هوش سازمانی
![مقاله تأثیر بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور مقاله تأثیر بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور](/data/media/image.php?url=contents/images/5dcd98179cc16.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله تأثیر بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور
مقاله علمی و پژوهشی " تأثیر بازاریابی درونی بر هوش سازمانی در مؤسسات فناور " مقاله ای است در 22 صفحه و با 36 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مدیریت منابع انسانی منتشر شده است
در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث بازاریابی درونی؛
![مقاله علمی و پژوهشی هوش سازمانی و سازمانهای دانش بنیان مقاله علمی و پژوهشی هوش سازمانی و سازمانهای دانش بنیان](/data/media/image.php?url=contents/images/5ccc81a80d0da.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی هوش سازمانی و سازمانهای دانش بنیان
مقاله علمی و پژوهشی" هوش سازمانی و سازمانهای دانش بنیان " مقاله ای است که در 20 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به هوش سازمانی، انعطاف پذیری و سازمانهای دانش بنیان اشاره شده است.
محتو