جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور بازرگانی

ادامه مطلب

close سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور بازرگانی

به منظور آمادگی داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دفترچه سئوالات آزمون رشته امور بازرگانی ارائه می گردد .  علاقمندان می توانند اصل دفترچه آزمون را که دارای 60 سئوال می باشد را از بخش زیر دریافت کنند .

more_vert سئوالات آزمون دکترای سال 97 رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای سال 97 رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی

بانک مقالات ایران برای آشنایی هر بیشتر دانشجویان و علاقمندان سئوالات آزمون دکترای سال 97 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را منتشر می نماید   برای دریافت سئوالات آزمون دکترای رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی سال 97  از لینک زیر استفاده نمائید  

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی

مقاله علمی و پژوهشی" کودکان و تبلیغات بازرگانی " مقاله ای است در 15 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کودکان و تبلیغات بازرگانی ، رسانه های جمعی ، والدین ، قوانین تبلیغات بازرگانی و مصرف رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور ثبتی

ادامه مطلب

close سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور ثبتی

به منظور آمادگی داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دفترچه سئوالات آزمون رشته امور ثبتی ارائه می گردد .  علاقمندان می توانند اصل دفترچه آزمون را که دارای 60 سئوال می باشد را از بخش زیر دریافت کنند .

more_vert سئوالات آزمون دکترای مدیریت بازرگانی سال 1396

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای مدیریت بازرگانی سال 1396

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته مدیریت بازرگانی سال 1396 در این دفترچه 80 سئوال در زمینه آمار و کاربرد آن در مدیریت ، مبانی سازمان و مدیریت ، اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام ، بازاریابی ، مدیریت بازار و رفتار مصرف کننده ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

more_vert سئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی

ادامه مطلب

closeسئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی

دفترچه سئوالات آزمون تخصصی دکترای سال 98 رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی که از سوی سازمان سنجش برگزار شده است دارای 80 سئوال با موضوعات زیر است: 1– سئوالات آمار و کاربرد آن در مدیریت 2- سئوالات اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام 3 – سئوالات بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته 4 – سئوالات مدیریت استراتژیک پیشرفته 5 – سئوالات مبانی سازمان و مدیریت شما کاربران عزیز می توانید دفترچه کامل سئوالات آزمون را به همراه پاسخنامه آزمون از طریق لینک زیر دریافت نمائید

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن " مقاله ای است در 17 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن ، حقوق بین الملل ، نظام جهانی و آزادی ارتباطات  اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی اینترنت و تبلیغات بازرگانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی اینترنت و تبلیغات بازرگانی

مقاله علمی و پژوهشی" اینترنت و تبلیغات بازرگانی " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اینترنت و تبلیغات بازرگانی ، کاربران اینترنتی ، فناوری ارتباطی و تبلیغات اینترنتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما " مقاله ای است در 25 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما ، فرایند تبلیغات ، رویکرد تبلیغات ، سیاستگذاری تبلیغات ، برنامه ریزی تبلیغاتی و آسیب شناسی تبلیغات اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی جهانی ، واقعیت ها و چالش ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی جهانی ، واقعیت ها و چالش ها

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات بازرگانی جهانی ، واقعیت ها و چالش ها " مقاله ای است در 15 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات بازرگانی جهانی ، واقعیت ها و چالش ها ، مطالعه انتقادی ، اینترنت و سیاست بازدارنده اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert سئوالات اختصاصی آزمون استخدامی کارشناس بازرگانی داخلی

ادامه مطلب

closeسئوالات اختصاصی آزمون استخدامی کارشناس بازرگانی داخلی

بانک مقالات ایران در راستای برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال 1398 اقدام به انتشار سئوالات آزمونهای استخدامی در دوره های قبل نموده است . در این بخش سئوالات اختصاصی آزمون استخدامی برای رشته شغلی کارشناس بازرگانی داخلی که شامل 40 سئوال زیر است ارائه شده است 1 – ریاضی و آمار شامل 10 سئوال 2 –  اقتصاد خرد و کلان شامل 20 سئوال 3 – طراحی آموزشی شامل 10 سئوال 4 – بازاریابی شامل 10 سئوال برای دریافت این سئوالات آزمون استخدامی می توانید از لینک زیر استفاده کنید

more_vert رشته‌ محل‌های جدید آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

