جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان " مقاله ای است در 32 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان ، الگوی مصرف ، اعتماد مشتریان و جذابیت تبلیغات تجاری  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان ، شبکه های تلویزیونی ، کارکرد فرهنگی و آگهی تجاری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی " مقاله ای است در 25 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی ، خانواده سبز ، ارزشهای سنتی و ارزش های مدرن اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب عکاسی از محصول برای تبلیغات با تاکید بر تجارت الکترونیک

ادامه مطلب

closeکتاب عکاسی از محصول برای تبلیغات با تاکید بر تجارت الکترونیک

کتاب «عکاسی از محصول برای تبلیغات» با تاکید بر تجارت الکترونیک و کاربرد عکس در سایت‌های اینترنتی، کلکسیونی از عکس‌ها را گرد‌آوری کرده است که روی سایت‌ها به دلایل گوناگون قرار می‌گیرند. عکس‌ها به جز نمایش دادن وظیفه انگیختن هیجان و افزایش تمایل به بازدید و خرید و یا ماندن در سایت را بر دوش می‌کشند. گفتنی‌ست، در عکاسی تجاری انتقال پیام تولید‌کننده و یا ارائه‌کننده بسیار مهم است و برانگیختن شوق خریدار و نیز کشش به سمت «برند» یا مارک‌تجاری که آهنگ مطرح کردن آن را داریم، مهم و از وظایف عکس و عکاس است.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی تبلیغات کودکان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی تبلیغات کودکان

مقاله علمی و پژوهشی" نشانه شناسی تبلیغات کودکان " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نشانه شناسی تبلیغات کودکان ، آگهی های تجاری ، تبلیغات تلویزیونی ، پیام های بازرگانی ، نظریه یادگیری اجتماعی و جاذبه تبلیغ اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما " مقاله ای است در 25 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما ، فرایند تبلیغات ، رویکرد تبلیغات ، سیاستگذاری تبلیغات ، برنامه ریزی تبلیغاتی و آسیب شناسی تبلیغات اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله آثار حقوقی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی خلاف واقع

ادامه مطلب

closeمقاله آثار حقوقی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی خلاف واقع

مقاله علمی و پژوهشی " آثار حقوقی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی خلاف واقع " مقاله ای است در 20 صفحه و با 29 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث تبلیغات بازرگانی، تبلیغات خلاف واقع، مسئولیت مدنی، مسئولیت اخلاقی پرداخته شده است چکیده مقاله تبلیغات تجاری را باید عنصری اساسی در سرنوشت کشورها دانست که هم در حوزه داخلی و هم در حوزه بین المللی ایفای نقش می کند . گاه تبلیغات خلاف واقع هستند و اوصافی را در بر می گیرند که در کالا یا خدمات ارائه شده وجود ندارد. اینگونه تبلیغات از ابعاد متفاوت قابل بررسی هستند. از این ابعاد، آثار حقوقی و اخلاقی اینگونه تبلیغات بر حقوق اشخاص، جامعه و مخاطبین است. چنانچه تبلیغی حاوی مطالب خلاف واقع باشد، علاوه بر این که در رابطه قراردادی بعنوان تخلف از قرارداد و در حوزه مسؤولیت مدنی قابل طرح می باشد، آثار آن در حوزه اخلاق نیز قابل طرح است. سؤال اصلی این تحقیق این است که تبلیغات بازرگانی خلاف واقع از جهت حقوقی چه مسئولیتی برای اشخاص به دنبال دارد و چه اثری بر قرارداد بین طرفین خواهد گذاشت و از نظر اخلاقی چه آثار سوئی بر مخاطبان و جامعه خواهد داشت؟ دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مبانی و اصول تبلیغات سیاسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مبانی و اصول تبلیغات سیاسی

مقاله علمی و پژوهشی" مبانی و اصول تبلیغات سیاسی " مقاله ای است در 37 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مبانی و اصول تبلیغات سیاسی، جنگ روانی ، شست و شوی مغزی ، آثار تبلیغات و ایدئولوژی سیاسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد. مبانی تبلیغات سیاسی+اصول تبلیغات سیاسی+جنگ روانی+شست و شوی مغزی+آثار تبلیغات+ایدئولوژی سیاسی +بانک مقالات+ مقالات مدیریت رسانه + مقالات رسانه ای

more_vert مقاله علمی و پژوهشی اینترنت و تبلیغات بازرگانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی اینترنت و تبلیغات بازرگانی

