مقاله طراحی مدل برند سازی کارفرما در سازمان های عمومی غیر دولتی

مقاله طراحی مدل برند سازی کارفرما در سازمان های عمومی غیر دولتی

مقاله علمی و پژوهشی " طراحی مدل برند سازی کارفرما در سازمان های عمومی غیر دولتی" مقاله ای است در 25 صفحه و با 32 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مدیریت منابع انسانی منتشر شده است

در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث برند سازی کارفرما؛ سازمان های عمومی غیر دولتی؛ مدل یابی معادلات ساختاری پرداخته شده است

چکیده مقاله

هدف تحقیق حاضر، طراحی مدل برند‌سازی کارفرما در سازمان‌های عمومی غیردولتی است. این پژوهش از دید روش از انواع پژوهش‌های ترکیبی (کیفی و کمی)، از منظر هدف کاربردی و به لحاظ شیوه گردآوری اطلاعات، پیمایشی است. نتایج به‌دست‌آمده از فاز کیفی پژوهش به طراحی مدل مفهومی پیشنهادی برندینگ کارفرما در سازمان تأمین اجتماعی منجر شد و در فاز کمی اعتبارسنجی این مدل توسط خبرگان و گروه مرجع صورت گرفت. یافته‌های نهایی تحقیق با استفاده از روش مدل‌یابی معادلات ساختاری با کمک نرم‌افزار PLS  نشان داد که تمامی ابعاد عوامل زمینه‌ساز داخلی برندینگ کارفرما، عامل زمینه‌ساز خارجی برندینگ کارفرما و همچنین سازه‌های شناسایی‌شده در رابطه با پیامدهای داخلی و خارجی برندینگ کارفرما دارای معنی‌داری بالاتر از 58/2 در سطح خطای 01/0 و با بار عاملی مناسب هستند که نشان از تأیید مدل نهایی برندسازی کارفرما دارد.

عنوان مقاله [English]

Designing an Employer Brand-making Model in Public NGOs

چکیده [English]

This research is intended to design a brand-making model for the employers of public non-governmental organizations. This applied research follows combined method (qualitative and quantitative), and employs survey method for data collection. The outcome of the qualitative phase of the research led to the designing of the conceptual employer bran-making model in the social security organization. In the quantitative phase, the model was validated by the experts and the reference group. Using structural equation modeling method with the help of PLS software, the researcher found out that all aspects of the underlying factors of internal and external employer brand-making, as well as the identified structures regarding the internal and external implications, were significantly higher than 2.58 at an error level of 0.01 with an appropriate factor load. This indicates that the final employer bran-making model is confirmed.

کلیدواژه‌ها [English]

employer brand-making, public non-governmental organizations, structural equation modeling

 دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواننداز محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه