جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert نرم افزار ساخت پروفایل دوربین عکاسیLumariver Profile Designer

ادامه مطلب

closeنرم افزار ساخت پروفایل دوربین عکاسیLumariver Profile Designer

نرم افزار ساخت پروفایل دوربین عکاسی - Lumariver Profile Designer v1.0.2 x64 نرم افزار ساخت پروفایل دوربین عکاسی مانند تمام دستگاه های دیجیتال، بین تک تک دوربین های دیجیتال نیز تفاوت هایی وجود دارد. به عنوان مثال حتی دو دوربین عکاسی دیجیتال از یک مدل و یک شرکت سازنده نیز رنگ ها را به صورت متنفاوت ایجاد می کنند (هرچند این تفاوت ممکن است آنفدر ناچیز باشد که کاربران عادی آن را متوجه نشوند). اگر به صورت حرفه ای عکاسی می کنید و می خواهید کنترل بسیار دقیق تری بر روی رنگ ها در عکس های دیجیتالی خود داشته باشید، می توانید یک پروفایل سفارشی (Camera Profile) برای دوربین خود ایجاد کنید.برخلاف تصور عموم مردم، عامل کلیدی در چگونگی ظاهر شدن رنگ ها در عکس های دیجیتالی، به جای سنسور دوربین (camera sensor)، پروفایل دوربین (camera profile) است.هرچند بسیاری از تولید کنندگان دوربین عکاسی دیجیتالی و نرم افزار های مبدل عکس خام (raw converter) این باور را القا می کنند که رنگ در عکس نهایی غیرقابل پیش بینی هستند و نسبت به سلیقه ی اشخاص تنظیم می شوند بنابراین هنگامی که مدل دوربین و مبدل تصویر خام (RAW) تغییر می کند، رنگ های موجود در عکس نهایی هم مطابق با آن تغییر می کننند. اما با ایجاد Camera Profile می توانید بدون این که وابسته به برند و مدل دوربین و یا کانورتر تصاویر خام باشید، یک تنظیمات ثابت را برای پردازش عکس های دیجیتالی خود داشته باشید. Lumariver Profile Designer نرم افزاری برای ساخت پروفایل دوربین (یا اسکنر) در فرمت های DNG Camera Profile (DCP) یا ICC است. هدف اصلی توسعه این نرم افزار ساخت پروفایل هایی است که رنگ هایی صحیح و جذاب را در عکس های خروجی ایجاد کنند. ایجاد پروفایل ها برای تمام حوزه های عکاسی از جمله پرتره، محصول، مستند، حیات وحش، منظر، معماری، و غیره کارایی داشته و منجر به افزایش صحت، دقت و خلاقیت در فرآیند پردازش عکس های خام می شود. قابلیت های کلیدی نرم افزار Lumariver Profile Designer:- طراحی پروفایل های حرفه ای دوربین- ساخت پروفایل دوربین با فرمت های DCP و ICC- راهنمایی گام به گام برای کاربران عادی- هماهنگ کردن رنگ عکس های دیجیتالی گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی متفاوت

more_vert نرم افزار دسته پلی استیشن 4 برای بازی‌های کامپیوتر DS4Windows

ادامه مطلب

closeنرم افزار دسته پلی استیشن 4 برای بازی‌های کامپیوتر DS4Windows

نرم افزار دسته پلی استیشن 4 برای بازی‌های کامپیوتر DS4Windows 2.0.2 x86/x64 DS4Windows 2.0.2 x86/x64 نام یک ابزار رایگان و کابردی مخصوص افرادی است که می‌خواهند دسته پلی استیشن 4 خود را به دسته بازی کامپیوتر تبدیل کنند. همانطور که می‌دانید، دسته بازی پی‌اس 4 (PS4) که تحت عنوان دوآل شوک 4 (DualShock 4) همراه با این کنسول انقلابی عرضه شد، دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است که هیچ‌یک از دیگر دسته‌ها و کنترلرهای بازی موجود در بازار، امکاناتی در حد و اندازه آن را ندارند. این موضوع سبب می‌شود که بسیاری از کاربران کامپیوتر هم به این فکر بیوفتند که از این دسته‌ها، برای تجربه بازی‌های کامپیوتری خود استفاده کنند. به کمک نرم افزار رایگان و جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، این انتظار دور از ذهن نخواهد بود! رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده و زیبا طراحی شده تا علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای بتوانند ضمن ارتباط دسته بازی پلی استیشن 4 خود با سیستم، سریعا به بخش کانفیگ و تنظیمات آن هدایت شوند. شما می‌توانید برای هر دسته، چندین پروفایل مختلف را آماده کرده و پیش از اجرای بازی، با انتخاب پروفایل (تنظیمات) مورد نظر، از تجربه بازی با تنظیمات دلخواه خود لذت ببرید.   ویژگی های نرم افزار DS4Windows : – دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا – امکان برقراری سریع و آسان ارتباط دسته با سیستم به صورت بی‌سیم – قابلیت اعمال تنظیمات مختلف به ازای هر دسته – قابلیت انتخاب خودکار پروفایل‌ها به ازای هر بازی

more_vert نرم افزار ایجاد تصاویر کارتونی زیبا از عکس ها JixiPix Artoon

ادامه مطلب

closeنرم افزار ایجاد تصاویر کارتونی زیبا از عکس ها JixiPix Artoon

نرم افزار ایجاد تصاویر کارتونی زیبا از عکس ها - JixiPix Artoon 1.03 تبدیل عکس به کارتون Artoon یک ویرایشگر تصویر ساده از شرگت نرم افزاری JixiPix است که هدف از طراحی آن، کمک به شما در تغییر سیمای تصاویر شما، تنها با چند کلیک است. این نرم افزر برای تغییر رنگ تصاویر شما و تبدیل آن ها به تصاویر کارتونی طراحی شده است. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده است که استفاده از آن را بسیار آسان می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید از عکس های خود تصاویر کارتونی زیبایی ایجاد کرده و از آن ها برای تصاویر پروفایل خود در سایت های شبکه های اجتماعی چون Instagram, Facebook, Pintrest و ... استفاده کنید. می توانید از این نرم افزار برای ایجاد تصاویر رنگارنگ برای پروژه های طراحی خود استفاده کرده و از کار کردن با ان لذت ببرید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Artoon:- تغیر رنگ تصاویر شما و ایجاد تصاویر کارتونی زیبا از عکس ها- استفاده آسان و لذت بخش- امکان انقال تصاویر ایجاد شده به پروفایل شما در سایت های شبکه های اجتماعی چون Instagram, Facebook, Pintrest و ...- حجم کم- استفاده بسیار کم از منابع سیستم شما- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

