مخاطب رسانه
مقالات رسانه
رسانه و توجه به حقوق مخاطب
رسانه وظیفه رساندن پیام به مخاطب را دارد و نمیتواند صرفا یک بنگاه خبرپراکنی باشد که یکسویه اعلام موضع و تولید محتوا کند. شاید این مساله در رسانههای غیرتعاملی بیشتر نمود یافته است که مستقل از مخاطب و نیازها و علایق او عمل میکنن
مقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای
مقاله علمی و پژوهشی" توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای ، سازمان ر