محیط کار
مقالات تغذیه و سلامت
شغل شما بنا به ۳ دلیل عجیب، شما را چاق می کند!
یکی از عوامل مهم در بروز چاقی محل کار شماست. البته نه به این معنا که محل کارتان شما را چاق کند، در واقع عوامل مختلفی در محیط کار دست به دست هم میدهند تا روز به روز چاق تر شوید!
معرفی کتب انتشارات رشد
کتاب کاربرد هوش هیجانی در محیط کار
انديشهاي كه به نوشتن اين كتاب انجاميد، مباني متعددي دارد. قوانين كار در حال تغييرند. ما را با ملاكي نوين محك ميزنند. در حال حاضر نه تنها ميزان تيزهوشي يا آموزش و تخصص ما ملاك است، بلكه نحوه برخوردمان با خودمان و ديگران نيز ارزيابي مي&zwnj
معرفی کتب انتشارات رشد
کتاب بیش از آنچه فکر می کنید حرف می زنید
جنین درایور بنیانگذار و رئیس موسسه زبان بدن است. وی هزاران مامور اجرای قانون را تعلیم داده است تا زبان بدن را تفسیر کنند. او بارها و بارها در برابر گروه بزرگی از تماشاچیان و همینطور در رسانه ها به عنوان کارشناس زبان بدن سخنرانی داشته است.
با ۶ قدم، محیط کارتان را به مکانی سالم تبدیل کنید
بنا به اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده حفظ یک محیط کاری سالم از نظر تجهیزات کاری، محیط فیزیکی (دما، رطوبت، نور، سر و صدا، تهویه، فضا)، طراحی کار، عوامل روانی، تعاملات شخصی، سرعت و کنترل کار، و همچنین تعدیل میزان قرار گیری در معر
چطور به یک همکار دوستداشتنی تبدیل شویم؟
استعداد، تحصیلات یا تجربه برای پیشرفت در اقتصاد رقابتی امروز به تنهایی کافی نیست. صرف داشتن کالا یا خدمات مناسب نیز نمیتواند مشتری را متقاعد به خرید کند.
مهارتهای نرم، از جمله سازگاری، نگرش مثبت و مهارتهای ارتباطی مطلوب، بخشی حیاتی
اشتباهات بزرگی که در انتخاب شغل انجام میدهیم
شغل شما کیفیت زندگی شما را تعیین میکند پس ارزش دارد در انتخاب شغل خود تامل بیشتری به خرج دهید.
«کار کردن» راهی برای زنده نگه داشتن جریان زندگی است. ما برای امرار معاش و نگه داشتن حس انگیزه و امید، تمایل به شاغل شدن داری
کتاب شکست بیکاری: راهنمای تخصصی استخدام و پیشرفت در کار
کتاب شکست بیکاری: راهنمای تخصصی استخدام و پیشرفت در کار نوشتهی پیمان احمدی و نیما بریری، کمک میکند تا دلایل اصلی بیکاری خود را بیابید و پس از آن با راهنماییهای جامع به شما میآموزد تا آنها را برطرف سازید.
معرفی کتاب شکست
عصبانیت خودتان را در محیط کار اینگونه کنترل نمائید
سعی کنید زمان خشمگین شدن آرامش خود را حفظ کنید با هر رفتار و انتقادی آرامشتان را بر هم نزنید واکنش خود را زمان عصبانیت کنترل کنید و اجازه ندهید عصبانیتتان تبدیل به خشونت شود. پل های پشت سر خود را زمان عصبانی شدن خراب نکنید و از بی احترامی به اطرافیان
کار و استرس، شما را هم از زندگی انداخته؟
خیلی از ما بدون آنکه بدانیم، شغلمان را با خود به خانه میآوریم. کار، استرسبرانگیز است، اما وقتی که قرار است استراحت کنیم، از لحظهای که پا را از محل کارمان به بیرون میگذاریم تا صبح روز بعد که دوباره به آن برمیگردیم،
عادات کوچکی که زندگی شما را دگرگون می کند
تحقیقات، در کنار تجربه، ثابت کرده که قدم های کوچک هم می توانند تغییرات بزرگی در زندگی مان ایجاد کنند. اگر چه ایجاد تغییرات بزرگ کار ساده ای نیست اما با تکرار عادات کوچکی که در ادامه مطلب برایتان آورده ایم، می توانید تغییرات مثبتی را به مرور زمان در ز
مدیریت زمان در محل کار با چند توصیه کاربردی
استفاده عاقلانه و منطقی از زمان و مدیریت آن برای کسب موفقیت در همه جنبه های زندگی از جمله کار، اهمیت ویژه ای می یابد. در ادامه به راهکارهایی برای مدیریت زمان در محل کار اشاره خواهیم کرد.
شاید شما جزو شاغلانی باشید که احساس می کنید کارهایتان زیاد ولی
چگونه در محل کار روحیه بهتری داشته باشیم؟
از آنجا که کار کردن یک فعالیت تکراری و روزانه است، برای حفظ روحیه و خلاقیت خود بهتر است به بعضی مسایل توجه بیشتری داشته باشیم و برخی ترفندها را اجرایی کنیم. به همین منظور، ما در ادامه این مطلب به معرفی و توضیح نکاتی پرداختهایم که خوب است به آنه
6 ویژگی محیط کاری ناسالم
آیا تاکنون در محل کارتان احساسی شبیه به راه رفتن روی پوسته تخم مرغ داشته اید؟ احساس این که نظرات شما هیچ اهمیتی ندارند، احساس ترس از اشتباه کردن و قرار داشتن در محیطی ترسناک و تهدیدآمیز. به احتمال زیاد اگر شما هر روز پس از برگشتن به خانه درباره محیط
علت بیحوصلگی در محیط کار
بی انگیزگی در محیط کار را همهی ما تجربه کردهایم. منظورمان همان روزهای دشواری است که نمیتوانید به بهترین نحو کار کنید. زمانهای محدودی هم وجود دارد که بیش از حد تعلل میکنید، تمرکزتان کم است یا برای شروع پروژههای مهم