جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert دفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته مدیریت آموزشی سال 1396

ادامه مطلب

closeدفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته مدیریت آموزشی سال 1396

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته مدیریت آموزشی سال 1396 در این دفترچه 80 سئوال در زمینه فلسفه ،مبانی و اصول تربیت ، آمار و روش تحقیق کمی و کیفی ، سازمان مدیریت آموزشی و نظارت و راهنمایی آموزشی ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

more_vert درباره ما

ادامه مطلب

closeدرباره ما

پایگاه بانک مقالات ایران برای ارائه مقالات علمی و پژوهشی ، سئوالات آزمونها ، کتب و نشریات آموزشی و پاورهای آموزشی راه اندازی شده است تعدادی از فایلها و سندهای الکترونیکی با توجه به حجم و اهمیت با پرداخت الکترونیکی در اختیار کاربران قرار می گیرد کاربران برای پیگیری موارد درخواستی می توانند با شماره 09111522213 تماس بگیرند

more_vert کتاب ساده‌سازی به زبان ساده در تولید محتوای آموزشی

ادامه مطلب

closeکتاب ساده‌سازی به زبان ساده در تولید محتوای آموزشی

در کتاب ساده‌سازی به زبان ساده در تولید محتوای آموزشی، تکنیک‌های علمی‌ کاربردی برای ساده آموزش دادن توسط محمد حسین اسلامی بیان شده است، که می‌توانید از این تکنیک‌ها در تدریس، نوشتن کتاب و هر محتوای دیگری، استفاده کنید تا قدمی برای ساده‌تر کردن مطالب آموزشی‌تان بردارید. نکته مهم در تولید محتوا ساده‌گویی و قابل فهم بودن آن است. ساده‌گویی اصلا کار آسانی نیست و نیاز به تخصص دارد ولی در کتاب ساده‌سازی به زبان ساده در تولید محتوای آموزشی سعی بر آن شده است که ساده‌سازی را با بیانی روان بنویسیم. در این جامعه‌ای که تقریبا سرعت حرف اول را می‌زند، سرعت در پخت غذا (فست فود)، سرعت ارسال پیام (شبکه‌‌های اجتماعی)، سرعت در مطالعه (تندخوانی)، سرعت اینترنت و ده‌ها نمونه دیگر مصرف کننده محتوای آموزشی سرعت در فهم مطالب را از تولیدکننده انتظار دارد. این مسئله با ساده‌سازی محتوا قابل حل است. حالا شمای تولید کننده ممکن است: - معلمی باشید که در مدارس سطوح ابتدایی آموزش می‌دهید.- نویسنده‌ای که کتاب‌های آموزشی می‌نویسید.- کارگردان فیلم‌های آموزشی باشید.- تولید کننده انیمیشن‌های آموزشی باشید.- استاد فوق تخصص دانشگاه یا حوزه علمیه باشید.- و یا شخصی باشید که می‌خواهد یک نکته به دیگری بیاموزد. در هر صورت شاگرد شما، خواننده کتابتان، بیننده فیلم و انیمیشن‌های شما و خلاصه مخاطبتان از شما انتظار دارد که راحت‌تر مطالب را بفهمد، ساده‌تر این مطالب را هضم کند و آسان‌تر به آن‌ها عمل نماید. فهرست مطالببخش صفرم: مقدمهبخش اول: تولید محتوا و ساده‌سازیبخش دوم: ضرورت ساده‌سازیبخش سوم: تکنیک‌های ساده‌سازیبخش چهارم: ابزارک‌های ساده‌سازیبخش پنجم: ادبیات ساده‌سازی

