مشتریان

کتاب تمرکز بر مشتری؛ راه‌حل‌های حرفه‌ای برای چالش‌های روزانه

کتاب تمرکز بر مشتری؛ راه‌حل‌های حرفه‌ای برای چالش‌های روزانه

کتاب تمرکز بر مشتری؛ راه‌حل‌های حرفه‌ای برای چالش‌های روزانه از انتشارات  دانشکده کسب‌و‌کار هاروارد است که توسط مترجمان سمیه محمدی و مریم شهبازی ترجمه شده است. عنوان انگلیسی کتاب Focusing on Your Customer: Expert S
کتاب نسل چهارم بازاریابی

کتاب نسل چهارم بازاریابی

کتاب نسل چهارم بازاریابی اثر نویسندگان فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان و هرماوان کارتاجایا است که مترجمان حمید رضا ایرانی و مصطفی اسماعیلی مهیاری آنرا ترجمه کرده اند . عنوان انگلیسی کتاب Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital است و انتشارات آر
مقاله طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار

مقاله طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار

مقاله علمی و پژوهشی " طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار" مقاله ای است در 24 صفحه و با 27 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مدیریت منابع انسانی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث ارزیابی عملکرد؛ کارت امتی
مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان " مقاله ای است در 32 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان