جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی

مقاله علمی و پژوهشی" تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی " مقاله ای است در 32 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی ،سرمایه اجتماعی ، سرمایه سازمانی ، روابط عمومی تحول گرا ، مفهوم نهاد اجتماعی ، مفهوم روابط عمومی ، روابط عمومی اسلامی و ویژگی روابط عمومی مطلوب اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در روابط عمومی

ادامه مطلب

closeکتاب کاربرد فناوری اطلاعات در روابط عمومی

کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در روابط عمومی، تالیف احسان پوری، از روابط عمومی که هنری برای پیوند زدن دل‌هاست سخن می‌گوید. به کمک ابزارهای نوین ارتباطی سرعت ارتباطات بیشتر، فاصله‌ها کمتر، صداها شنیدنی‌تر و گستره مخاطبان وسعتی نامحدود یافته است. دهکده جهانی مارشال مک لوهان به مدد سرویس‌ها و خدمات ارایه شده بر بستر فناوری اطلاعات، جهان مدرن با شکوهی را شکل داده است. دنیایی که تکنولوژی‌های نوین ارتباطات و اطلاعات مرزهای زمان و مکان را در آن حذف کرده‌اند و مفهوم ارتباطات را در همه امور آن جاری ساخته است. فصل اول کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در روابط عمومی، به زبانی ساده به مفهوم فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن بر حرفه روابط عمومی پرداخته است. در این فصل با تاکید بر اصل مخاطب محوری در رشته روابط عمومی به تبیین نقش و جایگاه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند اطلاع‌رسانی اشاره می‌شود. فصل دوم به معرفی و کاربرد ابزارهای ارتباطی مبتنی بر فناوری‌های نوین ارتباطی پرداخته است. کارورز روابط عمومی در این فصل با کاربرد ابزارهای ارتباطی نوین در حرفه‌اش و مزایا و معایب هرکدام آشنا می‌شود. همچنین از آن‌جا که مخاطبان کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در روابط عمومی دانشجویان، کارورزان، فعالان و علاقه‌مندان رشته‌های روابط عمومی، علوم‌ارتباطات، روزنامه‌نگاری و مدیریت‌رسانه‌ هستند، از بیان مفاهیم فنی و مهندسی پرهیز شده و صرفا مفاهیم کاربردی در اطلاع‌رسانی و حرفه روابط عمومی در جهت ارتقای آگاهی‌های مورد‌نیاز مورد توجه بوده است. فهرست مطالبپیش گفتارفصل اول: آشنایی با روابط عمومی الکترونیک1- مقدمه2- پیش به‌سوی روابط عمومی مخاطب محور3- فناوری اطلاعات4- فناوری اطلاعات و ارتباطات چیست‌؟5- بخش‌های اساسی فناوری اطلاعات6- روابط عمومی الکترونیک7- ویژگی‌های روابط عمومی الکترونیک8- ویژگی‌های روابط‌ عمومی و کارگزاران روابط عمومی9- نقش روابط عمومی الکترونیک در بهبود اطلاع‌رسانی10- روابط عمومی الکترونیک موفق11- مزایای روابط عمومی الکترونیک12- مشکلات و موانع روابط عمومی الکترونیک13- روابط عمومی سوار بر امواج فناوری اطلاعاتفصل دوم: تکنولوژی‌های کاربردی1- تکنولوژی‌های جمع‌آوری و پردازش اطلاعات2-1-کاربردموتورهای جستوجو در روابط عمومی الکترونیک3-1-کاربرد ایمیل در روابط عمومی الکترونیک4-1- کاربرد نشر الکترونیک در روابط عمومی5-1-کاربرد خبرنامه الکترونیک در روابط عمومی2- نشر آنلاین1-2- روزنامه نگاری سایبر2-2- پورتال چیست؟2-3-وب سایت‌های اینترنتی4-2- وبلاگ‌ها5-2-‌تکنولوژی‌های وب 26-2- تکنولوژی‌های تلفن‌همراه در روابط عمومی7-2- طراحی و اجرای محصولات چند رسانه‌ای8-2-گزارش‌های تصویری روابط عمومی‌ها9-2- ویدئو کنفرانس10-2-آی پی تلفنی11-2- سیستم تلفن گویا12-2- کیوسک‌های اطلاع‌رسانی13-2- خدمات الکترونیک14-2- نظرسنجی آنلاین15-2- نظر سنجی‌های اینترنتی16-2- تالارهای گفت و گو17-2- اطلاعات تماسمنابع: منابع و ارجاعات

