مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی جایگاه طنز در مطبوعات ایران
تاریخ 25 خرداد 1398 ساعت 19:58:44
کد خبر: 001549

مقاله علمی و پژوهشی" جایگاه طنز در مطبوعات ایران " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به جایگاه طنز در مطبوعات ایران ، نظریات طنز ، نظریه کارناوال ، نظریه مسئولیت اجتماعی و مصاحبه عمقی اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی حمایت های دولتی و محتوای مطبوعات ایران
- مقاله علمی و پژوهشی مطبوعات رضاخانی ، ایران شهری و مشروعیت سازی
- مقاله علمی و پژوهشی بیداری اسلامی ، ایران هراسی و مطبوعات غربی
- مقاله علمی و پژوهشی خشونت در مطبوعات
- مقاله پژوهشی روایت شعر و جایگاه راویان اشعار
- مقاله علمی و پژوهشی مطبوعات محلی و آسیب ها
- مقاله علمی و پژوهشی نظرات و ایدئولوژی ها در مطبوعات
- مقاله پژوهشی بررسى و تحلیل جایگاه سفر آفاقى در متون عرفانى
- مقاله پژوهشی جایگاه پارادوکس و حسآمیزی و انواع آنها در مثنوی مولانا
- مقاله علمی و پژوهشی مطبوعات استانی ، روندها و عملکردها