جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert کتاب راهنمای جامع خرید تبلت

ادامه مطلب

closeکتاب راهنمای جامع خرید تبلت

شاید خیلی از شما قصد خرید یک تبلت را داشته باشید ولی ندانید که کدام بهتر است و یا آیا بدردتان می خورد یانه؟ پاسخ تمامی سوال های شما در این کتاب است. همچنین در این کتاب 15 تبلت برتر بازار را هم بررسی کرده ایم و در ادامه تبلت ها را بر اساس نوع کاربردشان دسته بندی کرده ایم. امیدوارم که از این کتاب راضی باشید. فهرست مطالبانتخاب تبلت بر اساسنوع کاربرد و سیستم عاملمزایای سیستم عامل های اندروید و آی او اسانتخاب تبلت بر اساس برند و مدل تبلتلیست 15 تبلت برتر بازارانتخاب برترین تبلت ها بر اساس نوع استفاده

more_vert مقاله علمی و پژوهشی برند سازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی برند سازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" برند سازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه ای " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به برند سازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه ای ، انتخابات ، انتخابات آمریکا ، کمپین سیاسی ، رسانه های اجتماعی ، عناصر برند سازی ، شاخص برند سازی ، برند سیاسی ، کارکرد برند شخصی ، معیار برند سازی و دونالد ترامپ اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert نخستین تلویزیون هوشمند با برند نوکیا

ادامه مطلب

closeنخستین تلویزیون هوشمند با برند نوکیا

 نخستین مدل تلویزیون‌ هوشمند با برند نوکیا از فردا دهم دسامبر (۱۹ آذر) به بازار عرضه می‌شود. به گزارش پایگاه اینترنتی «ورج»، برند نوکیا معمولا با گوشی‌های موبایل شناخته می‌شود اما ظاهرا این کمپانی در حال گسترش حوزه فعالیت‌ خود است یا دست‌کم برند خود را برای این منظور در اختیار فروشندگان شخص ثالث قرار داده است. شرکت هندی فلیپ‌کارت (Flipkart) مجوزهای لازم، از برند نوکیا در تلویزیون‌های هوشمند ساخت خود استفاده خواهد کرد. این مدل تلویزیون نخستین محصولی است که با برند نوکیا به بازار تلویزیون جهان عرضه می‌شود. سیستم صوتی این تلویزیون ۵۵ اینچی هوشمند ال‌ای‌دی مجهز به سیستم عامل اندروید که (Nokia Ultra HD (۴K نام دارد، شامل دو اسپیکر ۲۴ واتی ساخت شرکت آمریکایی جی‌بی‌ال خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به نمایشگری با نسبت تصویر ۱۶:۹، نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، پشتیبانی از فرمت دالبی ویژن و HDR10، سه پورت اچ‌دی‌ام‌آی و دو پورت یواس‌بی اشاره کرد. به گزارش رسانه‌های خبری، این نخستین تلویزیون هوشمند مزین به برند نوکیا از تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) به بازار عرضه شده و به قیمت ۵۸۹ دلار به فروش خواهد رسید.

more_vert ظرفیت پذیرش دوره‌های مراکز برتر علمی کاربردی افزایش یافت

ادامه مطلب

closeظرفیت پذیرش دوره‌های مراکز برتر علمی کاربردی افزایش یافت

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از افزایش ظرفیت پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی مهرماه ۱۳۹۸ مراکز برتر این دانشگاه خبر داد. به گزارش دانشگاه جامع علمی کاربردی، «محسن محمدزاده» گفت: ظرفیت پذیرش ۶۸۱ کدرشته‌ محل‌ مراکز آموزشی برتر علمی کاربردی در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه ۹۸ افزایش یافت. وی افزود: بنا به پیشنهاد محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و در راستای حمایت از مراکز برتر این دانشگاه که در فرآیند ارزیابی و سطح‌بندی به عنوان «مراکز برتر» دست یافته‌اند، در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه امسال به ۱۰ مرکز برتر کشوری ۲۵ درصد و ۲۶ مرکز برتر استانی ۲۰ درصد افزایش ظرفیت اختصاص داده شد. معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: همچنین به مراکزی که در ۲ سال متوالی در سطح ۲ قرار داشتند ۱۰ درصد افزایش ظرفیت اختصاص داده شد و در مجموع ظرفیت پذیرش ۶۸۱ کدرشته‌ محل این مراکز افزایش یافت.

more_vert بورسیه ۱۳۷۰ دانشجوی دانشگاه تهران

ادامه مطلب

close بورسیه ۱۳۷۰ دانشجوی دانشگاه تهران

 مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفت: در پنجمین دوره بورسیه دانشجویان برتر دانشگاه تهران، ۱۳۷۰ دانشجوی برتر این دانشگاه بورسیه شدند. سید جواد ساداتی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش با توجه به هدف گذاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای حمایت از حداقل ۲ هزار دانشجوی دانشگاه تهران در سال جاری اظهار کرد: تاکنون در بخش بورسیه برتر حمایت از ۱۳۷۰ دانشجوی برتر تعهد شده است و در بخش دانشجویان متقاضی نیز با حمایت خیرین نیک اندیش و از محل صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه حمایت های شایانی صورت گرفته است. وی افزود: در پنجمین دوره بورسیه دانشجویان برتر با حمایت ۹ خیر بورسیه برتر دانشگاه تهران، تعداد ۹۴۰ نفر از دانشجویان برتر مقطع کارشناسی، ۱۰۰ نفر از دانشجویان برتر مقطع کارشناسی ارشد، ۱۵۰ نفر از دانشجویان برتر مقطع دکتری (کمک به تحقیقات پژوهشی موسسه بیوشیمی – بیوفیزیک)، ۲۰ نفر از دانشجویان برتر نابینا، ۶۰ نفر از دانشجویان برتر بین الملل و تعداد ۱۰۰ نفر در بخش حمایت از ایده های کارآفرینانه دانشگاه تهران بورسیه می‌شوند. بنیاد حامیان دانشگاه تهران از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد، از دی ماه ۱۳۹۵ این بنیاد به صورت رسمی ثبت شد و با تلاش های بسیار توانسته تعداد خیرین را از ۲۰ به ۳۰۰، ۶۰۰ و در نهایت بیش از ۱۳۰۰ نفر گسترش دهد. مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر بورسیه دانشجویان برتر مقطع کارشناسی دومین سال پیاپی است که با حمایت خیرین نیک اندیش ۱۰۰ نفر از دانشجویان برتر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران با معدل کل بالای ۱۸ بورسیه می شوند. همچنین چهارمین سال است که ۱۵۰ نفر از دانشجویان برتر مقطع دکتری در قالب کمک به تحقیقات پژوهشی موسسه بیوشیمی – بیوفیزیک دانشگاه تهران مورد حمایت قرار می گیرند. ساداتی نژاد حامیان دوره پنجم دانشجویان برتر دانشگاه تهران را بنیاد علمی آموزشی قلم چی بورسیه ۵۲۰ دانشجو، بنیاد فرهنگی مصلی نژاد بورسیه ۲۵۰ دانشجو، بنیاد نیکوکاری جمیلی بورسیه ۲۰۰ دانشجو، بنیاد فرهنگی شاه حسینی بورسیه ۱۱۰ دانشجو، گروه صنعتی گلرنگ بورسیه ۱۰۰ دانشجو، بنیاد فرهنگی حاج محمدحسن خداوردی بورسیه ۷۰ دانشجو، انتشارات مبتکران بورسیه ۵۰ دانشجو، حاج رضا رضوان بورسیه ۵۰ دانشجو و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور( مرحوم محمدرضا حافظی) بورسیه ۲۰ دانشجو عنوان کرد. وی با اشاره به اینکه ثبت نام بورسیه دانشجویان برتر مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بنیاد حامیان دانشگاه تهران از ۱ تا ۱۵ مهرماه آغاز شد، یادآورشد: دانشجویان با میانگین معدل ۲ ترم قبل بالای ۱۷ و ورودی های جدید با رتبه های زیر ۲ هزار مقطع کارشناسی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد با معدل کل بالای ۱۸ به مدت ۱۵ روز با مراجعه به سامانه ثبت نام بورسیه بنیاد اطلاعات لازم را ثبت کردند، که از تعداد ۲۰۰۲ دانشجوی ثبت نام شده برای بورسیه برتر ۱۳۷۰ نفر در انواع بورسیه های برتر پذیرفته شدند. مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران افزود: همچنین این بنیاد در دوره پنجم بورسیه برای نخستین بار در نظر دارد تا فرصتی ارزشمند برای فرصت کسب تجربه و برخورداری از امتیازات بورسیه تحت عنوان کار داوطلبانه ایجاد نماید، از بین دانشجویان ثبت نامی بورسیه برتر تعداد ۹۵۶ نفر برای کار داوطلبانه در قسمت های مختلف دانشگاه و بنیاد اعلام آمادگی کرده اند.

more_vert معرفی پایان‌نامه‌های برتر در حوزه فقرپژوهی

ادامه مطلب

closeمعرفی پایان‌نامه‌های برتر در حوزه فقرپژوهی

هفت پایان‌نامه‌ به عنوان مطالعات برتر در حوزه فقرپژوهی در رشته‌های حقوق، جامعه‌شناسی و اقتصاد در اختتامیه نخستین همایش تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر مطالعات فقر در قالب سومین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی معرفی شدند. به گزارش روز دوشنبه دبیرخانه همایش سیاستگذاری و حکمرانی، از مجموعه ۳۰۰ پایان نامه حوزه فقر، ۶۵ مورد حائز شایستگی اولیه برای داوری توسط شورای علمی شناخته شد. همچنین، ۲۳ پایان‌نامه نمره‌ای بیش از ۱۲۰ (از حد نصاب ۱۷۰) کسب کرد.سه پایان نامه در حوزه اقتصاد و ۲ پایان‌نامه در حوزه حقوق و علوم اجتماعی عنوان برگزیده را به دست آورد؛ ۲ رساله دکتری نیز در حوزه اقتصاد شایسته تقدیر با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد.پایان نامه های "تحرک درآمدی و پویایی فقر و نابرابری در ایران: رویکرد داده‌های شبه پنل" و "اندازه‌گیری فقر کودکان در شهر تهران-۱۳۹۰" از دانشگاه الزهرا، پایان نامه "رابطه ایستا و پویای رویکردهای چند بعدی و درآمدی فقر" از دانشگاه صنعتی شریف و پایان نامه "بررسی جامعه شناختی نسبت فقر و انتظار ظهور مهدی (ع)" از دانشگاه تهران از جمله پایان نامه های برتر معرفی شده بودند. پایان نامه هایی با موضوعات "مداخله نهادهای عدالت کیفری نسبت به متهمان فقیر" از دانشگاه تربیت مدرس، "رویکرد چند بعدی به اندازه‌گیری فقر؛ مفاهیم نظری و شواهد تجربی از اقتصاد ایران" از دانشگاه سمنان و "تاثیر توسعه صنعتی بر کاهش فقر در استان های ایران" از دانشگاه پیام نور تهران، نیز به عنوان پایان نامه های برتر معرفی شدند. در اختتامیه نخستین همایش تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر مطالعات فقر، از استادان و دانشجویان برتر مطالعات فقر تجلیل شد. این همایش را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری ۳۰ عضو هیات علمی از دانشگاه‌ها و موسسات علمی برگزار کرد.

more_vert معرفی برترین‌های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی

ادامه مطلب

closeمعرفی برترین‌های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی

 ۲۴ پژوهشگر، فناور و واحد سازمانی امروز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان برترین‌های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی معرفی و تجلیل شدند. برترین‌های چهارمین دوره تجلیل از برترین‌های پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در ۹ بخش پژوهشگر برتر، پژوهشگر جوان، طرح برتر،گروه پژوهشی، مرکز خدمات تخصصی برتر، واحد در حال توسعه برتر، پارک علم و فناوری و مراکز رشد، نشریه، بخش ویژه و حامیان در چهار حوزه تخصصی پزشکی،فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و علوم انسانی، اجتماعی و هنر و از ۱۶ واحد سازمانی معرفی و تجلیل شدند.در بخش پژوهشگر برتر از دکتر مرضیه تولایی از پژوهشگاه رویان، دکتر الناز میلانی از پژوهشگاه علوم و فناوری مواد غذایی خراسان رضوی و دکتر مسعود عسکری از دانشگاه صنعتی اصفهان تقدیر شد.همچنین دکتر جمال داورپناه از پژوهشگاه تکنولوژی تولید خوزستان به عنوان پژوهشگر جوان معرفی و تقدیر شد.در بخش طرح پژوهشی و فناوری از مهندس عباس نظری برای ارایه طرح طراحی و ساخت موتور گیرلس و درایو مربوطه با کاربری در آسانسور از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دکتر سمیه کاظم‌نژاد برای طرح استفاده از سلول‌های بنیادی مزانشیمی مشتق شده از خون قاعدگی در درمان نارسایی تخمدانی از پژوهشگاه ابن سینا و دکتر ایرج فیضی با طرح پیمایش ملی خانواده از استان البرز تقدیر و تجلیل شد.

more_vert دانشگاه آزاد برترین دانشگاه خاورمیانه در تولید علم

ادامه مطلب

closeدانشگاه آزاد برترین دانشگاه خاورمیانه در تولید علم

 دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین ویرایش پایگاه طلایه داران علم کلاریویت آنالاتیکس در دی سال ۹۸ (۹ ژانویه سال ۲۰۲۰)، از نظر تعداد مستندات علمی رتبه برتر را در میان دانشگاه های خاورمیانه کسب کرد. به گزارش روز سه شنبه دانشگاه آزاد، بر اساس آخرین ویرایش این پایگاه، ایران با ۳۰۷۶۵۶ تولید علمی در صدر کشورهای خاورمیانه قرار دارد. ترکیه با ۲۹۲۶۷۷ تولید علمی در رده دوم، عربستان با ۱۱۵۰۹۵ تولید علمی در رده چهارم و مصر با ۱۰۳۱۵۰ تولید علمی در رده پنجم قرار دارند. بر اساس آخرین ویرایش پایگاه طلایه داران علم، ۶۳۹۴ دانشگاه و موسسه آموزشی، پژوهشی از نظر مستندات علمی و مقالات برتر و استنادات دریافتی مورد بررسی قرار گرفتند. ۵۳ دانشگاه و مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی از ایران در این ویرایش به عنوان دانشگاه های برتر فهرست شده اند. از کشور ترکیه ۱۰۶ دانشگاه، از کشور عربستان سعودی ۱۷ دانشگاه و از مصر ۲۴ دانشگاه در این فهرست حضور دارند.

more_vert مقاله ارتباط بین هوش هیجانی و تاب آوری روانشناختی در بین کشتی گیران لیگ برتر ایران

ادامه مطلب

closeمقاله ارتباط بین هوش هیجانی و تاب آوری روانشناختی در بین کشتی گیران لیگ برتر ایران

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباط بین هوش هیجانی و تاب آوری روانشناختی در بین کشتی گیران لیگ برتر ایران " مقاله ای است در 14 صفحه با 32 عنوان فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد رشد و یادگیری حرکتی و ورزشی منتشر شده است .در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات تابآوری روانشناختی؛ رفتار ورزشی؛ کشتیگیران لیگ برتر و هوش هیجانی مطرح شده است چکیدهمحققان برای افرادی که در شرایط ناگوار و پرخطر، پیامدهای نامطلوب را نشان نمیدهند، اصطلاح تابآور را بهکار میبرند. تاب- آوری صرفاً به سازگاری و تطابق سازنده و مثبت در برخورد با مشکلات و گرفتاریها اطلاق شده است. باتوجه به اینکه ورزشکاران بعد از شکست در بیشتر مواقع قادر به هضم و تحمل شکست برای خود نیستند، بررسی این عامل و نحوة تعامل و فراگیری آن برای ورزشکاران اجتناب ناپذیر است. بر این اساس، هدف از این پژوهش بررسی ارتباط بین هوش هیجانی بر تابآوری کشتی-گیران لیگ برتر ایران است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی جایگاه محصولات فرهنگی و سند چشم انداز 1404