مقاله علمی و پژوهشی" اینترنت و تبلیغات بازرگانی " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اینترنت و تبلیغات بازرگانی ، کاربران اینترنتی ، فناوری ارتباطی و تبلیغات اینترنتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی

مقاله علمی و پژوهشی" کودکان و تبلیغات بازرگانی " مقاله ای است در 15 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کودکان و تبلیغات بازرگانی ، رسانه های جمعی ، والدین ، قوانین تبلیغات بازرگانی و مصرف رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات رسانه های بازار کار

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات رسانه های بازار کار

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات رسانه های بازار کار " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات رسانه های بازار کار ، فرصت های شغلی ، جویندگان شغلی ، تبلیغات رسانه ای ، مبانی بازار کار ، سیاست بازار کار و تنظیم بازار کار اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی خیزش تبلیغات سیاسی در آمریکا

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی خیزش تبلیغات سیاسی در آمریکا

مقاله علمی و پژوهشی" خیزش تبلیغات سیاسی در آمریکا " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به خیزش تبلیغات سیاسی در آمریکا ، تبلیغات سیاسی گران ، رفتارگرایی ، فرویدیسم ، نظریه گلوله جادوئی ، نظریه تبلیغاتی لاسول ، نظریه افکار لیپمن و لیبرالیسم اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب تجارت الکترونیکی

ادامه مطلب

closeکتاب تجارت الکترونیکی

کتاب تجارت الکترونیکی اثر رمضان عباس نژاد ورزی و یوسف عباس نژاد ورزی بر اساس سال‌ها تجربه در زمینه تالیف کتب‌ دانشگاهی و تدریس در زمینه تجارت الکترونیکی طراحی گردیده است. کتاب تجارت الکترونیکی بر اساس سر فصل جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات برای درس‌های تجارت و بازاریابی الکترونیکی تدوین شده است. امروزه اینترنت یکی از مهم‌ترین مدل‌های ارتباطی در آن، یعنی شبکه جهانی وب (World Wide Web)، تغییرات اساسی در زندگی و روابط بین انسان‌ها ایجاد کرده است. یکی از مهم‌ترین روابط بین انسان‌ها، روابط تجاری است. وب با امکانات فوق‌العاده‌اش، روابط تجاری انسان‌ها را تغییر داده است. یعنی، تکنولوژی وب نه تنها مرزها و فواصل جغرافیایی را حذف کرده، بلکه اختلافات زمانی، ملیتی، قومیتی و زبان را نیز برداشته است. به طوری که افراد می‌توانند با استفاده از یک خط تلفن و رایانه، بدون این که از منزل‌شان خارج شوند، از هر جای دنیا کالا، محصولات یا خدمات‌شان را خریداری کرده، یا به دیگران بفروشند. این همان تجارت الکترونیکی است. در فصل اول کتاب مفاهیم، انواع مدل‌ها و مزایا و معایب تجارت الکترونیکی بیان گردیده است. در فصل دوم، خرده‌فروشی الکترونیکی و انواع آن آمده است. در فصل سوم، بازارهای الکترونیکی و انواع آن بحث شده است. در فصل چهارم، تبلیغات در اینترنت و روش‌های انجام تبلیغات اینترنتی را می‌بینید. در فصل پنجم، روش‌های پرداخت‌های الکترونیک و انواع آن را مشاهده می‌کنید. در فصل ششم، ابتدا بحث امنیت آورده شده است و سپس، امنیت در تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل هفتم، تجارت سیار و مسائل مربوط به آن آمده است و در پایان، در فصل هشتم، پیاده‌سازی ساده‌ای از تجارت الکترونیک در ویژوال استودیونت آمده است. در انتهای فصل‌های 1 تا 7 کتاب، پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است که دانشجویان با پاسخ به این پرسش‌ها، مفاهیم تجارت الکترونیکی را بهتر درک می‌کنند. فهرست مطالبفصل اول: مفاهیم اولیه تجارت الکترونیکیفصل دوم: خرده فروشی الکترونیکیفصل سوم: بازارهای الکترونیکیفصل چهارم: تبلیغات اینترنتیفصل پنجم: سیستم‌های پرداخت الکترونیکیفصل ششم: امنیت در تجارت الکترونیکفصل هفتم: تجارت سیاهفصل هشتم: پیاده‌سازی تجارت الکترونیکپاسخ تست چهارگزینه‌ایمنابع

