روابط عمومی

پذیرش دانشجو در دانشکده خبر

اخبار دانشجویی

پذیرش دانشجو در دانشکده خبر

دانشکده خبر در نیمسال دوم بهمن ماه امسال برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی حرفه‌ای در ۹ رشته مرتبط با رسانه بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
دولت هدف جنگ نرم؛ روابط عمومی‌ها چه می‌کنند؟

مقالات روابط عمومی

دولت هدف جنگ نرم؛ روابط عمومی‌ها چه می‌کنند؟

شاید سه ماه و نیم زمان زیادی نباشد که یک دولت در زمینه رسانه‌ای به قوام و انسجام برسد، اما اکنون که دولت سیزدهم به طور طبیعی مشکلات دولت‌های قبل را یدک می‌کشد، در جنگ نرم رسانه‌ای داخلی و خارجی، نقطه هدف قرار گرفته است.
استانداردهای حرفه‌ای برای رسانه انقلابی

مقالات اجتماعی و فرهنگی

استانداردهای حرفه‌ای برای رسانه انقلابی

 تاکیدات مقام معظم رهبری و وزارت فرهنگ بر بازسازی ساختار رسانه‌ای کشور موجب طرح این پرسش شده که این بازسازی چه الزاماتی دارد. در متن پیش رو به تشریح برخی از این مولفه‌ها پرداخته شده است.
فرهنگ  عمومی و رشد و توسعه جامعه

به مناسبت روز فرهنگ عمومی

فرهنگ  عمومی و رشد و توسعه جامعه

فرهنگ عمومی از شیوه رفتارهای عمومی مردم یا عرف، عادات، رسوم و زبان ساخته می‌شود که در همه حوزه‌های زندگی اجتماعی، خانواده، حکومت، اقتصاد و ... حضور دارد. به همین دلیل می‌توان با سیاست گذاری‌های کارآمد سبب شکوفایی آن شد و از آن در
نقش هوشمندانه روابط عمومی در اعتلای نظام ارتباطی کشور

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

نقش هوشمندانه روابط عمومی در اعتلای نظام ارتباطی کشور

ارتباطات و گسترش آن در جهان امروز از ارکان مهم دستیابی به کارآمدی، پیشبرد برنامه‌ها و دستیابی به توسعه است از این جهت روابط عمومی‌ها به دلیل اینکه در تنویر افکار عمومی نقش موثری را برعهده دارند، بایستی در حوزه وظایف خود نسبت به اقناع و آماد
کتاب مقدمه‌ای بر روابط عمومی استراتژیک

کتاب مقدمه‌ای بر روابط عمومی استراتژیک

 کتاب مقدمه‌‎ای بر روابط عمومی استراتژیک ترجمه «محمدرضا حقیقی» و «بابک شایسته» به چاپ رسید. «محمدرضا حقیقی»، مترجم این کتاب روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتاب را می&zwn
مقاله علمی و پژوهشی سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی

مقاله علمی و پژوهشی سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی ، فناوری ارتباطات ، فناوری ا
مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان ، روابط عمومی ، ارتباط تصویری ، گرافیک محیطی ، ن
مقاله علمی و پژوهشی روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی" روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی ، مشتری مداری
مقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و آسیب شناسی اطلاع رسانی خدمات دولت

مقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و آسیب شناسی اطلاع رسانی خدمات دولت

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ها و آسیب شناسی اطلاع رسانی خدمات دولت " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ها و آسیب شناسی اطلاع رسانی خدمات دولت ، روابط عمومی ، دولت
مقاله علمی و پژوهشی دیپلماسی عمومی و الگوی اسلامی آن

مقاله علمی و پژوهشی دیپلماسی عمومی و الگوی اسلامی آن

مقاله علمی و پژوهشی" دیپلماسی عمومی و الگوی اسلامی آن " مقاله ای است در 17 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به دیپلماسی عمومی و الگوی اسلامی آن ، دیپلماسی ، سیاست خارجی ، دیپلماسی عمومی پی
تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

به گفته یکی از نظریه پردازان تبلیغات، اعتماد یکی از بزرگ ترین مشکلات تبلیغات به ویژه تبلیغات اینترنتی است. به خصوص در عصر قدرت مشتری... پنج تکنیک مهم در تبلیغات،به ویژه تبلیغات نوین: 1.تکنیک گریز از بن بست تبلیغات: بر اساس این تکنیک ، ساختن یک سایت
پاورپوینت و کاربرد آن در روابط عمومی

پاورپوینت و کاربرد آن در روابط عمومی

پاورپوینت PowerPoint نرم افزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه های چندرسانه ای کوچک (مانند کاتالوگ های الکترونیکی و برنامه های اطلاع رسانی ساده) است. معمولاً بیشترین مورد استفاده از پاورپوینت در مورد ساخت سیستم تصویری قابل نمایش در سمینارها و جلسات
مقاله علمی و پژوهشی اهمیت روابط عمومی و ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی اهمیت روابط عمومی و ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" اهمیت روابط عمومی و ارتباطات " مقاله ای است که در18 صفحه و با 30 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اهمیت روابط عمومی، روابط عمومی، تبلیغات وارتباطات اشاره شده است. محتوای این مقاله دا