مخاطب
مقالات رسانه
رسانه و توجه به حقوق مخاطب
رسانه وظیفه رساندن پیام به مخاطب را دارد و نمیتواند صرفا یک بنگاه خبرپراکنی باشد که یکسویه اعلام موضع و تولید محتوا کند. شاید این مساله در رسانههای غیرتعاملی بیشتر نمود یافته است که مستقل از مخاطب و نیازها و علایق او عمل میکنن
مقالات هنری
تلویزیون در مواجهه با رشد شبکه نمایش خانگی
نقطه گم شده این روزهای صداوسیما ایده است. ایدهای که بتواند ضمن رعایت هنجارها از کلیشهها عبور کرده و جذابیت را نیز لحاظ کند. این کار اگرچه سخت است ولی غیر قابل دستیابی نیست.
مقاله علمی و پژوهشی رسانه موسیقی و جوانان ایرانی
مقاله علمی و پژوهشی" رسانه موسیقی و جوانان ایرانی " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه موسیقی و جوانان ایرانی ، مخاطب ، تلویزیون ماهواره ای ، ماهواره ، فضای نوین
مقاله علمی و پژوهشی سیاستگذاری رسانه ای و صدا و سیما
مقاله علمی و پژوهشی" سیاستگذاری رسانه ای و صدا و سیما " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به سیاستگذاری رسانه ای و صدا و سیما ،مخاطب ، رسانه ، مدل سیاستگذاری و کد
مقاله علمی و پژوهشی 101 راهکار برای نگارش سرمقاله
مقاله علمی و پژوهشی" 101 راهکار برای نگارش سرمقاله " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به راهکارهای نگارش سرمقاله، سرمقاله نویسی ، مخاطب ، سوژه ، مطبوعات ،عناصر سرمقاله ،