ادامه مطلب

closeرشته‌ محل‌های جدید آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

رشته‌ محل‌های جدید آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعلام شدمشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: رشته‌محل‌های جدید آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۸ منتشر شد. حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: رشته‌ محل‌های جدید برای مرحله تمدید پذیرش رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال جاری بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفت.وی ادامه داد: با توجه به اعلام برخی رشته‌های جدید علاوه بر رشته های موجود، علاقمندان می‌توانند بر اساس جداول اطلاعات رشته محل‌ها، تا ۳۰ دی ماه به دانشگاه ها مراجعه کنند.مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از متقاضیان خواست با مراجعه حضوری به دانشگاه های مد نظر، برای ثبت نام اقدام کنند.توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند، تا ۳۰ دی ماه می توانند با مراجعه به دانشگاه محل نام نویسی، نسبت به انصراف از پذیرش در آن دانشگاه اقدام و بعد به دانشگاه مدنظر برای ثبت نام جدید مراجعه کنند. به گزارش ایرنا، این رشته ها فقط شامل دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی می شود و داوطلبان می توانند برای کد رشته محل های فنی و مهندسی، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات، تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی، نرم افزار کامپیوتر، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه و چند رشته دیگر انتخاب کنند.

more_vert سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور حمل و نقل و ترابری

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور حمل و نقل و ترابری

به منظور آمادگی داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دفترچه سئوالات آزمون رشته امور حمل و نقل و ترابری ارائه می گردد . علاقمندان می توانند اصل دفترچه آزمون را که دارای 10 سئوال می باشد را  از بخش زیر دریافت کنند .

more_vert سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور گمرکی

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور گمرکی

به منظور آمادگی داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دفترچه سئوالات آزمون رشته امور گمرکی ارائه می گردد . علاقمندان می توانند اصل دفترچه آزمون را که دارای 100 سئوال می باشد را  از بخش زیر دریافت کنند .

more_vert مقاله تأثیر سرمایه‎ی انسانی و فناوری بر رشد بهره‌وری کل عوامل بازرگانی ایران

ادامه مطلب

closeمقاله تأثیر سرمایه‎ی انسانی و فناوری بر رشد بهره‌وری کل عوامل بازرگانی ایران

مقاله علمی و پژوهشی " تأثیر سرمایه‎ی انسانی و فناوری بر رشد بهره‌وری کل عوامل بازرگانی ایران" مقاله ای است در 32 صفحه و با 48 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد اقتصاد و الگو سازی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث  بهره‌وری کل عوامل؛ فناوری؛ سرمایه‎ی انسانی؛ بازرگانی؛ ایران پرداخته شده است چکیده مقاله این مقاله عوامل مؤثر بر رشد بهره‌وری کل عوامل تولید بازرگانی کشور را با تأکید بر سرمایه‎ی انسانی و فناوری، شناسایی و با استفاده از آمار سال‎های 1338 ـ 1383، مدل تصریح شده را تخمین می‌زند. از نتایج تخمین تابع تولید ارزش افزوده‎ی بازرگانی برای محاسبه‎ی سهم هر یک از عوامل تولید در ارزش افزوده‎ی بازرگانی کشور استفاده و رشد بهره‌وری کل عوامل بازرگانی محاسبه شده است. مدل رشد بهره‌وری در قالب مبانی نظری، شواهد تجربی و حقایق آشکار شده‎ی بازرگانی با تأکید بر نماگرهای سرمایه‎ی انسانی و فناوری، شناسایی و برآورد می‌شود. نتایج نشان می‌دهد با وجود نوسانات بهره‌وری نیروی ‌کار بازرگانی طی دوره‎ی فوق و افزایش قابل ملاحظه در بعضی سال‎ها، کماکان سطح بهره‌وری کل بازرگانی در سال‎های پایانی دوره با سال‎های اول دوره برابر است. روند بهره‌وری سرمایه‎ی کل کشور و بازرگانی طی همین دوره، نزولی و با رشد منفی مواجه بوده و لذا تصویر این نماگر در بازرگانی در مقایسه با کل کشور نامناسب‌تر است. نوسانات ادوار تجاری تولید ناخالص داخلی و ارزش افزوده‎ی بازرگانی با یکدیگر هماهنگ و هم جهت هستند. این در شرایطی است که دامنه‎ی نوسانات ادوار تجاری ارزش افزوده‎ی بازرگانی بیشتر از تولید ناخالص داخلی کشور است. علاوه بر آن، نوسانات ادوار تجاری بهره‌وری نیروی ‌کار، بهره‌وری سرمایه و بهره‌وری کل بازرگانی هم‌جهت و هماهنگ با ادوار تجاری اقتصاد کشور هستند. نتایج مدل نشان می‌دهد دو نماگر سرمایه‎ی انسانی و فناوری بر رشد بهره‌وری کل بازرگانی تأثیر مثبت و معناداری دارند. عنوان مقاله [English] Effect of Human Capital and Technology on the Total Factor Productivity Growth of Iran's Commerce Sector چکیده [English] The main purpose of this paper is to shed light on the productivity effects of human capital and technology in Iran's commerce sector. To this end, firstly some literature references are briefly described together with the effective factor of the economy focusing on the commerce sector. Thereafter, empirical models are specified and estimated using the data over the period 1959 – 2004. The total factor productivity growth is calculated by estimating Cobb-Douglas Production function assumes constant returns to scale, while factor shares are used as a proxy for output elasticity’s. In the production function, the dependent variable denotes the added commerce value and the explanatory variables include capital and labor force in the sector. The findings of this paper indicate that human capital and technology substantially increase total factor productivity growth in Iran's commerce sector. So, the flow from human capital and technology is by far the two most important determinants of commerce sector productivity growth. Human capital facilitates the realization of productivity growth in the sector. This paper has also found a significant and substantial negative relationship between inflation and total factor productivity growth in commerce sector. Thus, inflation substantially reduces the rate of productivity growth. کلیدواژه‌ها [English] Total Factor Productivity Growth, Human capital, technology, Commerce Productivity, Iran دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور اداری و استخدامی

