رضایت مشتری
مقاله رابطهی مهارتهای ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان
مقاله علمی و پژوهشی " رابطهی مهارتهای ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان" مقاله ای است در 16 صفحه و با 34 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مدیریت منابع انسانی منتشر شده است
در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث مهارت&zwnj
مقاله علمی و پژوهشی عدالت سازمانی،رضایت مشتری و سرمایه اجتماعی
در این مقاله علمی و پژوهشی که در 26 صفحه و با 37 عنوان فهرست منبع ارائه شده عدالت سازمانی،رضایت مشتری عدالت مراوده ای،عدالت رویه ای، عدالت توزیعی، ابعاد سرمایه اجتماعی و سرمایه اجتماعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در زمینه یافته های پژوهشی بحث و ب