جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی هویت سازمانی و عوامل درونی و بیرونی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی هویت سازمانی و عوامل درونی و بیرونی

مقاله علمی و پژوهشی" هویت سازمانی و عوامل درونی و بیرونی " مقاله ای است که در18 صفحه و با 18 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به هویت سازمانی ،عوامل درونی، عوامل بیرونی، هویت اجتماعی، هویت شرکتی ، شکل دهی هویت و سازمان دولتی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert هویت و هویت یابی در نوجوانان

ادامه مطلب

closeهویت و هویت یابی در نوجوانان

وظیفه اصلی نوجوانی هویت یابی است. انحراف در هویت یابی هویت یابی زودرس: زودتر از موعد مناسب، تصور فرد از خود ثبت می شود: به تایید دیگران اهمیت می دهند. عزت نفس منوط به تایید دیگران است. به مراجع قدرت اهمیت زیادی می دهند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه و هویت ملی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه و هویت ملی

مقاله علمی و پژوهشی" مصرف رسانه و هویت ملی " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مصرف رسانه و هویت ملی ، هویت دینی ، هویت اجتماعی ، هویت فرهنگی ماهواره ، اینترنت و رسانه های اجتماعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی اینترنت و هویت اجتماعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی اینترنت و هویت اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" اینترنت و هویت اجتماعی " مقاله ای است در 34 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مطالعات جامعه شناختی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات اینترنت و هویت اجتماعی ، هویت ملی ، فضای مجازی ، هویت قومی ، هویت جهانی ، نظریه گیدنز ، نظریه تامپسون ، نظریه تاملینسون و دانشجویان مطرح شده است.  محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله معرفی مدل مناسب اندازه‌گیری شاخص حاکمیت شرکتی در نظام بانکداری بدون ربا

ادامه مطلب

closeمقاله معرفی مدل مناسب اندازه‌گیری شاخص حاکمیت شرکتی در نظام بانکداری بدون ربا

مقاله علمی و پژوهشی " معرفی مدل مناسب اندازه‌گیری شاخص حاکمیت شرکتی در نظام بانکداری بدون ربا (محاسبه آن در یک بانک نمونه)" مقاله ای است در 40 صفحه و با 57 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث شاخص حاکمیت شرکتی، ارزیابی، بانک نمونه، بانکداری بدون ربا پرداخته شده است چکیده مقاله اجرای صحیح اصول حاکمیت شرکتی به عنوان ابزار مهمی در ایجاد ثبات و سلامت یک نهاد مالی در نظر گرفته می‌‌شود. همچنین ارزیابی میزان رعایت اصول حاکمیت شرکتی برای اطمینان از تداوم حیات بلند­مدت یک تشکیلات اقتصادی برای ناظران بیرونی اهمیت بالایی دارد. بر این اساس هدف مقاله حاضر معرفی سازوکار مناسبی برای اندازه‌گیری شاخص حاکمیت شرکتی در بانک‌های کشور و محاسبه آن برای یک بانک نمونه از طریق مجموعه­ای از معیار، مؤلفه و شاخص‌های قابل ارزش­گذاری می­باشد. این روش کمک خواهد کرد تا امتیاز یک بانک، در مقایسه با سایر بانک‌ها در سطح رعایت اصول 4گانه حاکمیت شرکتی – شامل مسئولیت­پذیری، پاسخگویی، شفافیت و انصاف- محاسبه و رتبه بانک مشخص گردد. همچنین برای ارزش­گذاری ضرایب اهمیت هرکدام از معیار و مؤلفه‌های انتخاب شده از نظرات خبرگان استفاده شده است و ارزش هرکدام از شاخص­های فرعی برای محاسبه شاخص نهایی حاکمیت شرکتی برای بانک نمونه، از طریق اطلاعات منتشر شده و سایر اطلاعات آن بانک تعیین شده است. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله نقش حاکمیت شرکتی بر شاخص‌های عملکرد نظام بانکی

