جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی کاربرد گفتگو در برنامه تلویزیونی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کاربرد گفتگو در برنامه تلویزیونی

مقاله علمی و پژوهشی" کاربرد گفتگو در برنامه تلویزیونی  " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کاربرد گفتگو در برنامه تلویزیونی، گفتگوی رسانه ای ، برنامه گفتگو محور ، ماهیت ارتباطی ، ماهیت گفتگو و کارکرد گفتگو اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب متغیر پنهان در سرمایه گذاری

ادامه مطلب

closeکتاب متغیر پنهان در سرمایه گذاری

تحلیل 15 اقتصاددان، فعال اقتصادی و فرهنگ‌پژوه درباره تاثیر رسانه بر سرمایه‌گذاری برای درک نسبت میان رسانه‌ها و توسعه اقتصادی همواره نیاز به مطالعات تاریخی، مطالعات تطبیقی و مطالعات میان‌رشته‌ای بوده و هست. نمی‌توان در دنیایی که پای همه وجوه و جوانب تغییرش به تحولات ارتباطی وابسته است، از کنار رسانه‌ها و دامنه‌های تاثیرگذاری دور و نزدیک آنها به آسانی و سادگی گذشت. زمانی که مشهودترین پدیده ارتباطی در مطبوعات خلاصه می‌شد، ماکس وبر، جامعه‌شناس برجسته آلمانی که خود اقتصاددان بزرگی نیز هست پرسشی اساسی را در نخستین کنگره جامعه‌شناسان جهان مطرح می‌کند که می‌توان امروز نیز با تعمیم نقش مطبوعات به رسانه‌های دیگر همچنان به آن اندیشید. او می‌گوید: «مطبوعات را از ذهن خود بزدایید و به این نکته فکر کنید که زندگی مدرن بدون تبلیغات تجاری که مطبوعات خالق آن بوده‌اند به چه شکل خواهد بود؟ جالب است که بپرسیم تبلیغات امروز شبیه چیست؟ و فردا به چه چیزی شباهت خواهد داشت؟ روزنامه‌ها فردا چه چیزهایی را تبلیغ می‌کنند و چه چیزهایی را تبلیغ نخواهند کرد؟» وبر برای توصیف تحولی که در مواجهه فعالیت‌های اقتصادی با وسایل ارتباط جمعی رخ داده است به تمثیلی روشن اشاره می‌کند؛ اینکه «بازار سهام آمریکا تا این اواخر برای پنجره‌های خود از شیشه‌های مشجّر استفاده می‌کرد تا به این ترتیب ارتباط بیرون را با نوسانات بازار قطع کند. اکنون می‌بینیم که بیشتر بخش‌های تشکیل‌دهنده یک روزنامه، دست کم تا حدودی تحت تاثیر ضرورت توجه به مسائل بازار سهام قرار دارند». بر همین اساس او به طرح پرسش‌های مهمی می‌پردازد که هنوز می‌توان و باید به آنها پرداخت: 1- آیا افزایش سرمایه به مفهوم افزایش حساس شدن تجارت در قبال نوسانات افکار عمومی است؟ 2- آیا وابستگی رو به تزاید مطبوعات به افکار عمومی رایج، پیامد نیاز فزاینده به سرمایه است؟ 3- آیا ما با توجه به افزایش سرمایه‌گذاری نقدی در روزنامه‌ها در حال حرکت به سوی تراست‌های مطبوعاتی هستیم؟ 4 - مفهوم توسعه سرمایه در فعالیت مطبوعاتی، برای موضع جامعه‌شناختی مطبوعات در کل و برای نقش آن در فرایند شکل‌دهی به افکار عمومی چیست؟ 5- روزنامه مطالبی را که به مردم می‌دهد چگونه به دست می‌آورد؟ ماهیت منابع خبری چیست و کارکرد خبرگزاری‌های بزرگ و مناسبات بین‌المللی آنها از چه قرار است؟ فهرست مطالبپیش‌گفتار مولفپیش‌گفتار هادی خانیکیپیش‌گفتار داود دانش‌جعفریبخش اول: مبانی نظری اهمیت رسانهمقدمهبخش دوم: مصاحبه‌هاگفتگو با دکتر مسعود نیلیگفتگو با دکتر محسن رنانیگفتگو با دکتر فرشاد مومنیگفتگو با دکتر عیسی کلانتریگفتگو با دکتر عباس شاکریگفتگو با دکتر سیدصفدر حسینیگفتگو با مسعود خوانساریگفتگو با دکتر سیدحمید حسینیگفتگو با دکتر پدرام سلطانیگفتگو با مسعود دانشمندگفتگو با محمدرضا بهرامنگفتگو با شاهرخ ظهیری

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کارکرد شبکه های ماهواره ای در جنگ نرم

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کارکرد شبکه های ماهواره ای در جنگ نرم

مقاله علمی و پژوهشی" کارکرد شبکه های ماهواره ای در جنگ نرم " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کارکرد شبکه های ماهواره ای در جنگ نرم، بازنمایی ، شبکه تلویزیونی ، ماهواره ، جنگ نرم و قدرت نرم اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کارکرد روزنامه ها و ابعاد توسعه کارآفرینانه

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کارکرد روزنامه ها و ابعاد توسعه کارآفرینانه

مقاله علمی و پژوهشی" کارکرد روزنامه ها و ابعاد توسعه کارآفرینانه " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کارکرد روزنامه ها و ابعاد توسعه کارآفرینانه ، رسانه های جمعی ، کارآفرینی و کسب و کار نوین اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کارکرد رسانه و اینترنت در تحولات جهان عرب

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کارکرد رسانه و اینترنت در تحولات جهان عرب

مقاله علمی و پژوهشی" کارکرد رسانه و اینترنت در تحولات جهان عرب " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کارکرد رسانه و اینترنت در تحولات جهان عرب ،رسانه ، خاورمیانه ، جهانی شدن ، رایانه ، تهاجم فرهنگی و همگرایی فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی انقلاب اسلامی ، کارکرد رسانه ها و حقوق مطبوعات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی انقلاب اسلامی ، کارکرد رسانه ها و حقوق مطبوعات

مقاله علمی و پژوهشی" انقلاب اسلامی ، کارکرد رسانه ها و حقوق مطبوعات " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به انقلاب اسلامی ، کارکرد رسانه ها و حقوق مطبوعات، رسالت مطبوعات ، قانون مطبوعات ، جریان آزاد اطلاعات اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی

مقاله علمی و پژوهشی" کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی ، همگرایی رسانه ای ، ارتباطات سیاسی ، شبکه اجتماعی ، نظریه رسانه های جدید ، پارادایم رسانه ای و سیاست رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله تبیین جامعه شناختی و بستر اخلاقی بنیان‌های گفتگو در اندیشه امام خمینی (ره)

ادامه مطلب

closeمقاله تبیین جامعه شناختی و بستر اخلاقی بنیان‌های گفتگو در اندیشه امام خمینی (ره)

مقاله علمی و پژوهشی " تبیین جامعه شناختی و بستر اخلاقی بنیان‌های گفتگو در اندیشه امام خمینی (ره)" مقاله ای است در 15 صفحه و با 18 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث گفتگو، بستر اخلاقی، اندیشه، بیداری اسلامی، فرهمندانه پرداخته شده است چکیده مقاله این مقاله با تبیین جامعه شناختی، به بررسی بنیانهای گفتگو در اندیشه امام خمینی(ره) ، با استفاده از روش اسنادی وتحلیل محتوی متون وتاکیدبرادبیات نظری تحقیق برگرفته ازآیات قرآن وتئوری رهبری فرهمندانه ماکس وبر و تئوری انقلاب کرین برینتون می‌پردازد. دربخش اسنادی از اغلب آثار امام خمینی (ره) فیش برداری شده است.عظمت امام این است که اصالت فکرش را در آثارش بتوانیم نشان دهیم ، بنابراین، توجه به اندیشه امام بیشترازگذشته ضروری است .امام با اخلاق و منش متعالی خود توانست، نظم فکری را به نظم اجتماعی با ساختاری جدید تبدیل کند و با تحلیل انتقادی گفتمان‌های قبلی آنها را به چالش کشید. پس می‌توان گفت امام با تأسی از روش انبیاء به گفتگو می‌پرداخته واز گفتگو بیشتر در تبیین واصلاح واشاعه استفاده نموده است، که البته در صورت عدم نتیجه به قیام وجنگ می‌پرداخت. امام با رویکرد تعاملی خود، اندیشه‌های یکسویه وجانبدارانه را به موزه‌های تاریخ اندیشه سپرد.ایشان درتعاملات دیپلماتیک با توجه به اصول اخلاقی ومصلحت جامعه ودفع مفاسد به تدبیر امور می‌پرداختند، پس در تحلیل اندیشه هایشان بایستی به این اصول ثابت تفکرشان توجه نمود. طرح اندیشه مذهبی واخلاقی در جهان وجهانی شدن اسلام، آگاهی بخشی، تمایز اسلام واقعی از اسلام آمریکایی، توجه خاص به نیروی انسانی، کاربست مفاهیم برمبنای اسلام، رعایت احترام متقابل و رعایت عدالت بین دولت‌ها، مصلحت اندیشی، تعمق وواقع بینی، خلق باوری، آینده پژوهی مبانی گفتگواو را تشکیل می‌دهند. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert آیا افراد باهوش، مضطرب‌تر از بقیه هستند؟

ادامه مطلب

closeآیا افراد باهوش، مضطرب‌تر از بقیه هستند؟

یک روانشناس بالینی با اشاره به مهم‌ترین مولفه در تعریف هوش که توانایی سازگاری است، بیان کرد: تحقیقات نشان داده است که افراد باهوش در شرایط اضطرابی، عملکردی متفاوت با افرادی که از هوش کمتری برخوردار هستند، دارند. دکتر عارف‌نظری در گفتگو با سلامت آنلاین با اشاره به سه حالت که منجر به اضطراب در افراد می‌شود، افزود: اضطراب ممکن است در هنگام مواجه شدن با موقعیتی ناشناخته، به هنگام تعارض شناختی و یا به عبارتی وقتی که شناخته‌ها با واقعیت تطابق ندارد و در سومین حالت در موقعیت‌های تهدید آمیز ایجاد شود. وی با ذکر مثالی درباره عکس‌العمل فرد باهوش در مقایسه با افرادی با بهره هوشی کمتر، اظهار کرد: افرادی که از هوش بیشتری برخوردارند در برابر موقعیت‌های اضطرابی، مؤثرتر و سریع‌تر به راه حل می‌رسند. این روانشناس بالینی افزود: به عنوان مثال ممکن است یک فرد با بهره هوشی بالا به منظور قرار ملاقاتی که دارد، منتظر قطاری باشد که با تاخیر مواجه شده است، در چنین موقعیتی اگرچه اضطراب در او ایجاد خواهد شد اما در مقایسه با فردی که بهره هوشی پایین‌تری دارد سازگاری بیشتری با شرایط پیش آمده پیدا کرده و ممکن است در عرض ده دقیقه راه حل مناسبی را پیدا کند اما فردی که از بهره هوشی کمتری برخوردار است، احتمال دارد در عرض نیم ساعت موفق به یافتن یک راه حل شود. عارف‌نظری با بیان این‌که اضطراب می‌تواند بر عملکرد هوش، تاثیر منفی بگذارد، تصریح کرد: قرار گرفتن در شرایط اضطراب آفرین مانند زلزله، کارکرد هوش فرد با ضریب ۱۴۴را به ۱۳۸ می‌رساند، عملکرد افرادی که بهره هوشی کمتری دارند نیز در برابر اضطراب همین‌گونه است، بدین معنی که فرد با بهره هوشی ۱۰۰ نیز با کارکرد هوش ۹۰ در برابر اضطراب مواجه خواهد شد. به گفته این روانشناس بالینی، یک فرد باهوش به دلیل هوش بالاتر، درگیری‌های ذهنی بیشتری نسبت به فرد معمولی دارد و قطعا به دلیل مشغله‌های فراوان، میزان اضطراب در او افزایش خواهد یافت، در حقیقت بین هوش و اضطراب یک رابطه همبستگی وجود دارد و اگر جایگاه یک فرد با بهره هوشی پایین نیز عوض شود و در شرایط فرد مقابل قرار گیرد مسلما اضطراب بیشتری او را در برمی‌گیرد، اما به طور کلی، رابطه مستقیمی در این‌که افراد باهوش مضطرب‌تر باشند، وجود ندارد. منبع: سلامت آنلاین

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مدیریت بحران و رسانه

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مدیریت بحران و رسانه

  مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت بحران و رسانه " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت بحران و رسانه ، مدیریت خبر ، بحران ، مطبوعات ، استراتژی ، انواع مدیریت بحران و کارکرد خبری ، کارکرد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب نیستان و سینما، تصویرگرایی سینمایی در مثنوی مولوی

ادامه مطلب

closeکتاب نیستان و سینما، تصویرگرایی سینمایی در مثنوی مولوی

عالم خیال، گشوده عالمی است که هنرمندان فراخور توان خود درآن عرصه دانه برمی چینند و هنرمندی چون مولوی شاهباز گسترده بال این میدان است. مولانا برای ایجاد فضایی عینی در برابر منظر خیال مخاطبش همچون کار‌‌گردانی چیره دست، تواناست. ‌او برای تبیین ذهنی‌ترین مفاهیم انسانی به عینی‌ترین شیوه‌های مألوف و مطلوب مخاطبش نظر داشته است زبان تمثیلی او، نوع روایت، خلق شخصیتها، گفتگوها، ایجاد موقعیت داستانی، صحنه‌آرایی و تنظیم عوامل تأثیرگذار در آن، همگی از ابزارهایی است که سینما نیز با آن معنا یافته است، به عبارتی مثنوی قابلیتهای اثری سینمایی را در خود جا داده است. با بررسی تصاویر شعری و مشخص شدن ویژگی تصویرسازی مولوی در مثنوی و شگردهایی که بیش از هر چیز به تصویرسازی سینمایی شباهت دارد، می‌توان به ذهنیت و تصورات فکری او تا حدودی دست پیدا کرد. این دستاورد در حوزۀ نقد کاربرد ویژه‌ای دارد و به نقّاد در دستیابی و یا حداقل نزدیک شدن به دیدگاه هنرمند از جهان پیرامونش کمک می‌کند. با پیش گرفتن روش تحلیل بصری و شیوۀ تقطیعِ فیلمنامه که اغلب توسط کارگردان صورت می‌گیرد، تا حدود زیادی می‌توان به ظرایف مثنوی در این زمینه دست پیدا کرد. در بررسی مثنوی با شیوۀ پیش گرفته شده می‌توان مؤلفه هایی چون نما و ترکیب عناصر مؤثر در صحنه یعنی صحنه پردازی، نورپردازی و کارکرد پُرتأثیر صدا در سینما را در مورد مثنوی نیز انطباق داد. شیوۀ ترکیب تصاویر در رشته ایی از حکایات پیوسته و مکمل با روایتگری سینمایی بیشتر قرابت دارد تا شیوه‌های معمول در داستان گویی. فهرست مطالبدیباچهپیشگفتارمقدمهبخش اوّل: تصویر و تمهیدهای سینمایی در مثنویفصل اوّل: نماهای سینمایی در مثنویگفتار اوّل: فاصله نماگفتار دوم: زاویۀ دیدِ نماگفتار سوم: نقطۀ دید نماگفتار چهارم: تحرّک نماگفتار پنجم: سرعت نماگفتار ششم: طول نماگفتار هفتم: تعداد شخصیتها در نمافصل دوّم: قاب بندی و ترکیب بندی سینمایی در مثنویگفتار هشتم: قاب بندیگفتار نهم: ترکیب بندیگفتار دهم: کاربرد رنگ در ترکیب تصاویر مثنویفصل سوّم: نورپردازی سینمایی در مثنویگفتار یازدهم: ویژگی های نورگفتار دوازدهم: شیوه‌های فضاسازی با نورفصل چهارم: صحنه پردازی و میزانسن در مثنویگفتار سیزدهم: کارکرد صحنهگفتارچهاردهم: شیوۀ صحنه پردازیگفتار پانزدهم: میزانسنفصل پنجم: صدای سینمایی در مثنویگفتار شانزدهم: صدا و خاستگاه آنگفتار هفدهم: کارکرد صدابخش دوّم: شیوه‌های تصویرسازی سینمایی در مثنویفصل ششم: شخصیت پردازی سینمایی در مثنویگفتار هجدهم: شیوه‌های شخصیّت پردازیگفتار نوزدهم: نقش گفتگو در شخصیت پردازیگفتار بیستم: اعمال و رفتار شخصیتهاگفتار بیست و یکم: دیگر عوامل مؤثر در شخصیت پردازیفصل هفتم: تدوین سینمایی در مثنویگفتار بیست و دوم: تدوین و اجزای آنگفتار بیست و سوم: انواع برشگفتار بیست و چهارم: شیوه‌های تدویننتیجه:منابع و مأخذ (مرجع شناسی)

more_vert مقاله تحلیلی بر نوسازی و کارکرد خانواده در استان مازندران

ادامه مطلب

closeمقاله تحلیلی بر نوسازی و کارکرد خانواده در استان مازندران

مقاله علمی و پژوهشی " تحلیلی بر نوسازی و کارکرد خانواده در استان مازندران" مقاله ای است در 29 صفحه و با 42 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مطالعات زنان و خانواده منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث نوسازی؛ کارکرد خانواده؛ کارکرد حمایتی- مراقبتی؛ کارکرد عاطفی پرداخته شده است چکیده مقاله در طول دو سده اخیر در جریان نوسازی، خانواده ایرانی دچار تغییرات اساسی گردیده است. بر این اساس هدف اصلی پژوهش آن است که تغییرات کارکردی خانواده در بستر نوسازی در استان مازندران را مورد بررسی قرار دهد. روش‎ تحقیق حاضر، پیمایشی بوده و سرپرستان خانوار در مناطق شهری و روستایی استان مازندران جامعه آماری آن را تشکیل می­دهند. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران چهارصد نفر تعیین شد. در این پژوهش از روش نمونه‌گیری خوشه­ای چند مرحله­ای استفاده شده و ابزار گردآوری اطلاعات پرسش نامه بوده است. یافته­ها نشان داد که در نقاط شهری، بین نوسازی و کارکرد حمایتی- مراقبتی تفاوت معنی­داری وجود دارد و در نقاط روستایی بین این دو متغیّر تفاوت معنی­دار وجود ندارد. اما بین دو متغیّر نوسازی و کارکرد عاطفی در نقاط شهری و نقاط روستایی تفاوت معناداری دیده نشده است. خانواده هنوز هم از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است. البته با شواهدی می توان به تغییرات کارکرد خانواده اشاره کرد ولی این تغییرات در دو نقاط شهری و روستایی متفاوت است. عنوان مقاله [English] Issues and Interventions of Children of Divorce in Iran: A Meta-analysis of Articles چکیده [English]   Abstract In recent years, divorce growth rate has led to an increase in the number of children of divorce. These children have a lot of problems and issues hidden from view. Undoubtedly, parental separation is an annoying phenomenon for most of them. Studies indicate that children of divorce usually confront many social and psychological problems in their lives. In this paper, we have conducted a meta-analysis method to analyze the published internal papers in this field. Finally, we came to 20 articles and took them into consideration. the Internal research are mostly focused on mental health and its sub-scales, and the results show that the condition of children of divorce is more undesirable than that of orphan children and those from intact families. Some of these studies also show the positive impact of intervention programs on children of divorce. What is neglected in these studies is examining the social damages threatening these children. کلیدواژه‌ها [English] children of divorce, Meta-analysis, situation, intervention دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert نرم افزار رتوش پوست SkinFiner

ادامه مطلب

closeنرم افزار رتوش پوست SkinFiner

نرم افزار رتوش پوست - SkinFiner v2.0 x86 پلاگین و نرم افزار رتوش سریع پوست صورت SkinFiner دستیاری بسیار مناسب جهت رتوش چهره و به ویژه پوست است. با استفاده از این نرم افزار تنها با چند کلیک ساده می توانید پوست را به بهترین نحو رتوش نمایید و از قابلیت های بی نظیری چون تنظیم و مدیریت رنگ ها، بهبود کیفیت و تغییر رنگ پوست، تنظیم روشنایی و کنتراست پوست، صاف کردن اتوماتیک بافت پوست و ... بهره ببرید. از جمله قابل توجه ترین امکانات این نرم افزار کارکرد آن در فضای فتوشاپ به عنوان پلاگین است که کاربران را قادر می سازد به ساده ترین نحو و در کمترین زمان ممکن تصاویر خود را رتوش کنند. قابلیت های کلیدی نرم افزار SkinFiner:- صاف کردن اتوماتیک بافت پوست- افزایش رنگ طبیعی پوست- پردازش حرفه ای با کیفیت بالا- کارکرد به عنوان پلاگین فتوشاپ و نرم افزار مستقل- شخصی سازی تنظیمات از سوی کاربر- مدیریت و کنترل ترکیب رنگ ها

more_vert نرم افزار رتوش پوست SkinFiner

ادامه مطلب

closeنرم افزار رتوش پوست SkinFiner

نرم افزار رتوش پوست - SkinFiner v2.0 x86 پلاگین و نرم افزار رتوش سریع پوست صورت SkinFiner دستیاری بسیار مناسب جهت رتوش چهره و به ویژه پوست است. با استفاده از این نرم افزار تنها با چند کلیک ساده می توانید پوست را به بهترین نحو رتوش نمایید و از قابلیت های بی نظیری چون تنظیم و مدیریت رنگ ها، بهبود کیفیت و تغییر رنگ پوست، تنظیم روشنایی و کنتراست پوست، صاف کردن اتوماتیک بافت پوست و ... بهره ببرید. از جمله قابل توجه ترین امکانات این نرم افزار کارکرد آن در فضای فتوشاپ به عنوان پلاگین است که کاربران را قادر می سازد به ساده ترین نحو و در کمترین زمان ممکن تصاویر خود را رتوش کنند. قابلیت های کلیدی نرم افزار SkinFiner:- صاف کردن اتوماتیک بافت پوست- افزایش رنگ طبیعی پوست- پردازش حرفه ای با کیفیت بالا- کارکرد به عنوان پلاگین فتوشاپ و نرم افزار مستقل- شخصی سازی تنظیمات از سوی کاربر- مدیریت و کنترل ترکیب رنگ ها- و ...

more_vert کتاب شهروند نمونه در ارتباط و گفتگو

ادامه مطلب

closeکتاب شهروند نمونه در ارتباط و گفتگو

کتاب شهروند نمونه در ارتباط و گفتگو نوشته‌ی خلیل هیبتی به نکات و تکنیک‌های ساده و موثری اشاره دارد که می‌تواند جهت بهبود ارتباطات روزمره مورد استفاده هر خواننده‌ای قرار گیرد. این اثر برگرفته از کتاب پرفروش و مشهور «اصول شهروندی در فرهنگ ایرانی» است که در سراسر کشور مورد استقبال قرار گرفته و بیش از 150 مرتبه تجدید چاپ شد. کتاب شهروند نمونه در ارتباط و گفتگو به نکات در ظاهر ساده‌ای می‌پردازد که همه با آن‌ها آشنا هستید ولی بی‌توجهی یا کم توجهی به هر یک از آن‌ها می‌تواند پیامدهای منفی یا خسارت‌هایی را برای فرد یا جامعه دربرداشته باشد. این مجموعه شامل کتابچه‌هایی با عناوین: رانندگی، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، ارتباط، همسایه‌داری و آپارتمان‌نشینی، مکان‌ها و امکانات عمومی، گردشگری، محیط زیست و مصرف بهینه و... می‌باشد. در بخشی از کتاب شهروند نمونه در ارتباط و گفتگو می‌خوانیم: 1. معمولاً هدف مهمان از آوردن هدیه یا سوغات، خوشحال کردن میزبان می‌باشد. بنابراین آن را محترمانه بگیرید و تشکر کنید.2. هدیه را در جای مناسب قرار دهید. مثلا اگر گل باشد آن را در گلدان یا آب قرار دهید تا پژمرده نشود.3. هرچند هدیه‌ باب میل شما نباشد، به احترام از نکته‌ای مثبت در هدیه تعریف کنید تا هدیه دهنده احساس شادی و رضایت کند.4. هیچگاه بر هدایایی که دریافت می‌کنید عیب نگذارید. (هر چند که دلچسب شما نباشد).5. در حضور فرد کادوی وی را با دقت و آرامش باز کنید.6. وقتی کسی از سفر برای شما و دیگران سوغات آورده است، آن را با بقیه مقایسه نکنید. (حتی اگر آن را نمی‌پسندید، پس نفرستید برای دیگران نیز تعریف نکنید)7. اگر برای شما هدیه یا سوغاتی می‌آورند شما نیز سعی کنید جبران کنید.8. اگر آورنده هدیه از نزدیکان است و از باز کردن هدیه در حضور دیگران خوشحال می‌شود این کار را بکنید.9. در حضور فرد، هدیه‌اش را به کسی نبخشید.10. درباره قیمت هدیه‌ای که دریافت می‌کنید نپرسید و بحث نکنید. (انگیزه مثبت فرد را در نظر بگیرید).11. در مهمانی غیررسمی بهتر است از شیرینی یا خوردنی‌هایی که مهمان سلیقه به خرج داده و آورده است نیز، در پذیرایی استفاده شود. فهرست مطالب 1- سلام و احوالپرسی2- دست دادن3- ملاقات و معرفی4- ملاقات با پزشک5- به عنوان گوینده6- به عنوان شنونده7- هدیه دادن8- هدیه گرفتن9- پوشش10- کفش11- عزا12- عیادت از بیمار

more_vert کتاب چگونه خوب صحبت کنم؟

ادامه مطلب

closeکتاب چگونه خوب صحبت کنم؟

کتابِ چگونه خوب صحبت کنم؟ راهنمایی کاربردی برای بهبود مهارت های خوب صحبت کردن و ایجاد ارتباطات موثر است. اگر شما هم تجربه‌ی یک گفتگوی بد را داشته‌اید، می‌دانید که هر بار بعد از یک گفت‌وگوی بد خود را سرزنش می‌کنیم و می‌گوییم کاش این حرف‌ها را می‌زدم، کاش آن را نمی‌گفتم. حتی گاهی حرف‌هایمان را از قبل آماده می‌کنیم که در گفتگو بگوییم؛ اما در شرایط گفتگو که قرار می‌گیریم انگار که همه‌چیز را فراموش می‌کنیم. خیلی از ما فکر می‌کنیم این فقط مشکل ما است که در جمع‌های بزرگ و کوچک نمی‌توانیم به‌راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنیم. شاید خیلی از ما آرام و پنهانی این کتاب را از قفسه‌ی کتاب‌فروشی یا نمایشگاه کتاب برداشته‌ایم. می‌ترسیم از این‌که کسی بفهمد ما برای صحبت کردن و ارتباط با دیگران دچار ترس‌ها و مشکلاتی هستیم. هیچ‌کس دوست ندارد به دیگران بگوید که در جمع‌ها یا حتی ارتباطات روزانه، با دوستان، همکاران یا حتی خانواده خود دچار مشکلاتی است؛ اما چاره کار اینجاست. ایجاد ارتباط مؤثر با دیگران مهارتی است که باید هرکسی با کم‌ترین میزان تحصیلات و دانش هم یاد بگیرد. این‌که بدانیم چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم، چگونه گفتگویی را آغاز کنیم و چگونه با خوب صحبت کردن تأثیرگذارتر باشیم، نیازمند آموزش است. من در این کتاب سعی کرده‌ام مجموعه‌ای از تکنیک‌های یک ارتباط مؤثر را گردآوری کنم. تکنیک‌های ارائه‌شده تکنیک‌هایی مناسب با شرایط امروز ایران هستند که با مثال‌های بومی ساده‌تر شده‌اند. اگر دوست دارید مروری کلی بر مطالب کتاب حاضر داشته باشید به قسمت زیر توجه کنید. در فصل اول شش‌قدم برای شروع یک گفتگوی تأثیرگذار را بیان می‌کنیم. با این شش‌قدم ارتباط برقرار کردن با دیگران ساده‌تر خواهد بود. در فصل دوم گفتگوکنندگان ماهر را موردبررسی قراردادیم و خصوصیات آن‌ها را بیان می‌کنیم. در این فصل یاد خواهیم گرفت چگونه حرفه‌ای بودن خود در گفتگو را به رخ بکشیم. در فصل سوم در مورد طنز و جایگاه آن در یک گفتگوی رسمی یا دوستانه صحبت می‌کنیم. بعد از خواندن این فصل اگر اهل گفتن لطیفه در هر مکانی هستید، ازاین‌پس محتاط‌تر خواهید بود. در فصل چهارم در مورد چگونگی انتقاد کردن صحبت می‌شود. مثال‌هایی موردی در این فصل آورده شده است که چگونگی انتقاد تأثیرگذار را روشن می‌سازد. در فصل آخر گفتگوهای تلفنی را بررسی می‌کنیم. در این فصل یاد خواهیم گرفت چگونه از پشت تلفن تأثیرگذارتر باشیم. فهرست مطالب اجازه دهید در خرید این کتاب به شما کمک کنیممقدمهفصل اولبرای ایجاد یک گفتگو و آشنایی چه‌کار کنم؟گفتگوی دوستانهقدم اول: متناسب با شرایط روحی و جسمی او حرف بزنقدم دوم: بهترین جمله برای شروع یک گفتگوقدم سوم: در مورد چه بگویم؟قدم چهارم: چه‌کار کنم وقتی دیگه حرفی برای گفتن به ذهنم نمیاد؟قدم پنجم: دو پرسش پرورش‌دهنده‌ی گفتگوقدم ششم: سرنخ‌ها را برای شروع گفتگو پیدا کنتکنیک‌های گفتگوکنندگان ماهرشنونده‌ای خوب باشیدبرای مشارکت در یک گفتگو دچار شک نشویدموضوع صحبت را طبق خواسته خود عوض کنیدموضوع صحبت را عوض نکنیددیگران را به شیوه‌ی صحیح به هم معرفی کنیددیگران را کنجکاو و علاقه‌مند به شنیدن نظرتان بکنیدفصل سوم:چگونه در زمان مناسب و به شیوه‌ای درست لطیفه بگویم؟لطیفه‌گوییلطیفه‌ی نابجاکی لطیفه گفتن هیچ مانعی ندارد؟با چه هدفی لطیفه بگوییم؟چگونه لطیفه بگوییم؟کشتی نجات برای مواقعی که بیان لطیفه به‌خوبی پیش نمی‌رودچرا باید این‌قدر به فکر دیگران باشیم؟فصل چهارم:از دیگران انتقاد کنید، به‌گونه‌ای که از شما ناراحت نشوندآیا انتقاد کردن خوب است؟منتقد شایسته کیست؟انتقاد بدون رنجشچگونگی انتقاد بدون رنجشتوجه کنیدمراحل انتقاد کردن به شیوه‌ی درستبررسی یک مثال از چگونگی انتقادفصل پنجم:چگونه یک گفتگوی تلفنی را اثرگذار کنم؟گفتگوی تلفنیچگونه در یک گفتگوی تلفنی روی دیگران تأثیر بگذاریم؟مهارت گفتگو تلفنیچگونه صدای خود را تبدیل به تأثیرگذارترین صدا از پشت تلفن کنیم؟کنترل لهجه برای بیان میزان مهارت ارتباطاتجادوی بیان اسمنقش تلفن در القای حس مهم بودن به دیگراننشان دهیم شخصی که به دیدارش رفته‌ایم برایمان مهم استوقتی فردی که تماس گرفته است را به یاد نمی‌آوریم، چه کنیم؟تکنیک‌هایی که به‌واسطه آن‌ها شما تماس‌گیرنده یا مکالمه کننده‌ای باملاحظه خواهید بودزمان مناسب تماسنحوه برخورد با همسر، فرزند یا منشی صاحب تلفنپشت خطیبلندگوی تلفنسخن آخر

more_vert چطور سرصحبت با دیگران را باز کنیم؟

ادامه مطلب

closeچطور سرصحبت با دیگران را باز کنیم؟

هنر گفتگو یکی از مهم ترین هنرها و مهارتهایی می باشد که هر شخص باید آن را به طور کامل فرا گیرد. نحوه ی گفتگو و سخن گفتن شما شخصیت شما را به دوستان، آشنایان، مربیان، کارفرمایان و همکارانتان معرفی می کند و به عبارتی دیگر نحوه سخن گفتن شما نشان دهنده شخصیت وجودی شماست. اگر شما مهارت سخن گفتن را به خوبی ندانید، حتماً و قطعاً در اجتماع و یا محل شغلتان با سختی هایی برابر خواهید شد. هنگامی که شروع به حرف زدن با کسی می کنید ممکن است که در شروع ندانید که از چه قسمتی سر سخن را با طرف مقابلتان باز کنید و در سخن گفتن با ایشان دچار مشکلاتی می شوید و گاه پای شخصیت در میان است و دوست ندارید در ادای سخن کوتاهی نمایید.برای رفع این مشکل با ما همراه باشید. 1-تعریف کردن : تعریف از دیگران یکی از بهترین راه های ممکن برای شروع سخن و مکالمه با طرف مقابلتان میباشد. شما با تعریف کردن از دیگران و... در های مکالمه را هم به سمت خود و هم به طرف مقابلتان باز می کنید. فقط به خاطر داشته باشید که بهتر است به جای سخنان بیهوده، ابتدا در مورد لباس پوشیدن طرف مقابلتان یا کفش هایش سر صحبت را باز کنید، برای مثال( کفش های شما زیبا هستند) خوب یقینا با این حرف طرف مقابل شما شروع به سخن گفتن از خودش می کند و سر صحبت باز می شود. 2-بحث کوتاه : بحث های کوتاه در نظر اکثر افراد، می توان گفت که از آن راضی نمی باشند و از بحث های بلند لذت بیشتری میبرند. خب، جالب است که بدانید بحث های کوتاه در ابتدا نامشان بحث کوتاه است ولی در آخر تبدیل به بحث های بلند می شوند یا به عبارت دیگر بحث های کوتاه راهی برای بحث های عمیق و بلند می باشد. موضوعات بحث های کوتاه برخلاف عقیده تان بسیار آسان هستند و با کمی فکر آن را خواهید یافت. برای مثال به رستوران بروید ابتدا غذای دلخواهتان را سفارش دهید و پس از میل کردن سفارش تان در مورد آن نظر دهید و نکات مثبت و منفی آن را با یکدیگر مقایسه کنید و یا اگر گرمتان شد در مورد آب و هوا بحث را شروع کنید و آن را گسترش دهید. این دو مثال ذکر شده را تجربه نشان داده است که سر صحبت را به آسانی و به سرعت باز می کند. توصیه می کنیم حتماً از آنها نهایت استفاده را ببرید. 3-سوالات متعدد و متنوعی بپرسید :اگر به طور قطعی می خواهید که بحث های کوتاه را تمام کنید و وارد یک بحث واقعی شوید، باید دنبال فرصت باشید تا فورا بتوانید موضوع بحث را تغییر دهید و وارد یک بحث و گفتگو واقعی شوید. سعی نکنید که بدون هیچ مقدمه ای وارد یک بحث عمیق و قابل توجهی شوید، اگر می خواهید وارد گفتگوی عمیق شوید با طی مراحل و صبر کردن، به آن قسمتی که مورد دلخواه شما می باشد برسید و در این قسمت میتوانید مکالمه را عمیق تر کنید. 4-مهربان باشید : این مورد یقینا باید واضح باشد، اما متاسفانه اکثرا این موضوع را فراموش میکنیم و آن را به مرحله عمل نمی رسانیم. اگر شما در حین مکالمه با شخصی با لفظی آرام، لبخند روی لب هایتان و در آرامش باشید شخصیت بهتری نسبت به افرادی که با لفظی تند و عصبانیت محض با طرف مقابل خود سخن می گویند خواهید داشت. سعی کنید که دست هایتان را حین مکالمه تکان ندهید و سعی کنید در حفظ تماس چشمی کوشا باشید و با این حالت به طرف مقابلتان بفهمانید که به سخنانش گوش فرا می دهید. 5-صرفا شما گفتگو را در دست نگیرید: منظور از این مورد این است که به طرف مقابلتان اجازه نظر دادن و حرف زدن دهید و مانع ارائه نظرات و سخنان آن نشوید. اگر شما در این حین فهمیدید که شخص مقابلتان به خوبی به سوالاتتان پاسخ نمی دهد و گفتگو در حال کاهش است، توصیه می شود که فورا با ذکر کردن یک خاطره و یک داستان کوتاه شیرین جو را تغییر دهید و به حالت اول بازگردانید. منبع: نمناک

