مشتریان
![کتاب تمرکز بر مشتری؛ راهحلهای حرفهای برای چالشهای روزانه کتاب تمرکز بر مشتری؛ راهحلهای حرفهای برای چالشهای روزانه](/data/media/image.php?url=contents/images/5e4bedf70c041.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
کتاب تمرکز بر مشتری؛ راهحلهای حرفهای برای چالشهای روزانه
کتاب تمرکز بر مشتری؛ راهحلهای حرفهای برای چالشهای روزانه از انتشارات دانشکده کسبوکار هاروارد است که توسط مترجمان سمیه محمدی و مریم شهبازی ترجمه شده است.
عنوان انگلیسی کتاب Focusing on Your Customer: Expert S
![کتاب نسل چهارم بازاریابی کتاب نسل چهارم بازاریابی](/data/media/image.php?url=contents/images/5e4beae57afdf.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
کتاب نسل چهارم بازاریابی
کتاب نسل چهارم بازاریابی اثر نویسندگان فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان و هرماوان کارتاجایا است که مترجمان حمید رضا ایرانی و مصطفی اسماعیلی مهیاری آنرا ترجمه کرده اند .
عنوان انگلیسی کتاب Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital است و انتشارات آر
![مقاله طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار مقاله طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار](/data/media/image.php?url=contents/images/5dbc789d72d5d.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار
مقاله علمی و پژوهشی " طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار" مقاله ای است در 24 صفحه و با 27 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مدیریت منابع انسانی منتشر شده است
در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث ارزیابی عملکرد؛ کارت امتی
![مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان](/data/media/image.php?url=contents/images/5d0e7ed6362ac.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان
مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان " مقاله ای است در 32 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان