رسانههای رسمی
مقالات شبکه های اجتماعی
رسانههای جریانساز و فضای مجازی تا چه میزان بر نتایج انتخابات اثرگذارند؟
اگرچه در عصر ارتباطات، اثرگذاری رسانههای اصلی و جریانساز بر روند انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اما گسترش شبکههای اجتماعی و تنوع و جذابیتهای آنها باعث شده که به عنوان رقیب در این فرایند سیاسی عمل کنند.
مقالات اجتماعی و رسانه
رسانهها و راهحلهای استارتاپی
روزنامهنگاری حرفهای و رسانههای رسمی ایران گرفتار بحران بزرگی شدهاند؛ بحران کارکردی. میتوان گفت که این رسانهها تا حد زیادی کارکرد خود را از دست دادهاند و دیگر روی مخاطبان چندان اثری ندارند؛ چون مخاطبان از آنها
مقالات انتخابات 1400
سبقت شبکههای اجتماعی از رسانههای رسمی
باید اذعان داشت که امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات زمینه ضعف هرچه بیشتر رسانههای رسمی و دولتی را سبب شده است. لذا به عینه شاهدیم شبکههای مجازی درحال ربودن گوی سبقت و جذابیت از رسانههای رسمی هستند.