more_vert کتاب تجارت الکترونیکی

ادامه مطلب

closeکتاب تجارت الکترونیکی

کتاب تجارت الکترونیکی اثر رمضان عباس نژاد ورزی و یوسف عباس نژاد ورزی بر اساس سال‌ها تجربه در زمینه تالیف کتب‌ دانشگاهی و تدریس در زمینه تجارت الکترونیکی طراحی گردیده است. کتاب تجارت الکترونیکی بر اساس سر فصل جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات برای درس‌های تجارت و بازاریابی الکترونیکی تدوین شده است. امروزه اینترنت یکی از مهم‌ترین مدل‌های ارتباطی در آن، یعنی شبکه جهانی وب (World Wide Web)، تغییرات اساسی در زندگی و روابط بین انسان‌ها ایجاد کرده است. یکی از مهم‌ترین روابط بین انسان‌ها، روابط تجاری است. وب با امکانات فوق‌العاده‌اش، روابط تجاری انسان‌ها را تغییر داده است. یعنی، تکنولوژی وب نه تنها مرزها و فواصل جغرافیایی را حذف کرده، بلکه اختلافات زمانی، ملیتی، قومیتی و زبان را نیز برداشته است. به طوری که افراد می‌توانند با استفاده از یک خط تلفن و رایانه، بدون این که از منزل‌شان خارج شوند، از هر جای دنیا کالا، محصولات یا خدمات‌شان را خریداری کرده، یا به دیگران بفروشند. این همان تجارت الکترونیکی است. در فصل اول کتاب مفاهیم، انواع مدل‌ها و مزایا و معایب تجارت الکترونیکی بیان گردیده است. در فصل دوم، خرده‌فروشی الکترونیکی و انواع آن آمده است. در فصل سوم، بازارهای الکترونیکی و انواع آن بحث شده است. در فصل چهارم، تبلیغات در اینترنت و روش‌های انجام تبلیغات اینترنتی را می‌بینید. در فصل پنجم، روش‌های پرداخت‌های الکترونیک و انواع آن را مشاهده می‌کنید. در فصل ششم، ابتدا بحث امنیت آورده شده است و سپس، امنیت در تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل هفتم، تجارت سیار و مسائل مربوط به آن آمده است و در پایان، در فصل هشتم، پیاده‌سازی ساده‌ای از تجارت الکترونیک در ویژوال استودیونت آمده است. در انتهای فصل‌های 1 تا 7 کتاب، پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است که دانشجویان با پاسخ به این پرسش‌ها، مفاهیم تجارت الکترونیکی را بهتر درک می‌کنند. فهرست مطالبفصل اول: مفاهیم اولیه تجارت الکترونیکیفصل دوم: خرده فروشی الکترونیکیفصل سوم: بازارهای الکترونیکیفصل چهارم: تبلیغات اینترنتیفصل پنجم: سیستم‌های پرداخت الکترونیکیفصل ششم: امنیت در تجارت الکترونیکفصل هفتم: تجارت سیاهفصل هشتم: پیاده‌سازی تجارت الکترونیکپاسخ تست چهارگزینه‌ایمنابع

more_vert مقاله بررسی نظام اخلاق حرفه ای بر تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و برند

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی نظام اخلاق حرفه ای بر تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و برند

