فروشگاه اینترنتی
![کتاب کبوتر قاصد زندگینامه دانش آموز شهید حسین صافی کتاب کبوتر قاصد زندگینامه دانش آموز شهید حسین صافی](/storage/cache/420-420-1-width-d29b453dccfb62363264e49a48bd2cc1.jpg)
معرفی کتب جدید
کتاب کبوتر قاصد زندگینامه دانش آموز شهید حسین صافی
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، از انتشار زندگینامه دانش آموز شهید «حسین صافی» با عنوان «کبوتر قاصد» خبر داد.
![بررسی تغییرات طرح فضای مجازی مجلس بررسی تغییرات طرح فضای مجازی مجلس](/storage/cache/420-420-1-width-b8f4baf1eb7fdf9c3624b395eb944651.jpg)
فضای مجازی
بررسی تغییرات طرح فضای مجازی مجلس
طرح فضای مجازی در ۶ فصل و ۴ ماده تنظیم شده و در راستای انتقاداتی که طی دو هفته اخیر در مورد آن شد نگاه واقع بینانه تری پیدا کرده و سعی شد تا نگرانیهای موجود را با واژه پردازیهای صریح برطرف کنیم و مفاد آن از ۳۴ ماده به ۳۷ ماده افزایش
![کتاب همه چیز از رویا شروع می شود کتاب همه چیز از رویا شروع می شود](/storage/cache/420-420-1-width-77ee52a32b87aa672ad83b3bf7e6f116.jpg)
معرفی کتب انتشارات مدرسه
کتاب همه چیز از رویا شروع می شود
کتاب «همه چیز از رویا شروع میشود» مبنی بر چگونگی فرایند برنامهریزی برای کسب موفقیت در زندگی از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.
![اینترنت چقدر برای اقتصاد مهم است؟ اینترنت چقدر برای اقتصاد مهم است؟](/data/media/image.php?url=contents/images/5df68f59a39fc.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
اینترنت چقدر برای اقتصاد مهم است؟
جمیل مفاخریتجربه اخیر نشان داد که با قطع اینترنت، بسیاری از خدمات از دسترس مشتریان و صاحبان مشاغل خارج شده و شرکتهای مبتنی بر اینترنت، همچون انواع تاکسیهای اینترنتی، انواع سایتهای فعال در حوزه آگهی کالا، بسیاری از فروشگاههای ا
![مقاله علمی و پژوهشی تکنیک متن کاوی و خوشه بندی در شعارهای تبلیغاتی مقاله علمی و پژوهشی تکنیک متن کاوی و خوشه بندی در شعارهای تبلیغاتی](/data/media/image.php?url=contents/images/5ce84da733b75.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی تکنیک متن کاوی و خوشه بندی در شعارهای تبلیغاتی
مقاله علمی و پژوهشی" تکنیک متن کاوی و خوشه بندی در شعارهای تبلیغاتی " مقاله ای است در 12 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به تکنیک متن کاوی و خوشه بندی در شعارهای تبلیغاتی ، فروشگاه