more_vert کتاب فیس بوک: راهکارها و توصیه‌های کاربردی

ادامه مطلب

closeکتاب فیس بوک: راهکارها و توصیه‌های کاربردی

کتاب فیس بوک: راهکارها و توصیه‌های کاربردی نوشته‌ی زهرا مهدوی، شما را با این شبکه‌ی محبوب اجتماعی آشنا کرده و درباره‌ی درک مفهوم و استفاده از آن، چگونگی عضویت و بروز رسانی پروفایل، چگونگی ساخت گروه‌ها و صفحات گوناگون و حفظ حریم شخصی فیسبوک اطلاعاتی مفید در اختیارتان می‌گذارد. برنامه‌های موبایلی بسیاری زمان و وقت زندگی شما را فرا گرفته‌اند. از شبکه‌های اجتماعی که بیشترین استفاده را در بین کاربران دارند که بگذرید امور جاری مانند درخواست تاکسی، امور مالی و بانکی و بسیاری دیگر از کارهای شما امروز با کمک برنامه‌های موبایلی است و با استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بسیار از کارهای خود را انجام می‌دهید. خیلی از شما بخش مهمی از زمان روزانه خود را در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی مجازی می‌گذرانید. در این فضا زندگی می‌کنید. شاد و غمگین می‌شوید، به کارهای روزمره خود می‌پردازید و در دنیای سرگرمی و اخبار غوطه‌ور شده و از دریچه صفحات روشن تلفن همراه خود در دنیایی پرهیاهو به گشت و گذار می‌پردازید ولی یک سوال: تا چه میزان مهارت‌های لازم برای این نوع از زندگی را کسب کرده‌اید؟ آیا با امکانات و ابزارهایی که در فضای مجازی در اختیار دارید آشنا هستید؟ آیا فرصت‌ها و تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی مجازی را می‌شناسید؟ آیا از سواد کاربری فضای مجازی، سوادرسانه‌ای و سواد اطلاعاتی لازم برخوردارید؟ فهرست مطالبمقدمهشروع کار با فیس بوک و ساخت اکانتبررسی صفحه اصلی فیس بوکبررسی صفحه پروفایلتنظیمات اکانتحریم خصوصی و راهنمای کامل تنظیمات در فیس بوکاستفاده از اپلیکیشن‌ها و بازی‌هاحریم شخصی فیس بوک در وب و سایت‌های دیگرراهنمای انجام تنظیمات حریم خصوصی در فیس بوکیا انتخاب مخاطبان Athe Audience Selectorمیانبرهای تنظیمات حریم خصوصیتگ‌ها چگونه کار می‌کنند؟تنظیمات حریم خصوصی برای استفاده از اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و وب سایت‌هاتنظیمات حریم خصوصی برای تبلیغات فیس بوکاستفاده از لیست‌ها برای سفارشی سازی حریم خصوصیساخت لیست جدیدبلاک کردن (مسدود کردن) اشخاص یا اپلیکیشن‌هااضافه کردن اطلاعات به پروفایلچک کردن پروفایل از دید دیگر کاربران و دوستاندرک مفهوم لایک و علاقمندی‌هایافتن دوستان در فیس بوکارسال درخواست دوستیاشتراک مطالب در فیس بوکارسال پست استاتوس در فیس بوکاشتراک‌گذاری برروی تایم لاین دوستانتایم لاینTime Lineلیست فعالیت‌هااشتراک‌گذاری توسط اپلیکیشن‌ها و پلاگین‌های شبکه‌های اجتماعیآشنایی با فید اخبارNews feed مدیریت در فیس بوکاشتراک و لغو اشتراک مطالب کاربری در فیس بوکسفارشی سازی بروز رسانی‌های دریافت شدهلایک‌ها و نیوز فید شمااشتراک گذاری عکس و فیلمساخت آلبوم تصاویر جدیدآپلود ویدئو در فیس بوکحذف تصاویر و ویدئوهااستفاده از چت فیس بوکویدئو چتارسال پیام و خواندن ایمیل‌ها

more_vert نرم افزار پردازش و ویرایش تصاویر PhotoLine

ادامه مطلب

closeنرم افزار پردازش و ویرایش تصاویر PhotoLine

 نرم افزار پردازش و ویرایش تصاویر - PhotoLine v21.00 برنامه پردازش تصویر قدرتمند، ارائه متن قابل تغییر، لایه های تصویر و بردار نرم افزار PhotoLine ابزار ترسیم تصویر، ویرایش برداری، تبدیل دسته ای، ویرایش وب و ... با ویژگی های بسیار می باشد. این نرم افزار از لایه های عکس، بردار و متن پشتیبانی می کند. مدیریت رنگ با پروفایل ICC، ذخیره اسناد PDF، کار با اسناد بیشتر از یک صفحه، ساخت کتابچه، تقویم دیواری، آگهی، ساخت اسلایدشو، بررسی داده های EXIF و IPTC، اضافه و ویرایش کلمات کلیدی، ساخت فلش انیمیشن، جستجوی پیشرفته، مدیریت رنگ، اعمال فیلترها، ضبط عملیات، چاپ اتیکت، پوستر و انیمیشن ها و ... از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار از بسیاری فرمت های تصویری پشتیبانی می کند. قابلیت های کلیدی نرم افزار PhotoLine:- پشتیبانی از Lab و CMYK- قابلیت مدیریت رنگ با پروفایل های ICC- قابلیت پردازش تصاویر دیجیتالی- قابلیت روتوش، اصلاح و ...- دستکاری و بررسی داده های IPTC و EXIF- توانایی تغییر نام عکس ها و ساخت کاتالوگ- قابلیت ساخت گالری های HTML- امکان اضافه کردن و ویرایش کلمات- قابلیت جستجوی قدرتمند- توانایی ساخت تقویم و بارکد- قابلیت ساخت فلش و GIF انیمیشن- امکان گرفتن خروجی وب- امکان ساخت دکمه و نقشه های عکس- قابلیت تبدیل دسته ای- توانایی ساخت اسلاید شو- قابلیت چاپ اسناد چند صفحه ای، آگهی و اتیکت- پشتیبانی از USB- قابلیت پشتیبانی از چندین پردازنده- امکان ثبت عملیات- پشتیبانی از ویندوز 98/NT4/2000/ME/XP/Vista

more_vert پیش بینی شخصیت از روی ظاهر بدن

ادامه مطلب

closeپیش بینی شخصیت از روی ظاهر بدن

صادر کردن پروفایل روانشناسی بر اساس ویژگی‌های آناتومیک به طور کلی چیزی نیست که این روزها چندان قابل اعتماد باشد، اما با این حال این الگوها هنوز هم علاقه مندان و طرفداران خودش را دارد و تئوری‌های قدیمی نیز معمولا با افکار عمومی عجین شده‌اند، ضمن اینکه برخی از آنها شهودی هستند. اندومورف اندومورف از نظر فیزیکی تقریبا چاق و گرد است، باسن پهن و شانه‌های گرد دارد که ترکیبی گلابی شکل به او می‌دهد. چربی نسبتا زیادی در سراسر بدنش دارد، مثلا در بالای بازو و ران‌ها. قوزک پا و مچ دست‌هایش نسبتا لاغر است که به برجسته‌تر نشان دادن قسمت‌های دیگر بدنش کمک می‌کند. اندومورف از نظر روانشناسی: اجتماعی عاشق تفریح عاشق غذا پرتحمل آرام و متین خوشخو خونسرد عاشق راحتی و آسایش و نیازمند محبت و مهربانی اکتومورف اکتومورف نقطه‌ی مقابل اندومورف است و از نظر فیزیکی شانه و باسن کوچکی دارد، صورت کشیده و لاغر با پیشانی بلند، قفسه سینه و شکمی کوچک و لاغر دارد، پاها و بازوهایش لاغر است و چربی بسیار کمی در بدنش دارد. اکتومورف ممکن است به اندازه‌ی اندومورف غذا بخورد اما انگار هیچ وقت وزن اضافه نمی‌کند.   اندومورف از نظر روانشناسی: خجالتی و کمرو گوشه گیر درونگرا خویشتن دار اضطراب اجتماعی دارد هنرمند پراحساس خوددار در برابر هیجانات و متفکر   مزومورف تیپ بدنی مزومورف چیزی بین اندومورف و اکتومورف است. مزومورف از لحاظ فیزیکی ایده‌ آل‌تر هستند؛ سر بزرگ، شانه‌های پهن و کمری باریک دارند (اندام مثلث شکل)، بدن‌شان عضلانی است، ساعد و ران‌های قوی دارند و چربی کمی در بدن‌شان وجود دارد. مزومورف‌ها معمولا بهترین پتانسیل را برای تناسب اندام دارند. مزومورف از نظر روانشناسی: ماجراجو شجاع و نترس بی‌تفاوت نسبت به فکر و خواسته‌ی دیگران حاضر جواب و بی‌ملاحظه مشتاق نسبت به فعالیت بدنی اهل رقابت تمایل به قدرت و سلطه داشتن و عاشق خطر کردن خب حالا که چی؟! صادر کردن پروفایل روانشناسی بر اساس ویژگی‌های آناتومیک به طور کلی چیزی نیست که این روزها چندان قابل اعتماد باشد، اما با این حال این الگوها هنوز هم علاقه مندان و طرفداران خودش را دارد و تئوری‌های قدیمی نیز معمولا با افکار عمومی عجین شده‌اند، ضمن اینکه برخی از آنها شهودی هستند. بهترین کاری که می‌توان کرد این است که از این الگوها به عنوان تست استفاده شود. وقتی کسی را ملاقات می‌کنید که به نظر می‌رسد از لحاظ فیزیکی، طبق ویژگی‌های گفته شده اندامی متناسب و مطلوب دارد، خوب است کنجکاو شوید و ببینید آیا پروفایل روانشناسی او با چیزهایی که در بالا گفته شد تا چه حد جور است. اما اگر اینطور نبود، به دنبال راههای دیگری برای شناختن این آدم باشید! منبع: برترین ها

