جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان " مقاله ای است در 32 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان ، الگوی مصرف ، اعتماد مشتریان و جذابیت تبلیغات تجاری  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رضایتمندی مشتریان و مدل میشرا

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رضایتمندی مشتریان و مدل میشرا

مقاله علمی و پژوهشی" رضایتمندی مشتریان و مدل میشرا " مقاله ای است که در18 صفحه و با 44 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رضایتمندی مشتریان، بانکداری خصوصی، بانکداری دولتی و مدل میشرا اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله افزایش بهره وری خدمات بانکی با اولویت بندی مشتریان با استفاده از تکنیک های کمّی

ادامه مطلب

closeمقاله افزایش بهره وری خدمات بانکی با اولویت بندی مشتریان با استفاده از تکنیک های کمّی

مقاله علمی و پژوهشی " افزایش بهره وری خدمات بانکی با اولویت بندی مشتریان با استفاده از تکنیک های کمّی " مقاله ای است در 28 صفحه و با 12 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث بهره وری، بازاریابی رابطه مند، مشتری مداری، خدمات بانکی، هرم مشتری، اولویت بندی، فرایند تحلیل سلسله مراتبی پرداخته شده است چکیده مقاله امروزه بهره وری یک اولویت ملی برای تمام کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته است و به عنوان یک رویکرد مدیریتی به تدریج جای خود را در کشور ما باز می کند. رشد اقتصادی و بهبود سطح زندگی مردم جز با مدیریت بهینه منابع کمیاب و کسب حداکثر ارزش افزوده از به کارگیری آنها امکان پذیر نخواهد بود. اقتصاد، علم منابع کمیاب است و مدیریت، علم تصمیم گیری در مورد آن. منابع کمیاب موجب ایجاد ارزش افزوده در سازمان می شود، از این رو مدیریت این منابع، برای افزایش بهره وری از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله ضمن بیان مفاهیم بهره وری و بازاریابی رابطه مند، مدلهای مفهومی اولویت بندی مشتریان بانکها، مدل هرم مشتریان و مدل تعدیل یافته گروه مشاوران بوستون (BCGC) برای مشتریان تشریح شده و سپس اولویت بندی مشتریان بانک برای ارائه بهره ور خدمات، از طریق مدلهای MADM تشریح می شود. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان

ادامه مطلب

closeمقاله رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان

مقاله علمی و پژوهشی " رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان" مقاله ای است در 16 صفحه و با 34 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مدیریت منابع انسانی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث مهارت‌های ارتباطی؛ مهارت کلامی؛ مهارت شنود؛ مهارت بازخورد؛ رضایت مشتری پرداخته شده است چکیده مقاله مهارت‌های ارتباطی در سطوح مختلف سازمان از آن جهت اهمیت دارد که تنها ازطریق ارتباطات است که ما می‌توانیم اطلاعات مورد نیاز را در جهت تصمیم‌گیری‌های موفق برای سازمان خود فراهم کنیم. این مقاله، به‌دنبال آن است که رابطه‌ی مهارت‌های ارتباطی کارکنان با رضایت مشتریان را در نمایندگی‌های مجاز شرکت ایران‌خودرو تهران مورد بررسی قرار دهد. روش تحقیق «همبستگی» بوده و از یک نمونه‌ی 211 نفری از کارکنان بخش فروش نمایندگی‌های مجاز شرکت و مشتریان‌شان برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده شده است. داده‌های جمع‌آوری‌شده، ازطریق رگرسیون همزمان تحلیل شده است. نتایج نشان داد که به‌طور کلی وجود مهارت ارتباطی مناسب کارکنان با رضایت مشتریان آنها رابطه‌ای مثبت داشته است؛ همچنین، یافته‌های دقیق‌تر نشان دادند که مهارت‌های کلامی کارکنان عامل پیش‌بینی‌کننده‌ی قوی‌تری برای رضایت مشتریان بوده است. عنوان مقاله [English] Relationship between Communicative Skills of the Employees and Customer Satisfaction چکیده [English] Communicational skills at organizational level are important because information can only be obtained through communication for successful decision making in organizations. This research is intended to investigate the relationship between communicational skills and customer satisfaction in the Irankhodro sales offices in Tehran. This is a correlation research for which a sample containing 211 employees from the sales offices and the customers was established for data collection. The data was analyzed through simultaneous regression. The results indicated that proper communication skills of the employees are generally related to the satisfaction of customers. The findings also indicated that verbal skills of the employees can highly predict customers satisfaction کلیدواژه‌ها [English] Communicative skills, Verbal Skills, Listening Skills, Feedback Skills, Customers Satisfaction دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواننداز محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert نرم افزار تصویر سازی و مستند سازی محصولات CATIA Composer R2020 Build

ادامه مطلب

close نرم افزار تصویر سازی و مستند سازی محصولات CATIA Composer R2020 Build

نرم افزار تصویر سازی و مستند سازی محصولات - CATIA Composer R2020 Build 7.7.0.101 x64 نرم افزار تصویر سازی و مستند سازی محصولات در بازار های رقابتی و رو به رشد امروز یکی از اساسی ترین مسائل پیش روی هر تولید کننده ای ارائه ی محصول خود و معرفی آن به مشتریان و خریداران است. اما از آن جایی که ممکن است مدت زمان تولید محصول بیش از حد انتظار به طول بیانجامد، بهترین روش، ارائه مستندات و تصاویر محصول به بازار ها پیش از تولید است تا از این طریق بتوان به بهترین نحو ممکن بازار را برای ورود محصول آماده کرد و مشتریان را به خرید آن ترقیب نمود.CATIA Composer نرم افزاری قدرتمند برای مستند سازی و تصویر سازی دو بعدی و سه بعدی محصولات است. با بهره گیری از این نرم افزار می توانید داده های CAD و طراحی های محصول را به صورت 2D و 3D شبیه سازی کنید و با استفاده از آن تمامی مراحل از جمله مونتاژ، نحوه عملکرد و ... را به صورت انیمیشن به مشتریان و خریداران ارائه دهید. به علاوه شما می توانید انواع مستندات و کاتالوگ ها را در فرمت های مختلف ساخته و جهت معرفی و یا بازاریابی محصولات از آن ها بهره ببرید. قابلیت های کلیدی نرم افزار CATIA Composer: - ایجاد تصاویر و مستندات از محصولات تولیدی- پشتیبانی از انواع داده ها و طرح های CAD- تهیه کاتالوگ‌ها و دستورالعمل های سه‌بعدی- استفاده برای ارائه و پیش نمایش محصول- ساخت انیمیشن از چگونگی عملکرد و ساخت محصول- تصویر سازی دو بعدی و سه بعدی محصولات- عملکرد سریع همراه با رابط کاربری آسان- ذخیره مستندات در فرمت های Microsoft Office ،PDF و HTML- و ...