more_vert کمبود نیروهای آموزشی در مدارس آلمان

ادامه مطلب

closeکمبود نیروهای آموزشی در مدارس آلمان

یش از هزار مدرسه در سراسر آلمان علاوه بر کمبود کادر آموزشی، از نبود کادر مدیریت رنج می برند. نشریه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ امروز (یکشنبه) از کمبود نیروهای آموزشی و مدیریتی در مدارس آلمان خبر داد.بر این اساس بسیاری از مدارس سراسر این کشور اروپایی نه تنها به تعداد کافی کادر آموزشی و معلم در اختیار ندارند، بلکه بیش از هزار مدرسه بدون مدیر فعالیت می کنند.این در حالی است که مدارس ابتدایی بیش از دیگر سطوح آموزشی با این مشکل مواجه هستند.اواسط شهریور امسال نیز گزارشی که موسسه تحقیقاتی و رسانه ای «بنیاد برتلسمان» در آلمان منتشر کرد حاکی از آن بود که کمبود معلم در مقطع ابتدایی بیش از آن چیزی است که دولت فدرال برای سال تحصیلی جدید پیش بینی می کرد.سال گذشته نیز نهادی دولتی در آلمان با عنوان «کنفرانس وزاری آموزش و امور فرهنگی» (KMK) در پیش بینی های خود از چشم انداز آموزشی در این کشور از کمبود ۱۵ هزار و سیصد آموزگار در مقطع ابتدایی خبر داده بود.این در حالیست که بر اساس تحقیقات بنیاد برتلسمان، نظام آموزشی آلمان برای تکمیل کادر ابتدایی خود تا سال ۲۰۲۵ میلادی دست کم به ۲۶ هزار و ۳۰۰ معلم دیگر نیاز دارد. در بحث هایی که در جامعه‌ آلمان در جریان است، دلایلی گوناگون برای مشکل کمبود معلم در این کشور مطرح می‌شود از جمله این که شغل معلمی در آلمان چندان مورد احترام و در نظر بسیاری از افراد جذاب نیست، سن میانگین بسیاری از معلمان بسیار بالاست، در عرصه‌ برنامه‌ریزی‌های دولت کمبودهایی وجود دارد و بسیاری از معلمان حین تحصیل تجربه‌ کاری کسب نمی‌کنند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی جامعه پذیری آموزشی پیش نیاز آفرینش دانش

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی جامعه پذیری آموزشی پیش نیاز آفرینش دانش

مقاله علمی و پژوهشی" جامعه پذیری آموزشی پیش نیاز آفرینش دانش " مقاله ای است در 25 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مطالعات جامعه شناختی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات جامعه پذیری آموزشی پیش نیاز آفرینش دانش ، تولید دانش ، نظام شخصیتی ، جامعه شناسی ، سامانه ارزشها ، راهبردهای یادگیری ، پشتکار آموزشی ، ارزشهای تحصیلی ، راهبرد ژرف گرا و راهبرد سطح گرا مطرح شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رابطه اثربخشی آموزشی معلمان و سرمایه اجتماعی و فرهنگی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رابطه اثربخشی آموزشی معلمان و سرمایه اجتماعی و فرهنگی

مقاله علمی و پژوهشی" اثربخشی آموزشی معلمان و سرمایه اجتماعی و فرهنگی " مقاله ای است در 35 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مطالعات جامعه شناختی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات اثربخشی آموزشی معلمان و سرمایه اجتماعی و سرمایه فرهنگی ، میدان آموزشی ، همیاری اجتماعی ، هبیتاس فرهنگی ، اعتماد اجتماعی و شبکه روابط اجتماعی مطرح شده است   محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert سئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته مدیریت آموزشی

ادامه مطلب

closeسئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته مدیریت آموزشی

دفترچه سئوالات آزمون تخصصی دکترای سال 98 رشته مدیریت آموزشی که از سوی سازمان سنجش برگزار شده است دارای 80 سئوال با موضوعات زیر است: 1– سئوالات فلسفه، مبانی و اصول تربیت 2- سئوالات آمار و روش تحقیق (کمی، کیفی) 3 – سئوالات سازمان مدیریت آموزشی (مبانی نظری، اصول، رفتار سازمانی) 4 – سئوالات نظارت و راهنمایی آموزشی شما کاربران عزیز می توانید دفترچه کامل سئوالات آزمون را به همراه پاسخنامه آزمون از طریق لینک زیر دریافت نمائید

more_vert مقاله علمی و پژوهشی هوش هیجانی و عملکرد آموزشی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی هوش هیجانی و عملکرد آموزشی

مقاله علمی و پژوهشی" هوش هیجانی و عملکرد آموزشی " مقاله ای است که در22 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به هوش هیجانی، خودآگاهی ، همدلی ، مهارتهای اجتماعی، خودانگیزی و عملکرد آموزشی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب‌های درسی تا دو سال آینده تغییر نمی‌کند

