مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی تکنیک متن کاوی و خوشه بندی در شعارهای تبلیغاتی
تاریخ 24 اردیبهشت 1398 ساعت 19:59:05
کد خبر: 001318
مقاله علمی و پژوهشی تکنیک متن کاوی و خوشه بندی در شعارهای تبلیغاتی

مقاله علمی و پژوهشی" تکنیک متن کاوی و خوشه بندی در شعارهای تبلیغاتی " مقاله ای است در 12  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به تکنیک متن کاوی و خوشه بندی در شعارهای تبلیغاتی ، فروشگاه اینترنتی و شعار تبلیغاتی اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.