more_vert کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان

ادامه مطلب

closeکتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان

کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان نوشته‌ی مهدی منصوری، با انجام پژوهش‌های گوناگون به بررسی اثرات شبکه‌های اجتماعی نظیر، اینستاگرام، تلگرام و... بر روی آمار فروش‌ محصولات و خدمات شرکت‌ها بر مبنای رضایت مشتری می‌پردازد. امروزه سازمان‌ها با چالش‌های قابل توجهی در ارتباط با محیط کسب و کار خود مواجه هستند، که مهم‌ترین آن تغییرات دائم تقاضای مشتریان، افزایش فضای رقابتی و... است. بنابراین شرکت‌ها باید به دنبال روش‌هایی باشند تا بتوانند رضایت مشتری خود را جلب کند. بر این اساس، مهدی منصوری سعی دارد تا با جمع‌آوری اطلاعات و استفاده از پرسشنامه و فرضیه آزمایی، مدل‌هایی از نمونه‌ی 94تایی و روش‌هایی از حداقل مربعات جزئی (PLS) به شما معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهد. یافته‌ها بیانگر تاثیرات مثبت و معنادار به کارگیری شبکه‌های اجتماعی بر ارتباطات اطلاعاتی هستند. ارتباطات اطلاعاتی نیز بر پاسخگویی و رضایت مشتریان تاثیرگذار است. کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان (The impact of Marketing in Social Networks on Customers Satisfaction) به مدیران نشان می‌دهد با سرمایه‌گذاری بر شبکه‌های اجتماعی نه تنها ضرر نمی‌کنند بلکه به یک مزیت رقابتی از طریق بهبود رضایت مشتری نیز دست پیدا خواهند کرد. در حال حاضر مشتریان از انواع گوناگون تکنولوژی به ویژه اینترنت به عنوان ابزار مؤثر در جهت تأمین نیازهای خود بهره می‌برند. بنابراین یکی از پیشرفته‌ترین سرویس‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی مجازی هستند که امکان ارتباط دو طرفه بین کاربران و شرکت‌ها در آن وجود دارد. اگر چه ویژگی‌های مثبت بسیاری شبکه‌های اجتماعی در زندگی افراد دارند، ولی کماکان تناقضات و اختلافات فراوانی میان نظریه‌پردازان هست، بعضی از آن‌ها شبکه‌های اجتماعی را مدی بی‌دوام و بعضی دیگر یک فرصت همیشگی با مزایای حقیقی می‌دانند. با همه‌ی این احوال هر دوی این گروه‌ها اعتقاد دارند تا هنگامی که این شبکه‌ها در اوج هستند، باید از قدرت آن‌ها بهره برد. اهمیت شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌ و کارها به اندازه‌ای است که تا به حال تحقیقات زیادی در این حوزه انجام گرفته است. از مهم‌ترین تحقیقات در این رابطه می‌توان به پژوهش‌های دانشگاه فناوری تگزاس اشاره کرد که نشان دادند برندهایی که به درستی از شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برند، مشتریان راضی‌تر و وفادارتری خواهند داشت. در بخشی از کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان می‌خوانیم: شبکه‌های اجتماعی پروفایل محور: این گونه سایت‌های شبکه اجتماعی، علاوه بر افراد، ممکن است شامل پروفایل‌های گروه‌ها، شرکت‌ها، رویدادها، سازما‌ن‌های غیرانتفاعی و یا احزاب سیاسی باشند. مای اسپیس نمونه‌های خوبی از این شبکه‌ها هستند. پس از ایجاد پروفایل و تکمیل مراحل عضویت، کاربران با مشارکت در فضای دوستان خود و با کمک قابلیت‌های چندرسانه‌ای سایت، از قبیل گذاشتن عکس، متن، محتوا یا لینک به محتواهای بیرونی، فضای خود را توسعه می‌دهند. در حال حاضر، صدها سایت شبکه اجتماعی با قابلیت‌های مختلف فنی وجود دارند که علایق و آداب و رسوم مختلفی ر ا پشتیبانی می‌کنند و میلیون‌ها کاربر توجه‌شان را به آن‌ها معطوف کرده و این سایت‌ها را در زمره کارها و فعالیت‌های روزانه خود قرار داده‌اند. در حالی که این شبکه‌ها دارای امکانات فنی متفاوتی هستند، همه آن‌ها دارای پروفایل‌های نمایانی هستند که فهرست پیوسته دوستان را، که کاربرهای سیستم هم هستند، نشان می‌دهند. پروفایل‌ها صفحات منحصر به فردی هستند که یک فرد می‌تواند «خود را به صورت فرد» نشان می‌دهد (سودن، 2003). شبکه‌های اجتماعی محتوا محور: در این نمونه از شبکه‌ها نیز کانون اصلی ارتباط پروفایل کاربر است که بر اساس مشارکت در محتوا سازماندهی می‌شود. به طور مثال در سایتی همچون فلیکر، که به سایت اشتراک عکس معروف است، نظرات و دیدگاه‌ها در خصوص عکس‌ها تبادل می‌شود و نوع عکس دلخواه و سبک عکاسی مورد نظر فرد در پروفایل وی برجسته می‌شود. اکثر شبکه‌های حرفه‌ای و تخصصی نیز در این جرگه قرار می‌گیرند. فهرست مطالبسخن ناشرمقدمهفصل اول: کلیاتمقدمهگسترش شبکه‌های اجتماعیدلایل محبوبیت اظهارنظرهای آنلاین در شبکه‌های اجتماعیتعریف واژه‌ها و اصطلاحات به کار برده شده در کتاب:فصل دوم: تجارت الکترونیکیمقدمهمفهوم بازاریابیفرآیند تبدیل عرضه به تقاضاتجارت الکترونیکانواع تجارت الکترونیکیمنافع تجارت الکترونیکفصل سوم: رسانه‌های اجتماعی آنلاینمقدمهانواع رسانه‌های اجتماعی آنلاینانواع شبکه‌های اجتماعیفصل چهارم: کاربرد شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی و بهبود کسب ‌و کارمقدمهمزایای شبکه‌های اجتماعیفصل پنجم: رضایت مشتریمقدمهرضایت مشتری چیست؟انواع رضایتفصل ششم: کاربرد رسانه اجتماعی و ارتباطات اطلاعاتیمقدمهارتباطات اطلاعاتی چیست؟پاسخگویی نیروهای فروش و رسانه‌های اجتماعیفصل هفتم: تاریخچه‌ای از تأثیرات شبکه‌های اجتماعیمقدمهفصل هشتم: تأثیر شبکه‌های اجتماعیمقدمهکاربرد تاثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریانپیشنهادات کاربردی برای مدیرانمنابع

more_vert نرم افزار مدیریت، مشاهده و ویرایش تصاویر ThumbsPlus Pro

ادامه مطلب

closeنرم افزار مدیریت، مشاهده و ویرایش تصاویر ThumbsPlus Pro

 نرم افزار مدیریت، مشاهده و ویرایش تصاویر ThumbsPlus Pro v9.0 RC5 Build 3915 پایگاه داده ی تصاویر و ویرایشگر گرافیکی ThumbsPlus یک پایگاه داده ی بسیار قابل تنظیم برای تصاویر و نیز یک ویرایشگر تصویر فوق العاده است، که می توانید با استفاده از آن به آسانی فایل های گرافیکی و چند رسانه ای خود را حفظ و نگهداری کرده و نیز به خوبی آن ها را ویرایش نمایید. این برنامه یک ویزارد بسیار ساده برای بهینه سازی تصاویر در اختیار کاربر قرار می دهد که می تواند به سادگی از تصاویر آماده شده یک کاتالوگ قابل چاپ، صفحه وب، اسلاید شو و یا Contact Sheet آماده کند. این برنامه برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه، در هنگام کار با فایل های بسیار بزرگ به هیچ وجه دچار مشکل نمی شود و می تواند در میان تصاویر با پسوندهای گوناگون در گالری های تصویر و دیسک های نوری به سادگی عمل جستجو و فهرست کردن تصاویر نمونه را انجام دهد. این برنامه قابلیت کار با بیش از 114 فرمت مختلف تصویری، بسیاری از فرمت های RAW موجود در دوربین های نیکون، کانن، الیمپوس، کونیکامینولتا و بسیاری از فرمت های رایگان موجود در وب را دارد. ویزارد Web Page در این نرم افزار امکان ساختن صفحات وب تصویری از تصاویر بندانگشتی و نیز افزودن لینک به تصاویر اصلی را به سادگی انجام می دهد. این نرم افزار می تواند تمامی پروفایل های ICC فایل های TIFF، JPEG و PNG را نمایش دهد. قابلیت های کلیدی نرم افزار ThumbsPlus:- بارگذاری، نمایش، ویرایش و ذخیره ی تصاویر 16 بیتی- ایجاد، رسیدگی و نمایش تصاویر 24 بیتی و 48 بیتی- امکان ذخیره ی فایل های با فرمت RAW- در دسترس بودن فیلترهای متفاوت و جالب بسیاری برای تصاویر- آپشن های چاپ عکس با پیش نمایش چاپ- امکان تغییر و دستکاری رزولوشن تصاویر در حین تغییر سایز دادن آن ها و چاپ در سایز محاسبه شده- انجام پردازش دسته ای سریع تصاویر- امکان ساختن صفحات وب تصویری از تصاویر بندانگشتی و نیز افزودن لینک به تصاویر اصلی- نمایش تمامی پروفایل های ICC فایل های TIFF، JPEG و PNG- قابلیت کار با بیش از 114 فرمت مختلف تصویری- پشتیبانی از ویرایش IPTC در پردازش دسته ای- پشتیبانی از مشاهده ی اطلاعات EXIF ​​از فایل digicam

