مصرف رسانه ای
![شهروندان پرسشگر و طرح محدودسازی مجلس شهروندان پرسشگر و طرح محدودسازی مجلس](/storage/cache/420-420-1-width-dc2a140771bbbedd061a3be77647822a.jpg)
مقالات فضای مجازی
شهروندان پرسشگر و طرح محدودسازی مجلس
«جهانیبودن» و «غلبه بر زمان و مکان» بهعنوان ۲ ویژگی عصر ارتباطات و جهان رسانهای شده، فیلترینگ و نگاههای تهدیدانگارانه را پیشاپیش محکوم به شکست میکند.
![مقاله علمی و پژوهشی مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای مقاله علمی و پژوهشی مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای](/data/media/image.php?url=contents/images/5cf3a42d4ba09.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای
مقاله علمی و پژوهشی" مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای ، هویت ، مقاومت ، مخاطبان پراکنده
![مقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی مقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی](/data/media/image.php?url=contents/images/5ce84cbf072cd.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی
مقاله علمی و پژوهشی" کودکان و تبلیغات بازرگانی " مقاله ای است در 15 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به کودکان و تبلیغات بازرگانی ، رسانه های جمعی ، والدین ، قوانین تبلیغات بازرگانی و مصرف