جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی شکل گیری رفتار سیاسی در سازمان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی شکل گیری رفتار سیاسی در سازمان

مقاله علمی و پژوهشی" شکل گیری رفتار سیاسی در سازمان " مقاله ای است که در 24 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اراده سیاسی ، برداشت سیاسی ، رفتار سیاسی ، مهارت سیاسی ،عوامل سازمانی و ادراک سیاسی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی انقلاب اسلامی و گفتمان های انتخاباتی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی انقلاب اسلامی و گفتمان های انتخاباتی

مقاله علمی و پژوهشی" انقلاب اسلامی و گفتمان های انتخاباتی " مقاله ای است در 31 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به انقلاب اسلامی و گفتمان های انتخاباتی ،پیامدهای سیاسی ، اسلام سیاسی ، عدالت ، آزادی، رفتار سیاسی ، توسعه سیاسی ، فرهنگ سیاسی ، توسعه اقتصادی و توسعه فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی پاسخگویی ، خودکارآمدی و رفتار شهروندی سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی پاسخگویی ، خودکارآمدی و رفتار شهروندی سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی" پاسخگویی ، خودکارآمدی و رفتار شهروندی سازمانی " مقاله ای است که در22 صفحه در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به پاسخگویی ، خودکارآمدی، رفتار سیاسی و رفتار شهروندی سازمانی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله بررسی علل تطابق نیافتن مدلهای اقتصادی رفتار اوپک در بلندمدت از دیدگاه تحولات بازار نفت

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی علل تطابق نیافتن مدلهای اقتصادی رفتار اوپک در بلندمدت از دیدگاه تحولات بازار نفت

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی علل تطابق نیافتن مدلهای اقتصادی رفتار اوپک در بلندمدت از دیدگاه تحولات بازار نفت و ویژگیهای این سازمان" مقاله ای است در 40 صفحه و با 47 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث مدلهای اقتصادی رفتار اوپک، عملکرد اوپک، ساختار بازار جهانی نفت، ویژگیهای اوپک پرداخته شده است چکیده مقاله بیشتر مدلهایی که طی 30 سال گذشته برای توضیح رفتار اوپک بیان شده‌اند فقط رفتار این سازمان را از دیدگاه ریاضی و در چارچوب اقتصاد بنگاهها مورد تجزیه و تحلیل قرار داده‌اند. در این مقاله مدلهای اقتصادی رفتار اوپک معرفی و عملکرد اوپک به کمک این مدلها بررسی شده است. نتایج تحقیق نشان‌دهنده آن است که هر یک از مدلهای رفتاری اوپک در کوتاه‌مدت می‌تواند رفتار این سازمان را توضیح دهد اما دلایلی نظیر تغییر ساختار بازار جهانی نفت طی عمر 48 ساله اوپک (کاهش قدرت انحصاری شرکتهای نفت، ورود عرضه غیراوپک و کاهش تقاضا برای نفت اوپک، فروپاشی شوروی و کاهش مازاد ظرفیت تولید)، بی‌ثباتی وضع اقتصادی ـ سیاسی پنج کشور مهم تولیدکننده نفت‌خام اوپک در خلیج فارس (ایران، عربستان، کویت، عراق و امارات) که بر روی عملکرد اوپک تأثیرگذار است، همچنین نامتجانس بودن اعضای اوپک سبب شده است که در بلندمدت نتوان رفتار اوپک را با مدلهای صرفاً اقتصادی بیان کرد. شاید تلفیقی از مدلهای اقتصادی رفتار اوپک با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی ـ سیاسی کشورهای مهم تولیدکننده نفت‌خام این سازمان و توجه به وضع ذخایر نفتی و پیش‌بینی کاهش ظرفیت تولید در کشورهایی که ذخایر اصلی نفت را دارند بتواند رفتار اوپک را در بلندمدت توضیح دهد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert سئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته علوم سیاسی و روابط بین‌الملل

ادامه مطلب

closeسئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته علوم سیاسی و روابط بین‌الملل

دفترچه سئوالات آزمون تخصصی دکترای سال 98 رشته علوم سیاسی و روابط بین‌الملل که از سوی سازمان سنجش برگزار شده است دارای 90 سئوال با موضوعات زیر است: 1– سئوالات سیاست‌شناسی (مبانی علم سیاست، جامعه‌شناسی سیاسی، اندیشه‌های سیاسی، سیاست‌های تطبیقی) 2- سئوالات اصول روابط بین‌الملل سیاست خارجی جمهوری اسلامی 3 – سئوالات اندیشه‌های سیاسی غرب، اسلام و ایران 4 – سئوالات جامعه شناسی سیاسی (غرب و ایران) 5 – سئوالات نظریه های روابط بین‌الملل (نظریه‌های کلاسیک، جدید و اقتصاد سیاسی بین‌الملل) 6 – سئوالات روش‌شناسی (سیاسی، بین‌الملل و منطقه‌ای) شما کاربران عزیز می توانید دفترچه کامل سئوالات آزمون را به همراه پاسخنامه آزمون از طریق لینک زیر دریافت نمائید  

more_vert دفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته مجموعه علوم سیاسی سال 1396