more_vert نرم افزار تبدیل فایل های PDF به فرمت Word توسط Xilisoft PDF to Word Converter

ادامه مطلب

closeنرم افزار تبدیل فایل های PDF به فرمت Word توسط Xilisoft PDF to Word Converter

نرم افزار  تبدیل فایل های PDF به فرمت Word توسط Xilisoft PDF to Word Converter تبدیل اسناد پی دی اف به اسناد ورد Xilisoft PDF to Word Converter نرم افزاری حرفه ای است که به منظور تبدیل فایل های PDF به فرمت Word طراحی و ساخته شده است. این محصول کارکرد فوق العاده آسان و ساده ای دارد. این مبدل فایل های PDF را به فایل های ورد با فرمت های DOC ،DOCX و RTF تنها در دو مرحله تبدیل می کند. استفاده از عملگر کشیدن و رها کردن و سپس فشردن دکمه ی تبدیل.نیازی به Adobe Acrobat یا Adobe Reader نیست، این نرم افزار تمام ویژگی های فایل اصلی شما را حفظ می کند. شما می توانید تنها تعداد مشخصی از صفحات فایل PDF خود را تبدیل نمایید و یا تمام آن را به کمک این محصول حرفه ای به فرمت Word تبدیل کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft PDF to Word Converter:- تبدیل فایل های PDF به فرمت Word- قابلیت مشاهده ی فایل اصلی در حالت Thumbnail- قابلیت تبدیل فرمت چندین صفحه ی مشخص یا کل صفحات- قابلیت اجرای وظایف در پس زمینه به منظور دستیابی به کارکرد بالا و نگهداری بیشتر منابع CPU- قابلیت خروج اتوماتیک از برنامه و خاموش کردن، به حالت آماده باش بردن سیستم و ...- واسط کاربری چند زبانه انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، ژاپنی، چینی و اسپانیایی

more_vert نرم افزار میکس و مسترینگ پیشرفته فایل های صوتی iZotope Ozone 8 Advanced

ادامه مطلب

closeنرم افزار میکس و مسترینگ پیشرفته فایل های صوتی iZotope Ozone 8 Advanced

نرم افزار میکس و مسترینگ پیشرفته فایل های صوتی - iZotope Ozone 8 Advanced v8.00 نرم افزار میکس و مسترینگ پیشرفته فایل های صوتی فایل های صوتی خود را میکس کنید، محدوده های داینامیکی موسیقی ها را کنترل کنید، افکت های بی نظیر را به اصوات بیافزایید و هزاران تغییر دیگر را بر روی فایل های صوتی خود با بهره گیری از iZotope Ozone اعمال کنید و از نتایج شگفت انگیز و استادانه آن لذت ببرید. با استفاده از این نرم افزار می توانید در محیطی جذاب با دسترسی ها و منو های ساده انواع فایل های صوتی را ویرایش و میکس کنید و یا افکت های مختلف را بر روی آن ها اعمال کنید. این نرم افزار امکان کار به صورت مستقل و یا به صورت پلاگین در سایر نرم افزار های ویرایش و ساخت موسیقی را داشته و با دارا بودن ماژول ها، اکولایزر ها، لیمیتر ها و صد ها ابزار حرفه ای دیگر گزینه ای مناسب برای میکس و مسترینگ فایل های صوتی است. قابلیت های کلیدی نرم افزار iZotope Ozone:- دارای ابزار میکس و مسترینگ پیشرفته- کارکرد به صورت مستقل و یا به عنوان پلاگین- ابزار مسترینگ پویا با کارکرد ساده- رابط کاربری بسیار جذاب- اکولایزر های گرافیکی و پویا با عملکرد ساده