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی جایگاه محصولات فرهنگی و سند چشم انداز 1404

مقاله علمی و پژوهشی" جایگاه محصولات فرهنگی و سند چشم انداز 1404" مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به جایگاه محصولات فرهنگی و سند چشم انداز 1404، برنامه پنجم توسعه ، سیاستهای فرهنگی ، تبلیغات تجاری ، برند برتر و کالای فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert نرم افزار تولید برچسب و برند های مختلف Signmax WinPCSIGN

ادامه مطلب

closeنرم افزار تولید برچسب و برند های مختلف Signmax WinPCSIGN

نرم افزار تولید برچسب و برند های مختلف - Signmax WinPCSIGN Pro v12.0.0 نرم افزار تولید برچسب و برند های مختلف Signmax WinPCSIGN Pro نرم افزاری برای طراحی لوگو و برچسب می باشد که شرکت ها و کمپانی های بزرگی در سراسر جهان، برای طراحی و ویرایش برند و لوگو، چاپ در انداره های بزرگ، چاپ روی صفحه نمایش، حکاکی و تولیدات صنعتی از این نرم افزار قدرتمند استفاده می کنند. با استفاده از این نرم افزار می توانید نسخه های زیادی از همان طرح را ایجاد کرده و متن و شماره سریال آن ها را به صورت خودکار جایگزین کنید. هنگامی که عنصری در طرح ثبت می شود، می توانید آن را به راحتی مدیریت نموده و حرکت دهید، ویرایش کنید یا جایگزین موقعیت اصلی خود کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Signmax WinPCSIGN Pro:- ایجاد نسخه های زیادی از همان طرح با سریال سازی خودکار و جایگزین کردن- مدیریت آسان عناصر تصویر با ذخیره کردن مختصات یک عنصر در صفحه طراحی- امکان کات کردن هر یک از عناصر طرح- شبیه سازی طرح و مشاهده سفارش برش پروژه خود- بهینه سازی عملیات برش خودکار- تبدیل تصاویر دلخواه به برچسب های زیبا- پشتیبانی از انواع دستگاه های چاپی- امکان تبدیل تصاویر به طرح تتو- صرفه جویی در زمان و هزینه های تولید- و ...

more_vert علوم کامپیوتر شریف در جمع ۲۵۰ دانشگاه برتر دنیا

ادامه مطلب

closeعلوم کامپیوتر شریف در جمع ۲۵۰ دانشگاه برتر دنیا

 دانشگاه صنعتی شریف در تازه ترین رتبه بندی دانشگاهی تایمز ۲۰۲۰ در حوزه علوم کامپیوتر، برای نخستین بار به جمع ۲۵۰ دانشگاه برتر دنیا پیوست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه صنعتی شریف، در رتبه‌بندی بین المللی تایمز، نام ایران برای نخستین بار در میان ۲۵۰ دانشگاه برتر علوم کامپیوتر اعلام شد و دانشگاه صنعتی شریف در رده ۲۰۱-۲۵۰ قرار گرفت. امسال در مجموع ۱۲ دانشگاه ایرانی در جمع ۷۴۹ دانشگاه برتر دنیا در حوزه علوم کامپیوتر قرار دارند. دانشگاه های تهران و امیرکبیر نیز به ترتیب جایگاه دوم و سوم دانشگاه های ایرانی حاضر در این رده بندی را از آن خود کرده اند. همچنین در حوزه کلی مهندسی نیز نام دانشگاه صنعتی شریف در رده ۳۰۱-۴۰۰ جهانی و رده سوم کشوری مشاهده می‌شود. در این حوزه نیز ۳۳ دانشگاه از ایران در میان ۱۰۰۸ دانشگاه جهان حضور دارند.در حوزه علوم کامپیوتر دانشگاه Oxford بار دیگر در صدر جدول قرار دارد. این در حالی است که دانشگاه Stanford به مقام دوم صعود کرده و در مقابل انستیتو فناوری زوریخ ETH سوئیس به مقام سوم سقوط کرده است و انستیتوی فناوری ماساچوست MIT نیز به مکان چهارم رسیده است. دانشگاه Cambridge نیز در بین پنج گروه برتر قرار دارد.در حوزه کلی مهندسی دانشگاه های هاروارد، کمبریج، استنفورد، کلتک (موسسه فناوری کالیفرنیا) و آکسفورد به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند. در سال گذشته دانشگاه آکسفورد مقام اول و دانشگاه کلتک مقام چهارم را در این حوزه کسب در اختیار داشتند.در رتبه بندی موضوعی تایمز از همان شاخص‌های رتبه‌بندی جهانی (شاخص‌های آموزش، پژوهش، ارجاعات، نگرش بین الملل و درآمد از صنعت) به منظور امتیاز دهی به دانشگاه‌ها استفاده می‌شود. البته وزن دهی به شاخص‌ها در این رتبه‌بندی کمی متفاوت است. این شاخص‌ها در موضوعاتی مانند مهندسی، علوم کامپیوتر، علوم زیستی، علوم طبیعی، روان شناسی، حقوق، علوم اجتماعی، اقتصاد و علوم انسانی به طور متمرکز بررسی می‌شوند و حاصل آن رتبه بندی‌های موضوعی دانشگاهی است که به منظور مقایسه دقیق‌تر دانشگاه‌های تخصصی منتشر می‌شود.