ادامه مطلب

closeدفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته مجموعه علوم سیاسی سال 1396

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته مجموعه علوم سیاسی سال 1396 در این دفترچه 90 سئوال در زمینه سیاست‌شناسی،مبانی علم سیاست، جامعه‌ شناسی سیاسی، اندیشه‌های سیاسی، سیاست‌های تطبیقی ، اصول روابط بین‌الملل سیاست خارجی جمهوری اسلامی ، اندیشه‌های سیاسی غرب، اسلام و ایران – جامعه شناسی سیاسی (غرب و ایران) نظریه های روابط بین‌الملل (نظریه‌های کلاسیک، جدید و اقتصاد سیاسی بین‌الملل) ، روش‌شناسی سیاسی، بین‌الملل و منطقه‌ای ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

more_vert کتاب «پیش‌درآمدی بر جامعه‌شناسی زنان» اثری کاربردی و جذاب

ادامه مطلب

closeکتاب «پیش‌درآمدی بر جامعه‌شناسی زنان» اثری کاربردی و جذاب

 «پیش‌درآمدی بر جامعه‌شناسی زنان» عنوان کتابی است کاربردی و جذاب که به قلم «فاطمه عراقیه فراهانی» به رشته تحریر درآمده است. این کتاب ۲۹۳ صفحه‌ای با شمارگان ۲۰۰ نسخه از سوی انتشارات «روش شناسان» و «جامعه‌شناسان» به چاپ رسیده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. قیمت هر جلد از این کتاب برای علاقه‌مندان به مطالعه ۶۶ هزار تومان است. مطالب این تازه نشر استان مرکزی در قالب ۶ فصل با عناوین زنان، اشتغال و خانواده، کارآفرینی زنان، توانمندسازی زنان، زنان و جنسیت و عوامل موثر در مشارکت سیاسی زنان و نقش اجتماعی شدن سیاسی ارایه شده است. در فصل نخست این کتاب توضیحاتی پیرامون ساختار خانواده و نقش های آن در چارچوب یک نهاد اجتماعی، تاثیر اشتغال زن بر مناسبات زناشویی، تحولات اشتغال زنان و تاثیر آن بر زندگی خانوادگی، الگوی تقسیم وظایف و نقش‌ها تعارض‌های میان شغل و خانواده، نقش مادری و اشتغال، دیدگاه‌های نظری در خصوص کار و شغل زنان، نظریه‌ها و دیدگاه‌های جامعه شناسی، نظریات فونکسیونالیستی، نظریه‌های اقتصادی مربوط به اشتغال زنان نظریات فمنیستی و روانشناسی و دیدگاه‌های مثبت نسبت به اشتغال زنان عنوان شده است. نویسنده این کتاب در فصل دوم تعاریف مختلف ارایه شده از کارآفرینی، طرح دیدگاه دانشمندان مدیریت در خصوص کارآفرینی، اهمیت و ضرورت ایجاد کسب و کار و عوامل موثر بر توسعه آن، تعاریف کارآفرینی برای زنان و ویژگی‌های زن کارآفرین را ارایه کرده است و در خصوص نرخ کارآفرینی زنان، ویژگی‌ها و حوزه‌های کارآفرینی، عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی برای بانوان و وضعیت کنونی اشتغال زنانه توضیحاتی عنوان کرده است. در فصل سوم اصول هفتگانه توانمندسازی زنان و تحلیل وضعیت زن‌های ایرانی در رفتار توانمندسازی و عوامل تسهیل کننده مهارت‌ورزی زنانه بیان شده است و در خصوص نقش انگیزه در توانایی و کشف و پرورش آن موضوعاتی به اشتراک گذاشته شده است. فصل چهارم کتاب گذاری به اهداف بهبود موقعیت زنان و چالش‌های اقتصادی زنان کشوردارد و پیرامون اقتصاد سبز و توسعه پایدار توضیحاتی عنوان شده است. رهبری و جنسیت، جنسگرایی یا افسانه برتری مردان، تبعیض جنسی در مدیریت، مشارکت زنان در فرآیند تصمیم‌سازی، تاثیر جنسیت بر رفتار مدیریتی، الگوی توصیف زنان در مدیریت و توسعه نیروی انسانی کشور و مدل‌های توصیفی و تحلیلی از قدرت در مدیریت آینده برای زنان از جمله موضوعات فصل پنجم این کتاب است. در فصل ششم کتاب نیز پیرامون حقوق شهروندی و مفهوم مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان سخن رفته و نظریات علمی در این راستا بیان شده است. جامعه پذیری جنسیت، جامعه‌پذیری سیاسی، الگوی رفتار سیاسی زنان ، سنت گرایی زنان، سیاست گریزی زنان و نقش جامعه‌پذیری سیاسی زنان در مشارکت سیاسی آن‌ها در ایران از دیگر مطالب ارایه شده در فصل ششم این کتاب است.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مبانی و اصول تبلیغات سیاسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مبانی و اصول تبلیغات سیاسی