more_vert مقاله علمی و پژوهشی اثربخشی روشهای کلینیکی و در کاهش بیگانگی شغلی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی اثربخشی روشهای کلینیکی و در کاهش بیگانگی شغلی

مقاله علمی و پژوهشی" اثربخشی روشهای کلینیکی و در کاهش بیگانگی شغلی " مقاله ای است که در18 صفحه و با 26 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اثربخشی، روشهای کلینیکی،کاهش بیگانگی شغلی، آزمون تحلیل پروفایل و کاربندی آزمایشی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی هویت آنلاین و اینستاگرام

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی هویت آنلاین و اینستاگرام

مقاله علمی و پژوهشی" هویت آنلاین و اینستاگرام " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به هویت آنلاین و اینستاگرام ، اپلیکیشن ، جوانان ، هویت آفلاین ، تحلیل گافمن ، نظریه هویت گیدنز، نام کاربری و پروفایل کاربران اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ساخت هویت آنلاین و کاربران فیس بوک

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ساخت هویت آنلاین و کاربران فیس بوک

مقاله علمی و پژوهشی" ساخت هویت آنلاین و کاربران فیس بوک " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ساخت هویت آنلاین و کاربران فیس بوک، شبکه اجتماعی ، پروفایل فیس بوک ، خودابرازی ، رفتار فیس بوکی و قدرت حذف اطلاعات اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert نرم افزار ویرایش گروهی تصاویر BatchPhoto Pro / Enterprise

ادامه مطلب

closeنرم افزار ویرایش گروهی تصاویر BatchPhoto Pro / Enterprise

نرم افزار ویرایش گروهی تصاویر - BatchPhoto Pro / Enterprise v4.4 Build 2019.06.20 نرم افزار ویرایش گروهی تصاویر با همه گیر شدن انواع دوربین های دیجیتال و موبایل های دوربین دار و ... باعث شده است که افراد بعضاً خواستار تغییر فرمت و یا تغییر سایز و یا گذاشتن امضاء یا watermark بروی تصاویر خود جهت انتشار این تصاویر و جلوگیری از سوء استفاده دیگران از تصاویر خود و اعمال تغیرات دیگری می باشند. نرم افزار Batch Photo Factory یکی از آن دسته نرم افزارهایی می باشد که شما به راحتی می توانید تصاویر خود را در آن ویرایش کنید.نرم افزار BatchPhoto ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل، تغییر سایز، قرار دادن علامت، حاشیه نوشتن، اعمال افکت، تغییر نام و ... صدها عکس در یک عمل می باشد. به کمک این نرم افزار به جای اینکه شما بصورت تک تک عکس های خود را ویرایش کنید، می توانید گروهی از عکس ها را انتخاب کنید و پس از اینکه ویرایش خود را انجام دادید، طی یک عمل بسیار ساده همه ویرایش ها و تغییرات را به روی عکس های منتخب انجام دهید و آنها را ذخیره نمائید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به حاشیه نویسی، اضافه کردن comment، اضافه کردن تاریخ و ساعت، اضافه کردن متن و تصویر بصورت شفاف، تنظیم شفافیت، تنظیم وضوح، تنظیم contrast، تنظیم رنگ، کاهش noise، تغییر شکل دادن تصویر، تنظیم سایز تصویر، ایجاد thumbnail، چرخاندن تصویر، بریدن تصویر، اضافه نمودن فیلتر sepia، سیاه و سفید، سیاه قلم، رنگ روغن، سایه روشن، تغییر نام دادن تصاویر، تبدیل عکس به فرمت های مختلف (بیش از 100 فرمت مختلف)، اضافه کردن پروفایل بر روی چندین تصویر با راست کلیک کردن مستقیماً از Windows Explorer، استفاده از پروژه ها و پروفایل ها جهت بهبود کار و همچنین قابلیت Preview جهت مقایسه تصویر اولیه با تصویر پرداخت شده اشاره نمود. همچنین این نرم افزار از فرمت های تصویری مانند JPEG, PNG, BMP, GIF, PCX, EPS, PICT JP2, JPC, PDF, PSD, SGI, TGA. TIFF, WBMP و فورمت مخصوص تصویری RAW مربوط به انواع دوربین های دیجیتالی مانند ( Pentax (PEF, PTXARW, SR2, SRF), Nikon (NEF, NRW), Olympus (ORF), FujiCanon (CR2, CRW), Sony (RAF), Kodak (DCR, DCS, DRF, K25, KDC), ) پشتیبانی می کند. قابلیت های کلیدی نرم افزار BatchPhoto:- قابلیت اضافه نمودن فریم به تصاویر دلخواه- توانایی اضافه کردن تاریخ به تصاویر- امکان تغییر سایز عکس ها- قابلیت تغییر نام تصاویر- قابلیت گذاشتن امضاء یا همان warermark بروی تصاویر- امکان تغییر فورمت دسته ای تصاویر- قابلیت تغییر اندازه دسته ای تصاویر- پشتیبانی از فورمت های خروجی JPG, BMP, GIF, PNG, TIFF- قابلیت ویرایش کلیه فورمت های JPG, BMP, GIF, PNG, TIF, EMF, WMF- امکان طراحی فریم های شخصی- قابلیت اعمال افکت های مخصوص- توانایی قرار دادن علامت چاپ بر روی تصاویر- شامل بیش از 100 فریم آماده

more_vert اینستاگرام عکس‌های فتوشاپی را فیلتر می‌کند

ادامه مطلب

closeاینستاگرام عکس‌های فتوشاپی را فیلتر می‌کند

شبکه اجتماعی اینستاگرام با هدف "جلوگیری از انتشار اخبار جعلی"، عکس‌های فتوشاپی به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم خود را فیلتر می‌کند. به گزارش پایگاه اینترنتی «تک رادار»، مسؤولان صحت سنجی اینستاگرام از این پس تصاویری که به طور دیجیتال تغییر داده شده‌اند را با عنوان «اطلاعات غلط» پرچم‌گذاری می‌کنند. عکس‌هایی که با مقاصد هنری فتوشاپ شده‌اند نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود. وقتی پستی پرچم‌گذاری شود، اینستاگرام با فیلتر کردن آن از هشتگ‌ها و بخش اکسپلور (Explore) پیدا کردن آن را بر روی پلتفرم خود مشکل می‌کند. اگرچه این پست ممکن است همچنان بر روی فید و یا صفحه پروفایل کاربر باقی بماند اما در صورت کلیک بر روی آن با هشداری که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، روبه‌رو خواهید شد. این حرکت جدید در راستای تلاش‌های فیسبوک شرکت مادر اینستاگرام برای مبارزه با اخبار جعلی یا فیک نیوز است. از آن‌جایی که اینستاگرام تعریف دقیقی از آنچه "اطلاعات غلط" تلقی می‌کند، ارائه نداده است، این طبقه‌بندی در مورد هر پست توسط مسؤولان مستقل صحت سنجی انجام می‌شود.