ادامه مطلب

close سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور اداری و استخدامی

به منظور آمادگی داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دفترچه سئوالات آزمون رشته امور اداری و استخدامی ارائه می گردد . علاقمندان می توانند اصل دفترچه آزمون را که دارای 100 سئوال می باشد را از بخش زیر دریافت کنند .

more_vert سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور ورزشی

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور ورزشی

به منظور آمادگی داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دفترچه سئوالات آزمون رشته امور ورزشی ارائه می گردد . علاقمندان می توانند اصل دفترچه آزمون را که دارای 50 سئوال می باشد را  از بخش زیر دریافت کنند 

more_vert سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور آتش سوزی و آتش نشانی

ادامه مطلب

close سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور آتش سوزی و آتش نشانی

به منظور آمادگی داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دفترچه سئوالات آزمون رشته امور آتش سوزی و آتش نشانی ارائه می گردد . علاقمندان می توانند اصل دفترچه آزمون را که دارای 60 سئوال می باشد را  از بخش زیر دریافت کنند .

more_vert مقاله آثار حقوقی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی خلاف واقع

ادامه مطلب

closeمقاله آثار حقوقی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی خلاف واقع

مقاله علمی و پژوهشی " آثار حقوقی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی خلاف واقع " مقاله ای است در 20 صفحه و با 29 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث تبلیغات بازرگانی، تبلیغات خلاف واقع، مسئولیت مدنی، مسئولیت اخلاقی پرداخته شده است چکیده مقاله تبلیغات تجاری را باید عنصری اساسی در سرنوشت کشورها دانست که هم در حوزه داخلی و هم در حوزه بین المللی ایفای نقش می کند . گاه تبلیغات خلاف واقع هستند و اوصافی را در بر می گیرند که در کالا یا خدمات ارائه شده وجود ندارد. اینگونه تبلیغات از ابعاد متفاوت قابل بررسی هستند. از این ابعاد، آثار حقوقی و اخلاقی اینگونه تبلیغات بر حقوق اشخاص، جامعه و مخاطبین است. چنانچه تبلیغی حاوی مطالب خلاف واقع باشد، علاوه بر این که در رابطه قراردادی بعنوان تخلف از قرارداد و در حوزه مسؤولیت مدنی قابل طرح می باشد، آثار آن در حوزه اخلاق نیز قابل طرح است. سؤال اصلی این تحقیق این است که تبلیغات بازرگانی خلاف واقع از جهت حقوقی چه مسئولیتی برای اشخاص به دنبال دارد و چه اثری بر قرارداد بین طرفین خواهد گذاشت و از نظر اخلاقی چه آثار سوئی بر مخاطبان و جامعه خواهد داشت؟ دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور وسایط نقلیه دریایی و غواصی

ادامه مطلب

close سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور وسایط نقلیه دریایی و غواصی

به منظور آمادگی داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دفترچه سئوالات آزمون رشته امور وسایط نقلیه دریایی و غواصی ارائه می گردد . علاقمندان می توانند اصل دفترچه آزمون را که دارای 25 سئوال می باشد را از بخش زیر دریافت کنند .