more_vert مقاله علمی و پژوهشی اهمیت روابط عمومی و ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی اهمیت روابط عمومی و ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" اهمیت روابط عمومی و ارتباطات " مقاله ای است که در18 صفحه و با 30 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اهمیت روابط عمومی، روابط عمومی، تبلیغات وارتباطات اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی چرخش افکار هنر روابط عمومی سیاسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی چرخش افکار هنر روابط عمومی سیاسی

مقاله علمی و پژوهشی" چرخش افکار هنر روابط عمومی سیاسی " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به چرخش افکار هنر روابط عمومی سیاسی ، چرخش افکار، تبلیغات سیاسی و روابط عمومی سیاسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert سئوالات اختصاصی آزمون استخدامی کارشناس روابط عمومی

ادامه مطلب

closeسئوالات اختصاصی آزمون استخدامی کارشناس روابط عمومی

بانک مقالات ایران در راستای برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال 1398 اقدام به انتشار سئوالات آزمونهای استخدامی در دوره های قبل نموده است . در این بخش سئوالات اختصاصی آزمون استخدامی برای رشته شغلی کارشناس روابط عمومی که شامل 40 سئوال زیر است ارائه شده است 1 – روش تحقیق و آمار شامل 10 سئوال 2 –  مبانی کلی ارتباط جمعی شامل 15 سئوال 3 – تکنیک های روابط عمومی شامل 15 سئوال برای دریافت این سئوالات آزمون استخدامی می توانید از لینک زیر استفاده کنید

more_vert مقاله علمی و پژوهشی شبکه اجتماعی مجازی و توسعه فعالیت روابط عمومی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی شبکه اجتماعی مجازی و توسعه فعالیت روابط عمومی

مقاله علمی و پژوهشی" شبکه اجتماعی مجازی و توسعه فعالیت روابط عمومی " مقاله ای است در 30 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به شبکه اجتماعی مجازی و توسعه فعالیت روابط عمومی ، صدا و سیما و وب 2 اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی" روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به روابط عمومی ، تکریم ارباب رجوع و عملکرد سازمانی ، مشتری مداری ، نظریه سیستمی و ارزشیابی عملکرد اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی ، فناوری ارتباطات ، فناوری اطلاعات ، عصر ارتباطات ، سنجش سواد اطلاعاتی ، مفهوم سواد اطلاعاتی، استاندار سواد اطلاعاتی و مهارت سواد اطلاعاتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب یک خبر خوب برای روابط عمومی‌ها

ادامه مطلب

closeکتاب یک خبر خوب برای روابط عمومی‌ها

 کتاب «یک خبر خوب برای روابط عمومی‌ها» نوشته حسن دهقان روزنامه‌نگار شیرازی که دربردارنده خطاهای رایج در خبرنویسی است، راهی بازار کتاب شد. این کتاب در ۱۱ فصل منتشر شده و به آموزش‌ها و نکات مهم در خبرنویسی و نمونه‌هایی برای درک بهترِ مفاهیم پرداخته است. حسن دهقان نویسنده یک خبر خوب برای روابط عمومی‌ها در گفت‌وگو با ایرنا در بیان انگیزه خود برای تألیف این کتاب گفت: امروز فعالان روابط‌عمومی و جامعه رسانه‌ای از نظر فنی نیز با معضلاتی مهم مواجه هستند و هنوز خطاهای نگارشی در محتواهای تولید شده رسانه‌ای زیاد دیده می شود و حتی گاهی اصول ساده سبک‌های خبرنویسی رعایت نمی‌شود. این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه کارشناسان روابط عمومی شاه‌کلید ارتباط دستگاه ها و مردم هستند، عنوان کرد: کارآمدی فعالان این حوزه می‌تواند در توسعه متوازن یک اجتماع نقش کلیدی داشته باشد و ناآگاهی سستی در انجام وظیفه، جامعه را در ورطه ناآگاهی، بی‌خبری، خفقان و اضمحلال در می‌غلتاند. دهقان بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید با آگاهی از اصول نگارش و تولید خبر، بسته های شسته و رفته خبری را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند و در مرحله بعد توقع انتشار آن را داشته باشند؛ موضوعی که غالبا مورد توجه قرار نگرفته و زمینه‌ساز ایجاد سوءتفاهم در ارتبط با رسانه ها می‌شود. مسئول کمیته آموزش خانه مطبوعات استان فارس با اشاره به اینکه تاکنون کتاب‌ها و مقالات متعددی در خصوص روش‌های ارتباط صحیح میان روابط عمومی ها و رسانه تدوین شده و بر همین اساس، این مجموعه مختصر هرگز اراده افاضه فضل در این خصوص را ندارد، بیان کرد: این کتاب با بررسی مشکلات فراروی این ارتباط، در نظر دارد مبانی ساده و فراموش شدۀ خبرنویسی و نگارش ژورنالیستی را گوشزد کند تا با بهره گیری از این تجربیات روزنامه‌نگارانه، محصول خبری مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی از جانب رسانه‌ها پس زده نشود. وی ادامه داد: مطالعه کتاب یک خبر خوب برای روابط عمومی‌ها برای خبرنگاران، به ویژه خبرنگارانی که به تازگی پا به عرصه رسانه گذاشته‌اند نیز مفید خواهد بود. مدیرمسئول ماهنامه مهرگان صبا گفت: خطاهای رایج در نقل قول نویسی، نگارش اعداد و ارقام، درست‌نویسی از نظر قواعد زبان و ادبیات فارسی، سبک های خبری و تیتر نویسی با ارائه نمونه هایی در این کتاب توضیح داده شده است. دهقان خاطرنشان کرد: این کتاب از طریق درگاه http://www.mehresabafars.ir/shop برای خرید الکترونیکی در دسترس همه علاقه‌مندان قرار دارد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی دیپلماسی عمومی و الگوی اسلامی آن

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی دیپلماسی عمومی و الگوی اسلامی آن

مقاله علمی و پژوهشی" دیپلماسی عمومی و الگوی اسلامی آن " مقاله ای است در 17 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به دیپلماسی عمومی و الگوی اسلامی آن ، دیپلماسی ، سیاست خارجی ، دیپلماسی عمومی پیامبر ، روابط عمومی، دیپلماسی سنتی و تبادلات فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا

ادامه مطلب

closeکتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا

کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا، به تالیف لیلا زارع، منبعی برای استفاده­‌ی موضوعی و همچنین منبعی برای یادگیری مقدماتی پنج زبان انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی است. با گسترش علوم و در‌ پی آن توسعه­‌ی روزافزون جوامع و روابط انسانی نیاز به آگاهی از یک یا چند زبان خارجی بیش از پیش احساس می‌شود؛ زیرا دانستن یک زبان خارجی نه تنها به پیشبرد روابط بین انسان­‌ها کمک می­‌نماید بلکه به رشد ذهنی آن‌ها نیز می‌­انجامد که این نیز خود زمینه‌­ای دیگر بر توسعه­‌ی علوم و بهبود زندگی است. به بیان دیگر، دانستن چند زبان خارجی پیکانیست که هم‌زمان بر دو هدف می­‌نشیند. فراگیری زبان­‌های خارجی در کشور ما عمدتاً در تحصیلات آکادمیک خلاصه می­‌شود و یا بر حسب نیاز مورد توجه قرار می­‌گیرد، نه به‌صورت یک فعالیت عمومی. در کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا، یادگیری پنج زبان زنده­‌ی دنیا، به‌صورت هم‌زمان و به شوه‌­ای ساده، عمومی و قابل درک، برای عموم مردم جامعه طراحی شده است. در کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا، آن‌دسته از جملات، عبارات و اصطلاحات عمومی که در مکالمات عمومی مورد استفاده قرار می­‌گیرند جمع­‌آوری شده‌ و بر حسب موضوع در هفت بخش مکالمه، معارفه، در هنگام خرید، عبارات عمومی، در هنگام مسافرت، در هنگام گردش و من بیمار هستم، دسته‌بندی گشته­‌اند. فصل اول کتاب به حروف الفبا و تلفظ آن‌ها و بخش آخر آن به کلمات کلیدی، مهم و عمومی اختصاص داده شده است. و مهم­تر از همه این‌که تلفظ هر جمله، عبارت یا کلمه به زبان فارسی در مقابل آن نوشته شده است.

more_vert کتاب آشنایی با چاپ و نشر در روابط عمومی

ادامه مطلب

closeکتاب آشنایی با چاپ و نشر در روابط عمومی

کتاب آشنایی با چاپ و نشر در روابط عمومی نوشته‌ی حمید محسنی به بررسی مواردی از جمله اهمیت انتشارات برای سازمان‌ها، فرایندهای نشر، آشنایی با لیتوگرافی و نشر الکترونیکی می‌پردازد. فرایند تولید و انتشار انواع منابع اطلاعاتی بسیار پیچیده و متنوع است. به همین دلیل به مهارت‌ها و تخصص‌های مختلفی نیاز دارد که در توان یک فرد و حتی یک نهاد نمی‌تواند باشد. "مدیریت" کلی ِانتشار یک کتاب و سایر انواع منابع اطلاعاتی خود مهارتی است که اغلب، ناشر وظیفه‌ی آن را بر عهده دارد. اگرچه تأکید این کتاب بر مدیریت نشر و نیازهای روابط عمومی است، اما برای همه‌ی کسانی که به نحوی کارشان با چاپ و نشر ارتباط دارد نیز مفید است. در بخشی از کتاب آشنایی با چاپ و نشر در روابط عمومی می‌خوانیم: میکروفیش ورق‌های شفاف و مسطح و در ابعاد کوچکی هستند که اطلاعات بر روی آن به‌صورت ریز شده ذخیره می‌شود. به همین دلیل بر روی هر برگه کوچک میکروفیش می‌توان اطلاعات یک مجله، کتاب یا اسناد دیگر را ذخیره کرد. این اطلاعات را با چشم نمی‌توان خواند، بلکه باید از دستگاه میکروفیش‌خوان (Michrofiche Reader) استفاده کرد. برخی از دستگاه‌های میکروفیش‌خوان می‌توانند نسخه کاغذی میکروفیش را نیز چاپ کنند که به آن‌ها دستگاه میکروفیش‌خوان و چاپگر (Michrofiche Reader / Printer) می‌گویند. از میکروفیش‌ها برای ذخیره اطلاعات آرشیوی کتابخانه‌ها، بانک‌ها، بایگانی راکد سازمان‌ها و سایر اطلاعات استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مشکلات استفاده از میکروفیش وابستگی آن به دستگاه میکروفیش‌خوان است. زیرا نه تنها دستگاه مزبور فضا اشغال می‌کند، بلکه استفاده از آن را در مکان‌هایی که فاقد دستگاه مزبور باشند مشکل می‌سازد و تکثیر کاغذی آن نیز به دستگاه‌های خاصی نیازمند است. علاوه بر این استفاده از آن وقت‌گیر، خسته‌کننده و برای چشم مضر می‌باشد. از این رو به هنگام انتخاب این گزینه باید به این محدویت‌ها و مشکلات توجه داشت.

more_vert سئوالات اختصاصی آزمون استخدامی کاردان روابط عمومی

ادامه مطلب

closeسئوالات اختصاصی آزمون استخدامی کاردان روابط عمومی

بانک مقالات ایران در راستای برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال 1398 اقدام به انتشار سئوالات آزمونهای استخدامی در دوره های قبل نموده است . در این بخش سئوالات اختصاصی آزمون استخدامی برای رشته شغلی کاردان روابط عمومی که شامل 40 سئوال زیر است ارائه شده است 1 – روش تحقیق و آمار شامل 10 سئوال 2 –  مبانی کلی ارتباط جمعی شامل 20 سئوال 3 – مبانی روانشناسی شامل 10 سئوال برای دریافت این سئوالات آزمون استخدامی می توانید از لینک زیر استفاده کنید

more_vert کتاب روابط شادمانه (سخنانی از شری شری راوی شانکار)

ادامه مطلب

closeکتاب روابط شادمانه (سخنانی از شری شری راوی شانکار)

