مطبوعات
مقالات شبکه های اجتماعی
رسانههای جریانساز و فضای مجازی تا چه میزان بر نتایج انتخابات اثرگذارند؟
اگرچه در عصر ارتباطات، اثرگذاری رسانههای اصلی و جریانساز بر روند انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اما گسترش شبکههای اجتماعی و تنوع و جذابیتهای آنها باعث شده که به عنوان رقیب در این فرایند سیاسی عمل کنند.
مقالات فرهنگی
بودجه ویژه برای اعتلای فرهنگی کشور
اتفاقی که سال گذشته به پیشنهاد دولت و تصویب مجلس در تدوین بودجه سالانه رخ داد، از جهاتی یکی از مهمترین و کم سابقهترین رویدادهای فرهنگی و هنری کشور است که متاسفانه در هجوم اخبار و اظهارنظرهای دیگر مغفول ماند و حتی اهالی فرهن
مقالات ادبیات فارسی
راهبرد ملی برای جهانی شدن زبان فارسی
امروز یکی از نگرانیها درباره زبان فارسی دخیلهاست؛ یعنی واژهها و ساختارهایی که از انگلیسی و فرانسوی و... وارد زبان ما شدهاند و حجم زیادی از زبان ما را به خود اختصاص دادهاند.
مقالات اقتصادی
روشهای کارآمد در مبارزه با فساد
رایجشدن فساد در حاکمیت علاوه بر اینکه موجب ناکارآمدی و کاهش کیفیت ارائه خدمات میشود، تأثیرات نامطلوبی بر سرمایه اجتماعی، اعتماد و به تبع آن مشارکت مردم دارد و منجر به از بین رفتن اعتماد مردم به نهادهای حاکمیتی خواهد شد.
مقالات اجتماعی
آزادی و حقوق شهروندی در لایحه قانونی مطبوعات
پس از پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر قانون مطبوعات ایران در ۲۰ مرداد ۱۳۵۸ خورشیدی با نام «لایحه قانونی مطبوعات» تغییر کرد. در لایحه قانونی مصوب، موضوعهایی همچون تعریف مطبوعات، شرایط کسب امتیاز نشریه، جرایم مطبوعاتی و نحوه
فضای مجازی
سه دیدگاه درباره طرح صفر و یکی مجلس
طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» که در نوبت بررسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد به یکی از موضوعات پربحث و جدل تبدیل شده و بسیاری از کاربران که به نحوی زندگیشان با فناوریهای دیجیتال و ارتباطاتی گره
معرفی کتب انتشارات رشد
کتاب سازگاری با تغییرات زندگی
منظور اين نيست كه زندگي بايد خالي از فشار باشد بلكه ميگوييم فشار رواني لزوما به معناي آزار ديدن نيست. هيچ شغلي ذاتا فشارزا نيست. آنچه هر شغل معين را فشارزا ميكند، نگرش ما به آن است. هر چند ممكن است قادر به تغيير شغل يا رؤساي خود نباشيم. و
معرفی نویسندگان و پژوهشگران ایرانی
محمداسماعیل رضوانی؛ اندیشمندی در حوزه تاریخ مطبوعات ایران
محمداسماعیل رضوانی، نویسنده، تاریخپژوه و پژوهشگر تاریخ مطبوعات ایران بود که به دلیل پژوهشهای ارزشمند خود در حوزههای تاریخی به پدر تاریخ معاصر و تاریخ مطبوعات ایران مشهور است؛ دانشمندی گرانمایه که میتوان او را اختری در آسمان تا
اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse
کلاب هاوس و انقلاب رسانهای
حضور چند ساعته مسئولان بلندپایه دولت و حکومت در شبکه اجتماعی کلاب هاوس و صحبت مستقیم آنها با اقشار مختلف، انقلابی رسانهای را در ایران ایجاد کرد.
رسانه و دموکراسی
متاسفانه در بیشتر کشورها حق اساسی جستجو و انتشار اطلاعات از طریق مطبوعات مستقل و آزاد مورد حمله قرار گرفته است و صریحاً سعی در خاموش کردن صدای انتقادی رسانهها و تقویت رسانههایی دارند که پوشش مطلوبی ندارند.
روزنامه آفتاب یزد یکشنبه
قانون مطبوعات در فراز و نشیب تحولات سیاسی
مطبوعات یکی از مهمترین عناصر جامعه مدنی را تشکیل میدهد و قانونی که برای آن در ایران تصویب شده تا به امروز یکی از بحثبرانگیزترین متون حقوقی محسوب میشود؛ قانونی که به تصویب رسیده، تغییر کرده یا اصلاحیههایی داشتهاست.
 
مقاله علمی و پژوهشی مطبوعات و پیام های سلامت محور
مقاله علمی و پژوهشی" مطبوعات و پیام های سلامت محور " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مطبوعات و پیام های سلامت محور ، ارتباطات سلامت ، پیام آگاهی بخش ، پیام ترغیب کنن
مقاله علمی و پژوهشی مدیریت بحران و رسانه
مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت بحران و رسانه " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت بحران و رسانه ، مدیریت خبر ، بحران ، مطبوعات ، استراتژی ، انواع مدیریت بحر
مقاله علمی و پژوهشی 101 راهکار برای نگارش سرمقاله
مقاله علمی و پژوهشی" 101 راهکار برای نگارش سرمقاله " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به راهکارهای نگارش سرمقاله، سرمقاله نویسی ، مخاطب ، سوژه ، مطبوعات ،عناصر سرمقاله ،
مقاله علمی و پژوهشی رسانه های ارتباطی ، احساس ستمگری و نابرابری و تفاوت در زنان
مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های ارتباطی ، احساس ستمگری و نابرابری و تفاوت در زنان " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های ارتباطی ، احساس ستمگری و نابرابری و تفاو
مقاله علمی و پژوهشی نظرات و ایدئولوژی ها در مطبوعات
مقاله علمی و پژوهشی" نظرات و ایدئولوژی ها در مطبوعات " مقاله ای است در 34 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به نظرات و ایدئولوژی ها در مطبوعات ، ایدئولوژی ، گفتمان ، ساختارهای شناختی