ادامه مطلب

closeمقاله نقش حاکمیت شرکتی بر شاخص‌های عملکرد نظام بانکی

مقاله علمی و پژوهشی " نقش حاکمیت شرکتی بر شاخص‌های عملکرد نظام بانکی" مقاله ای است در 50 صفحه و با 62 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث حاکمیت شرکتی، شاخص سودآوری، عملکرد نظام بانکی پرداخته شده است چکیده مقاله با توجه به بحران‌های مالی و بانکی سال­های اخیر، جایگاه حاکمیت شرکتی برای موفقیت شرکت­ها و بنگاه­های مالی اهمیتی بیش از پیش یافته است. بررسی علل و آسیب‌شناسی فروپاشی برخی از شرکت­ها و بانک­های بزرگ که زیان­های کلانی به ویژه برای سهامداران در پی داشته، نشان می­دهد این خسارات عمدتا  ناشی از ضعف سیستم­های حاکمیت شرکتی در این سازمان­ها بوده است. در این مقاله با استفاده از روش کتابخانه‌ای و اسنادی به بررسی نقش حاکمیت شرکتی بر شاخص‌های سودآوری نظام بانکی و مقایسه تطبیقی بین کشورهای در حال توسعه(D8 )  و توسعه یافته(G7) در دوره زمانی 2005 تا 2014 و با حجم نمونه 15 بانک منتخب می‌پردازیم. برای برآورد مدل روش داده‌های تابلویی بکار گرفته شده که برای آزمون اعتبار داده‌های تابلویی از آزمون F و برای انتخاب اثرات ثابت و متغیر از آزمون هاسمن استفاده شده است. نتایج حاصل از برآورد مدل بیانگر اثرات معنادار متغیرهای حاکمیت شرکتی روی سودآوری بانک‌های منتخب می‌باشد و همچنین سطح معناداری این متغیر‌ها بین کشورهای در حال توسعه(D8 )  و توسعه یافته(G7) متفاوت می‌باشد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی هویت آنلاین و اینستاگرام

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی هویت آنلاین و اینستاگرام

مقاله علمی و پژوهشی" هویت آنلاین و اینستاگرام " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به هویت آنلاین و اینستاگرام ، اپلیکیشن ، جوانان ، هویت آفلاین ، تحلیل گافمن ، نظریه هویت گیدنز، نام کاربری و پروفایل کاربران اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار - جلد اول