کتابی که به شما تقدیم می‌شود، مجموعه‌ای از سخنرانی‌های شِری شِری راوی شانکار درباره‌ی روابط بین انسانی است که در چند مرحله ارائه شده‌اند. این سخنرانی‌ها دربرگیرنده‌ی نکات بسیار عمیق و حکیمانه‌ای هستند که در قالب کلامی ساده و به دور از پیچیدگی در اختیار مخاطبین قرار گرفته‌اند. شِری شِری راوی شانکار که در آموزه‌های خود مرزهای جغرافیایی و اختلافات میان سنت‌ها و مذاهب را کنار گذاشته است، در این کتاب نیز با تکیه بر معنویت به عنوان اولین و آخرین نجات دهنده‌ی انسان، راهکارهای ساده ولی کارآمد، برای بهبود روابط با همنوعان ارائه می‌کند. شری شری راوی شانکار در سال 1982 آموزش سودارشان کریا را آغاز کرد. این تکنیک که یک تکنیک تنفسی قدرتمند و در عین حال ساده است، فشارهای عصبی را از بین می‌برد و انسان را به طور کامل در حال حاضر متمرکز می‌کند. سودارشان کریا در سراسر جهان به عنوان بخشی از برنامه‌های هنر زندگی تدریس می‌شود و انسان‌های بی‌شماری را درمان می‌کند. فهرست مطالبپیشگفتار مترجمدرباره نویسندهدر جستجوی ارتباط واقعیروابط بین فردینوجوانان و سالخوردگانبخش اول: سالهای نوجوانیبخش دوم: سالهای سالخوردگیرازهای روابطپاسخ به پرسش های شما

