مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن
تاریخ 26 اردیبهشت 1398 ساعت 16:12:37
کد خبر: 001344

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن " مقاله ای است در 17 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن ، حقوق بین الملل ، نظام جهانی و آزادی ارتباطات  اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.