بازاریابی محتوا
![کتاب بلاک چین، از محتوا تا اجرا کتاب بلاک چین، از محتوا تا اجرا](/storage/cache/420-420-1-width-3eb66f8938b9226519163d58872310d6.jpg)
معرفی کتب ارز دیجیتال
کتاب بلاک چین، از محتوا تا اجرا
بلاکچین یک فناوری جدید و نوظهور در مقایسه با تمام فناوریهای گذشته است و همواره دارای نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهایی بوده که اندیشمندان و صاحبنظران بسیاری را به خود جلب نموده. در چند سال اخیر، توسعه بلاکچین موجب درک کا
![رسانهها و راهحلهای استارتاپی رسانهها و راهحلهای استارتاپی](/storage/cache/420-420-1-width-c7549c0b6db751dcd0ddf7575588bdad.jpg)
مقالات اجتماعی و رسانه
رسانهها و راهحلهای استارتاپی
روزنامهنگاری حرفهای و رسانههای رسمی ایران گرفتار بحران بزرگی شدهاند؛ بحران کارکردی. میتوان گفت که این رسانهها تا حد زیادی کارکرد خود را از دست دادهاند و دیگر روی مخاطبان چندان اثری ندارند؛ چون مخاطبان از آنها
![کتاب نسل چهارم بازاریابی کتاب نسل چهارم بازاریابی](/data/media/image.php?url=contents/images/5e4beae57afdf.jpg&w=460&h=460&cropping=1)
کتاب نسل چهارم بازاریابی
کتاب نسل چهارم بازاریابی اثر نویسندگان فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان و هرماوان کارتاجایا است که مترجمان حمید رضا ایرانی و مصطفی اسماعیلی مهیاری آنرا ترجمه کرده اند .
عنوان انگلیسی کتاب Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital است و انتشارات آر