more_vert نرم افزار تبدیل عکس ها به فرم سیاه و سفید Movavi Photo Noir

ادامه مطلب

closeنرم افزار تبدیل عکس ها به فرم سیاه و سفید Movavi Photo Noir

نرم افزار تبدیل عکس ها به فرم سیاه و سفید - Movavi Photo Noir v1.0.1 نرم افزار تبدیل عکس ها به فرم سیاه و سفید Movavi Photo Noir نرم افزاری جذاب برای ساخت تصاویر به فرم سیاه و سفید است. افکت سیاه و سفید از جلوه های تصویری پرطرفدار بین کاربران می باشد که این نرم افزار حرفه ای با در اختیار قراردادن مجموعه ای از افکت های پیش فرض سیاه سفید یا تک رنگ امکان انتخاب سریع و ویرایش تصاویر را در اختیار شما قرار داده است. همچنین می توانید با تعریف و اعمال تنظیمات دلخواه، تصاویر خود را به فرم سیاه و سفید تبدیل کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Movavi Photo Noir:- افکت گذاری سیاه و سفید تصاویر- برجسته کردن بافت و فرم تصاویر- دارای 14 فیلتر عکس سیاه و سفید هنری پیش فرض- تصحیح میزان کنتراست، سایه ها و نقاط برجسته تصویر- ذخیره پروفایل های سفارشی با تنظیمات دلخواه خود جهت استفاده مجدد- ابزار Brush برای علامتگذاری هر نقطه از عکس- ابزار های برش، چرخش، Flip و ...- پشتیبانی از فرمت های تصویری JPG و ...

more_vert کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام

ادامه مطلب

closeکتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام

کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام نوشته‌ی حمید جعفری، ضمن پرداختن به امکانات و فضای کار در اینستاگرام، روش‌های مختلف و نوین بازاریابی در این شبکه‌ی اجتماعی قدرتمند را ارائه و در هر قسمت ایده‌های متعددی پیشنهاد می‌کند. بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً در اینستاگرام یکی از موضوعات داغ در کشورهای مختلف است. اینستاگرام به سرعت در حال پیشرفت می‌باشد و این طور که از امکانات جدید آن مشخص است؛ فعالیت‌های تجاری جزیی از سیاست‌ها و اهداف مالکان آن به شمار می‌رود. اکنون گوی و میدان در اینستاگرام مهیا است و هر کسب و کاری که در این عرصه وارد نشود از میدان به در خواهد شد. امروزه اگر کسی از اهمیت علم بازاریابی و قدرت اینترنت و شبکه‌های مجازی در کسب و کار خبر ندارد؛ مطمئنا فردی بی‌سواد است. کسب و کارهایی که همچنان به روش‌های سنتی تکیه کرده‌اند و از معجزه‌ی فضای مجازی غافلند، بدون شک محکوم به شکست هستند. کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام (Explosive Marketing On Instagram)، حاصل تجربه و تحقیق نویسنده در باب برندسازی، بازاریابی و فروش قدرتمند در شبکه‌ی اجتماعی محبوب اینستاگرام است. اکنون که اینستاگرام در حال تبدیل شدن به بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی در سراسر جهان است؛ توجه به آن شرط تعقل و دورنگری می‌باشد. مطالعه‌ی دقیق این اثر و بهره‌گیری از تک تک نکات آن، علاوه بر گسترش کسب و کارتان، موجبات کارآفرینی در کشور را نیز فراهم می‌آورد. دنیای مجازی، واقعیتی انکارناپذیر است که با سرعتی سرسام آور به سوی رشد و تکامل پیش می‌رود و ایمان نداشتن به آن، عقوبت دردناکی جز عقب ماندگی در بر ندارد. تا چند سال پیش چه کسی فکر می‌کرد اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تا این اندازه در زندگی مردم تأثیرگذار و حتی حیاتی باشد؟ و امروز چه کسی می‌داند که تا چند سال آینده اوضاع به چه صورتی خواهد شد؟ شبکه‌های اجتماعی، مانند هر ابداع و اختراع دیگری برای پاسخ به نیازهای بشر به وجود آمده‌اند. در چند دهه‌ی گذشته و با بیشتر شدن مشغله‌های روزمره، نیاز به ارتباط بین افراد جامعه بیش از پیش احساس شد. نیاز دیگر، امکان بیشتر دیده شدن افراد و به اشتراک گذاشتن نظرها، فکرها، اخبار و حتی لحظه‌ لحظه زندگی افراد با همدیگر است. بر اساس این نیازها شبکه‌های اجتماعی مختلفی شکل گرفت که هر یک مزایا و معایب خاص خود را داشت. یاهو مسنجر، ارکات، فیس‌بوک، لینکدین، گوگل‌پلاس، فیس‌نما، توییتر، یوتیوب، آپارات، وایبر، واتس‌آپ، تانگو، تلگرام و در آخر اینستاگرام از جمله معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی بودند که برخی آمدند و رفتند و برخی همچنان در میدان رقابت باقی مانده‌اند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. در بخشی از کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام می‌خوانیم: هشتگ یکی از بهترین امکانات اینستاگرام است که در انتشار پست‌های خود مخصوصاً پست‌های تجاری حتما باید از آن استفاده کنیم. هشتگ اولین بار توسط توییتر استفاده شد و بعد به شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام، فیس‌بوک، گوگل پلاس و ... وارد شد. در ابتدا فهمیدیم که ایده اصلی اینستاگرام انتشار و اشتراک‌گذاری عکس‌ و ویدئو است. وقتی در اینستاگرام یک عکس یا ویدئو منتشر می‌کنیم؛ اینستاگرام از محتوا یا موضوع آن باخبر نمی‌شود و عکس یا ویدئوی ما در جستجوی دیگران نشان داده نمی‌شود. اهمیت هشتگ همین‌جا مشخص می‌شود. وقتی یک عکس یا ویدئو منتشر می‌کنیم بهتر است برای آن یک زیرنویس اضافه کنیم و درباره آن توضیح دهیم. قدم بعدی این است که در توضیحات آن، کلمات کلیدی مربوط به موضوع آن را مشخص کنیم. با این کار موضوع یا موضوعات پست خود را به اینستاگرام معرفی می‌کنیم و هر کسی با جستجوی این موضوعات به راحتی پست ما را پیدا می‌کند. برای نوشتن هشتگ باید ابتدا علامت # را تایپ کنیم و سپس کلمه یا عبارت کلیدی مرتبط با موضوع پست مورد نظر را بنویسیم. اگر هشتگی که ایجاد می‌کنیم شامل چند کلمه به هم پیوسته یا یک عبارت باشد؛ باید کلمات را با آندرلاین یا زیرخط (_) از هم جدا کنیم. بعد از ساخت یک هشتگ، کلمه یا عبارت مورد نظر به رنگ آبی درمی‌آید و اینستاگرام موضوع پست ما را می‌فهمد. با لمس یک هشتگ می‌توانیم تمام پست‌هایی را که از آن هشتگ استفاده کرده‌اند مشاهده کنیم. همچنین اینستاگرام هشتگ‌های مرتبط را نیز به ما معرفی می‌کند. طبق آمار اینستاگرام، با استفاده از هشتگ، حداقل 12 درصد پست ما بیشتر دیده می‌شود. برای استفاده از هشتگ باید به این نکته نیز توجه کنیم که برای دیده شدن پست ما، لازم است حساب کاربری ما عمومی باشد وگرنه، فقط فالوئرهای ما می‌توانند پست‌های ما را ببینند. فهرست مطالب مقدمهمقدمه ناشرفصل اول: اینستاگرام چیست؟شبکه‌های افسانه‌ایراه حلی برای تنبل‌ها!از کجا شروع شد؟اژدها وارد می‌شود!جایی برای پیرمردها نیستفصل دوم: شروع کار با اینستاگرامبه سادگی آب خوردنیک پروفایل ایده‌آلاول ایمنی، بعد کار!بلاک کردنگزارش دادنپیدا کردن دوستاندعوت از دوستانمعرفی دوستان به همدیگرفعالیت دوستان خود را ببینیممصرف کمتر حجم اینترنتانتشار اولین پستمخاطب قرار دادنویرایش پست‌های منتشر شدهاستفاده از هشتگنمایش عکس‌ها با کیفیت بهترپیام خصوصیانتشار یک داستان روزانهپخش زندهاعلاناتتنظیم اعلاناتتنظیم اعلانات خارجیجستجوپاک کردن تاریخچه جستجوخارج شدن از حساب کاربری خودغیرفعال کردن حساب کاربریحذف حساب کاربریمحدودیت‌های اینستاگراماصطلاحات رایجفصل سوم: ابزارهای اینستاگرامیابزارهای جستجوی عکسابزارهای ویرایش عکسابزارهای تغییر اندازه عکسابزارهای تولید عکس‌نوشتهابزارهای چینش عکسابزارهای ساخت لوگوابزارهای تولید و ویرایش ویدئوابزارهای دانلود عکس از اینستاگرامابزارهای مدیریت پست‌هاابزارهای تحلیل پروفایلنسخه‌های غیر رسمیاستفاده از امکانات اپلیکیشن اینستاگرام در کامپیوترفصل چهارم: ساختن یک حساب کاربری تجاریابزاری برای حرفه‌ای هاچگونه یک حساب کاربری تجاری بسازیمامکانات حساب کاربری تجاریفصل پنجم: استراتژی‌های بازاریابی در اینستاگرامساخت یک حساب کاربری تجارییک دو راهی مهمانتخاب یک نام کاربری حرفه ایطراحی یک عکس پروفایل فوق العادهتوضیحات پروفایلایده‌های مختلف برای تولید پستطراحی عکس هاعکس نوشتهسوار بر موج هشتگ هابازی سازیپیشنهاد فوق العادهبرندسازیخوش آمدگوییپشتیبانی از محصولاتنظرسنجیبازاریابی انتظاریافتن شریک انتفاعیبازاریابی محبوبیتبازاریابی انگیزشیتبلیغات بیرونیکمی فعال تر!برخورد مناسب با مخاطباناهرم آمارفوت و فن‌های پست گذارییک پروفایل چشم نوازبازی در زمین دیگران!حرف آخر