more_vert مقاله رتبه بندی مشتریان حقوقی بانک ها برحسب ریسک اعتباری به روش تحلیل پوششی داده‌ها

ادامه مطلب

closeمقاله رتبه بندی مشتریان حقوقی بانک ها برحسب ریسک اعتباری به روش تحلیل پوششی داده‌ها

مقاله علمی و پژوهشی " رتبه بندی مشتریان حقوقی بانک ها برحسب ریسک اعتباری به روش تحلیل پوششی داده‌ها : مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی" مقاله ای است در 28 صفحه و با 22 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث چسب پرداخته شده است چکیده مقاله هدف اصلی این مقاله رتبه بندی مشتریان حقوقی بانک کشاورزی بر حسب ریسک اعتباری به روش تحلیل پوشش داده ها می باشد. در این مطالعه با استفاده از روش نمونه گیری خوشه-ای از مناطق شرق و غرب بانک کشاورزی استان تهران، 286 شرکت تسهیلات گیرنده مورد بررسی قرار گرفته و پس از خارج کردن داده های نامناسب تنها 75 شرکتی که با استفاده از عقد فروش اقساطی 24 ماهه با سررسید پایان اردیبهشت ماه 1384 تسهیلات دریافت کرده بودند، برای تجزیه و تحلیل نهایی مورد استفاده قرارگرفتند. درنهایت با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها، کارایی های فنی محاسبه و شرکت ها رتبه بندی شدند. نتایج به دست آمده نشان می‌دهندکه 15 شرکت (معادل 20 درصد شرکت های موردبررسی) روی مرزکارایی قرار داشته و کاملاً کارا قلمداد شده اند. همچنین میانگین کارایی فنی معادل 78 درصد بوده است به‌این معناکه درمجموع شرکت‌های موردبررسی، 22‌درصد بیش از میزان مورد نیاز، ورودی ها و عوامل تولید را مورد استفاده قرار داده و دارای سودآوری پایینی می باشند. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert رونمایی از ربات‌های پیشخدمت در CES۲۰۲۰

ادامه مطلب

closeرونمایی از ربات‌های پیشخدمت در CES۲۰۲۰

 در نمایشگاه CES۲۰۲۰ تعداد زیادی از ربات‌های جدید با ویژگی‌های خلاقانه رونمایی خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری سی‌نت، یکی از این ربات‌ها با عنوان BellaBot شناخته می‌شود و توسط یک شرکت چینی به نام PuduTech‌ ساخته شده است. این ربات در واقع یک پیشخدمت رستوران است که حالات مختلف صورت یک گربه را در نمایشگر خود نشان می‌دهد و دارای شخصیت خاصی است. زمانی که این ربات غذا را به سر میز می‌آورد با تقلید صدای گربه (میو)، مشتریان را برای برداشتن غذا تشویق می‌کند. در صورتی که مشتریان گوش این ربات را نوازش کنند، مانند یک گربه احساس خوشایند خود را نشان می‌دهد. گروه هدف شرکت PuduTech‌ رستوران‌های چینی هستند که معمولا برای استخدام پیشخدمت به تعداد کافی، دچار مشکل می‌شوند. ربات‌های این شرکت در حال حاضر در دو هزار رستوران در سراسر جهان در حال خدمت‌دهی به مشتریان هستند. قرار است این ربات از روز سه‌شنبه همزمان با افتتاح نمایشگاه CES۲۰۲۰ در فضایی شبیه یک رستوران متعلق به آینده به نمایش گذاشته شود.شرکت UBTech نیز قرار است مدل جدید ربات خود را که Walker نام داشته و توانایی به نمایش گذاشتن حالت‌های مختلف یوگا را دارد، در نمایشگاه CES۲۰۲ رونمایی کند. این مدل جدید قادر است حالات تایچی و یوگا را با بهبودهای قابل توجهی در حرکات به نمایش بگذارد. سایر قابلیت‌های این ربات شامل برداشتن یک کارت از میان دسته کارت‌ها،‌ ترسیم تصاویر و ریختن مایعات به درون لیوان است. یکی دیگر از ربات‌های حاضر در CES۲۰۲۰ با نام RollBot شناخته می‌شود و محصول شرکت Procter & Gamble است. این ربات غیرعادی به گونه‌ای طراحی شده که در سرویس‌های بهداشتی خدمت کند. رساندن دستمال کاغذی تمیز به اشخاصی که از سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند، وظیفه اصلی این ربات است. این ربات قابلیت احضار از طریق یک برنامه موبایل را دارد. البته هنوز برنامه ای برای عرضه تجاری این ربات وجود ندارد.به اعتقاد متخصصان،در نتیجه پیشرفت‌های فنی، هرروز ظرفیت‌های سخت‌افزای و نرم‌افزاری ربات‌ها بهبود می‌یابد و این ابزارهای پیشرفته توانایی بیشتری در بیان توانایی‌های خود و شبیه‌سازی قابلیت‌های انسان به دست می‌آورند. انتظار می‌رود بخش مربوط به ربات‌های نمایشگاه CES۲۰۲۰ یکی از عجیب‌ترین بخش‌های این نمایشگاه باشد.