ادامه مطلب

closeکتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار - جلد اول

کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار - جلد اول به قلم ذبیح الله رضایی، به ارائه راهکار‌های مهم و کاربردی در حوزه‌ی اخلاق کسب و کار و چگونگی پیشبرد اهداف شرکت می‌پردازد. امروزه که شرکت‌ها روز به روز در حال افزایش‌اند و مالکیت از مدیریت جداناپذیر شده، مشکلات نمایندگی جدیدی نیز به وقوع پیوسته است. در چنین شرایطی، راه حل‌ها و ابزارهایی که بتوان به وسیله‌ی آن‌ها تضاد منافع به وجود آمده میان مالکان و مدیران را به نوعی کاهش داد و مشکلات نمایندگی را به کمترین میزان ممکن رساند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در میان این ابزارها، راهبری شرکتی و مکانیزم‌های آن، مورد توجه اقشار مختلفی از خبرگان و تصمیم گیرندگان مالی و اقتصادی قرار گرفته است. از طرف دیگر، رسوایی‌های مالی دهه 1990 و دهه 2000 باعث شد تا اعتماد سرمایه‌گذاران به گزارشات مالی که توسط شرکت‌های عام ارائه می‌شد سلب گردد. ذبیح الله رضایی (Zabihollah Rezaee) استاد تمام دانشگاه ممفیس آمریکا، در کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار (Corporate governance and ethics) مطالب مهم و کاربردی در این حوزه را در 15 فصل گردآوری نموده است که در این جلد به هشت فصل آن پرداخته شده و برای ایجاد هماهنگی بیشتر در فصول، فصل 7 و 9 با هم جابه‌جا شده‌اند. در بخشی از کتاب راهبری شرکتی و اخلاق کسب و کار - جلد اول می‌خوانیم: نقش اولیه و اصلی تمامی مشارکت کنندگان در راهبری شرکتی طبق تعریف این کتاب بر حفاظت از سهامداران، بازیابی اعتماد سرمایه گذاران و حمایت از ایجاد یک بازار سرمایه قوی و کارا نهاده شده است، به عبارت کلی‌تر، تصور این کتاب از مفهوم راهبری شرکتی، مدیریت سازمانی و مکانیزم‌هایی است که بر نقش مشارکت کنندگان در راهبری شرکتی تاثیر گذاشته یا تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند. منظور از مشارکت کنندگان در راهبری شرکتی در این کتاب، هیأت مدیره، مدیران اجرایی، مدیران ارشد، حسابرسان داخلی و مستقل، مشاوران مالی، قانون گذاران، سرمایه گذاران و سایر ذینفعان می‌باشد. راهبری شرکتی را در بیان دیگر می‌توان به عنوان فرآیندی تعریف کرد که در آن سهامداران به مدیریت این اجازه را می‌دهند که در جهت منافع آن‌ها عمل کرده و درجه‌ای معقول از اطمینان را به سرمایه گذاران اعطاء نماید که برای عملکرد اثربخش بازار ضروری است. راهبری شرکتی اثربخش باعث حصول اطمینان از پاسخگویی شرکتی می‌شود؛ قابلیت اطمینان و کیفیت اطلاعات مالی عمومی را افزایش می‌دهد؛ سلامت و کارایی بازارهای سرمایه را می‌افزایده و بنابراین اعتماد سهامداران را جلب می‌کند. راهبری شرکتی ضعیف می‌تواند به اثرات منفی بر ظرفیت‌های شرکت، عملکرد و پاسخگویی آن منجر شود و باعث ایجاد مشکلات مالی و حتی بروز تقلب گردد، راهبری شرکتی در قرن بیست و یکم نقشی مهم در اقتصاد جهانی و بازارهای سرمایه بازی می‌کند، چرا که در این اقتصاد و بازار سرمایه بر موسسات بخش خصوصی که مدیریت پس‌اندازها و وجوه بازنشستگی افراد جامعه را بر عهده دارند، تاکید زیادی شده و این موسسات با راهبری شرکتی مناسب، عملکردی بهتر خواهند داشت، در واقع راهبری شرکتی، مجموعه‌ای از قراردادها و روابط بین شرکت، مدیران، مسئولین و ذینفعان آن را تعریف می‌کند و در عین حال براثرات این قراردادها و روابط بر عملکرد کلی اقتصاد، سلامت بازار و اعتماد عمومی به اطلاعات مالی تاکید دارد. فهرست مطالبمقدمهفصل 1: سیستم بازار و کسب و کار آزادفصل 2: راهبری شرکتیفصل 3: مقدمه‌ای بر اخلاق کسب و کارفصل 4: نقش و مسئولیت هیأت مدیرهفصل 5: نقش و مسئولیت کمیته‌های هیأت مدیرهفصل 6: نقش و مسئولیت مدیریت اجراییفصل 7: نقش و مسئولیت حسابرسان داخلیفصل 8: نقش‌ها و مسئولیت‌های حسابرسان مستقل

more_vert مقاله علمی و پژوهشی فضای مجازی و هویت مدرن

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی فضای مجازی و هویت مدرن

مقاله علمی و پژوهشی" فضای مجازی و هویت مدرن " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به فضای مجازی و هویت مدرن ، هویت شخصی ، بازاندیشی ، اعتماد ، پیشامدرن ، پست مدرن ، نظریه ساخت یابی ، نظریه کنش متقابل ، نظریه نمایش ، نظریه های خوشبینانه و نظریه های بدبینانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین

مقاله علمی و پژوهشی" نشانه شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نشانه شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین ، کاربران ایرانی ، برندسازی ، اینستاگرام ، رسانه های اجتماعی ، برندینگ شخصی ، نظریه نشانه شناسی ، نظریه هویت و نظریه تمایز اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله ابزارهای نظارتی راهبری شرکتی، سطح نگهداشت وجه نقد و عملکرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

ادامه مطلب

closeمقاله ابزارهای نظارتی راهبری شرکتی، سطح نگهداشت وجه نقد و عملکرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