more_vert انتشار عمومی امتیازات رتبه‌بندی کسب‌وکارهای الکترونیکی دارای نماد

ادامه مطلب

closeانتشار عمومی امتیازات رتبه‌بندی کسب‌وکارهای الکترونیکی دارای نماد

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، این مرکز در گام دوم رتبه‏‌بندی کسب و کارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد الکترونیکی، در نظر دارد امتیازات محاسبه شده مربوط به هر کسب و کار را تا پایان آبان ماه ۱۳۹۸ منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، این مرکز در گام دوم رتبه‏‌بندی کسب و کارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد الکترونیکی، در نظر دارد امتیازات محاسبه شده در دو محور سوابق عملکرد (در این گام شاخصهای مسئولیت پذیری مالی، پاسخگویی به شکایات، سوابق تخلفات و سابقه فعالیت) و توانمندی (در این فاز صرفاً شاخص توانمندی مالی) متعلق به هر کسب و کار را تا تاریخ ۳۰ آبان امسال، در پروفایل ای‌نماد وی برای اطلاع مصرف‏‌کنندگان منتشر کند. در همین راستا، صاحبان کسب و کارها می‌توانند با مراجعه به بخش رتبه‏ بندی در کارتابل اینماد خود، از امتیازات دریافتی مطلع شده و در فرصت باقی‏ مانده، نسبت به بهبود آن اقدام کنند. کسب و کارها می‏‌توانند جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر، به بخش رتبه‌بندی در کارتابل ای‌نماد مراجعه و نظرات و سوالات خود در این حوزه را از طریق پست الکترونیکی rating@ecommerce.gov.ir مطرح کنند.

more_vert نرم افزار اجرای بازی ها EAOrigin

ادامه مطلب

closeنرم افزار اجرای بازی ها EAOrigin

نرم افزار اجرای بازی های EAOrigin 10.5.56.33908 Win/Mac Origin 10.5.56.33908 Win/Mac یک شبکه مدیریت بازی های رایانه ای بر روی کامپیوتر می باشد که فقط بازی های ( EA ( Electronic Arts را پشتیبانی می کنند ، در نرم افزار Origin می توانید آخرین بازی های روز را مشاهده کنید و در صورت داشتن Credit Card یا Paypal می توانید خریداری نمایید . توسط نرم افزار Origin می توانید به راحتی برای خود پروفایل شخصی ایجاد نمایید ، دوستان خود را دعوت نمایید ، دسترسی سریع به بازی های خود ، پیوستن دوستان خود به بازی های مورد علاقه شما، و حتی مرور صفحات وب همزمان با بازی کردن و … تنها گوشه ای از امکانات نرم افزار Origin می باشد . هم اکنون به شما علاقه مندان به بازی های NFS , ,Fifa , DEAD Space , پیشنهاد می کنیم نرم افزار Origin را از دست ندهید  ویژگی های نرم افزار Origin : – دانلود بازی های جدید به محض انتشار – چت و گفتگو هنگام انتخاب بازی کردن – رابط کاربری بسیار عالی – جستجو بازی های روز – جستجو بازی های محبوب طی چند سال اخیر – تغییر نام کاربری عدم این امکان در Steam ) 5 ) – دعوت دوستان خود به بازی های مورد علاقه تان – سازگاری با انواع سیستم عامل ها از جمله ویندوز 7 و 8 و 10 و …

more_vert نرم افزار صدور خودکار کارت DCPrint Pro

ادامه مطلب

closeنرم افزار صدور خودکار کارت DCPrint Pro

نرم افزار صدور خودکار کارت - DCPrint Pro v2.5 نرم افزار صدور خودکار کارت DCPrint Pro نرم افزاری برای صدور خودکار کارت می باشد که با استفاده از آن می توانید داده های کارت را به صورت خودکار از کامپیوتر یا از یک فایل اکسل وارد کنید. این فایل می تواند حاوی داده های مربوط به یک یا حتی چندین کارت باشد. علاوه بر این می توانید داده ها را به صورت مستقیم وارد نرم افزار کنید تا بر روی کارت ها چاپ شوند. فونت دلخواه و مکان موردنظر جهت چاپ داده ها بر روی کارت را نیز می توانید مشخص کنید. DCPrint Pro همچنین قادر به رمزگذاری نوار مغناطیسی کارت نیز می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار DCPrint Pro: - وارد کردن داده ها از کامپیوتر/ فایل اکسل یا به صورت مستقیم- امکان وارد کردن گروهی داده ها- امکان چاپ داده ها به صورت ایجاد تورفتگی- رمزگذاری نوار مغناطیسی- انتخاب فونت مورد نیاز برای حک کردن (Standart Gothic، OCR7)- انتخاب مکان حکاکی بر روی کارت- ذخیره پروفایل کارت برای استفاده مجدد در آینده- و ...