more_vert کتاب گروه‌های پیشرو: چگونه تیم سطح برتر ایجاد کنیم؟

ادامه مطلب

closeکتاب گروه‌های پیشرو: چگونه تیم سطح برتر ایجاد کنیم؟

کتاب گروه‌های پیشرو: چگونه تیم سطح برتر ایجاد کنیم؟ نوشته‌ی کن بلانچارد، یک راهنمای کاری با انبوهی از رهنمودهای دقیق برای افرادی است که می‌خواهند تیم‌هایی با عملکرد بالا تشکیل دهند. کار تیمی و همکاری نشان می‌دهند چگونه کاری به شکل موثر انجام می‌شود. شیوه‌های مبتنی بر تیم، وقتی که با موفقیت اجرا می‌شوند، به بهره‌وری بالا، افزایش رضایت و سلامت کارکنان منجر می‌شوند و از ارزش‌های دموکراتیک ما حمایت می‌کنند. اکثر مردم، امروزه، در یک یا چندین تیم فعالیت می‌کنند. متاسفانه، این تیم‌ها اغلب با حداکثر توان خود کار نمی‌کنند. یکی از موانع بزرگ در اجرای موفقیت‌آمیز کار گروهی این است که که افراد برای مشارکت در گروه، به درستی آموزش داده نشده‌اند. هنگامی که کتاب گروه‌های پیشرو: چگونه تیم سطح برتر ایجاد کنیم؟ (Go Team) را می‌خوانید، 2 توانایی کسب می‌کنید و اعتماد به نفس در تبادل مؤثر اطلاعات برای ایجاد اعتماد و مسئولیت و هم‌چنین ایجاد مرزهای واضح برای خلق آزادی و مهارت مدیریت خود برای به دست آوردن نتایج بزرگ نیز از جمله دستاوردهای این کتاب برای شماست. «پیشبرد تیم» شما را در سه قدم به نتایجی عالی می‌رساند: قدم اول: آغاز یادگیری مهارت‌های سطح برترقدم دوم: شتاب در تغییرقدم سوم: تسلط بر مهارت‌ها هر قدم برای راهنمایی تیم شما به سطح برتر، طراحی شده است. همان‌طور که شما، اعضای تیم‌تان و رهبرتان در طی کتاب با یکدیگر پیش می‌روید، مسئولیت به طور طبیعی از رهبرتان به تیم‌تان تفویض می‌شود. خواهید آموخت که چطور عقایدتان را مؤثرتر به کار بگیرد، تصمیمات تیمی عالی بگیرید و به شیوه‌هایی جدید و پر معناتر غرور تیم بودن را احساس کنید. رهبر شما نیز از حرکت تیم‌تان به سطح برتر قدردانی خواهد کرد، چون او فرصت‌های جدیدی برای کمک به تیم پیدا می‌کند. تاکنون کدام رهبر به دلیل فقدان زمان برای برنامه‌ریزی، آینده‌نگری، دریافت آموزش، تربیت اعضای تیم یا بررسی تجهیزات جدیدی که ممکن است در آینده مورد نیاز باشند، سرخورده نشده است؟ همین‌طور که گروه شما به سوی یک تیم سطح برتر شدن حرکت می‌کند، خلاقیت شما بالا می‌رود، رضایتمندی‌تان افزایش می‌یابد، حس غرور جمعی‌تان گسترش پیدا می‌کند و به نتایج برجسته‌ای می‌رسید. کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) یکی از برجسته‌ترین نویسندگان حوزه‌ی مدیریتی است و کتاب‌های بسیاری در این زمینه دارد. یکی از کتاب‌های او به نام مدیر یک دقیقه‌ای تاکنون به ۳۷ زبان دنیا ترجمه شده است و بیش از ۱۳ میلیون نسخه به فروش رفته است. فهرست مطالب پیش گفتارمقدمهحرکت کار تیمی به سطح برترفصل اول: درک تیم‌های سطح برتر تصویری از آینده‌ی شماقدم اول: آموختن مهارت‌های سطح برتر را آغاز کنیدفصل دوم: برای ایجاد حس مسئولیت، از اطلاعات استفاده کنیدفصل سوم: برای ایجاد فعالیت متمرکز، مرزها را مشخص کنیدفصل چهارم: برای برطرف کردن گرفتاری مشترک، مانند تیم عمل کنیدقدم دوم: تغییر و تحول را شتاب بخشیدفصل پنجم: برای بالا بردن اعتماد، اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذاریدفصل ششم: مرزها را گسترده‌تر کنید تا باعث آزادی عمل بیشتری شویدفصل هفتم: تصمیمات تیمی بگیرید تا حسی از قدرت ایجاد کنیدقدم سوم: بر مهارت‌ها مسلط شویدفصل هشتم: از اطلاعات برای به دست آوردن نتایج استفاده کنیدفصل نهم: مرزها را با دیدگاه و ارزش‌ها جایگزین کنیدفصل دهم: تیم سطح برتر باشید و نتایجی عالی به دست آوریدفصل یازدهم: تبریک! تیم شما به سطح برتر رسید