مقاله علمی و پژوهشی " ابزارهای نظارتی راهبری شرکتی، سطح نگهداشت وجه نقد و عملکرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران" مقاله ای است در 14 صفحه و با 22 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث ارزش شرکت، نظام راهبری شرکتی، نگهداشت وجه نقد، اعضای غیرموظف هیأت مدیره و سرمایه‌گذاران نهادیپرداخته شده است چکیده مقاله ابزارهای نظارتی راهبری شرکتی و سطح نگهداشت وجه نقد از عوامل مهم اثرگذار بر عملکرد شرکت‌ها می‌باشند. پژوهش‌های خارجی متعددی درمورد رابطه کیفیت نظام راهبری شرکتی و سطح نگهداشت وجه نقد با ارزش شرکت‌ها به عنوان معیار ارزیابی عملکرد صورت گرفته است. در ایران پژوهش‌های چندانی در این زمینه صورت نگرفته است، لذا هدف اصلی این مقاله بررسی رابطه برخی از ساز وکارهای نظام راهبری شرکتی شامل درصد اعضای غیرموظف هیأت‌مدیره و درصد سرمایه‌گذاران نهادی و سطح نگهداشت وجه نقد به عنوان متغیرهای مستقل و Q توبین به عنوان معیار ارزش شرکت و متغیر وابسته در بورس اوراق بهادار تهران می‌باشد. در راستای این هدف، اطلاعات 10 ساله 129 شرکت طی سال‌های (1387- 1378) مورد مطالعه قرارگرفت. برای آزمون فرضیه‌ها از رگرسیون چندمتغیره با استفاده از داده‌های ترکیبی استفاده شده است. نتایج پژوهش بیانگر این است که بین درصد مالکیت سرمایه‌گذاران نهادی و ارزش شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران رابطه مثبت و معنا‌داری وجود دارد، اما بین درصد اعضای غیرموظف هیأت‌مدیره و ارزش شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران رابطه معناداری وجود ندارد. سطح نگهداشت وجه نقد نیز رابطه مثبت و معنا‌داری با ارزش شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله هویت بشری نبی در اندیشه متکلمان امامیه

ادامه مطلب

closeمقاله هویت بشری نبی در اندیشه متکلمان امامیه

مقاله علمی و پژوهشی " هویت بشری نبی در اندیشه متکلمان امامیه" مقاله ای است در 18 صفحه و با 57 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد اندیشه نوین دینی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث  نبی، هویت بشری، امکان وحی، عصمت، اختیار، اسوه بودن پیامبران پرداخته شده است چکیده مقاله پس از اصل توحید، «نبوت» جایگاه ویژه و نقش تعیین‌کننده‌ای در نظام فکری و اندیشه‌ دینی دارد. متکلمان مسلمان در مقام تبیین مفهوم نبی، به مؤلفه‌هایی چون هویت بشری، هویت واسطه‌ای و هویت اِخباری نبی اشاره کرده‌اند. متکلمان امامیه، بیش از متکلمان معتزلی و اشعری، به تعریف نبی اهتمام داشته‌اند و ازاین‌رو این مؤلفه‌ها در آثار کلامی امامیه با صراحت بیشتری واکاوی شده است. در این میان، تصریح متکلمان مسلمان در تبیین هویت نبی، به «بشر بودن» او، بیان‌کننده اهمیت این بُعد از حقیقت نبوت است. سر توجه ایشان به این هویت بشری، ازآن‌رو است که بشر بودن پیامبران، با بسیاری از مسائل کلامی در حوزه «نبی» و «نبوت»، ملازم و مرتبط است؛ از جمله: «امکان وحی الهی به پیامبران»، «برتری پیامبران بر فرشتگان»، «امکان عصمت پیامبران»، «رویکرد اختیارگرایانه در عصمت پیامبران» و «اسوه و الگو بودن پیامبران». دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی هویت بخشی سازمانی و رضایت شغلی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی هویت بخشی سازمانی و رضایت شغلی

مقاله علمی و پژوهشی" هویت بخشی سازمانی و رضایت شغلی " مقاله ای است که در22 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به هویت بخشی سازمانی، ترک شغل ، رفتار شهروندی و رضایت شغلی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ساخت هویت آنلاین و کاربران فیس بوک