more_vert کتاب نابغه اینستاگرام شو

ادامه مطلب

closeکتاب نابغه اینستاگرام شو

کتاب نابغه اینستاگرام شو نوشته‌ی علی اسلامی، یکی از بهترین راه حل‌ها و به روزترین دستورالعمل‌ها برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی با سرمایه‌ای نزدیک به صفر را ارائه می‌دهد. با مطالعه‌ی این کتاب در مدت زمان محدودی به یک فوق ستاره فروش و شهرت در اینستاگرام تبدیل می‌شوید. راه‌های قدیمی تجارت و کار، دیگر جوابگو نیست. دنیا تغییر کرده و شما هم باید با آن تغییر کنید. اکنون زمان ایجاد تغییر برای شما فرا رسیده است. این فرصت شما برای تبدیل شدن به بخشی از تجارت جدید و گرفتن آینده در دستان خودتان است. اگر می‌خواهید پولدار شوید باید حرکت کنید. به شغل جدید یا آدرس جدید نیاز دارید. کتاب نابغه اینستاگرام شو تنها برای کسانی نوشته شده که دریافته‌اند اکنون زمان آن است که به شیوه‌ی متفاوتی عمل کنند. اگر فقط به دنبال چنین چیزی هستید بسیار راحت‌تر و با صرف وقت کمتر می‌توانید آن را بیاموزید. این کتاب برای کسانی است که هدفی بزرگ در ذهن خود دارند، و به دنبال رسیدن به رویاهایشان هستند. رؤیای ثروتمند شدن، رؤیای معروف شدن، رؤیای کمک کردن به سرزمین مادری و ... . اگر به دنبال پیدا کردن آزادی و استقلال مالی از طریق اینترنت می‌گردید، کتاب نابغه اینستاگرام شو می‌تواند راهنمای خوبی برای موفقیت شما باشد. راهبردها و نکات موجود در این کتاب اگر چه مختص اینستاگرام نوشته شده‌اند اما در اصل نکاتی بنیادین هستند که در کسب و کارهای اینترنتی و حتی غیر اینترنتی نیز کاربرد دارند. مهم نیست چه مهارتی دارید این کتاب روش منحصر به فردی برای ایجاد کسب و کار پر درآمد به شما پیشنهاد می‌دهد. وقت آن رسیده تا همین الان یک آغاز شگفتانه داشته باشید. در این کتاب خواهید آموخت که چطور از اینستاگرام پله‌ای برای پیشرفت بسازید. هیچ قرص، کپسول و یا فرمول پیچیده‌ای در کار نیست. کافیست کتاب را به دقت تا آخر بخوانید و آن را در عمل مرحله به مرحله اجرا کنید تا به راحتی به جایگاهی که دوست دارید برسید. جملات برگزیده‌ی کتاب نابغه اینستاگرام شو: - دانستن کافی نیست باید عمل کنیم، آرزو کافی نیست باید انجام دهیم. (لئوناردو داوینچی)- فراموش نکن اگر در زندگی چیزی را می‌خواهی که هیچوقت نداشته‌ای، باید کاری را انجام دهی که هیچوقت انجام ندادی. (پائولو کوئیلو)- نقشه راه موفقیت ابتدا در ذهنتان ببینید، سپس با چشمانتان ببینید و بعد با جسمتان خلق کنید. (یاگیومیونوری)- شغلی را انتخاب کن که عاشقش هستی، در این صورت تا ابد مجبور نیستی یک روز هم کار کنی. (کنفسیوس)- اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور نداشته باشد، به زودی ورشکسته خواهید شد. (بیل گیتس) در بخشی از کتاب نابغه اینستاگرام شو می‌خوانیم: استوری یک بخش بسیار جذاب جداگانه برای ارسال عکس و ویدیو است، تصاویر بارگذاری شده در استوری به‌ صورت اسلایدهای چند ثانیه‌ای و پشت سر هم نمایش داده می‌شوند، عمر آن‌ها تنها 24 ساعت است و بعد از آن به‌ طور خودکار حذف خواهند شد. اما کاربرد آن چیست؟ چرا با وجود بخش اصلی پست‌ها، باید چنین قابلیتی نیز اضافه شود؟ برای یک عده، استوری یک بخش جداگانه برای ارسال پست‌های به اصطلاح «دم دستی» است. مواردی که شاید آنچنان مهم نباشند که به‌ صورت مستقل در پیج منتشر شوند. (برای مثال خوشحالی از برد تیم محبوبشان در یک مسابقه فوتبال). اما برای عده‌ای استوری بخشی است که خاطرات گذری خود را برای اشتراک‌گذاری با فالوورها منتشر ‌کنند (برای مثال عکس‌های یک سفر یا یک مهمانی). در هر صورت آنچه مهم است محبوبیت بالای این ویژگی است به‌ طوری که کمتر کاربر فعالی را می‌توان پیدا کرد که در اکانت خود از استوری بهره نبرد. درج استوری: برای درج استوری کافی است به صفحه خانه بروید و در بالای صفحه (که شامل استوری افرادی است که فالو کرده‌اید) روی پروفایل اول که متعلق به شما است و یک علامت کوچک «+» کنار آن قرار گرفته لمس کنید تا به صفحه‌ی دوربین منتقل شوید. در این بخش می‌توانید با ثبت عکس یا ویدیوهای 15 ثانیه‌ای، پست جدید خود را در استوری قرار دهید. اگر می‌خواهید به جای ثبت عکس با دوربین، از عکس‌های موجود در گالری استفاده کنید، کافی است صفحه‌ی دوربین را به سمت بالا بکشید تا تصاویر گالری در نواری باریک به نمایش گذاشته شوند. فهرست مطالب پیشگفتارفصل اول - اینستاگرام و مدیرانشبنیان‌گذاراننسخه‌های اینستاگرامخرید باورنکردنی فیسبوک!درسی از موفقیت زاکربرگتغییر برای کمالتغییر لوگو، ریسک بزرگزاکربرگ نابغه را بشناسید6 نصیحت از مارک زاکربرگفصل دوم - اینستا باز شوچهار بخش اصلی برنامهمنوی تنظیماتتغییر اطلاعات پروفایل (عکس، آی‌دی، ایمیل و... )پست کردن عکس، آلبوم عکس و ویدیوحذف یا ویرایش پست‌ها بعد از ارسالتگ و منشن چیست؟ارسال پیام خصوصی توسطمعرفی استوریلایو ویدیو (پخش زنده ویدیو)ذخیره پست‌های محبوب در یک آرشیو شخصیتبدیل اکانت عادی به اکانت تجاری و فواید آنفالو کردن هشتگهایلایت کردن استوریآگاه شدن از پست‌های جدید یک پیجفراموشی رمز عبورفصل سوم - آماده پرواز شویدبدون استراتژی نفس هم نکشید!کاربران هدف خود را تعیین کنیدرقیبانتان را زیر ذره‌بین بگیرید!کپشن چیست؟شخصیت تجاری ایده‌آل خلق کنیدجزئیات حرف آخر را می‌زنندپروفایل با شکوهمحتوا پادشاه است!کپشن (انگاره)توضیحی برای تازه واردها12 نکته‌ی طلایی برای خلق کپشن‌های بی‌نظیرایده‌هایی برای کپشن نویسیهشتگ، شمشیر شوالیهانتخاب هشتگ متناسب با برند5 نکته برای یافتن هشتگ‌های مناسبتعداد هشتگ‌ها مهم هستندهشتگ برندنحوه استفاده از هشتگ برندهشتگ را قورت بدههشتگ‌های محبوبفصل چهارم - فالوور جمع کنیداکسپلور اینستاگراممعرفی اکسپلور اینستاگرام6 نکته برای حضور در اکسپلور اینستاگرامفصل پنجم - در اینستاگرام خاص شویدانواع چینش در پروفایلچگونه عکس‌های حرفه‌ای بگیریمعکس خوب با گوشی هوشمنداستوریمعرفی استوریاضافه کردن لینک، لوکیشن و هشتگ به استوریایده‌هایی برای درخشش در استوریآنالیز استوری‌سخن آخر از اینستاگرامفصل ششم - روانشناسی فروش5 ویژگی بارز یک شخصیت قوی در فروشاصل لبه‌ی پیروزیموانع فروشترس از شکستترس از نه شنیدنپل اعتمادبا هیجان بفروشیددروغ ممنوعسخن آخر

more_vert عکس پروفایل تان، نشانه شخصیت شماست!

ادامه مطلب

closeعکس پروفایل تان، نشانه شخصیت شماست!

