رسانه اجتماعی
اپلیکیشن کلاب هاوس Clubhouse
کلابهاوس رقیب قدرتمند رادیو
در تازهترین نوآوری، شبکه اجتماعی کلابهاوس مانند بمب خبری در فضای بینالمللی منفجر شده است. پازل رسانههای جدید در فضای مجازی در حال کامل شدن است. کلابهاوس شبکهای صدامحور و درواقع رقیبی قدرتمند برای رسانه رادیو
کتاب مقدمهای بر روابط عمومی استراتژیک
کتاب مقدمهای بر روابط عمومی استراتژیک ترجمه «محمدرضا حقیقی» و «بابک شایسته» به چاپ رسید.
«محمدرضا حقیقی»، مترجم این کتاب روز سه شنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتاب را می&zwn
افسردگی زیر سایه شبکه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی که امروزه به بخشی جدانشدنی از زندگی انسان تبدیل شده اند ذهنیت و گرایش کاربران را تغییر می دهند و تاثیرات مثبت و منفی بسیاری بر افراد و جامعه دارند. این نوشته نگاهی کوتاه به این تاثیرها دارد.
گسترش فناوری های ارتباطی بر ابعاد مختلف
مشارکت سیاسی؛ چرا و چگونه؟
فرونشست اعتراضاتی که هفته پایانی آبانماه با گرانی و سهمیهبندی بنزین به راه افتاد موجب شد تا ریشهها و عناصر وقایع اخیر به شکلی عمیقتر مورد توجه قرار گیرد. به موازات واکاویهای معطوف به گذشته، برخی به روزهای پیشِ رو چشم دوخ
چرا نمیتوانیم از صفحه موبایل چشم برداریم؟
«آدام آلتر» با 36 سال سن استادیار دانشکده اقتصاد استرن در دانشگاه نیویورک است و درباره روانشناسی و بازاریابی تحقیق میکند. گفتنی است «آدام آلتر» یک روانشناس اجتماعی نیز هست. او در کتاب جدید خود به نام «م
چرا دختران بیشتر از پسران در معرض افسردگی قرار دارند؟
متخصصان میگویند احتمال ابتلا به افسردگی در دخترانی که دوستان افسرده دارند، بالاتر است. مطالعهای که در می ۲۰۱۷ در مجله Translational Psychiatry به چاپ رسید، گزارش کرد که بیشتر از یک سوم دختران نوجوان، اولین اپیزود افسردگی را تجربه می
مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی تلفن همراه و چالش ها
مقاله علمی و پژوهشی" شبکه های اجتماعی تلفن همراه و چالش ها " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به شبکه های اجتماعی تلفن همراه و چالش ها ، شبکه مجازی ، رسانه اجتماعی ، نرم
مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی
مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی " مقاله ای است در 10 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی ، رسانه