more_vert نحوه برخورد با مشتری عصبانی و ناراضی

ادامه مطلب

closeنحوه برخورد با مشتری عصبانی و ناراضی

اگر کسب و کاری را اداره میکنید که در ارتباط زیادی با مشتریان است به احتمال زیاد هرچندوقت یکبار با مشتریان ناراضی و عصبانی هم روبرو بشوید! نحوه برخورد با یک مشتری ناراضی باید چگونه باشد؟ به گزارش آلامتو و به نقل از بیزینس ترند؛ حتماً بارها در هنگام کار با افرادی روبرو شده‌اید که به علت نامعلوم یا نامعقول رفتاری توهین‌آمیز و ناشایست از خود بروز می‌دهند. شما را تهدید می‌کنند و می‌خواهند شما را بترسانند و تمام روز شما را خراب می‌کنند. در برخورد با چنین افرادی چه باید کرد؟ حقیقت این است که شما باید به امور مختلف رسیدگی کنید و وقت اضافی برای بحث و جدل با این‌گونه افراد را ندارید، اما برخورد با مشتریان ناراضی اجتناب‌ناپذیر است. پس باید سعی کنید تا به اوضاع مسلط شوید و مشکل را حل کنید. توصیه‌هایی که در ادامه آمده می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. ۱. نگرش تغییر زاویه دید نسبت به یک وضعیت ناخوشایند، شما را از حالت عصبانیت به احساس قدرت می‌رساند. اگرچه ممکن است تجربه چندان خوشایندی نباشد، زمانی که نگرش خود را تطبیق می‌دهید یک وضعیت وخیم به فرصتی تبدیل می‌شود تا اثبات کنید شما و شرکتتان به چه چیزی پایبند است. نباید خود را در حال از دست دادن مشتریان تصور کنید، بلکه در چنین شرایطی با سؤالاتی از قبیل: «چگونه می‌توانم دیدگاه مشتری را تغییر دهم؟» رفتار خود را به چالش کشیده و باور داشته باشید که می‌توانید شرایط را بهبود بخشید. 2. احساسی برخورد نکردن آرام بمانید تا حرفه‌ای تلقی شوید! به یاد داشته باشید که فرد شاکی دشمن شما نیست و با شما خصومت شخصی ندارد. سعی کنید فراتر از آن انرژی منفی که فرد به شما وارد می‌کند ببینید. اگر قادر به متقاعد کردن فرد نبوده و یا مشکل اصلی را درک نکرده‌اید، قضاوت خود را به تعویق انداخته و به سخنان وی گوش دهید. ۳. گوش دادن یکی از نیازهای اساسی و مهم انسان، گوش فرادادن دیگران به سخنان اوست. فقط با گوش کردن، قادر خواهید بود وضعیتی نامناسب را خنثی کنید! با وجود آگاهی از نادرستی دیدگاه فرد، پذیرای نحوه برخورد او با موضوع باشید. هیچ‌گاه وسوسه نشوید که برای اثبات نادرستی سخن او استدلالی را آماده کنید. روی فرد، سخنان وی و تمامی تعابیری که از کلمات وی قابل‌استخراج‌اند، متمرکز شوید. ۴. تمرکز کردن مثبت اندیش بوده و بر کارهایی که قادر به انجام آن‌ها هستید، تمرکز کنید. شما سخنان فرد شاکی را شنیده‌اید، اینک می‌توانید با توجه به شرایط، به سرعت گزینه‌های امکان‌پذیر را شناسایی کنید. معمولاً تعدادی راه‌کار موقت و موثر در دسترس هستند. وارد شدن به مرحله عمل به فرد شاکی اطمینان می‌دهد که برای حل مشکل تلاش می‌کنید؛ اما گاهی تنها گزینه عملی ممکن، گوش کردن به سخنان آن‌ها و ابراز همدردی است. تحت هیچ شرایطی شما نباید تبدیل به کیسه مشت‌زنی افراد شوید! اگر گفتگویی از حالت مؤدبانه خارج شود و ادامه دادن آن کارساز نباشد، با آرامش سعی کنید گفتگو را پایان دهید. ۵. آزمودن به قول معروف همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! توانایی خود را برای مواجه‌شدن با شرایط مشابه در آینده افزایش داده و از عصبانیت زودهنگام خود جلوگیری کنید. اگر مشکلات همواره از جانب یک مشتری خاص است، بهتر است از ادامه دادن روابط کاری با ایشان بپرهیزید. به یاد داشته باشید با شناسایی مشتریان خوش‌خلق می‌توانید درگیری‌ها را کاهش داده و آرامش را در کار خود برقرار کنید.

more_vert مقاله مدل سازی ویژگیهای بسته بندی محصولات غذایی وتاثیرآن بر روی تصمیم گیری خرید مشتریان با رویکرد اخلاقی

ادامه مطلب

closeمقاله مدل سازی ویژگیهای بسته بندی محصولات غذایی وتاثیرآن بر روی تصمیم گیری خرید مشتریان با رویکرد اخلاقی

مقاله علمی و پژوهشی " مدل سازی ویژگیهای بسته بندی محصولات غذایی وتاثیرآن بر روی تصمیم گیری خرید مشتریان با رویکرد اخلاقی " مقاله ای است در 12 صفحه و با 9 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث افزایش فروش,بسته بندی,مدل ها,رقابت، مصرف کننده, تولیدکننده, اخلاقی پرداخته شده است یکی از اجزای بسیار تاثیر گذار در فرایند فروش الگویی است که برای ساختار بسته بندی طراحی و انتخاب می شود. این طراحی گاهی الهام گرفته از عناصر مرتبط با محصول مثل هندسه محصول، منشا محصول یا جغرافیای تولید محصول می باشد.در شرایطی که امروزه مشتری ها از قدرت انتخاب بیشتری نسبت به گذشته برخوردار هستند، تمایلی به مشاهده توضیحات و مواد تشکیل دهنده هر یک از این محصولات برای مقایسه آنها ندارند.البته با توجه به اینکه هنوز در کشور ما فرهنگ خرید بر مبنای خرید فله و باز است هنوز راه درازی در پیش داریم تا شاهد رشد و رونق بسته بندی های محصولات باشیم ولی این روزها صادرکنندگان متوجه این شده اند که بدون توجه به این بخش توفیقی در بازار جهانی نخواهند داشت و همگان می دانیم که به خاطر همین بسته بندی بود که بازار زغفران را به اسپانیا واگذار کردیم و اگر تولید کننده ای گوشه چشمی به بسته بندی نشان می دهد در راستای ارتقای بسته بندی محصولاتش از بد به متوسط است و هنوز جایی برای بسته بندی های خلاقانه در صنعت کشور در نظر گرفته نشده است.براین راستادراین نوشتارانواع مدل هاونظریه های بسته بندی راهم ازلحاظ اخلاقی و اعتقادی نظریه های مختلف دانشمندان موردبررسی قرارداده ایم, باشد که بتوانیم گامی درراستای کمک به تولیدکنندگان و افزایش فروش آن هابرداریم. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله بررسی نظام اخلاق حرفه ای بر تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و برند

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی نظام اخلاق حرفه ای بر تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و برند

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی نظام اخلاق حرفه ای بر تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و برند " مقاله ای است در 12 صفحه و با 20 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث برندینگ، تبلیغات چاپی، نو آوری در طراحی، ساختار بازاریابی ، اخلاق حرفه ای پرداخته شده است چکیده مقاله مشتری مهمترین سرمایه هر سازمان و شرکت با هدف تجاری و سود آوری است، بنابراین شناخت رفتار مصرف کننده و الگوی تغییر رفتار مصرف کننده در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین سبب این تحقیق با هدف شناسایی و ارزیابی مولفه های اثر گذار بر کاربرد تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و تغییر نگرش مصرف کننده نسبت به برند شکل گرفت. جامعه هدف در این تحقیق شامل دو گروه بود؛ که گروه اول کلیه افراد صاحب نظر و کارشناس و مرتبط در حیطه برندینگ و خرید مشتریان است که به منظور شناسایی مولفه های اثر گذار در حیطه تغییر نگرش مصرف کننده نسبت به برند بر اساس تبلیغات چاپی استفاده گردیدند و گروه دوم شامل مشتریان شرکت آی سودا بود که اثرات مولفه های شناسایی شده در مورد آنان مورد بررسی قرار گرفت و هر دو گروه به روش دسترس هدفمند مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان داد، چهار مولفه پیام محتوایی تبلیغی، ساختار بازاریابی ، رنگ آمیزی و نام برند و نو آوری در طراحی در این زمینه اثر گذارند و نو آوری در طراحی بیشترین اثر مستقیم و غیر مستقیم در این حیطه را دارد، همچنین مدل طراحی شده از برازش مناسبی برخوردار است. با توجه به نتایج بدست آمده مدل طراحی شده و مولفه های شناسایی شده الگویی مناسب جهت شناسایی مولفه های اثر گذار بر کاربرد تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و تغییر نگرش مصرف کننده نسبت به برند می باشد دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار

ادامه مطلب

closeمقاله طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار

مقاله علمی و پژوهشی " طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار" مقاله ای است در 24 صفحه و با 27 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مدیریت منابع انسانی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث ارزیابی عملکرد؛ کارت امتیازی متوازن؛ فرایندهای داخلی؛ مشتریان؛ بانک انصار پرداخته شده است چکیده مقاله پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار انجام پذیرفته است. باتوجه‌به ویژگی‌های بانک انصار، یک مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) پنج‌بعدی بومی‌شده، توسعه داده شده است تا بانک انصار هم‌زمان بتواند چشم‌انداز خود را جامه عمل پوشانده و به اهداف موردنظر دست یابد. ابعاد کارت امتیازی متوازن توسعه‌یافته شامل ابعاد مالی، رشد و یادگیری، فرایندهای داخلی، پایداری و مشتریان است. اعتبار ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌ها با استفاده از نظرات خبرگان، ضریب لاشه و بار عاملی و پایایی آن با بهره‌گیری از ضریب آلفای کرونباخ بررسی شده است. جامعه آماری پژوهش کلیه مدیران ارشد و خبرگان بانک انصار به تعداد 175 نفر می‌باشند. برای تحلیل، از آزمون همبستگی فریدمن استفاده شده است. نتایج تحلیل­ها نشان‌دهنده این است که بین پنج بُعدِ ابعاد الگوی ارزیابی، رابطه معنی­دار وجود دارد. نتایج تحلیل­های مبتنی بر آزمون فریدمن نشان داد که بعد مالی در اولویت اول، بعد رشد و یادگیری در اولویت دوم، بعد فرایندهای داخلی در اولویت سوم، بعد پایداری در اولویت چهارم و درنهایت بعد مشتریان در رتبه آخر اولویت‌بندی، قرار گرفت. عنوان مقاله [English] Designing a Model for Organizational Performance Evaluation of Ansar Bank چکیده [English] This research is aimed at designing a model for organizational performance evaluation of Ansar Bank. Due to the special features of Ansar Bank, a five-dimensional balanced scorecard (BSC) model was developed to enable Ansar Bank to plan its vision and to achieve its goals simultaneously. The aspects of developed balanced scorecard includes financial, growth and learning, internal processes, sustainability, and customers. The validity of the aspects, components and indicators was tested by experts' opinions, Lawshe coefficient and factor load, and its reliability was assessed by Cronbach's alpha coefficient. The statistical population of the research contains all senior executives and experts (175 managers) of Ansar Bank. Friedman's correlation test was employed for data analysis. The results indicated that there is a meaningful relationship between five dimensions of the evaluation aspects of the model. The results of Friedman mthod analysis also showed that financial aspect gained the first priority, growth and learning was in the second position, internal processes was the third priority, sustainability was in the fourth position, and the dimension of customers gained the last priority. کلیدواژه‌ها [English] performance evaluation, balanced scorecard, internal processes, customers, Ansar Bank دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواننداز محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert نرم افزار ساخت اسکرین سیور Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator

ادامه مطلب

closeنرم افزار ساخت اسکرین سیور Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator

نرم افزار ساخت اسکرین سیور Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator 3.90.31.25 ساخت محافظ صفحه نمایش انیمیشن Ace Pro Screensaver Creator نرم افزاری است که به کمک آن و به سادگی می توانید اسکرین سیورهای زیبا برای خود و یا دوستانتان، شرکت و ... طراحی کنید. به کمک این محصول می توانید اسکرین سیورهای رایگان و با ویژگی های ثبت شده ی کاربر تنها در چند مرحله ایجاد کنید. این نرم افزار با بهره گیری از استودیوی Water Illusion به ساخت تصاویر انیمیشنی می پردازد. طراح GUI موجود برای ساخت پنجره یا پوسته ی اسکرین سیور و Installer Builder موجد در این ابزار به شما کمک های بسیاری می کنند. قابلیت های کلیدی نرم افزار Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator:- ساخت اسکرین سیورهای انیمیشنی به کمک افکت های آب و هوا- ساخت اسکرین سیورهای اسلاید شو به کمک فایل های jpeg یا bmp- ساخت اسکرین سیورهای آزمایشی- بهره مندی از سازنده ی کدهای ثبت نامی برای اختصاص این کد به مشتریان- قابلیت افزودن موزیک پس زمینه به اسکرین سیور شما، پشتیبانی از فرمت های موزیک معروفی چون mp3 ،wma ،mid ،wav- قابلیت تنظیم واسط کاربری- بهره مندی از installer builder از پیش ساخته شده- و ...

