بازاریابی محتوا
معرفی کتب ارز دیجیتال
کتاب بلاک چین، از محتوا تا اجرا
بلاکچین یک فناوری جدید و نوظهور در مقایسه با تمام فناوریهای گذشته است و همواره دارای نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهایی بوده که اندیشمندان و صاحبنظران بسیاری را به خود جلب نموده. در چند سال اخیر، توسعه بلاکچین موجب درک کا
مقالات اجتماعی و رسانه
رسانهها و راهحلهای استارتاپی
روزنامهنگاری حرفهای و رسانههای رسمی ایران گرفتار بحران بزرگی شدهاند؛ بحران کارکردی. میتوان گفت که این رسانهها تا حد زیادی کارکرد خود را از دست دادهاند و دیگر روی مخاطبان چندان اثری ندارند؛ چون مخاطبان از آنها
کتاب نسل چهارم بازاریابی
کتاب نسل چهارم بازاریابی اثر نویسندگان فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان و هرماوان کارتاجایا است که مترجمان حمید رضا ایرانی و مصطفی اسماعیلی مهیاری آنرا ترجمه کرده اند .
عنوان انگلیسی کتاب Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital است و انتشارات آر