more_vert کتاب چگونه با روابط عمومی معجزه کنیم؟

ادامه مطلب

closeکتاب چگونه با روابط عمومی معجزه کنیم؟

زهرا گروه‌ای‌ها در کتاب چگونه با روابط عمومی معجزه کنیم؟ به شما این دانش‌ را می‌دهد که چطور از جادوی روابط عمومی به نفع خودتان و سازمان‌تان استفاده کنید. چگونه با روابط عمومی معجزه کنیم؟ بدون استفاده از نام استراتژی‌های پیچیده‌ی روابط عمومی، شما را با تکنیک‌ها و نکته‌های کاربردی روابط‌ عمومی آشنا کرده و عملاً نشان می‌دهد که با به‌ کار بردن همین تکنیک‌ها، چطور سازمان نظام مهندسی استان قزوین گوی سبقت را از دیگر استان‌ها می‌رباید و حتی پایتخت را مغلوب می‌کند. کتاب با مثال‌هایی واقعی و بومی و همچنین حول محور سازمان نظام مهندسی استان قزوین می‌گردد. اما این تکنیک‌ها در هر صنعت و برای هر سازمانی مفید است. رویکرد اصلی کتاب عناوین و پیشنهادهای کاربردی برای ارتقای عملکرد واحد روابط عمومی در همه‌ی ادارات دست. اما همواره نویسنده سعی کرده تا از مثال‌ها و اقدامات رایج در روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در سال‌هایی که مسئولیت آن را بر عهده داشته، نمونه‌هایی نیز عنوان کند. نویسنده در این کتاب به یاداشت ثبت وقایع روابط عمومی و تجربیات لحظه به لحظه‌ خویش پرداخته، به عقیده او حتی شکست خوردگان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به تحلیل دلایل شکست خود می‌پردازند یا رئیس جمهوران سابق همه‌ی خاطرات خوب و بد خود را نگاشته و در اختیار سایرین قرار می‌دهند و در واقع، تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و از بروز اشتباهات مشابه در دیگران جلوگیری به عمل می‌آورند. در بخشی از کتاب چگونه با روابط عمومی معجزه کنیم؟ می‌خوانیم: تجربه نشان داده است خلق شخصیت‌ها بسیار راهگشا و تأثیرگذار است. سازمان‌ها به بررسی بیش‌تر این مسئله و استفاده و معرفی شخصیت ساختگی از طریق انیمیشن و رسانه نیاز دارند تا بتوانند خواسته‌ها و مطالبات خویش را بین مردم مطرح نمایند. شخصیت‌هایی مثل داداش سیا، بابا برقی و... همواره پیام‌های ارزشمندی را در جامعه ترویج داده‌اند. لذا در مباحثی مانند ایمنی ساخت و ساز نیز جای خالی هر دو شخصیت مثبت و منفی مهندس و بساز و بفروش احساس می‌گردد. دانش‌آموزان از جمله گروه‌های مخاطب شما خواهند بود و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها و آموزش آن‌ها به آموزش و فرهنگ‌سازی در خانواده‌ها نیز خواهد انجامید. حضور نمایندگان سازمان با هدایای ویژه به مناسبت روز دانش‌آموز در مدارس به همراه بسته‌های دانش‌آموزی در هفته‌ی حوادث طبیعی و ارائه‌ی نکات آموزشی ساخت و ساز در برخورد با زلزله و معرفی مقررات ملی ساختمان از موارد بی‌شماری بود که مورد توجه روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان قرار گرفته و با تنظیم زیرشاخه‌ها و برنامه‌های هدفمند، توانست بسیار کارساز عمل نماید. تهیه‌ی بسته‌ها و هدایای ویژه‌ی دانش‌آموزی نیز همواره باید با دقت خاصی انجام پذیرد. بیش از هر چیز، باید این نکته را یادآوری کنیم که هدف ما از آشنایی آنان با مباحث مد نظرمان، این نیست که همه‌ی دانش‌آموزان بخواهند در آینده هم‌شغل و هم‌حرفه‌ی ما شوند. فهرست مطالبدرباره‌ی نویسندهمقدمهتاریخچه‌ی تاسیس نظام مهندسی ساختمانامکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را تکمیل کنیدبرون‌سپاری؛ آری یا نه؟!مدیریت مناسبت‌ها و رویدادها را جدی بگیرید.محیط اداری و فضای سازمانفیلترهای زیاد تأیید را حذف کنیدنترسید و تغییر روش دهیداسپانسرهاهمه جا حضور داشته باشیدآرشیو مطالب و به‌روزرسانی آنهاروابط عمومی و مردمانتخاب راه ارتباطینظم و نگاه برد بردچگونه ابزارهای ارتباطی خویش را به‌کارگیریم؟خبرساز باشید اما خطرساز نه!از حضور در مجامع عمومی همچون نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و... . غافل نشوید!گاهی از سازمان شما برای حضور در همایش‌ها دعوت می‌شود؛ حتماً بپذیرید! (این حضور نباید بعدها منجر به لطمه دیدن اعتبار شما گردد.)رادیو و تلویزیونپاسخ‌گویی آنلاین، تلفنی و حضوریروابط عمومی و کودکانروابط عمومی و متخصصینهیجان خلق کنیدآموزش دهیدسایتقدرت صنعت چاپ هنوز پابرجا است

more_vert مقاله علمی و پژوهشی دیپلماسی رسانه ای و روابط بین الملل

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی دیپلماسی رسانه ای و روابط بین الملل

  مقاله علمی و پژوهشی" دیپلماسی رسانه ای و روابط بین الملل " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به دیپلماسی رسانه ای و روابط بین الملل ، سیاست خارجی ، دیپلماسی عمومی ، تعاریف دیپلماسی ، کارکرد دیپلماسی و ابزارهای دیپلماسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مهلت دفاع پایان‌نامه دانشجویان پیام نور

ادامه مطلب

closeمهلت دفاع پایان‌نامه دانشجویان پیام نور

 مهلت دفاع پایان‌نامه و رساله دانشجویان دانشگاه پیام نور در نیم سال اول سال تحصیلی جاری تا ۱۸ بهمن ماه تمدید شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی این دانشگاه اعلام کرد: باتوجه به لغو امتحانات پایان نیم سال در برخی روزها و به منظور مساعدت با دانشجویان، مهلت دفاع از پایان‌نامه و رساله دکتری دانشگاه پیام نور تمدید شد. وی با بیان این که این تاریخ به هیچ وجه تمدید نمی شود، افزود: آخرین مهلت دفاع دانشجویان بنا به مصوبه روز هفتم بهمن هیات رییسه دانشگاه پیام نور و به منظور مساعدت با دانشجویان تا این تاریخ اعلام شده است. به گزارش ایرنا، برخی امتحانات دانشجویان این دانشگاه در دی ماه در سراسر کشور با توجه به حضور گسترده دانشجویان پیام نوردر مراسم تشییع پیکر سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان و همچنین بارش برف در برخی مناطق، لغو شده بود. دانشگاه آزاد اسلامی هم با توجه به شرایط نامساعد جوی در روزهای اخیر در سراسر کشور، برگزاری جلسات دفاع دانشجویان از پایان‌نامه و رساله را تا ۲۱ بهمن ۹۸ تمدید کرد.