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی نظام اخلاق حرفه ای بر تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و برند " مقاله ای است در 12 صفحه و با 20 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث برندینگ، تبلیغات چاپی، نو آوری در طراحی، ساختار بازاریابی ، اخلاق حرفه ای پرداخته شده است چکیده مقاله مشتری مهمترین سرمایه هر سازمان و شرکت با هدف تجاری و سود آوری است، بنابراین شناخت رفتار مصرف کننده و الگوی تغییر رفتار مصرف کننده در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین سبب این تحقیق با هدف شناسایی و ارزیابی مولفه های اثر گذار بر کاربرد تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و تغییر نگرش مصرف کننده نسبت به برند شکل گرفت. جامعه هدف در این تحقیق شامل دو گروه بود؛ که گروه اول کلیه افراد صاحب نظر و کارشناس و مرتبط در حیطه برندینگ و خرید مشتریان است که به منظور شناسایی مولفه های اثر گذار در حیطه تغییر نگرش مصرف کننده نسبت به برند بر اساس تبلیغات چاپی استفاده گردیدند و گروه دوم شامل مشتریان شرکت آی سودا بود که اثرات مولفه های شناسایی شده در مورد آنان مورد بررسی قرار گرفت و هر دو گروه به روش دسترس هدفمند مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان داد، چهار مولفه پیام محتوایی تبلیغی، ساختار بازاریابی ، رنگ آمیزی و نام برند و نو آوری در طراحی در این زمینه اثر گذارند و نو آوری در طراحی بیشترین اثر مستقیم و غیر مستقیم در این حیطه را دارد، همچنین مدل طراحی شده از برازش مناسبی برخوردار است. با توجه به نتایج بدست آمده مدل طراحی شده و مولفه های شناسایی شده الگویی مناسب جهت شناسایی مولفه های اثر گذار بر کاربرد تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و تغییر نگرش مصرف کننده نسبت به برند می باشد دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن " مقاله ای است در 17 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن ، حقوق بین الملل ، نظام جهانی و آزادی ارتباطات  اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی

مقاله علمی و پژوهشی" نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی " مقاله ای است در 31 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نظریه پردازی در تبلیغات و آگهی ، بینامتن ، الگوی خطی ، ساخت اجتماعی و گفتمان اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب دیجیتال مارکتینگ