مقاله علمی و پژوهشی" مبانی و اصول تبلیغات سیاسی " مقاله ای است در 37 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مبانی و اصول تبلیغات سیاسی، جنگ روانی ، شست و شوی مغزی ، آثار تبلیغات و ایدئولوژی سیاسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد. مبانی تبلیغات سیاسی+اصول تبلیغات سیاسی+جنگ روانی+شست و شوی مغزی+آثار تبلیغات+ایدئولوژی سیاسی +بانک مقالات+ مقالات مدیریت رسانه + مقالات رسانه ای

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات سیاسی و قدرت نرم

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات سیاسی و قدرت نرم

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات سیاسی و قدرت نرم " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات سیاسی و قدرت نرم ، ارتباطات بین الملل ، مفهوم ارتباط سیاسی ، عناصر ارتباط سیاسی و جنگ عراق اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تلگرام و مشارکت سیاسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تلگرام و مشارکت سیاسی

مقاله علمی و پژوهشی" تلگرام و مشارکت سیاسی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تلگرام و مشارکت سیاسی ، شبکه اجتماعی ، گوشی هوشمند ، کارکرد رسانه ، سایت الکسا ، فناوری های وب ، اثربخشی سیاسی و آگاهی سیاسی اشاره  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی چرخش افکار هنر روابط عمومی سیاسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی چرخش افکار هنر روابط عمومی سیاسی

مقاله علمی و پژوهشی" چرخش افکار هنر روابط عمومی سیاسی " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به چرخش افکار هنر روابط عمومی سیاسی ، چرخش افکار، تبلیغات سیاسی و روابط عمومی سیاسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله بررسی اثر بی ثباتی سیاسی بر رشد اقتصادی در ایران

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی اثر بی ثباتی سیاسی بر رشد اقتصادی در ایران

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی اثر بی ثباتی سیاسی بر رشد اقتصادی در ایران: ( رهیافت غیرخطی APARCH)" مقاله ای است در 20 صفحه و با 27 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث بی ثباتی سیاسی- رشد اقتصادی-دموکراسی-روش APARCH، اقتصاد ایران پرداخته شده است چکیده مقاله مطابق ادبیات اقتصاد سیاسی، ساختار اقتصادی و سیاسی یک کشور رابطه تنگاتنگ و در عین حال پیچیده ایی با یکدیگر دارد. بطوریکه ساختار سیاسی کشور به عنوان سیستم هدایتگر مدیریت اقتصادی کشور که منعکس کننده تفکرات اقتصادی آن سیستم سیاسی است شناخته می شود. از این حیث هرگونه اختلال در نهاد مدیریتی یک کشور (دولت) با عنوان بی ثباتی سیاسی، بویژه در کشورهای درحال توسعه، می تواند منجربه بی ثباتی اقتصادی شده و حرکت طبیعی اقتصاد را دچار اخلال نماید که در نتیجه رشد اقتصادی کشور را به عنوان مهمترین شاخص عملکرد اقتصادی کندتر می نماید. در این راستا، در مطالعه حاضر سعی شده است با استفاده از داده های سری های زمانی سالانه سیاسی و اجتماعی، اثر بی ثباتی سیاسی بر رشد اقتصادی ایران طی دوره 1388-1339 مورد بررسی و تحلیل تجربی قرار گیرد. برای این منظور، با استفاده از تکینک APARCH اثر متغیر بی ثباتی سیاسی بر رشد اقتصادی بر اساس دو شاخص بی ثباتی سیاسی رسمی و بی ثباتی غیررسمی مورد آزمون قرار گرفته است. یافته های تجربی این مطالعه نشان می دهد متغیرهای مربوط به هر دو شاخص بی ثباتی سیاسی مذکور تاثیر منفی بر رشد اقتصادی دارند. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert سئوالات آزمون دکترای رشته جغرافیای سیاسی سال 1396

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای رشته جغرافیای سیاسی سال 1396

