مدیریت رسانه
![دوفصلنامه علمی پژوهشنامه رسانه بینالملل دوفصلنامه علمی پژوهشنامه رسانه بینالملل](/storage/cache/420-420-1-width-18a54872a1561a5f66017302540a54ec.jpg)
معرفی فصلنامه های پژوهشی
دوفصلنامه علمی پژوهشنامه رسانه بینالملل
دوفصلنامه علمی «پژوهشنامه رسانه بینالملل» با مقالاتی در زمینه سیاست خارجی، مسایل امنیتی و نظامی، رسانه، راهکارهای ارتقای دیپلماسی و ... در پاییز و زمستان ۱۳۹۹ خورشیدی منتشر شد.
![مقاله علمی و پژوهشی مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه مقاله علمی و پژوهشی مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه](/data/media/image.php?url=contents/images/5d124dedebd3c.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه
مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه ، مدیریت رسانه ،
![مقاله علمی و پژوهشی مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانه ای مقاله علمی و پژوهشی مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانه ای](/data/media/image.php?url=contents/images/5d09378170489.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانه ای
مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانه ای " مقاله ای است در 30 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت خلاقیت در سازمانهای رسانه ای ، مدیریت رسانه ، سازمان رسانه ، تفکر ک
![مقاله علمی و پژوهشی چیستی سازمانهای رسانه ای مقاله علمی و پژوهشی چیستی سازمانهای رسانه ای](/data/media/image.php?url=contents/images/5d0282f66bcf3.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی چیستی سازمانهای رسانه ای
مقاله علمی و پژوهشی" چیستی سازمانهای رسانه ای " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به چیستی سازمانهای رسانه ای ، مدیریت رسانه ، ماهیت منابع انسانی ، ماهیت محیط ، سنجش اثرب
![مقاله علمی و پژوهشی نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی مقاله علمی و پژوهشی نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی](/data/media/image.php?url=contents/images/5d021e8b47bcc.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی
مقاله علمی و پژوهشی" نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی ، نظریه هابرماس ، مدیریت رسا
![مقاله علمی و پژوهشی ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی مقاله علمی و پژوهشی ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی](/data/media/image.php?url=contents/images/5cfa230f6ab66.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی
مقاله علمی و پژوهشی" ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتقاء بهره وری و سرمایه های انسانی رسانه ملی ، بهره وری ، مدیری
![مقاله علمی و پژوهشی برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی مقاله علمی و پژوهشی برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی](/data/media/image.php?url=contents/images/5cf10788e1489.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی
مقاله علمی و پژوهشی" برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی ، اقتصاد رسانه ، مدیریت رسانه ، ملاک برون سپار
![مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی](/data/media/image.php?url=contents/images/5cf1074f504f1.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی
مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی ، اقتصاد رسانه ، م
![مقاله علمی و پژوهشی تراژدی ها و روزنامه نگاران مقاله علمی و پژوهشی تراژدی ها و روزنامه نگاران](/data/media/image.php?url=contents/images/5ce84d04a9937.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی تراژدی ها و روزنامه نگاران
مقاله علمی و پژوهشی" تراژدی ها و روزنامه نگاران " مقاله ای است در 10 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به تراژدی ها و روزنامه نگاران، روزنامه نگاری بحران ، مدیریت رسانه و پوشش اخبار اشاره ش
![مقاله علمی و پژوهشی فرهنگ سازمانی و مدیریت رسانه مقاله علمی و پژوهشی فرهنگ سازمانی و مدیریت رسانه](/data/media/image.php?url=contents/images/5ce84e1d5abe7.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی فرهنگ سازمانی و مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی" فرهنگ سازمانی و مدیریت رسانه " مقاله ای است در 36 صفحه با 72 منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به فرهنگ سازمانی،انواع فرهنگ سازمانی ، فرهنگ گروهی ، فرهنگ مکتبی ،
![مقاله علمی و پژوهشی استقلال تحریریه ای ، روزنامه نگاران و مشارکت در مالکیت و مدیریت رسانه مقاله علمی و پژوهشی استقلال تحریریه ای ، روزنامه نگاران و مشارکت در مالکیت و مدیریت رسانه](/data/media/image.php?url=contents/images/5ce84e598e642.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی استقلال تحریریه ای ، روزنامه نگاران و مشارکت در مالکیت و مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی" استقلال تحریریه ای ، روزنامه نگاران و مشارکت در مالکیت و مدیریت رسانه " مقاله ای است در 45 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به استقلال تحریریه ای ، روزنامه نگارا
![مقاله علمی و پژوهشی سکوت سازمانی و نیروهای رسانه ای مقاله علمی و پژوهشی سکوت سازمانی و نیروهای رسانه ای](/data/media/image.php?url=contents/images/5cd1ddd0daa0c.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی سکوت سازمانی و نیروهای رسانه ای
مقاله علمی و پژوهشی" سکوت سازمانی و نیروهای رسانه ای " مقاله ای است که در 26 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به سکوت سازمانی، مدیریت رسانه ، صدا و سیما و نیروهای رسانه ای اشاره شده است
![مقاله علمی و پژوهشی مدیریت رسانه و همگرایی مقاله علمی و پژوهشی مدیریت رسانه و همگرایی](/data/media/image.php?url=contents/images/5cb0689cce4ce.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
مقاله علمی و پژوهشی مدیریت رسانه و همگرایی
مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت رسانه و همگرایی " مقاله ای است که در18 صفحه و با 27 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت رسانه، همگرایی ، رسانه چاپی ، اتاق خبر و فناوری نوین اشاره شده است.
محتوای این مقال