ادامه مطلب

closeکتاب دیجیتال مارکتینگ

کتاب دیجیتال مارکتینگ نوشته‌ی متینه مقدم و فخرالدین طاهرزاده موسویان، مبحث بازاریابی اینترنتی و نقش رسانه‌های اجتماعی را در فروش و بازاریابی به چالش می‌کشد. در عصر کنونی سه چالش بزرگ پیش روی جوامع اقتصادی و صنعتی وجود دارد که شامل سود درآمد، ارتباط با مشتریان و رقابت شدید می‌شود. افزایش رقابت و پیچیده‌تر شدن انتظارات و بالا رفتن سطح توقعات مشتریان و ظهور نوآوری‌های جدید، تحولات بسیاری را در عرصه بازاریابی ایجاد نموده است. اهمیت مشتری، ایجاد رضایت در مشتریان و وفادار نمودن آن‌ها به کالا یا خدمات، به دغدغه‌ای بزرگ برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و تولید کنندگان تبدیل شده است. در کتاب دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) بیان شده مشتریان پایه و اساس هر کسب و کاری محسوب می‌شوند، در این راستا بسیاری از سازمان‌ها برنامه‌های حفظ و ترغیب مشتریان را به عنوان بخشی از فعالیت‌های اصلی خود برای توسعه روابط تعریف کرده‌اند. ترغیب و تشویق مصرف کننده مفاهیم پیچیده‌ای را در بر می‌گیرند، به همین دلیل فعالان اقتصادی می‌کوشند تا از انواع و اقسام ابزارهای بازاریابی استفاده کنند. یکی از مؤثرترین ابزارها در این زمینه ابزارهای الکترونیکی و استفاده از روش‌هایی است که از بسترهای فناوری دیجیتال استفاده می‌کنند. بازاریابی دیجیتال تلاش دارد با استفاده از این ابزارها و بسترها بتواند به اهداف بازاریابی دست یابد. بازاریابی دیجیتالی، اداره‌ی ارتباط متقابل مشتری در یک محیط پیشرفته رسانه‌ای به منظور کسب سود برای شخص یا سازمان مربوطه است و نوعی ارتباط متقابل محسوب می‌شود. در بخشی از کتاب دیجیتال مارکتینگ می‌خوانیم: بازاریابی و بازارسازی از جمله عوامل مهمی است که می‌تواند به فروش یک کالا و محصول و یا فروش خدمات مختلف کمک کند. برندها و تجارت‌ها از بازاریابی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. در واقع می‌توان گفت یکی از مهمترین بخش‌های یک تجارت بازاریابی است و موفقیت در آن می‌تواند تمامی جنبه‌های مختلف یک کسب و کار را تحت تأثیر قرار دهد قطعاً فروش بیشتر به درآمد زایی بیشتر کمک خواهد کرد. از انجا که بازاریابی شامل تبلیغات مختلف و همچنین ترویج فروش برای یک محصول است و در آن یک محصول به مصرف کنندگان و مشتریان معرفی می‌شود تا مصرف کننده بتواند با کالا و مزایای آن بیشتر آشنا شود و در نهایت برای خرید تشویق شود لذا بهترین و مرغوب‌ترین کالاها نیز نیاز به بازاریابی دارند چون بدون تبلیغات قطعاً مصرف کننده شناختی نسبت به محصول پیدا نخواهد کرد، بنابراین در هر صنعتی هر کالا یا محصولی نیاز به بازاریابی پیدا می‌کند. بازاریابی به فروش یک محصول کمک خواهد کرد. یک برند خوب با شناساندن نام و محصولات خود به مخاطبان سعی می‌کند تا میزان آشنایی مصرف کننده با محصولاتش را بیشتر کند. نام‌های تجاری که شناخته شده تر هستند فروش بیشتر دارند چون مصرف کنندگان به اندازه‌ی کافی محصولات این برندهای را می‌شناسند با این وجود هنوز هم نام‌های تجاری خوب تبلیغات و بازاریابی انجام می‌دهند چون اهمیت تبلیغ محصول و کالا بسیار مهم است. فهرست مطالبگفتار اوّل: بازاریابیتاریخچه بازاریابیتعریف مفهوم بازاریابیاهمّیّت بازاریابی در عصر حاضرسیر تحوّل بازاریابی ازﻧﻈﺮ ﻓﯿﻠﯿﭗ ﮐﺎﺗﻠﺮتصمیمات مهم بخش بازاریابیمدیریت بازاریابیاهمّیّت مدیریت بازاریابیگفتار دوم : بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال چیست؟جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال چیست؟تفاوت‌های بازاریابی سنّتی و دیجیتالیآمیخته بازاریابی دیجیتالیآﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ ﻣﻔﻬﻮم بازاریابی دیجیتالی و سیر آنجوامع آنلایناستراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در جوامع آنلاینﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎلضرورت بازاریابی دیجیتالیچرخه بازاریابی دیجیتالیبازاریابی دیجیتالی از دیروز تا امروزبرخی روش‌ها و اﺑﺰارﻫﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎلمفهوم ارتباطات در بازاریابی دیجیتالیتعامل بین بازاریابی دیجیتالی و ارتباطات با وفاداری مشتریپیامد ارتباطات بازاریابی دیجیتالی روی وفاداری مشتریانواع روش‌های نوین بازاریابی در ﻋﺼﺮ ﮐﻨﻮﻧﯽﻧﻘﺶ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در ﺗﺠﺎرتگفتار سوّم : تبلیغاتﻣﻔﻬﻮم تبلیغاتتاریخچه تبلیغاتاهمّیّت تبلیغاتﻧﻘﺶ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت در ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽرسانه چیست؟اﻧﻮاع رسانه‌های ﺗﺒﻠﯿﻐﺎتی درﻋﺼﺮ ﺣﺎﺿﺮچه رسانه تبلیغاتی برای انتقال پیام باید انتخاب شوند؟انواع رسانه تبلیغی و اثربخشی آنروش‌های مختلف ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت در ﺷﺒﮑﻪﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت در فضای مجازی ﺑﺎ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺳﻨّﺘﯽاهمّیّت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعیضرورت تبلیغاتمزایای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعیگفتار چهارم: تبلیغات دیجیتالتبلیغات دیجیتال چیست؟تبلیغات متنیبنرهای تبلیغاتیایمیل‌های تبلیغاتیتبلیغ در موتورهای جستجوتبلیغات همسانتبلیغات ویدئویی – تبلیغات در آپاراتتبلیغ در شبکه‌های اجتماعیاینفلوئنسر مارکتینگتبلیغات در اینستاگرامتبلیغات در تلگرامسخن آخرمنابع و مآخذ

more_vert مقاله علمی و پژوهشی راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات

مقاله علمی و پژوهشی" راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات " مقاله ای است در 29 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات ، روان شناسی تبلیغ ، ارتباطات سیاسی و مبارزات انتخاباتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی اسلام هراسی در تبلیغات غرب

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی اسلام هراسی در تبلیغات غرب

مقاله علمی و پژوهشی" اسلام هراسی در تبلیغات غرب " مقاله ای است در 15 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اسلام هراسی در تبلیغات غرب ، اسلامی گرایی ، بنیاد گرایی ، اصول گرایی ، افراطی گرایی ، خشونت گرایی و سرمایه اجتماعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.