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته جغرافیای سیاسی سال 1396 در این دفترچه 80 سئوال در زمینه روش تحقیق در جغرافیا ، جغرافیای سیاسی ، اصول و مفاهیم ژئوپلتیک و نظریه های جغرافیای سیاسی ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

more_vert مقاله علمی و پژوهشی فناوری های نوین و توانمندسازی سیاسی شهروندان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی فناوری های نوین و توانمندسازی سیاسی شهروندان

مقاله علمی و پژوهشی" فناوری های نوین و توانمندسازی سیاسی شهروندان" مقاله ای است که در18 صفحه و با 26 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به فناوری های نوین، توانمندسازی سیاسی شهروندان، توسعه سیاسی ، نظریه داده بنیاد و فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تسهیم دانش ، رفتار شهروندی سازمانی و رفتار سازمانی مثبت گرا

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تسهیم دانش ، رفتار شهروندی سازمانی و رفتار سازمانی مثبت گرا

مقاله علمی و پژوهشی" تسهیم دانش ، رفتار شهروندی سازمانی و رفتار سازمانی مثبت گرا " مقاله ای است که در 20 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تسهیم دانش ، رفتار شهروندی سازمانی، رفتار سازمانی مثبت گرا ، توانمندسازی ، روانشناختی و سرمایه روانشناختی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات

مقاله علمی و پژوهشی" راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات " مقاله ای است در 29 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات ، روان شناسی تبلیغ ، ارتباطات سیاسی و مبارزات انتخاباتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله اقتصاد سیاسی رشد اقتصادی

ادامه مطلب

closeمقاله اقتصاد سیاسی رشد اقتصادی

  مقاله علمی و پژوهشی " اقتصاد سیاسی رشد اقتصادی" مقاله ای است در 22 صفحه و با 34 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث رشد اقتصادی، ثبات سیاسی، خودبازگشتی، وقفه‌های توزیعی و شاخص آزادی پرداخته شده است چکیده مقاله به نظر می‌رسد که تأثیر متغیرهایی که مبین ثبات فضای سیاسی باشند در مدل‌های رشد اقتصادی به‌ویژه برای کشورهای درحال‌توسعه که بعضاً دچار درجات مختلفی از بی‌ثباتی‌های سیاسی هستند لازم باشد. بر این اساس، در این مقاله به بررسی رابطه میان ثبات سیاسی و رشد اقتصادی در ایران طی سال‌های (1386-1353) می‌پردازیم. در این مقاله 8 تعریف از متغیر ثبات یا بی‌ثباتی سیاسی در نظر گرفته شده است. پس از وارد نمودن متغیرهای فوق در یک مدل رشد اقتصادی 5 متغیر در قالب دو متغیر بی‌ثباتی سیاسی و سه متغیر ثبات سیاسی انتخاب می‌گردد. سپس، با استفاده از آنالیز مؤلفه‌های اصلی دو گروه فوق در قالب دو شاخص کلی ثبات و بی‌ثباتی سیاسی ترکیب می‌شوند که آزمون مدل فوق با ارائه شاخص‌های جدید نیز قابل قبول بوده و تأیید می‌گردد. نتایج نشان می‌دهند گروه A که شاخص ترکیبی آزادی‌های سیاسی و شهروندی است تقریباً وزن هر دو شاخص یکسان می‌باشد و در حالی‌که درگروه B که شاخص ترکیبی از متغیرهای سه‌گانه است سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نسبت به آزادی‌های تجارتی و بخش توریسم از شدت بیشتر برخودار است. تأثیر این گروه در سال‌های بعد تشدید می‌گردد که این مسئله از جمله طبیعت عوامل اقتصادی است. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی

مقاله علمی و پژوهشی" آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی ، تبلیغات سیاسی ، استراتژی رسانه ای و دموکراسی رسانه محور اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی برند سازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی برند سازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" برند سازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه ای " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به برند سازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه ای ، انتخابات ، انتخابات آمریکا ، کمپین سیاسی ، رسانه های اجتماعی ، عناصر برند سازی ، شاخص برند سازی ، برند سیاسی ، کارکرد برند شخصی ، معیار برند سازی و دونالد ترامپ اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert سئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته جغرافیای سیاسی

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته جغرافیای سیاسی

در دفترچه سئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته جغرافیای سیاسی که از سوی سازمان سنجش برگزار شده است 80 سئوال با موضوعات زیر ارائه شده است : 1 – سئوالات روش تحقیق در جغرافیا2- سئوالات جغرافیای سیاسی(مبانی و ایران)3 – سئوالات اصول و مفاهیم ژئوپلیتیک4 – سئوالات نظریه های جغرافیای سیاسیشما کاربران عزیز می توانید دفترچه کامل سئوالات آزمون را به همراه پاسخنامه آزمون از طریق لینک زیر دریافت نمائید