هوش سازمانی
مقاله تأثیر بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور
مقاله علمی و پژوهشی " تأثیر بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور " مقاله ای است در 22 صفحه و با 36 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مدیریت منابع انسانی منتشر شده است
در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث بازاریابی درونی؛
مقاله علمی و پژوهشی هوش سازمانی و سازمانهای دانش بنیان
مقاله علمی و پژوهشی" هوش سازمانی و سازمانهای دانش بنیان " مقاله ای است که در 20 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به هوش سازمانی، انعطاف پذیری و سازمانهای دانش بنیان اشاره شده است.
محتو