جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای ، هویت ، مقاومت ، مخاطبان پراکنده و اقتدار مصرف کننده اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه و هویت ملی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه و هویت ملی

مقاله علمی و پژوهشی" مصرف رسانه و هویت ملی " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مصرف رسانه و هویت ملی ، هویت دینی ، هویت اجتماعی ، هویت فرهنگی ماهواره ، اینترنت و رسانه های اجتماعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اسطوره مصرف گرایی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اسطوره مصرف گرایی

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ها و اسطوره مصرف گرایی " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ها و اسطوره مصرف گرایی ، اسطوره شناسی ، تله شاپینگ ، تبلیغات ، فرهنگ مسلط و اسطوره همگان اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی ، شبکه اجتماعی ، رسانه های جمعی ، نظریه شکاف و نظریه آگاهی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه و سرمایه گذاری دارایی های مالی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه و سرمایه گذاری دارایی های مالی

مقاله علمی و پژوهشی" مصرف رسانه و سرمایه گذاری دارایی های مالی " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مصرف رسانه و سرمایه گذاری دارایی های مالی ، سپرده گذاری بانکی، اوراق مشارکت ، سهام بورس ، اوراق بهادار و رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مصرف و سبک زندگی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مصرف و سبک زندگی

مقاله علمی و پژوهشی" مصرف و سبک زندگی " مقاله ای است در 30 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مصرف و سبک زندگی ، خودابرازی ، فرهنگ رسانه ای ، مصرف گرایی ، سیاست بدن ، هویت و سرمایه فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایه اجتماعی معلمان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایه اجتماعی معلمان

مقاله علمی و پژوهشی" مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایه اجتماعی معلمان " مقاله ای است در 21 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایه اجتماعی معلمان ، اعتماد اجتماعی ، مشارکت اجتماعی ، اعتماد ، شبکه روابط اجتماعی ، انسجام اجتماعی ، نظریه رسانه ارتباطی و نظریه سرمایه اجتماعی  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره ، کنترل والدین ، تکنولوژی نوین ارتباطی ، ارزشهای اجتماعی و فرزندپروری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مصرف فرهنگی و سریال های ماهواره ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مصرف فرهنگی و سریال های ماهواره ای

مقاله علمی و پژوهشی" مصرف فرهنگی و سریال های ماهواره ای " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مصرف فرهنگی و سریال های ماهواره ای ، سبک زندگی ، سنت فرهنگی ، پیام رسانه ای ، مخاطبان فعال ، فارسی وان ، پی ام سی و ام بی سی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اقتصاد مقاومتی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اقتصاد مقاومتی

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ها و اقتصاد مقاومتی " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ها و اقتصاد مقاومتی ، سبک زندگی ، سرمایه اجتماعی ، مختصات اقتصاد مقاومتی ، کارکرد رسانه ، اصلاح الگوی مصرف ، رویکرد رسانه و سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و سبک زندگی شبکه های ماهواره ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و سبک زندگی شبکه های ماهواره ای

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و سبک زندگی شبکه های ماهواره ای " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و سبک زندگی شبکه های ماهواره ای ، تفکر انتقادی ، جنگ نرم ، مصرف گرایی ، مدیریت بدن و اوقات فراغت اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی، رسانه های نوین ، کاربرد رسانه اجتماعی ، مهارت سواد رسانه ای و چارچوب سواد رسانه ای  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی

مقاله علمی و پژوهشی" کودکان و تبلیغات بازرگانی " مقاله ای است در 15 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کودکان و تبلیغات بازرگانی ، رسانه های جمعی ، والدین ، قوانین تبلیغات بازرگانی و مصرف رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای ، سازمان رسانه ای و مخاطب رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی

مقاله علمی و پژوهشی" خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی " مقاله ای است در 10 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی ، شهر رسانه ای ، مدیاسیتی ، اقتصاد رسانه ، خوشه صنعتی و خوشه فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها " مقاله ای است در 16  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها، سازمان رسانه ای ، تلویزیون ، صنعت خبر و فیس بوک اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی

مقاله علمی و پژوهشی" تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های جایگزین ، رسانه های اصلی ، مکتب رسانه شناسی ، مطالعات انتقادی ، رژی دوبری ، مکان نگاری و تاریخ نگر اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی

مقاله علمی و پژوهشی" کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی ، سازمان رسانه ای ، برنامه ریزی استراتژیک ، نظارت استراتژیک ، تهدیدات رسانه ملی و فرصت های رسانه ملی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای ، رسانه های محلی ، شبکه های استانی ، سیاست رسانه ای ، منفعت عمومی ، شهروندی فرهنگی ، تنوع رسانه ای و نظام رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب خانواده درمانی سو ء مصرف مواد

ادامه مطلب

closeکتاب خانواده درمانی سو ء مصرف مواد

کتاب خانواده درمانی سو ء مصرف مواد تالیف اصغر بدایع و شهناز شیبانی است که از سوی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مرکز تحقیقات سوء مصرف و وابستگی به مواد در 1000 نسخه منتشر شده است . ‎ این کتاب دارای شش فصل است که در آن به مباحث آسیب شناسی خانواده دچار سوء مصرف مواد ، نظریه های خانواده درمانی سوء مصرف مواد ، مهارتها و فنون خانواده درمانی سوء مصرف مواد ، خانواده درمانی سو ء مصرف مواد در نوجوانان و زوج در مانی پرداخته شده است .در مقدمه این کتاب هدف اصلی انتشار کتاب تبیین و آمده است : علیرغم پذیرش اهمیت در نظر گرفتن خانواده ها در درمان می دانیم که بسیاری از درمانگران یا مشاوران سوء مصرف مواد باور ندارند که مهارتها یا آموزش مورد نیاز را برای انجام این کار ندارند این کتاب بدین منظور تهیه شده است که مجموعه ای از اطلا عات و مها رتهای لازم را در اختیار مشاوران و درمانگران سوء مصرف مواد قرار دهد قصد این کتاب تبدیل مشاوران سوء مصرف مواد به خانواده درمانگر نیست خانواده درمانی همانند درمان سوء مصرف مواد رشته وسیعی با دانش عمیق و مهارتهایی است که نمی توان آن را در قالب یک دوره یا از طریق یک کتاب آموخت رابطه میان خانواده درمانی و درمان سوء مصرف مواد یک رابطه همیارانه است تا یک رابطه رقابتی به عبارتی دیگر می توان از طریق انتقال دانش مربوط به خانواده درمانی به درمانگران سوء مصرف مواد به آ نها در بهبود کارشان کمک کرد درست همانطوریکه آگاهی از حیطه درمان اعتیاد می تواند به خانواده درمانگران در دیدن و کار کردن با مراجعینی که برای خانواده درمانی مراجعه می کنند مفید باشد .