ادامه مطلب

closeکتاب‌های درسی تا دو سال آینده تغییر نمی‌کند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: کتاب های درسی تا ۲ سال آینده هیچ تغییری نخواهد کرد. به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، علی باقرزاده اظهار داشت: در حال حاضر تدوین راهنمای برنامه‌های درسی حوزه‌های یازده‌گانه تربیت و یادگیری طبق آنچه که در برنامه درسی ملی تاکید شده با یک الگوی کلان و جدید مدنظر است. وی ادامه داد: باید استانداردهای تولید محتوا در داخل راهنمای برنامه درسی پیش‌بینی شود و محتوا منطبق با برنامه درسی ملی باشد. سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در مدت ۶، هفت سال اخیر تلاش‎ های شایسته‌ای در این زمینه انجام داده است. به ویژه بعد از اجرای ساختار جدید نظام آموزشی با عنوان هم‌سویی با برنامه درسی اقدامات جدی انجام شد. هم‌سویی به معنای انطباق کامل با برنامه درسی نیست، قاعدتا با تولید راهنمای برنامه درسی، ممکن است عنوان، محتوا و حجم جدیدی برای دروس پیش‌بینی شود. معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه رویکرد کلی سازمان این است که حجم کتب درسی متناسب با زمان آموزش، نیازها، اقتضائات امروز و آینده آموزش و پرورش تغییر یابد، گفت: علاوه بر همه این ها، مهارت‌محوری و توجه به مهارت در برنامه آموزشی حائز اهمیت است. وی ادامه داد: هم اکنون حوزه‌های تربیت و یادگیری در آموزش و پرورش شکل گرفته و مسئولان این حوزه‌ها هم تعیین شده‌اند. این حوزه‌ها به سمت نیازسنجی و مطالعات تخصصی حوزه دانش و معرفت و پیش‌نویس اولیه راهنمای برنامه درسی خواهند رفت و بعد از آن مراحل اعتباربخشی و تصویب در کمیسیون برنامه درسی و شورای عالی آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

more_vert دفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته تکنولوژی آموزشی سال 1396

ادامه مطلب

closeدفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته تکنولوژی آموزشی سال 1396

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته تکنولوژی آموزشی سال 1396 در این دفترچه 80 سئوال در زمینه فلسفه ، مبانی و اصول تربیت ، مبانی نظری تکنولوژی آموزشی ، آمار و روش تحقیق کمی و کیفی، نظریه های یادگیری و الگوهای تدریس ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

more_vert فراخوان پذیرش مدرس در دانشگاه علمی کاربردی

ادامه مطلب

closeفراخوان پذیرش مدرس در دانشگاه علمی کاربردی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابلاغ دستورالعمل فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس سال ۱۳۹۸ در دانشگاه جامع علمی کاربردی به روسا و سرپرستان واحدهای استانی خبر داد. به گزارش روز دوشنبه دانشگاه جامع علمی کاربردی، مختار جلالی جواران گفت: این دستورالعمل در خصوص نیازسنجی مدرسان سال ۹۸، با برنامه­ ریزی و ظرفیت ­های در نظر گرفته شده برای هر استان به مراکز آموزشی ارسال شده است و مراکز آموزشی باید حداکثر تا ۱۳ آبان ماه ۹۸ فرم های مربوطه را تکمیل کنند. جلالی جواران افزود: پس از جمع بندی و اعتبارسنجی، اطلاعات مراکز آموزشی توسط واحد استانی در قالب فرم شماره ۲، حداکثر تا ۲۰ آبان ماه باید به این معاونت در ستاد مرکزی ارسال شود. وی عنوان کرد: واحدهای استانی این دانشگاه باید در چارچوب­ مأموریت ­های هر مرکز، صرفاً جهت تأمین نیازهای واقعی و کمبودهای موجود از نظر مدرس با توجه به دوره­ های در حال اجرا و همچنین پیش بینی مراکز برای دوره­ های مورد تقاضا در پذیرش­ های آتی در قالب گروه درس­ های پیوست صورت پذیرد؛ به نحوی­ که تأمین مدرسان مورد نیاز برای نیم سال ­های آتی طبق زمان­ بندی مناسب انجام شود. معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: لازم است برنامه­ ریزی و اقدامات از سوی واحدهای استانی، مطابق زمان بندی اعلام شده برای برگزاری هر چه بهتر این فراخوان به ­عمل آید.

more_vert سئوالات آزمون دکترای سال 97 رشته مدیریت آموزشی

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای سال 97 رشته مدیریت آموزشی