more_vert چگونه در 10 دقیقه مشتری مناسب را شناسایی کنیم؟

ادامه مطلب

closeچگونه در 10 دقیقه مشتری مناسب را شناسایی کنیم؟

همه کسانی که سراغ محصول شما را می‌گیرند، از چشم‌انداز واحد فروش برای شرکت ارزشمند نیستند. برخی از آنها صرفا وقت نیروهای فروش را می‌گیرند و اساسا پتانسیل این را که به مشتری احتمالی تبدیل شوند ندارند. به همین دلیل است که مدیران فروش ترجیح می‌دهند حتی هزینه قابل توجهی کنند تا لیستی از مشتریان بالقوه واقعی به‌دست آورند. هر چقدر این لیست دقیق‌تر و هدفمندتر باشد، نیروهای فروش وقت کمتری صرف کسانی که مشتری نیستند، خواهند کرد. اما حتی آن دسته از مشتریان «پیگیر محصول» که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری احتمالی را دارند، دارای ارزش‌های متفاوتی هستند. مثلا کسی که پتانسیل دارد فقط یک خرید از ارزان‌ترین محصول شرکت شما را داشته باشد، نسبت به کسی که خریدهای عمده متعدد و در یک دوره زمانی بلندمدت دارد، دارای ارزش کمتری برای شرکت است. بنابراین، بخشی از مسوولیت واحد فروش این است که در یک فرآیند، مشخص کند کدام مشتریان پیگیری‌کننده واجد شرایط هستند که وقت و انرژی خود را صرف آنها کنید. براساس گزارش شرکت آماری MarketingSherpa، ۷۹درصد تلاش‌های بازاریابی برای تبدیل این «دنبال‌کننده‌های محصول» به مشتری احتمالی، هیچ‌گاه به فروش منجر نمی‌شوند. بنابراین، چطور می‌توان این تلاش‌ها را سریع‌تر و کارآمدتر پیش برد تا هم وقت نیروهای فروش و بازاریابی هدر نرود و هم وقت طرف مقابل؟ در اینجا رویکردی سیستماتیک برای تشخیص واجد شرایط بودن مشتریان احتمالی و همزمان جلب اعتماد آنها در یک مکالمه تلفنی ۱۰ دقیقه‌ای عرضه می‌شود. چگونه در ۱۰ دقیقه مشتری مناسب را شناسایی کنیم دقیقه ۱: قوی شروع کنید و خودتان را در موقعیت درستی قرار دهید. در یک مکالمه تلفنی برای معرفی محصول و تشخیص واجد شرایط بودن مشتری، خیلی مهم است که زمینه‌چینی درستی داشته باشید. خودتان را در موضع تصمیم‌گیرنده قرار دهید. قرار است طرف مقابل را تشویق کنید، نه اینکه به زور متقاعدش کنید از شما خرید کند.   دقیقه ۲: چگونه و چرا مشتری سراغ شما آمده است؟ مشتری چگونه شما را پیدا کرده و چرا در این مرحله به شما نزدیک شده است؟ زمینه خیلی مهم است. اگر به عنوان یک مرجع به شما روی آورده، پس چندان بدون آگاهی نیست و در مورد شما اطلاعاتی دارد. اما اگر صرفا یک آگهی در سایت یا فیس‌بوک او را جذب کرده، چیز زیادی در مورد شما نمی‌داند.   دقیقه ۳: یک مرور کلی از مشتری احتمالی خود داشته باشید. بهتر است خلاصه‌ای کلی از اینکه مشتری چه‌کاره است و چه کسی است داشته باشید. هدف از این کار این است که بفهمید آیا با مقصود محصول شما همخوانی دارد یا نه. خطری که در اینجا وجود دارد این است که مشتری احتمالی شروع به پراکنده‌گویی کند. برای او یک محدودیت زمانی در نظر بگیرید و با پرسیدن دو سوال مرتبط، احتمال این اتفاق را به حداقل برسانید. پرسیدن سوال کمک می‌کند فرد مورد نظر سریع‌تر پاسخ مرتبط دهد. دقیقه ۴: پلی را که مشتری می‌خواهد از آن عبور کند، پیدا کنید. مشتری احتمالی شما در حال حاضر در چه موقعیتی است و در چه موقعیتی می‌خواهد قرار بگیرد؟ اگر پاسخ این سوال‌ها را بدانید، اهداف نهایی آنها را جلوی ذهنشان می‌آورید و در موقعیتی قرار می‌گیرید که پلی که آنها را به هدف می‌رساند، برای آنها می‌سازید. این کار را تا پایان مکالمه انجام ‌دهید.   دقیقه ۵: عوامل مزاحم را شناسایی کنید. در این مرحله باید از آنها بخواهید دقیقا تصریح کنند چرا نمی‌توانند به مشتری قطعی تبدیل شوند. در این مرحله تلاش می‌کنید مسائلی را که طرف مقابل را از رسیدن به هدف بازمی‌دارد، تشخیص دهید. علاوه‌بر اینکه به مشکلات ویژه آنها پی می‌برید، فورا خودتان را در جایگاهی قرار دهید که می‌خواهید آن مشکل را حل کنید.   دقیقه ۶: کشف کنید که طرف مقابل از شما چه چیزی می‌خواهد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید می‌خواهید به آنها کمک کنید یا نه، باید بدانید چه انتظاراتی از شما دارند. اگر چیزی را انتظار دارند که از پس آن برمی‌آیید، خیلی راحت می‌توانید هدف قرارشان دهید.   دقیقه ۷: فوریت را کشف کنید. اگر مشکلی که مشتری احتمالی دارد اضطراری نباشد، کار شما سخت می‌شود و تمایل او به خرید کمتر است. یک مشتری احتمالی واجد شرایط کسی است که چیزی را که شما عرضه می‌کنید، به عنوان یک اولویت بخواهد.   دقیقه ۸ و ۹: مشکلات آنها را بازگو کنید. حالا وقت آن رسیده که اعتماد و توجه آنها را جلب کنید. اگر با دقت گوش کرده باشید، باید بتوانید بازخورد دقیقی نسبت به آنچه دوست دارند و آنچه مانع تصمیم‌گیری قطعی آنها می‌شود، نشان دهید. اگر بتوانید مشکلات و تمایلات آنها را بهتر از خودشان بیان کنید، فورا در حل مشکل با شما همراهی خواهند کرد. دقیقه ۱۰: یا قرارداد ببندید، یا درها را. دقیقه آخر متعلق به شما است تا مکالمه را به سرانجام برسانید. حالا دیگر باید متوجه شده باشید آیا آنها واجد شرایط خرید محصول شما هستند یا نه. اگر واجد شرایط باشند، باید توضیح دهید قدم بعدی در فرآیند فروش چیست، اما اگر متوجه شده‌اید مشتری مناسبی برای شما نیستند، مودبانه به آنها توضیح دهید که نمی‌توانید با هم به توافق برسید. اگر کسب‌وکار دیگری را می‌شناسید که می‌تواند به آنها کمک کند، آنها را راهنمایی کنید. در این صورت، هم طرف مقابل و هم کسب‌وکار رقیبتان به حسن‌نیت شما پی خواهند برد. حالا تنها در ۱۰ دقیقه توانسته‌اید بفهمید مشتری احتمالی شما می‌تواند به یک مشتری قطعی تبدیل شود یا نه.

more_vert نرم افزار طراحی جواهرات JewelCAD Pro

ادامه مطلب

closeنرم افزار طراحی جواهرات JewelCAD Pro

نرم افزار طراحی جواهرات JewelCAD Pro v2.1 طراحی و ساخت جواهرات به کمک کامپیوتر JewelCAD Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی جواهرات با ویژگی ها و امکانات متعدد برای جواهرسازان می باشد تا به کمک این نرم افزار و ابزارهای موجود در آن اقدام به طراحی و ساخت جواهرات زیبا و سفارشی مشتریان خود و شبیه سازی طرح نهایی به صورت کاملا سه بعدی نمایند. این نرم افزار قدرتمند کاربر را قادر می سازد تا جواهر مورد نظر خود را همانند محیط و واقعی طراحی و ساخته و نتیجه کار را نمایش دهد ، جواهر ساز در صورت تمایل نسبت به نتیجه کار خود می تواند طراحی خود را در محیط واقعی نیز پیاده کند. قابلیت های کلیدی نرم افزار JewelCAD Pro:- توانایی طراحی حرفه ای جواهرات- قابلیت اعمال انواع سلیقه ها بر روی طرح با استفاده از ابزارهای حرفه ای که قابلیت این کار را به کاربر می دهند.- نمایش طرح به مشتری به وسیله نرم افزار قبل از انجام عملیات نهایی ساخت جواهر براب سفارش داده شده- دارای رابط کاربری بسیار مناسب- دارای کتابخانه حرفه ای برای انجام طراحی سریع با طرح های پیش نهادی

