رسانه های نوین
مقاله علمی و پژوهشی حوزه عمومی پست مدرن، روش واژگونی فوکو و رسانه های نوین
مقاله علمی و پژوهشی" حوزه عمومی پست مدرن، روش واژگونی فوکو و رسانه های نوین " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مطالعات جامعه شناختی منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات حوزه عمومی پست مدرن، روش واژگونی فوکو و رس
مقاله علمی و پژوهشی بررسی رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان
مقاله علمی و پژوهشی" بررسی رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به بررسی رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان ، مشارکت س
مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی
مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی، رسانه های نوین ، کاربرد رسانه اجتماعی ، م
مقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه
مقاله علمی و پژوهشی" محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و
مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی
مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی ، اقتصاد رسانه ، م
مقاله علمی و پژوهشی حضور علم در رسانه های نوین
مقاله علمی و پژوهشی" حضور علم در رسانه های نوین " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به حضور علم در رسانه های نوین ، ارتباطات ، رسانه ، اینترنت ، پایگاه اینترنتی ، پایگاه
مقاله علمی و پژوهشی رسانه های نوین و زندگی روزمره
مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های نوین و زندگی روزمره " مقاله ای است در 17 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های نوین و زندگی روزمره، فناوری اطلاعاتی، فناوری ارتباطی، رسانه نو