more_vert کتاب کار‌آفرینی با رویکرد کشف فرصت و خلق ثروت

ادامه مطلب

closeکتاب کار‌آفرینی با رویکرد کشف فرصت و خلق ثروت

حسن عبدی در کتاب کار‌آفرینی با رویکرد کشف فرصت و خلق ثروت، به دنبال نشان دادن مسیر موفقیت کارآفرینان است به طوری که با مطرح کردن بحث خودشناسی و خو‌دباوری سعی دارد بیان کند در مسیر کارآفرینی و ایجاد کسب و کار، آمادگی ذهنی و ایجاد نگرش درست برای هر فردی لازم و ضروری است. امروزه تغییرات سریع و شتابان اقتصاد و بازار کشورها، تحولات عمیق فضای کسب و کار و افزایش رقابت‌پذیری سبب شده است تا بیش از گذشته نقش کارآفرینان به عنوان موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی اهمیت یابد. در کشور ما طی سال‌های اخیر سیاست‌ها به سوی کارآفرینان و کارآفرینی معطوف گردیده و اقداماتی نیز صورت پذیرفته است. اما هنوز حمایت از ارزش‌آفرینان و کارآفرینان بسیار محدود بوده و آنان با تمام مشکلات و تلاش در جهت تبدیل ایده به محصول بایستی شخصاً تمام ریسک سرمایه‌گذاری را عهده‌دار باشند. لذا شایسته است محدودیت‌ها و مشکلات فرا روی کارآفرینان از میان برداشته شود تا آنان به مانند همتایان خود در کشورهای توسعه یافته موجبات ارتقای تولید ناخالص ملی (GNP)، انباشت سرمایه و افزایش بهره‌وری اقتصاد ملی همراه با به فعل درآوردن امکانات بخش‌های مختلف اقتصاد به ویژه بخش صنعت به عنوان پیشران توسعه اقتصاد کشور را فراهم آورند. در بخشی از کتاب کار‌آفرینی با رویکرد کشف فرصت و خلق ثروت (entrepreneurship opportunities exploration and wealth creation) می‌خوانیم: ایده یک طرز تفکر قابل اجرا، منطقی و زیبا است که بر خلاقیت و تفکر خلاق مبتنی است و زمانی که به نوآوری تبدیل می‌شود؛ نشان‌ دهنده نوعی ساختارشکنی است. همچنین پروسه ایده‌پردازی در عصر اطلاعات و ارتباطات خیلی ساده و از طریق مدیریت کانال‌های ورودی اطلاعات به ذهن چون حواس پنج‌گانه و تمام رشته‌های فکری انسان‌ها قابل کنترل است. به طوری که امروزه با اطلاعات و ارتباطات فراوان، انسان‌ها از طریق ماهواره‌ها، شبکه‌های تلویزیونی، اینترنت، شبکه‌ها و کانال‌های مجازی و... بمباران اطلاعاتی می‌شوند و در این دنیای پریابی اطلاعاتی فقر انسان، فقر اطلاعات و ارتباطات نیست بلکه فقر مدیریت اطلاعات و ارتباطات است. بنابراین با مدیریت درست اطلاعات و دستیابی به اطلاعات و ارتباطات مهم در زمینه اهداف و ایجاد کسب و کارهای جدید می‌توان مسائل، مشکلات و چالش‌های زندگی را به آسانی حل و راه‌حل ارائه داد و از ارائه راه‌حل، ایده و از عملیاتی کردن ایده‌ها نوآوری و کسب و کارهای جدید متولد می‌شوند. به طوری که نوآوری به معنی خلاقیت عینیت‌ یافته یا تحقق‌ یافته است. به عبارت دیگر، خلاقیت فعالیت ذهنی و عقلایی برای ایجاد ایده جدید و تازه است در حالی که نوآوری به معنای تبدیل خلاقیت به عمل یا نتیجه است که با نوآوری کسب و کارهای جدید متولد و محصولات و خدمات جدید وارد بازار می‌شوند. فهرست مطالب پیشگفتارفصل اول: مفهوم و ضرورت ارزش‌آفرینی و کارآفرینی1-1- مقدمه2-1- مفهوم ارزش‌آفرینی و کارآفرینی3-1- اهمیت و ضرورت ارزش‌آفرینی و کارآفرینی4-1-‌ قانون 90/10 در عصر اطلاعات و ارتباطات5-1- جایگاه ارزش‌آفرینی و کارآفرینی در بین روش‌های کسب درآمدفصل دوم: چگونه ارزش‌آفرین و کارآفرین شویم؟1-2- خودشناسی مقدمه ارزش‌آفرینی2-2- خلقت و شناخت انسان3-2- خودآگاهی و ارزش‌آفرینی4-2- اندیشه و ارزش‌آفرینی5-2- باور و ارزش‌آفرینی6-2- مدیریت اطلاعات و ارتباطات در ارزش‌آفرینی7-2- خلاقیت8-2- ایده و نوآوری9-2- استارتاپ‌ها10-2- ارزش‌آفرینی و تکنولوژی11-2- دستاورد و ارزش‌آفرینی‌ انسان‌ها12-2- مثلث مالکیت کسب و کار- سرمایه‌گذار13-2- همکاری با دیگران و تیم‌سازی در ارزش‌آفرینی14-2- سرمایه‌های اساسی ارزش‌آفرینی و ثروت‌آفرینی15-2- اصول موفقیت استیو جابز در ارزش‌آفرینیفصل سوم: ارزش‌آفرینی و کارآفرینی در دیدگاه‌های مختلف1-3- کارآفرینی (ارزش‌آفرینی) در نظریه‌های اقتصادی2-3- کارآفرینی (ارزش‌آفرینی) در دیدگاه‌های غیراقتصادی1-2-3- رویکرد ویژگی‌ها2-2-3- رویکرد رفتاریفصل چهارم: توسعه و ارزش‌آفرینی1-4- توسعه محصول ارزش‌آفرینی و ثروت‌آفرینی2-4- نقش و اهمیت آموزش و ترویج ارزش‌آفرینی و کارآفرینی در توسعه3-4- ارزش‌آفرینی، اقتصاد و مدیریت خانوادهفصل پنجم: فرآیند ارزش‌آفرینی و کارآفرینی1-5- مقدمه2-5- شناسایی و کشف فرصت‌ها و ایده‌ها3-5- ارزیابی و انتخاب ایده مناسب4-5- تدوین طرح کسب و کار5-5- تأمین منابع مورد نیاز کسب و کار6-5- تأسیس و راه‌اندازی کسب و کار7-5- مدیریت و اداره کسب و کارفصل ششم: گفتگو با کارآفرینان برتر شهرستان بوکان1-6- سرمایه‌های نمادین ارزش‌آفرین2-6- گفتگو با مهندس مسعود سیادت3-6- گفتگو با عبدالله آهنگری4-6- گفتگو با دکتر سیامند عزیزنژاد5-6- گفتگو با حامد فرهادزاده6-6- گفتگو با حمزه امینی7-6- گفتگو با حاج رحمان امین‌پور8-6- گفتگو با بایزید غفور گولی9-6- گفتگو با فواد اسماعیل‌پورپیوست‌هاپیوست 1: نمونه فرم خام طرح کسب و کار کاملپیوست 2: نمونه فرم خام طرح توجیهی فنی، مالی و اقتصادی بر مبنای سایت بهین‌یابکلیات طرح توجیهیمطالعات فنی طرحمطالعات مالی و اقتصادی طرحمنابع- فارسی- انگلیسی