more_vert نرم افزار ساخت متن های سه بعدی جذاب Insofta 3D Text Commander

ادامه مطلب

closeنرم افزار ساخت متن های سه بعدی جذاب Insofta 3D Text Commander

نرم افزار ساخت متن های سه بعدی جذاب - Insofta 3D Text Commander v4.0.0 تبدیل متن ساده به یک متن سه بعدی هنگامی که شما در وب سایت، اسناد، ارائه ها و ... از متون و عناوین استفاده می کنید تنها چند ثانیه فرصت دارید تا خوانندگان و حضار را متقاعد به خواندن و توجه نمودن به آن ها کنید. 3D Text Commander با تبدیل متن های عادی به متن های سه بعدی زیبا و خلاقانه به شما امکان ساخت لوگو ها بنر ها پیام ها و عناوین را عرضه می کند تا بدین وسیله محتوای ساخته شده توسط شما را برای مشتریان و خوانندگان هر چه بیشتر قابل توجه نماید. با استفاده از این نرم افزار می توانید متن های را با انواع فونت های موجود در سیستم بنویسید و سپس با استفاده از انواع نمونه های سه بعدی افکت ها، تکسچر ها، رنگ ها و انیمیشن ها آن ها را ویرایش کرده و در نهایت متنی سه بعدی با شمایل دلخواهتان را ذخیره نمایید. ویژگی های کلیدی نرم افزار Insofta 3D Text Commander:- ساخت انواع متون و عناوین سه بعدی جذاب- دارای کتابخانه ای از انواع تکسچر ها و رنگ ها- تعیین جهت نمایش متن ها- افزودن انیمیشن به متن های سه بعدی- ساخت انواع لوگو بنر عنوان و ...- افزودن سایه و انعکاس به متن- ساخت متون تا رزولوشن 4000- استفاده از تمامی فونت های ویندوز

more_vert نرم افزار ساخت متن های سه بعدی جذاب Insofta 3D Text Commander

ادامه مطلب

closeنرم افزار ساخت متن های سه بعدی جذاب Insofta 3D Text Commander

نرم افزار ساخت متن های سه بعدی جذاب - Insofta 3D Text Commander v4.0.0 تبدیل متن ساده به یک متن سه بعدی هنگامی که شما در وب سایت، اسناد، ارائه ها و ... از متون و عناوین استفاده می کنید تنها چند ثانیه فرصت دارید تا خوانندگان و حضار را متقاعد به خواندن و توجه نمودن به آن ها کنید. 3D Text Commander با تبدیل متن های عادی به متن های سه بعدی زیبا و خلاقانه به شما امکان ساخت لوگو ها بنر ها پیام ها و عناوین را عرضه می کند تا بدین وسیله محتوای ساخته شده توسط شما را برای مشتریان و خوانندگان هر چه بیشتر قابل توجه نماید. با استفاده از این نرم افزار می توانید متن های را با انواع فونت های موجود در سیستم بنویسید و سپس با استفاده از انواع نمونه های سه بعدی افکت ها، تکسچر ها، رنگ ها و انیمیشن ها آن ها را ویرایش کرده و در نهایت متنی سه بعدی با شمایل دلخواهتان را ذخیره نمایید. ویژگی های کلیدی نرم افزار Insofta 3D Text Commander:- ساخت انواع متون و عناوین سه بعدی جذاب- دارای کتابخانه ای از انواع تکسچر ها و رنگ ها- تعیین جهت نمایش متن ها- افزودن انیمیشن به متن های سه بعدی- ساخت انواع لوگو بنر عنوان و ...- افزودن سایه و انعکاس به متن- ساخت متون تا رزولوشن 4000- استفاده از تمامی فونت های ویندوز- و ...

more_vert شیائومی ردمی K30 5G با رم 12 گیگابایتی به‌زودی روانه بازار می‌شود

ادامه مطلب

closeشیائومی ردمی K30 5G با رم 12 گیگابایتی به‌زودی روانه بازار می‌شود

کمپانی شیائومی در هفته‌ای که گذشت از اسمارتفون ردمی K30 و نسخه 5G آن رونمایی کرد. این تلفن از تراشه اسنپدراگون 765G به همراه مودم داخلی 5G، رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت استفاده می‌کند. اما هم‌اکنون، نسخه دیگری از مدل 5G ردمی K30 در وب‌سایت TENNA چین رویت شده است. این نسخه از ردمی K30 5G به همراه رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت تاییدیه TENNA را دریافت کرده است. بنابراین، انتظار داریم که تلفن هوشمند مذکور به‌زودی روانه بازار شود. هندست شیائومی ردمی K30 5G دارای پنل 6.67 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بوده و به دو حفره جداگانه برای دوربین سلفی مجهز است. سنسور اصلی این دوربین با کیفیت 20 مگاپیکسل و سنسور عمق آن نیز با کیفیت 2 مگاپیکسل در صفحه‌نمایش تلفن تعبیه شده است. در بدنه پشتی نیز یک دوربین چهارگانه وجود دارد که لنز اصلی آن با کیفیت 64 مگاپیکسل در مجموعه دوربین مشاهده می‌شود. این لنز با نام IMX686 ساخت شرکت سونی بوده و ردمی K30 5G به عنوان اولین اسمارتفون جهان از این لنز بهره می‌گیرد. درحال حاضر، نسخه 5G ردمی K30 که دارای رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت است، با قیمت 2899 یوآن چین (410 دلار) در سرزمین مادری خود به فروش می‌رسد. هم‌چنین، احتمال می‌دهیم که پیکربندی حافظه‌ای جدید این تلفن (12/512 گیگابایت) با قیمت 3199 یوآن چین (455 دلار) در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

more_vert تغییر نگاه حکمرانی با اجرایی شدن طرح «سندباکس»

ادامه مطلب

closeتغییر نگاه حکمرانی با اجرایی شدن طرح «سندباکس»