بانک مقالات ایران برای آشنایی هر بیشتر دانشجویان و علاقمندان سئوالات آزمون دکترای سال 97 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را منتشر می نماید   برای دریافت سئوالات آزمون دکترای رشته مدیریت آموزشی سال 97  از لینک زیر استفاده نمائید  

more_vert دانشگاه امیرکبیر همایش استارتاپ‌های ثروت آفرین را برگزار می‌کند

ادامه مطلب

closeدانشگاه امیرکبیر همایش استارتاپ‌های ثروت آفرین را برگزار می‌کند

نمایشگاه و همایش استارتاپ‌های ثروت‌آفرین با هدف معرفی روش‌های راه اندازی استارتاپ‌های آموزشی به دانشجویان و توسعه آنها ازطریق شبکه‌سازی با شعار «هر دانشجو یک آموزش دهنده خود اشتغالی» از ۲۱ تا ۲۳ مهرماه ۹۸ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود. به گزارش دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در این همایش که با حضور بسیاری از دانشجویان و فعالان استارتاپی کشور برگزار می شود افراد موفق در حوزه استارتاپی از دستاوردها و تجارب موفقیت خود در این حوزه سخن گفته و تجارب خود را به دیگران به اشتراک می گذارند. در این رویداد جوانانی که قصد شروع فعالیت استارتاپی و تجاری را دارند، آموزش می بینند که چگونه یک استارتاپ موفق را راه اندازی و هدایت کنند.خلق استارتاپ ثروت آفرین، دلایل شکست استارتاپ‌ها، هک رشد، چالش‌های استارتاپ‌ها و راهکارهای رفع آن‌ها، نقشه راه پیروزی و اصول کارآفریتی و بازی ساز شو از محورهای این همایش تخصصی است. همچنین محورهای نمایشگاه هم عناوینی مانند فناوری های نوین آموزش، استارتاپ‌های آموزشی، استارتاپ‌های فریلنسری(خوداشتغالی)، معرفی دانشگاه‌های برتر جهان، بازی های رایانه ای بومی و ... است.همزمان با این رویداد، سمینار فناوری های نوین آموزشی نیز با هدف معرفی فناوری های نوین آموزشی و تحول در نظام آموزشی سازمانها ویژه مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها برگراز می شود.علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رویداد به آدرس www.eduexpo.ir مراجعه کنند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی پیام رسان تلگرام و ظرفیت های آموزشی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی پیام رسان تلگرام و ظرفیت های آموزشی

مقاله علمی و پژوهشی" پیام رسان تلگرام و ظرفیت های آموزشی " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به پیام رسان تلگرام و ظرفیت های آموزشی ، کتابخانه ملی ، تلفن همراه و آموزش از راه دور  اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert جذب دانشجو کالج بین‌المللی علوم پزشکی شهید بهشتی

ادامه مطلب

closeجذب دانشجو کالج بین‌المللی علوم پزشکی شهید بهشتی

 رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تسریع در راه اندازی کالج بین المللی را ضروری دانست و گفت: امید است که پس از تاسیس این کالج در مهرماه سال تحصیلی آینده شاهد جذب دانشجو باشیم. به گزارش روز سه شنبه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، علیرضا زالی در نشست هم اندیشی راه اندازی کالج بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی که با حضور معاونان بین الملل، آموزشی و توسعه مدیریت و منابع درخصوص راه اندازی کالج بین المللی برگزار شد بر تشکیل کالج بین المللی دانشگاه تاکید کرد. وی با بیان این که هیچ تردیدی در ضرورت تشکیل کالج بین المللی دانشگاه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این امر به عنوان یک اصل ضروری مدیریتی در دانشگاه مطرح است و تمامی مجموعه های آموزشی، پژوهشی و پشتیبانی و خدماتی دانشگاه این راهبرد را تقویت می کنند. رییس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه بر تسریع راه اندازی این کالج و تدوین برنامه راهبردی کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت در این راستا تاکید کرد. زالی هویت بخشیدن به بحث بین المللی سازی آموزش دانشگاه را یکی از کارکردهای مهم کالج مذکور عنوان کرد و گفت: تا وقتی که کالج بین المللی به عنوان یک نهاد مستقل شکل نگیرد این هویت مخدوش است. وی یادآور شد: این کالج از لحاظ فرهنگی یک تریبون بین المللی آموزشی و پژوهشی است که باید به عنوان یک نهاد مستقل دیده شود. رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین توجه به اقتصاد آموزشی و آموزش اقتصادی در راستای حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم را مورد تاکید دانست و افزود: کالج بین المللی بهترین مدل برای تجاری سازی آموزشی است. زالی در بخش دیگری از سخنان خود به تفاوت‌های موجود بین دانشجویان داخلی و خارجی از نظر توانمندی علمی، میزان نخبگی و نیازهای آموزشی اشاره کرد و گفت: شاید لازم باشد که برنامه های آموزشی متناسب با نیازهای دانشجویان خارجی دراین کالج تدوین شود. شناسایی نیازهای آموزشی منطقه و گروههای هدف، شناسایی رشته های مورد تقاضای دانشجویان خارجی در منطقه، تدوین برنامه عملیاتی، بازسازی و طراحی مجدد فضای فیزیکی موجود، تقویت و تمرکز بر آموزش مجازی در کالج، تشکیل شورای راهبردی با حضور نمایندگان آموزشی، پژوهشی، بین الملل و آموزش پزشکی از دیگر تاکیدات رییس این دانشگاه در نشست بود