more_vert کتاب گروه‌های پیشرو: چگونه تیم سطح برتر ایجاد کنیم؟

ادامه مطلب

closeکتاب گروه‌های پیشرو: چگونه تیم سطح برتر ایجاد کنیم؟

کتاب گروه‌های پیشرو: چگونه تیم سطح برتر ایجاد کنیم؟ نوشته‌ی کن بلانچارد، یک راهنمای کاری با انبوهی از رهنمودهای دقیق برای افرادی است که می‌خواهند تیم‌هایی با عملکرد بالا تشکیل دهند. کار تیمی و همکاری نشان می‌دهند چگونه کاری به شکل موثر انجام می‌شود. شیوه‌های مبتنی بر تیم، وقتی که با موفقیت اجرا می‌شوند، به بهره‌وری بالا، افزایش رضایت و سلامت کارکنان منجر می‌شوند و از ارزش‌های دموکراتیک ما حمایت می‌کنند. اکثر مردم، امروزه، در یک یا چندین تیم فعالیت می‌کنند. متاسفانه، این تیم‌ها اغلب با حداکثر توان خود کار نمی‌کنند. یکی از موانع بزرگ در اجرای موفقیت‌آمیز کار گروهی این است که که افراد برای مشارکت در گروه، به درستی آموزش داده نشده‌اند. هنگامی که کتاب گروه‌های پیشرو: چگونه تیم سطح برتر ایجاد کنیم؟ (Go Team) را می‌خوانید، 2 توانایی کسب می‌کنید و اعتماد به نفس در تبادل مؤثر اطلاعات برای ایجاد اعتماد و مسئولیت و هم‌چنین ایجاد مرزهای واضح برای خلق آزادی و مهارت مدیریت خود برای به دست آوردن نتایج بزرگ نیز از جمله دستاوردهای این کتاب برای شماست. «پیشبرد تیم» شما را در سه قدم به نتایجی عالی می‌رساند: قدم اول: آغاز یادگیری مهارت‌های سطح برترقدم دوم: شتاب در تغییرقدم سوم: تسلط بر مهارت‌ها هر قدم برای راهنمایی تیم شما به سطح برتر، طراحی شده است. همان‌طور که شما، اعضای تیم‌تان و رهبرتان در طی کتاب با یکدیگر پیش می‌روید، مسئولیت به طور طبیعی از رهبرتان به تیم‌تان تفویض می‌شود. خواهید آموخت که چطور عقایدتان را مؤثرتر به کار بگیرد، تصمیمات تیمی عالی بگیرید و به شیوه‌هایی جدید و پر معناتر غرور تیم بودن را احساس کنید. رهبر شما نیز از حرکت تیم‌تان به سطح برتر قدردانی خواهد کرد، چون او فرصت‌های جدیدی برای کمک به تیم پیدا می‌کند. تاکنون کدام رهبر به دلیل فقدان زمان برای برنامه‌ریزی، آینده‌نگری، دریافت آموزش، تربیت اعضای تیم یا بررسی تجهیزات جدیدی که ممکن است در آینده مورد نیاز باشند، سرخورده نشده است؟ همین‌طور که گروه شما به سوی یک تیم سطح برتر شدن حرکت می‌کند، خلاقیت شما بالا می‌رود، رضایتمندی‌تان افزایش می‌یابد، حس غرور جمعی‌تان گسترش پیدا می‌کند و به نتایج برجسته‌ای می‌رسید. کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) یکی از برجسته‌ترین نویسندگان حوزه‌ی مدیریتی است و کتاب‌های بسیاری در این زمینه دارد. یکی از کتاب‌های او به نام مدیر یک دقیقه‌ای تاکنون به ۳۷ زبان دنیا ترجمه شده است و بیش از ۱۳ میلیون نسخه به فروش رفته است. فهرست مطالبپیش گفتارمقدمهحرکت کار تیمی به سطح برترفصل اول: درک تیم‌های سطح برتر تصویری از آینده‌ی شماقدم اول: آموختن مهارت‌های سطح برتر را آغاز کنیدفصل دوم: برای ایجاد حس مسئولیت، از اطلاعات استفاده کنیدفصل سوم: برای ایجاد فعالیت متمرکز، مرزها را مشخص کنیدفصل چهارم: برای برطرف کردن گرفتاری مشترک، مانند تیم عمل کنیدقدم دوم: تغییر و تحول را شتاب بخشیدفصل پنجم: برای بالا بردن اعتماد، اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذاریدفصل ششم: مرزها را گسترده‌تر کنید تا باعث آزادی عمل بیشتری شویدفصل هفتم: تصمیمات تیمی بگیرید تا حسی از قدرت ایجاد کنیدقدم سوم: بر مهارت‌ها مسلط شویدفصل هشتم: از اطلاعات برای به دست آوردن نتایج استفاده کنیدفصل نهم: مرزها را با دیدگاه و ارزش‌ها جایگزین کنیدفصل دهم: تیم سطح برتر باشید و نتایجی عالی به دست آوریدفصل یازدهم: تبریک! تیم شما به سطح برتر رسید

more_vert 10 نرم افزار برتر گرافیکی سال 2019 - نرم‌افزار لایت روم Lightroom

ادامه مطلب

close10 نرم افزار برتر گرافیکی سال 2019 - نرم‌افزار لایت روم Lightroom

نرم‌افزار لایت روم یکی دیگر از نرم‌افزارهای گرافیکی شرکت Adobe است و نرم‌افزاری کاربردی برای عکاسان می‌باشد. نام اصلی نرم‌افزار Adobe Photoshop Lightroom می‌باشد و از نام فتوشاپ یدک می‌کشد ولی ویژگی‌ها و کارهای نرم‌افزار فتوشاپ را انجام نمی‌دهد اما محیط کار این نرم‌افزار نیز بسیار شبیه نرم‌افزار فتوشاپ می‌باشد و در کل شبیه نرم‌افزارهای مدیریت تصویری است. لایت روم بهترین اپلیکیشن برای ویرایش آن‌هاست. استفاده از آن ساده است و این امکان را فراهم کرده که بیشترین بهره را از تصاویر خود بگیرید. همه کارهایی که برای ویرایش تصاویر در لایت روم می‌توان انجام داد باقدرت بیشتری در فتوشاپ نیز امکان‌پذیر است، ولی قدرتی که لایت روم در مدیریت تصاویر دارد در فتوشاپ وجود ندارد و یکی از ویژگی‌های این نرم‌افزار این است که نسبت به فتوشاپ نیازمند سخت‌افزار و پردازنده‌های قوی هم نیست و به نسبت نرم‌افزار سبک‌تری است.