معاون تسهیل تجاری توسعه کاربردهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت:با آسیب شناسی و کلید واژه هایی که از کسب و کارهای مختلف دریافت کردیم، تدوین طرح جامع «سندباکس» به عنوان طرح حمایتی و با هدف تسهیل شروع به فعالیت کسب و کار الکترونیکی آغاز شد. اگر مراحل تصویب این طرح طی شود، نوع نگاه حکمرانی در حوزه تجارت الکترونیکی را به طور کلی عوض می کند. بهنام امیری با این توضیح که مدتی قبل پیش نویس آیین‌نامه تبلیغات منتشر شده و در اختیار ذینفعان قرار گرفته است، گفت: اگر فرآیند این آیین‌نامه به خوبی طی شود مشکلات زیادی را حل خواهد کرد. این آیین نامه یکی از آیین نامه‌های پیشرفته در کشور است که به شیوه جهانی تبیین شده است. کشور چین یک سال گذشته قانون حوزه سکوهای تجارت الکترونیک را منتشر کرد و ما نیز همگام با کشورهای بزرگ دنیا به موازات نیازمندی‌هایی که در این حوزه وجود داشت، تصمیم به تبیین این آیین نامه گرفتیم که بسیاری از چالش‌ها را حل خواهد کرد. معاون تسهیل تجاری توسعه کاربردهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی افزود: طرح تسهیل تجاری طرح مدرنی است که تغییر پارادایم در حوزه حکمرانی کشور ایجاد می‌کند. یکی از مشکلات کسب و کارها این بود که تقریبا ۷۰درصد کسب و کارهایی که مدتها پشت صف دریافت نماد می‌مانند به دلیل پیچیدگی هایی که در حوزه قوانین و مقررات وجود داشت نمی توانستند کارشان را شروع کنند. با آسیب شناسی این موارد و کلید واژه هایی که از کسب و کارهای مختلف دریافت کردیم، تدوین طرح جامع «سندباکس» به عنوان طرح حمایتی و با هدف تسهیل شروع به فعالیت کسب و کار الکترونیکی آغاز شد. اگر مراحل تصویب این طرح طی شود، نوع نگاه حکمرانی در حوزه تجارت الکترونیکی را به طور کلی عوض می کند. نگاه به این سمت می رود که برای شروع به کار کسب و کارها، یک محیط کنترل شده ای را ایجاد کنیم تا بتوانند بدون مجوز کارشان را آغاز کنند و بعد از پشت سر گذاشتن دوران بلوغ و رشد وارد فرآیند مقررات گذاری شوند. از سمت دیگر سعی کردیم به جای سخت گیری در حوزه اعطای نماد به تمرکز خود را روی نظارت بذاریم مانند همان روش حکمرانی که در الگوهای جهانی وجود دارد. رهبری با این توضیح که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نگاه جدیدی را در حوزه نظارت هوشمند به کسب و کار اینترنتی دارد، اظهار داشت: اولین تجربه ای که در حوزه صنعت فرش داشتیم تجربه اولیه خوبی بود. برای فراگیر کردن قضیه و چیدن ارکان مهم آن در کنار یکدیگر نیاز بود این چیدمان در حاکمیت هم وجود داشته باشد تا به یک نقشه راهبردی کلی در این قضیه داشته باشیم. او افزود: زمانی که با معاونت علمی، شتابدهنده‌ها، بخش خصوصی و وزارت ارتباطات و هر نهاد مسئولی دیگری صحبت می کردیم به این نتیجه می رسیدیم که هر کدام به تنهایی در این حوزه فعالیت های خوبی انجام می دهند. اما طرح جامعی به شکل مدون وجود نداشت که اگر صاحبان کسب و کار قصد داشته باشند از یک احساس نیاز به ایجاد بیزینس موفق برسند باید چه مراحلی را طی کنند. این مسئله نیاز به یک پنجره واحد داشت که در قالب برگزاری رویدادهای ریورس پیچ (در این رویدادها، سرمایه‌گذار، حوزه‌های مورد علاقه‌اش برای سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کند. یا یک سازمان‌ با بیان چالش‌ها و مشکلاتش از نوآوران و کارآفرینان برای ارائه راهکار دعوت به همکاری می‌کند.) به ایجاد کسب و کار موفق برسیم. اگر بتوانیم تا انتهای سال پیش‌نویس این طرح را ارائه کنیم در سال آینده می توانیم رویدادهای منظم تری را در حوزه صنعت و تجارت برگزار کنیم. بهنام رهبری در تشریح پروژه احراز هویت مشتریان تجارت الکترونیکی که مرکز توسعه تجارت آن را در سال جاری آغاز کرده است، اظهار داشت: مجموعه ای از سرویس های حکومت را در سامانه خود ایجاد کردیم تا بتوانیم در صورت امکان احراز هویت ها را در اختیار کسب و کارها قرار دهیم. اطلاعاتی که روند کاری آن‌ها را به جلو پیش می‌برد. این سرویس با یکسری مشکلات اجرایی که باید رفع شود فراهم شده و آماده خدمات است. در یکی از جلساتی که داشتیم نیازمندی های KYC (کوتاه شده‌ی عبارت Know Your customer به معنی «مشتری‌ات را بشناس») مطرح شد که در آن حوزه نیز مشغول فعالیت هستیم. سامانه امتا می تواند یک سامانه کلیدی برای کسب وکارها باشد چرا که در ادامه کار این سامانه سرویس های مختلف مانند سوء پیشینه، اعتبار سنجی و انواع سرویس های مبتنی بر شناخت صلاحیت مشتریان را راه اندازی خواهیم کرد. رویکرد این سرویس اینگونه است که به کسب و کار سرویس نمی دهیم بلکه به مشتری می دهیم. مشتری در این سیستم صلاحیت خود را احراز می کند و خودش تشخیص می دهد که مشخصاتش در اختیار کدام کسب و کارها قرار بگیرد. وی افزود: در حوزه پایش هوشمند نیز فعالیت های مفصلی صورت گرفته است. ما در این حوزه از پیمانکاران خوب استفاده کردیم. بحث تجارت الکترونیک قابلیت این را داشت که نظارت انسانی به نظرات سیستمی را تا حد زیادی جایگزین کنیم. این کار به دانش عمق تکنیکال نیاز داشت که شرایط آن را مهیا کردیم. در زمان اجرای این طرح به شکل پایلوت دستگاه‌های مختلف درخواست داشتند تا اطلاعات سامانه پایشگر سیستمی هوشمند را در اختیار آن‌ها قرار بدهیم. رهبری خاطرنشان کرد: پنجره واحد تجارت الکترونیک از موارد کلیدی است که باید به آن توجه کرد چرا که در دل خود پروژه های زیادی دارد. یکی از سیستم ها که قصد راه اندازی آن را داریم سیستم دریافت و توزیع شکایت است. به این شکل که شکایات مشتریان را دریافت و و آن را بین ذینفعان تقسیم کنیم. اما با توجه به الگوهای مورد استفاده در دنیا علاوه بر توزیع شکایات به بحث میانجی‌گری پرداختیم که در یک سال و نیم گذشته دستاوردهای خوبی به دست آوردیم. موضوع رتبه بندی نیز موضوع کلیدی دیگری است که آن را نهایی کرده ایم. با این ترکیب رتبه بندی، کیفیت پاسخ دهی کسب و کارها به مشتریان را به ۹۹درصد رساندیم. با ترکیب دو سیستم یکپارچه فضای کسب و کار از دید مصرف کننده و کسب و کارهایی که فعالیت خوب داشتند به آن ها رتبه دادیم. اولین خروجی این کار را زمستان منتشر می کنیم.