more_vert نرم افزار ساخت دموهای آموزشی با Tanida Demo Builder

ادامه مطلب

closeنرم افزار ساخت دموهای آموزشی با Tanida Demo Builder

نرم افزار ساخت دموهای آموزشی با Tanida Demo Builder 7.2.0.0 ساخت ویدئوهای فلش با محیط شبیه سازی شده یکی از بهترین روش های آموزشی تهیه و ساخت فیلم های آموزشی می باشد، به خصوص اگر این آموزش ها در زمینه موضوعات کامپیوتری باشد. نرم افزارهای زیادی را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به ضبط تصاویر از محیط کاری سیستم خود می باشند و هر یک از این نرم افزارها نیز دارای ابزارهای مختلفی به منظور راحتی کار کاربران می باشند.نرم افزار Tanida Demo Builder ابزاری قدرتمند و کاربردی در زمینه ی ساخت ویدئوهای فلش با محیط شبیه سازی شده می باشد. در واقع مراحل کار بسیار آسان است، ضبط کنید، ویرایش کنید و منتشر کنید. این نرم افزار در زمینه ساخت فیلم های آموزشی از نرم افزار ها نیز کاربرد فراوانی دارد، به طوری که توسط آن می توان با محیط کاملاً شبیه سازی شده نرم افزار از آن در جهت ساخت ویدئوهای آموزشی با محیط مجازی استفاده کرد. ویژگی full motion recording method در این نرم افزار باعث شده است تا کاربر در فیلم آموزشی به نوعی تصور می کند که در واقع در محیط اصلی و واقعی نرم افزار قرار گرفته است. این نرم افزار دارای ابزارهای فراوانی در زمینه ساخت فیلم های آموزشی چند رسانه ای می باشد. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت فایل های ارائه به صورت اسلاید، توانایی ساخت فیلم های آموزشی از محیط سیستم عامل، قابلیت ویرایش فیلم های تهیه شده، دارای ابزارهای صوتی پیشرفته، قابلیت استفاده از object های مختلف در برنامه و ... می توان اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Tanida Software می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Tanida Demo Builder:- ساخت فیلم آموزشی در سه مرحله اصلی- قابلیت فیلم برداری در حالت Full Motion Recording Method- بالاترین کیفیت در فیلم برداری و همچنین ذخیره سازی- ذخیره سازی با فرمت های مختلف- استفاده بسیار آسان از نرم افزار- محیط شبیه سازی شده نرم افزار- قابلیت صداگذاری بر روی فیلم های ضبط شده و یا حتی استفاده از میکروفون- قابلیت ویرایش به صورت حرفه ای بر روی فیلم ها- قابلیت قرار دادن Object های مختلف بر روی فیلم- قابلیت ساخت فیلم ها به صورت Interactive- افکت های متعدد برای استفاده های متفاوت- Wizard برای عمل ذخیره سازی با فرمت های دلخواه- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7