more_vert کتاب ارتباط موثر

ادامه مطلب

closeکتاب ارتباط موثر

همه به مهارت های ارتباطی نیاز دارند. موفقیت شما در این دنیا به مهارت های ارتباطی مؤثر بستگی دارد، مشکل، فقدان توانایی بر قرار ی ارتباط نیست، مشکل به همین سادگی است که شما اصلاً این مهارت را خوب یاد نگرفته اید. حتی دانش آموزان خیلی عالی از مدارس بسیار رقابتی هم خیلی اوقات نمی توانند واضح بنویسند یا ارائه متقاعد کننده ای داشته باشند. این امر به دودلیل صحیح است: 1) ما ارتباط را امری مسلم می دانیم. هر چه باشد، از زمانی که متولد شده ایم در حال برقراری ارتباط هستیم، با این همه تمرین، چرا چندان هم در بر قراری ارتباط ماهر نیستیم؟ 2 ) ما اغلب فکر می کنیم که ارتباط بر قرار کردنمان بهتر از آن چیزیست که هست. فهرست مطالب فصل 1: فرآیند ارتباطفصل 2: خود، ادراک و ارتباطفصل 3: ارتباط بین فرهنگیفصل 4: گوش دادنفصل 5: ارتباط کلامیفصل 6: ارتباط غیر کلامیفصل 7: روابط بین فردیفصل 8: ارزیابی و بهبود روابطفصل 9: ارتباط حرفه ای و مصاحبه های استخدامیفصل 10: شرکت در گروه های کوچکفصل 11: رهبری گروه و مدیریت بحرانفصل 12: شروع کردن و یافتن موضوعاتی برای صحبتفصل 13: سازماندهی و طراحی سخنرانیفصل 14: ارائه سخنرانیفصل 15: سخنرانی آگاهی دهندهفصل 16: سخنرانی متقاعد کننده

more_vert تمدید مهلت ثبت‌نام دانشگاه پیام نور

ادامه مطلب

closeتمدید مهلت ثبت‌نام دانشگاه پیام نور

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویانی که ثبت نام نکرده‌اند، تا ۵ اردیبهشت با پرداخت یک سوم شهریه ثابت دانشگاه تمدید شد. امیرحسین بهروز گفت: آن دسته از دانشجویان دانشگاه پیام نور که تاکنون نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۹-۹۸اقدام نکرده اند، مجددا دسترسی پردازش ثبت نام اصلی آنها در سیستم گلستان به زودی آغاز می شود و تا تاریخ ۵ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود. وی افزود: با توجه به تمهیدات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور و برای مساعدت با تمام دانشجویانی که تاکنون به هر دلیلی موفق به ثبت نام و انتخاب واحد نشده اند، امکان ثبت نام تا تاریخ مذکور فراهم شد و دانشجویان می توانند تنها با پرداخت یک سوم شهریه ثابت نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند. مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور یادآور شد: زمان شروع ثبت نام متعاقبا در اطلاعیه اول سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir اعلام می شود. بهروز با عنوان اینکه دانشجویانی که قبلا ثبت نام و انتخاب واحد کرده اند، امکان حذف یا اضافه مجدد دروس را نخواهند داشت، افزود: آن دسته از دانشجویانی که با مشکل آموزشی مواجه هستند، برای رفع مشکل خود باید از طریق کارشناس آموزش و یا کاربر ارشد پیگیری کنند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تحلیل شبکه ای و روابط رسمی و غیر رسمی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تحلیل شبکه ای و روابط رسمی و غیر رسمی

مقاله علمی و پژوهشی" تحلیل شبکه ای و روابط رسمی و غیر رسمی " مقاله ای است که در16 صفحه و با 24 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تحلیل شبکه ای ، روابط رسمی، روابط غیر رسمی و روابط میان سازمانی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.