تصاویری که یک فرد خودش را با آنها به دوستان مجازی‌اش معرفی می‌کند از واقعیت درونی او خبر می‌دهد. دکتر پرویز رزاقی، روانشناس و استاد دانشگاه به شما می‌گوید چه رازی پشت تصاویر شخصی افراد نهفته و چطور می‌توانید به ابعاد شخصیتی دوستان مجازی‌تان پی ببرید. خجالتی‌ها کمتر عکس می‌گذارند شاید افراد کمرو و خجالتی این ویژگی‌شان را در شبکه‌های اجتماعی هم بروز می‌دهند. این افراد معمولا از عکس واقعی خودشان کمتر استفاده می‌کنند یا تصاویرشان کاملا واضح نیست. علاوه بر این ممکن است ترجیح دهند به جای عکس واقعی خودشان تصاویری از زیبایی‌های طبیعی را داشته باشند. کمروها عکس‌های سنتی را هم می‌پسندند و دوست ندارند در فضای مجازی جلب‌ توجه کنند. پرخاشگرها عکس غیرواقعی دارند وقتی فردی در فضای مجازی قصد پرخاشگری یا به‌کار بردن الفاظ ناشایست را دارد ممکن است کمتر از نام و تصویر واقعی خودش استفاده می‌کند. افراد بی‌ادب و پرخاشگر هویت واقعی‌شان را کمتر فاش می‌کنند و به همین دلیل با نام و تصویر غیرواقعی در شبکه‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند تا قابل شناسایی نباشند بنابراین اگر فردی با هویت نامعلوم و بدون داشتن تصویر قصد دوستی با شما را داشت در پذیرش این دوستی محتاط باشید و این دوستی‌ها را به سادگی قبول نکنید. مهرطلب‌ها زیاد لایک می‌خواهند شخصیت مهرطلب در هر شرایطی به دنبال کسب مهر و محبت است و حتی در فضای مجازی هم این میل درونی‌اش را جست‌وجو می‌کند. چنین فردی از هر فرصتی برای جلب محبت دیگران بهره‌مند می‌شود و چه بهتر است که چنین نیازی را از تصاویر واقعی خودش دریافت کند. وقتی عکس پروفایل فرد مهرطلب را لایک می‌کنید به خواسته‌اش می‌رسد. احتمالا مهرطلب‌ها به دنبال عکس‌هایی از خودشان هستند که منجر به ارتباط و تعامل بیشتر با افراد شود. به همین دلیل ممکن است عکس‌های متفاوت و خاصی را در پروفایل‌شان ببینید حتی ممکن است در عکس‌های‌شان ابهام هم دیده شود. دیدن نظراتی از این دست که کجا بودی؟ چطور رفتی اونجا؟ و. . . هم برای مهرطلب‌ها جذاب است. در مجموع هر عکسی که تصور کنند اظهارنظرهای خوبی از آن دریافت می‌کنند، در صفحه اجتماعی‌شان دیده می‌شود. شاید این موضوع به تامین نشدن نیازهای درونی آنها در زندگی مربوط باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد. تنوع‌طلب‌ها راضی نمی‌شوند حتما دیده‌اید که بعضی از افراد در شبکه‌های اجتماعی مرتب عکس‌شان را تغییر می‌دهند و هر روز با عکس تازه‌ای ظاهر می‌شوند. شاید یکی از دلایل این موضوع به تنوع‌طلبی فرد مربوط شود. تنوع‌طلب‌ها خیلی زود از یکنواختی خسته می‌شوند و دل‌شان می‌خواهد تصاویرشان را در قالب‌های مختلف به دوستان‌شان نشان دهند. شاید هم عکس‌ها برای‌شان رضایت‌بخش نیست و می‌خواهند با تعویض مدام عکس‌ها به رضایت برسند. خودشیفته‌ها ژست می‌گیرند به‌نظر می‌رسد افرادی که برای عکس پروفایل شان لباس‌های شیک و گرانقیمت می‌پوشند، ژست خاص می‌گیرند یا به آتلیه می‌روند در دسته افراد خودشیفته قرار دارند. این افراد از دیدن تصاویر خودشان لذت می‌برند و دل‌شان می‌خواهد چنین تصاویری در معرض دید عموم قرار گیرد بنابراین هر وقت متوجه شدید که یکی از دوستان مجازی شما مشتاق است مدام عکس‌هایی از این سبک را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهد، نسبت به خودشیفته بودن او مشکوک شوید. از دیگر ویژگی‌های افراد خودشیفته این است که خیلی دوست دارند مدیریت و رهبری گروه‌های شبکه‌های اجتماعی را برعهده بگیرند که این موضوع از یک نیاز روانی خبر می‌دهد و این پیام را منتقل می‌کند که از این راه به دنبال کسب هویت هستند. وسواسی‌ها به دنبال عکس ایده‌آل هستند شخصیت‌های وسواسی بیشتر به دنبال عکس‌هایی هستند که از هر لحاظ ایده‌آل باشد. به‌نظر می رسد این افراد بر اساس ساختار روانی‌شان خواهان جلب‌توجه و درخشش هستند و برای رسیدن به این هدف از همه عوامل استفاده می‌کنند. عکسی که قرار است در صفحه شخصی و پروفایل‌شان قرار گیرد باید از هر نظر بی‌عیب و نقص باشد. از این رو برای انتخاب و عکاسی دقت زیادی به خرج می‌دهند حتی ممکن است برای داشتن عکس بی‌عیب و نقص هزینه زیادی در نظر بگیرند و برای داشتن چنین عکسی وقت می‌گذارند. اگر به عکس مطلوب دست پیدا کرده و نظرات مثبتی دریافت کنند، میلی به تغییر عکس‌شان ندارند. شاید دیده یا شنیده باشید که افراد وسواسی ممکن است چندین بار در روز و به‌طور افراطی دست‌های‌شان را بشویند ولی در مورد عکس‌های شخصی این ساختار روانی در این افراد دیده نمی‌شود. به هر حال نظم و دقت افراطی در انتخاب عکس‌ها موضوعی است که وسواسی‌ها از آن رنج می‌برند. افسرده‌ها حسی ندارند افراد غمگین و افسرده هم کمتر از عکس‌های شخصی خوششان می‌آید. این افراد عکس خودشان را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش نمی‌گذارند و اگر هم عکسی قرار دهند، کمتر مایل به تغییر آن هستند. افسرده‌ها نسبت به خودشان احساس قشنگی ندارند و از چهره‌شان لذت نمی‌برند. از تغییر، تنوع و تحول گریزان هستند. شاید هم عکس‌هایی را انتخاب کنند که دورنما و پشت زمینه باز دارند و این تصاویر را به جای چهره خودشان قرار دهند. استفاده از تصاویر تیره و تاریک هم در میان افسرده‌ها رایج است. چه کسانی پشت عکس‌ها پنهان می‌شوند؟ فرض کنید دوست صمیمی شما با همسرش به‌شدت مشکل دارد و شما هم از این قضیه باخبر هستنید. ناگهان در فضای شبکه‌های اجتماعی عکس‌های زیبای خانوادگی دوست‌تان را می‌بینید که در کنار همسرش نشسته و کاملا خوشحال و خوشبخت به نظر می‌رسد. می‌دانید که چشم دیدن همسرش را هم ندارد اما در فضای مجازی نشان می‌دهد که همه چیز روبه‌راه است و ما چقدر خوشبختیم! در این شرایط عکس‌ها قرار است پیامی را به مخاطب انتقال دهند. در واقع در رابطه‌ای که در مورد سلامت روانی یکی از زوج‌ها حرف و حدیث‌هایی وجود دارد و برداشت‌هایی مطرح می‌شود، عکس‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند انتقال‌دهنده پیام مهمی باشند؛ اینکه ما دو نفر همدیگر را دوست داریم و می‌خواهیم دیگران این موضوع را باور کنند، حتی اگر واقعیت نداشته باشد! گاهی هم افراد مختلف برای اینکه خودشان را از آسیب‌های احتمالی دور نگه دارند چنین عکس‌هایی را به اشتراک می‌گذارند تا نگاه دیگران را نسبت به زندگی خودشان تغییر دهند و هدف‌شان این است که یک نوع رضایتمندی روانشناختی را با عدم رضایتمندی واقعی جبران کنند تا دیدگاه دیگران اصلاح شود. بعضی وقت‌ها هم چنین عکس‌هایی حاکی از انتقال پیام فرد به خودش است؛ اینکه این زندگی را می‌خواسته ولی به آن نرسیده و شاید هم با به اشتراک گذاشتن عکس‌های خوش گذشته، حسرت می‌خورد که چرا چنین روزهایی بار دیگر تکرار نمی‌شوند. قدرت‌طلب‌ها قیافه می‌گیرند افراد مغرور و قدرت‌طلب به‌طور معمول عکس‌های‌شان را با ژست و قیافه‌های خاص نمایش می‌دهند و دل‌شان می‌خواهد نماد‌های قدرت بیرونی را در معرض دید عموم قرار دهند. اگر با شغل‌شان به قدرت می‌رسند ممکن است پشت میز مدیریت عکس بگیرند. شاید هم به مکان‌هایی بروند که به آنها افتخار می‌کنند و کنار اتومبیل گران‌قیمت یا ویلای شخصی‌شان بایستند حتی طرز نشستن آنها هم از این ویژگی‌شان حکایت می‌کند. وقتی با غرور روی صندلی لم می‌دهند این پیام را به مخاطب منتقل می‌کنند که «من قدرتمند هستم!» شلخته‌ها بی‌تفاوت هستندویژگی افراد شلخته این است که بی‌نظمی در خانه و زندگی‌شان موج می‌زند اما در فضای مجازی از کجا بفهمید که شخصی شلخته است؟ آیا باید صفحه شخصی شلوغ و پر از تصاویر مختلف داشته باشد؟ این‌طور نیست! برخلاف تصور خیلی از ما ویژگی شلخته‌ها در فضای مجازی این است که کمتر به عکس‌های‌شان دست می‌زنند. آنها هیجان‌پذیر نیستند وشاید همان‌طور که نسبت به نامرتب بودن اتاق‌شان بی‌تفاوت هستند، در مورد عکس‌ها هم نظری ندارد و خوب یا بد بودن این عکس‌ها برای‌شان مهم نیست. منبع: زندگی ایده آل