more_vert نرم افزار ساخت دموهای آموزشی Tanida Demo Builder

ادامه مطلب

closeنرم افزار ساخت دموهای آموزشی Tanida Demo Builder

نرم افزار ساخت دموهای آموزشی با Tanida Demo Builder 7.2.0.0 ساخت ویدئوهای فلش با محیط شبیه سازی شده یکی از بهترین روش های آموزشی تهیه و ساخت فیلم های آموزشی می باشد، به خصوص اگر این آموزش ها در زمینه موضوعات کامپیوتری باشد. نرم افزارهای زیادی را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به ضبط تصاویر از محیط کاری سیستم خود می باشند و هر یک از این نرم افزارها نیز دارای ابزارهای مختلفی به منظور راحتی کار کاربران می باشند.نرم افزار Tanida Demo Builder ابزاری قدرتمند و کاربردی در زمینه ی ساخت ویدئوهای فلش با محیط شبیه سازی شده می باشد. در واقع مراحل کار بسیار آسان است، ضبط کنید، ویرایش کنید و منتشر کنید. این نرم افزار در زمینه ساخت فیلم های آموزشی از نرم افزار ها نیز کاربرد فراوانی دارد، به طوری که توسط آن می توان با محیط کاملاً شبیه سازی شده نرم افزار از آن در جهت ساخت ویدئوهای آموزشی با محیط مجازی استفاده کرد. ویژگی full motion recording method در این نرم افزار باعث شده است تا کاربر در فیلم آموزشی به نوعی تصور می کند که در واقع در محیط اصلی و واقعی نرم افزار قرار گرفته است. این نرم افزار دارای ابزارهای فراوانی در زمینه ساخت فیلم های آموزشی چند رسانه ای می باشد. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت فایل های ارائه به صورت اسلاید، توانایی ساخت فیلم های آموزشی از محیط سیستم عامل، قابلیت ویرایش فیلم های تهیه شده، دارای ابزارهای صوتی پیشرفته، قابلیت استفاده از object های مختلف در برنامه و ... می توان اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Tanida Software می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Tanida Demo Builder:- ساخت فیلم آموزشی در سه مرحله اصلی- قابلیت فیلم برداری در حالت Full Motion Recording Method- بالاترین کیفیت در فیلم برداری و همچنین ذخیره سازی- ذخیره سازی با فرمت های مختلف- استفاده بسیار آسان از نرم افزار- محیط شبیه سازی شده نرم افزار- قابلیت صداگذاری بر روی فیلم های ضبط شده و یا حتی استفاده از میکروفون- قابلیت ویرایش به صورت حرفه ای بر روی فیلم ها- قابلیت قرار دادن Object های مختلف بر روی فیلم- قابلیت ساخت فیلم ها به صورت Interactive- افکت های متعدد برای استفاده های متفاوت- Wizard برای عمل ذخیره سازی با فرمت های دلخواه- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7- و ...

more_vert مقاله علمی و پژوهشی الگوی سنجش کارآیی و اثربخشی مراکز آموزشی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی الگوی سنجش کارآیی و اثربخشی مراکز آموزشی

مقاله علمی و پژوهشی" الگوی سنجش کارآیی و اثربخشی مراکز آموزشی " مقاله ای است در 20  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به الگوی سنجش کارآیی، ارزیابی عملکرد ، شاخص های عملکردی ، اثربخشی ، کارآیی و اثربخشی مراکز آموزشی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی دلایل گسترش و کاهش فساد اداری در مدارس آموزشی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی دلایل گسترش و کاهش فساد اداری در مدارس آموزشی

مقاله علمی و پژوهشی" دلایل گسترش و کاهش فساد اداری در مدارس آموزشی " مقاله ای است در 16  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به  دلایل گسترش و کاهش فساد اداری در مدارس آموزشی ، آموزش و پرورش ، فساد اداری ، تعریف فساد اداری ، عوامل مؤثر بر فساد اداری اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert سئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته تکنولوژی آموزشی

ادامه مطلب

closeسئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته تکنولوژی آموزشی

دفترچه سئوالات آزمون تخصصی دکترای سال 98 رشته تکنولوژی آموزشی که از سوی سازمان سنجش برگزار شده است دارای 80 سئوال با موضوعات زیر است: 1– سئوالات فلسفه، مبانی و اصول تربیت 2- سئوالات آمار و روش تحقیق (کمی و کیفی) 3 – سئوالات مبانی نظری تکنولوژی آموزشی 4 – سئوالات نظریه‌های یادگیری و الگوهای تدریس شما کاربران عزیز می توانید دفترچه کامل سئوالات آزمون را به همراه پاسخنامه آزمون از طریق لینک زیر دریافت نمائید