مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی جهان نگری در شبکه اجتماعی
تاریخ 26 خرداد 1398 ساعت 17:19:39
کد خبر: 001556

مقاله علمی و پژوهشی" جهان نگری در شبکه اجتماعی " مقاله ای است در 36 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به جهان نگری در شبکه اجتماعی ، جهانی شدن ، فیس بوک ، فضای مجازی ، جهانی شدن مدرن ، جهانی شدن اولیه ، جهانی شدن ارتباطات و نظریات هابرماس اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.