more_vert استارتاپ چیست و چه تفاوتی با شرکت دارد؟

ادامه مطلب

closeاستارتاپ چیست و چه تفاوتی با شرکت دارد؟

استارتاپ استارتاپ یا استارت آپ در واقع به کسب و کار نوپایی گفته می شود که هسته اصلی تشکیل دهنده آن تعدادی از افراد متخصص و با انگیزه بالا برای کارآفرینی هستند. واژه استارتاپ آنقدر در ایران تبدیل به یک واژه باکلاس و خاص شده که اغلب کمپانی های بزرگ این اسم را به درست و غلط به خود نسبت می دهند و این موضوع باعث می شود معنای واقعی این کلمه برای ما چیزی جز یک علامت سوال نباشد. استارتاپ یک واژه قدیمی و جا افتاده در اکوسیستم هایی مانند سیلیکون ولی و یک واژه تقریبا جدید در اکوسیستم کارآفرینی ایران می باشد. در بسیاری از محافل دانشجویی می شنویم که حرف هایی درباره تشکیل استارتاپ گفته می شود و عده ای جوان قصد دارند استارت آپ خود راه بیاندازند و از این طریق کارآفرینی کنند. اما معنا و مفهوم واقعی این واژه چیست؟ در ادامه تعریف استارتاپ را از دید فعالان این حوزه خواهید دید : اریک ریس: استارتاپ نهادی است انسانی که برای خلق محصول یا خدمتی جدید در شرایط عدم قطعیت زیاد ایجاد شده است. دیو مک کلور: استارت آپ شرکتی است که درباره موارد زیر سردرگم است: ۱. محصولش چیست ۲. مشتریان آن چه کسانی هستند ۳. چگونه می تواند درآمدزایی کند اگر یک استارتاپ پاسخ سه پرسش بالا را بیابد از استارتاپ بودن فاصله می گیرد و به کسب و کاری واقعی (کمپانی) تبدیل می‌شود.   استیو بلنک: استارتاپ سازمانی موقتی است که در جستجوی یک مدل کسب و کار گسترش‌پذیر و تکرارپذیر است.   پاول گراهام: استارت آپ شرکتی است که ساخته شده تا به سرعت رشد کند. تازه نفس بودن هیچ شرکتی آن را به یک استارتاپ تبدیل نمی کند. برای استارت آپ بودن ،الزامی برای کار در زمینه فناوری و یا جذب سرمایه‌ و وجود ندارد و تنها نکته مهم رشد است. هرچیز دیگری که به استارتاپ ها نسبت می‌دهیم از رشد می‌آید. پیتر تیل: استارتاپ بزرگترین گروه از انسان ها که م ‌توانید آنها را برای ساخت آینده ای متفاوت متقاعد کنید. بنابراین تعریف استارتاپ برخلاف تصور عموم موارد زیر نیستند و تمامی این موارد در مورد معنای واژه استارتاپ اشتباه هستند : ۱٫ اپلیکیشن موبایل ۲٫ ۳ نفر جوان بی تجربه به همراه یک ایده ۳٫ فروشگاه اینترنتی و هر چیزی که قبلا پیاده سازی و آزمایش شده است. ۴٫ احداث یک شرکت که مشابه آن از قدیم وجود داشته است. جمع بندی : بنابراین می توان به عنوان یک جمع بندی گفت که استارتاپ به معنای تولید ارزشی جدید توام با شرایط عدم قطعیت بسیار برای مشتری است که باعث رفع حداقل یکی از مشکلات او می شود و زندگی را برای وی نسبت به گذشته آسوده تر می کند. بنابراین زمانی می توان از این واژه استفاده کرد که مشکلی از بخش یا کل جامعه شناسایی شده باشد و راه حلی مناسب برای آن نیز طراحی شده باشد. پس تا زمانی که مطمئن نشده اید مشکلی واقعی را شناسایی کرده اید، نباید خود را استارتاپ طلقی کنید. عدم قطعیت عضو جدایی ناپذیر تمام استارتاپ هاست. بدین معنی که شناسایی یک مشکل در جامعه و طراحی یک محصول برای رفع آن، به معنای موفقیت و ایجاد درآمد نیست! شما پس از شناسایی یک مشکل باید به سراغ اعتبارسنجی آن بروید و با مصاحبه های حضوری با مشتریان احتمالی، فرضیات خود را اعتبارسنجی کنید و پس از رسیدن به واقعیت در مورد صحت وجود آن مشکل، باید اینبار راه حل طراحی شده خود را در قالب یک کمینه محصول پذیرفتنی یا MVP مورد سنجش و آزمایش قرار دهید تا دریابید راه حل مذکور توانایی رفع کامل این مشکل را دارد یا خیر…   به طور کل پیاده سازی، اعتبارسنجی و گسترش یک ایده نیاز به تخصص و اطلاعات فراوانی دارد که توصیه می شود قبل از اینکه بخواهید دست به کار شوید و تمام زمان زندگی خود را صرف ساخت و پرورش یک استارت آپ کنید، اطلاعات خود را به شکلی تخصصی افزایش دهید.

more_vert نرم افزار طراحی جعبه های سه بعدی Asoftis 3D Box Creator

ادامه مطلب

closeنرم افزار طراحی جعبه های سه بعدی Asoftis 3D Box Creator

نرم افزار طراحی جعبه های سه بعدی - Asoftis 3D Box Creator v1.2 نرم افزار طراحی جعبه های سه بعدی Asoftis 3D Box Creator نرم افزاری برای طراحی و ساخت جعبه ها در نمای سه بعدی می باشد که با استفاده از آن می توانید جعبه‌های گرافیکی را به صورت سه‌بعدی و با طرح مورد نظر خود ایجاد کرده و در زمینه‌های مختلفی استفاده نمایید. امروزه ظاهر بسته بندی و پکیج محصولات، صرف نظر از نوع محصولی که به فروش می رسانید، اهمیت زیادی پیدا کرده است. بنابراین، انتخاب پکیج مناسب برای کالا، نه تنها موجب جلب توجه بیشتر مشتریان می شود، بلکه نقشی اساسی در موفقیت فروش شما ایفا می کند. این نرم افزار کم حجم به شما کمک می کند تا تصویری سه بعدی را برای جعبه محصولات خود ایجاد کنید. 3D Box Creator دارای طرح های گرافیکی مختلفی می باشد و شما می توانید به سرعت متن دلخواه خود را وارد نموده و آن را در مکان مناسب قرار دهید. همچنین امکان اضافه کردن لوگو یا سایه نیز به آسانی وجود دارد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Asoftis 3D Box Creator: - طراحی و ساخت جعبه های 3D- اضافه کردن متن و قرار دادن آن در مکان دلخواه- اضافه کردن لوگو و سایه- مجموعه ای از طرح ها و نمونه های گرافیکی پیش فرض- طراحی پکیج محصولات فروش- کم حجم و با رابط کاربری ساده و آسان- و ...