رسانههای رسمی
![رسانههای جریانساز و فضای مجازی تا چه میزان بر نتایج انتخابات اثرگذارند؟ رسانههای جریانساز و فضای مجازی تا چه میزان بر نتایج انتخابات اثرگذارند؟](/storage/cache/420-420-1-width-ecfab68a6b229f74c8eee9064acaef70.jpg)
مقالات شبکه های اجتماعی
رسانههای جریانساز و فضای مجازی تا چه میزان بر نتایج انتخابات اثرگذارند؟
اگرچه در عصر ارتباطات، اثرگذاری رسانههای اصلی و جریانساز بر روند انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اما گسترش شبکههای اجتماعی و تنوع و جذابیتهای آنها باعث شده که به عنوان رقیب در این فرایند سیاسی عمل کنند.
![رسانهها و راهحلهای استارتاپی رسانهها و راهحلهای استارتاپی](/storage/cache/420-420-1-width-c7549c0b6db751dcd0ddf7575588bdad.jpg)
مقالات اجتماعی و رسانه
رسانهها و راهحلهای استارتاپی
روزنامهنگاری حرفهای و رسانههای رسمی ایران گرفتار بحران بزرگی شدهاند؛ بحران کارکردی. میتوان گفت که این رسانهها تا حد زیادی کارکرد خود را از دست دادهاند و دیگر روی مخاطبان چندان اثری ندارند؛ چون مخاطبان از آنها
![سبقت شبکههای اجتماعی از رسانههای رسمی سبقت شبکههای اجتماعی از رسانههای رسمی](/storage/cache/420-420-1-width-720764d2dec2e3b41e953bb6ffa6fe82.jpg)
مقالات انتخابات 1400
سبقت شبکههای اجتماعی از رسانههای رسمی
باید اذعان داشت که امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات زمینه ضعف هرچه بیشتر رسانههای رسمی و دولتی را سبب شده است. لذا به عینه شاهدیم شبکههای مجازی درحال ربودن گوی سبقت و جذابیت از رسانههای رسمی هستند.