more_vert ۲۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور جزو دانشگاه‌های برتر دنیا هستند

ادامه مطلب

close۲۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور جزو دانشگاه‌های برتر دنیا هستند

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: ۶۵ دانشگاه کشور براساس شاخص‌هایی مانند استنادات، جزو دانشگاه‌های برتر دنیا هستند که از این تعداد ۲۲ دانشگاه علوم پزشکی می‌باشند. دکتر رضا ملک زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: ۳۵۴ پژوهشگر ایرانی جزو یک درصد برتر پژوهشگران دنیا هستند که از بین آن‌ها، ۹۰ نفر پژوهشگر، در حوزه علوم پزشکی فعالیت دارند. وی به ارتقاء علمی ایران طی سال ۲۰۱۹ میلادی در تعداد مقالات و استنادات اشاره کرد و گفت: در تعداد مقالات علمی صعود یک پله‌ای داشتیم و از رتبه شانزدهم به رتبه پانزدهم دست یافتیم و در استنادات علمی هم رتبه چهاردهم را کسب کردیم. ملک زاده با اشاره به اینکه با سرمایه‌گذاری مناسب می‌توانیم جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در این زمینه‌ها باشیم، افزود: هرچند از این رتبه به بالاتر، ارتقاء در تولید مقالات و استنادات سخت است اما با سرمایه‌گذاری مناسب این کار شدنی است و در داروسازی هم نشان دادیم که این کار را می‌توانیم انجام دهیم و جزو ۱۰ کشور برتر دنیا شدیم. حمایت همه جانبه از نخبگان وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کارهایی که ما در بخش توسعه علم و فناوری باید انجام دهیم، حمایت و تشویق محققان و نخبگان است، گفت: هرچند کارهایی در این زمینه انجام شده اما خیلی بیشتر از این، نیاز داریم که از نخبگان حمایت کنیم. ملک زاده، نیروی انسانی متخصص و مجرب را از مهمترین مزیت‌ها و شاخصه نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد و ادامه داد: بزرگ‌ترین برنامه ما باید این باشد که تلاش کنیم نخبگان و برجستگان را در کشور نگهداریم. به عبارتی حفظ، احترام و تجلیل از آنان یک وظیفه خیلی مهم ما است که باید به آن عمل کنیم. معاون وزیر بهداشت اظهار کرد: ما نخبه‌ترین افراد دنیا را داریم و آنان در پیشرفته‌ترین کارهای علمی حضور دارند و باید این افراد را در ایران نگهداریم و از آنان حمایت کنیم. ملک زاده در ادامه به برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره رازی اشاره کرد و افزود: جشنواره تحقیقات پزشکی "رازی" طی ۲۵ سال گذشته توانسته است از ۶۰۰ نفر افراد نخبه و برجسته کشور به عنوان برگزیدگان این دوره‌ها، حمایت کند.

more_vert مقاله بررسی نظام اخلاق حرفه ای بر تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و برند

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی نظام اخلاق حرفه ای بر تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و برند

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی نظام اخلاق حرفه ای بر تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و برند " مقاله ای است در 12 صفحه و با 20 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث برندینگ، تبلیغات چاپی، نو آوری در طراحی، ساختار بازاریابی ، اخلاق حرفه ای پرداخته شده است چکیده مقاله مشتری مهمترین سرمایه هر سازمان و شرکت با هدف تجاری و سود آوری است، بنابراین شناخت رفتار مصرف کننده و الگوی تغییر رفتار مصرف کننده در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین سبب این تحقیق با هدف شناسایی و ارزیابی مولفه های اثر گذار بر کاربرد تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و تغییر نگرش مصرف کننده نسبت به برند شکل گرفت. جامعه هدف در این تحقیق شامل دو گروه بود؛ که گروه اول کلیه افراد صاحب نظر و کارشناس و مرتبط در حیطه برندینگ و خرید مشتریان است که به منظور شناسایی مولفه های اثر گذار در حیطه تغییر نگرش مصرف کننده نسبت به برند بر اساس تبلیغات چاپی استفاده گردیدند و گروه دوم شامل مشتریان شرکت آی سودا بود که اثرات مولفه های شناسایی شده در مورد آنان مورد بررسی قرار گرفت و هر دو گروه به روش دسترس هدفمند مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان داد، چهار مولفه پیام محتوایی تبلیغی، ساختار بازاریابی ، رنگ آمیزی و نام برند و نو آوری در طراحی در این زمینه اثر گذارند و نو آوری در طراحی بیشترین اثر مستقیم و غیر مستقیم در این حیطه را دارد، همچنین مدل طراحی شده از برازش مناسبی برخوردار است. با توجه به نتایج بدست آمده مدل طراحی شده و مولفه های شناسایی شده الگویی مناسب جهت شناسایی مولفه های اثر گذار بر کاربرد تبلیغات چاپی در ترغیب مصرف کننده و تغییر نگرش مصرف کننده نسبت به برند می باشد دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert 10 نرم افزار برتر گرافیکی سال 2019 - نرم‌افزار Gimp

