مشتری مداری
کتاب تمرکز بر مشتری؛ راهحلهای حرفهای برای چالشهای روزانه
کتاب تمرکز بر مشتری؛ راهحلهای حرفهای برای چالشهای روزانه از انتشارات دانشکده کسبوکار هاروارد است که توسط مترجمان سمیه محمدی و مریم شهبازی ترجمه شده است.
عنوان انگلیسی کتاب Focusing on Your Customer: Expert S
مقاله افزایش بهره وری خدمات بانکی با اولویت بندی مشتریان با استفاده از تکنیک های کمّی
مقاله علمی و پژوهشی " افزایش بهره وری خدمات بانکی با اولویت بندی مشتریان با استفاده از تکنیک های کمّی " مقاله ای است در 28 صفحه و با 12 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است
در این مقاله علمی
مقاله علمی و پژوهشی روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی
مقاله علمی و پژوهشی" روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی ، مشتری مداری