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ساخت هویت آنلاین و کاربران فیس بوک

مقاله علمی و پژوهشی" ساخت هویت آنلاین و کاربران فیس بوک " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ساخت هویت آنلاین و کاربران فیس بوک، شبکه اجتماعی ، پروفایل فیس بوک ، خودابرازی ، رفتار فیس بوکی و قدرت حذف اطلاعات اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و هویت ملی و دینی دانشجویان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و هویت ملی و دینی دانشجویان

مقاله علمی و پژوهشی" شبکه های اجتماعی و هویت ملی و دینی دانشجویان " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به شبکه های اجتماعی و هویت ملی و دینی دانشجویان ، تربیت دینی ، واتس اپ ، وایبر و لاین اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی بازنمایی هویت ملی در مجموعه های تاریخی تلویزیون

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی بازنمایی هویت ملی در مجموعه های تاریخی تلویزیون

مقاله علمی و پژوهشی" بازنمایی هویت ملی در مجموعه های تاریخی تلویزیون " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به بازنمایی هویت ملی در مجموعه های تاریخی تلویزیون ، امر سیاسی ، سیاست فرهنگی ، نظریه هژمونی و نظریه گرامشی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی هویت اجتماعی و مقاومت فرهنگی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی هویت اجتماعی و مقاومت فرهنگی

مقاله علمی و پژوهشی" هویت اجتماعی و مقاومت فرهنگی " مقاله ای است در 27 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مطالعات جامعه شناختی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات هویت اجتماعی و مقاومت فرهنگی ، مصرف فرهنگی ، کالای فرهنگی ، سرمایه فرهنگی ، مخالفت فرهنگی و سبک زندگی مطرح شده است   محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی شبکه های ماهواره ای ، صنعت فرهنگ و هویت اجتماعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی شبکه های ماهواره ای ، صنعت فرهنگ و هویت اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" شبکه های ماهواره ای ، صنعت فرهنگ و هویت اجتماعی " مقاله ای است در 27 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به شبکه های ماهواره ای ، صنعت فرهنگ و هویت اجتماعی، سرمایه فرهنگی ، مدیریت بدن ، اقتدار و خانواده سنتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی ، عوامل و زمینه ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی ، عوامل و زمینه ها

مقاله علمی و پژوهشی" شبکه های اجتماعی ، عوامل و زمینه ها " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به شبکه های اجتماعی ، عوامل و زمینه ها ، عوامل فردی ، عوامل جمعی ، هویت دینی ، هویت ملی ، هویت قومی ، اعتماد اجتماعی و شبکه اجتماعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert ابداع نخستین حسگر بیومتریک فوق باریک برای احراز هویت

ادامه مطلب

closeابداع نخستین حسگر بیومتریک فوق باریک برای احراز هویت

 یک شرکت ژاپنی نخستین حسگر تصویری فوق باریک در جهان را ساخته است که با بررسی فاکتورهای بیومتریک، به احراز هویت دقیق افراد کمک می‌کند. به گزارش پایگاه اینترنتی انگجت، این حسگر ۱۵ میکرومتری ضخامتی به اندازه یک برگ کاغذ دارد و همزمان از دو قابلیت بازخوانی سریع اطلاعات و تصویربرداری با وضوح بالا برخوردار است. به گفته کمپانی سازنده، این حسگر کارکردهای امنیتی دارد و می‌توان آن را در فناوری‌های پوشیدنی حاوی اطلاعات حساس و مهم استفاده کرد. در حالی که حسگرهای مشابه یا با سیگنال‌ها (موج پالس) و یا اطلاعات بیومتریک (اثرانگشت) کار می‌کنند، این نمونه ژاپنی هردوی این فاکتورها را در هم می‌آمیزد. اگرچه هنوز حرفی از تجاری سازی این محصول به میان نیامده است اما شرکت سازنده انتظار دارد تا از این حسگر در سیستم‌های امنیتی مبتنی بر تعیین هویت شرکت‌ها برای جلوگیری از دسترسی افراد خارجی به سیستم‌های مهم استفاده شود.