونا و فضای مجازی بود، اما این اتفاقها نتوانسته اقبال عمومی در جهان را به این کالاهای فرهنگی کم کند و برخی از پرفروشترینهای آن ذائقهها را تغییر دادهاند.
مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی
مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی ، شبکه اجتماعی ، رسانه های ج