ادامه مطلب

close10 نرم افزار برتر گرافیکی سال 2019 - نرم‌افزار Gimp

نرم‌افزار گرافیکی GIMP با حجم کمی که دارد جایگزین مناسبی برای فتوشاپ خواهد بود مخصوصاً اگر نمی‌خواهید کارهای حرفه‌ای انجام دهید. البته این نرم‌افزار مجهز به ابزارها و ویژگی‌های برجسته است و گزینه خوبی برای طراحی‌های مختلف ازجمله آن دسته از طرح‌ها که شامل خط و منحنی هستند، خواهد بود. نرم‌افزار گیمپ دارای ابزارهای مناسب برای عکسان به‌منظور ویرایش عکس‌هایشان می‌باشد. این نرم‌افزار به دلیل بهره‌مندی از رابط کاربری ساده و آسان گزینه‌ای مناسب برای یادگیری کاربران غیرحرفه‌ای و مبتدی نیز محسوب می‌شود که البته همه این ویژگی‌ها دست در دست هم می‌دهند تا بتوانید تجربه خوبی را در استفاده از این نرم‌افزار گرافیکی رقم بزنید. اگر با اوبونتو کارکرده‌اید حتماً باید GIMP را جزو برنامه‌های پیش‌فرض آن مشاهده کرده باشید. اگر هم کاربر سایر سیستم‌عامل‌ها هستید GIMP بر روی آن‌ها نیز قابل‌نصب خواهد بود ولی نرم‌افزار گیمپ از قلم‌های مخصوص طراحی در تبلت ها پشتیبانی نمی‌کند.

more_vert دانلود مقاله طراحی الگویی برای برند آفرینی جامع در سازمان‌ها

ادامه مطلب

closeدانلود مقاله طراحی الگویی برای برند آفرینی جامع در سازمان‌ها

مقاله علمی و پژوهشی طراحی الگویی برای برند آفرینی جامع در سازمان‌های برگزارکننده رویدادهای آموزشی غیر دانشگاهی مقاله ای است که در 20 صفحه و با 34 عنوان فهرست منابع منتشر شده است. در این مقاله علمی به موضوعات برندسازی جامع؛ رویدادهای آموزشی غیردانشگاهی؛ الگو اشاره شده است دانشجویان دوره های دکترا و کارشناسی ارشد می توانند برای انجام رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد از این پژوهش علمی استفاده کنند.

more_vert مقاله برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایه‌های انسانی

ادامه مطلب

closeمقاله برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایه‌های انسانی

مقاله علمی و پژوهشی " برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایه‌های انسانی " مقاله ای است در 24 صفحه و با 20 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد مدیریت منابع انسانی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث برند کارفرما؛ مدیریت سرمایه‌ی انسانی؛ راهبرد پرداخته شده است چکیده مقاله برند کارفرما راهبرد مدیریت سرمایه‌ی انسانی، برای تمایز است. کارکرد اصلی برند کارفرما، جذابیت برای نیروهای کاری بالقوه‌ی بیرون سازمان و نگه‌داری استعدادهای درون ِسازمان است. تحقیق حاضر، در جست‌وجوی کاوش ادارک از مفهوم برند کارفرما، چالش‌های آن در ایران و هم‌چنین فرایند برندسازی آن است. در این راستا، با 26 نفر از مدیران و کارشناسان خبره‌ی منابع انسانی گروه صنعتی ایران‌خودرو مصاحبه‌ی نیمه‌ساخت‌یافته به‌عمل آمد و با استفاده از روش تحلیل محتوا، تم‌های اصلی مصاحبه استخراج شد. اغلب مصاحبه‌شوندگان، برند کارفرما را یک نیاز ضروری می‌دانستند. از نظر آنها برند کارفرما رابطه‌ی مستقیم با برند سازمان در بین مشتریان و سایر ذینفعان به‌وجود می‌آورد و برندسازی درونی و بیرونی یک سازمان به صورت توأمان تعیین‌کننده‌ی پیشرو بودن سازمان است. آنها معتقد بودند یکی از چالش‌های عمده‌ای که برندسازی کارفرما در سازمان‌های ایرانی با آن روبه‌رو است فقدان بازار آزاد به مفهوم واقعی و فقدان رقابت کسب‌وکار در سازمان‌های دولتی و شبه‌دولتی است. عنوان مقاله [English] Employer Brand, a Novel Strategy for Human Resource Management چکیده [English] Employer brand is a human resource management strategy for distinction. The main components of employer brand include attracting the potential workforce outside the organization, and maintaining the talented employees inside it. This research is intended to explore the concept of employer brand, challenges regarding it in Iran, and the process of making brands. Hence, 26 managers and experts in human resource were selected for interview. The main themes of the interviews were found out by content analysis. Most of the interviewees emphasized on the necessity of employer brand. They believed that employer brand had a direct relation with organizational brand among the client and other users. Providing internal and external brands together determines the progress of the organization. They also believed that the main challenges with which employer brand is facing in Iran, refer to the lack of real free markets, and serious competition in public and semi-public organizations.  کلیدواژه‌ها [English] Employer Brand, human resource management, فرایند مدیریت دانش سازمانی دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواننداز محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .