جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert سئوالات آزمون دکترای رشته مدیریت ورزشی تربیت بدنی سال 1396

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای رشته مدیریت ورزشی تربیت بدنی سال 1396

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته مدیریت ورزشی تربیت بدنی سال 1396 در این دفترچه 80 سئوال در زمینه آمار و سنجش، اندازه گیری در تربیت بدنی،مدیریت اماکن و تاسیسات ورزشی،اصول و مدیریت سازمان ورزشی و بازاریابی ورزشی ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

more_vert سئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته مدیریت ورزشی

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته مدیریت ورزشی

در دفترچه سئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته مدیریت ورزشی که از سوی سازمان سنجش برگزار شده است 80 سئوال با موضوعات زیر ارائه شده است :  1 – سئوالات آمار 2- سئوالات سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی 3– سئوالات مدیریت رویدادها و اماکن و تأسیسات ورزشی 4 – سئوالات اصول و مبانی مدیریت در سازمان ورزشی 5 – سئوالات بازاریابی ورزشی شما کاربران عزیز می توانید دفترچه کامل سئوالات آزمون را به همراه پاسخنامه آزمون از طریق لینک زیر دریافت نمائید  

more_vert کتاب نسل چهارم بازاریابی

ادامه مطلب

closeکتاب نسل چهارم بازاریابی

کتاب نسل چهارم بازاریابی اثر نویسندگان فیلیپ کاتلر، ایوان ستیاوان و هرماوان کارتاجایا است که مترجمان حمید رضا ایرانی و مصطفی اسماعیلی مهیاری آنرا ترجمه کرده اند . عنوان انگلیسی کتاب Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital است و انتشارات آریاناقلم این کتاب را منتشر شده است بررسی موضوع کتاب: در نسل چهارم بازاریابی، به مسائلی همچون تولید محتوا و بازاریابی محتوا، بازاریابی همه‌کاناله، و مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی پرداخته می‌شود. در این کتاب یاد خواهید گرفت جا‌به‌جایی‌های قدرت و تأثیر ارتباطات دیجیتال در حلقه های مشتریان را تشخیص دهید و آنها را به مزیت تبدیل کنید.

more_vert کتاب مدیریت بازاریابی؛ راه‌حل‌های حرفه‌ای برای چالش‌های روزانه

ادامه مطلب

closeکتاب مدیریت بازاریابی؛ راه‌حل‌های حرفه‌ای برای چالش‌های روزانه

کتاب مدیریت بازاریابی؛ راه‌حل‌های حرفه‌ای برای چالش‌های روزانه از انتشارات دانشکده کسب‌و‌کار هاروارد است که توسط مترجمان پیام نورصالحی و نگین شهامتی فرد ترجمه شده است . عنوان انگلیسی کتاب  Understanding Marketing : Expert Solutions to Everyday Challenges است و انتشارات آریاناقلم این کتاب را منتشر شده است بررسی موضوع کتاب: فارغ از اینکه در چه سازمانی کار می‌کنید یا مسئولیت شغلی شما چیست، دانستن بازاریابی بسیار ضروری است. چرا که بازاریابی، درک مشتریان و خشنود ساختن آنهاست و بدون مشتریان، سازمانی وجود نخواهد داشت.این کتاب شما را با مفاهیم اساسی بازاریابی و ابزارهای آن آشنا می‏‌سازد و یاد می‌‏دهد چگونه در هر جایگاه سازمانی در مسیر رشد و توسعه بازار سازمان فعالیت کنید.

more_vert کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک

ادامه مطلب

closeکتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک

کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک نوشته  آلن دیب و ترجمه  فؤاد معصومی است عنوان انگلیسی کتاب The 1-Page Marketing Plan: Get New Customers, Make More Money, And Stand Out From The Crowd است و انتشارات آرایاناقلم آنرا منتشر کرده است بررسی موضوع کتاب: از آنجاکه درحال خواندن این متن هستید، احتمالاً شما هم نیاز به داشتن طرح بازاریابی در کسب‌وکار خود را احساس کرده‌اید. شاید هم به این فکر می‌کنید که اصلاً نیازی به آن دارید یا خیر؟ باید بگویم اگر با مشتری سروکار دارید و برای بهبود و گسترش این ارتباط معتقد به استفاده از فعالیت‌های بازاریابی هستید، بله، نیاز دارید. اما این کتاب چطور به شما کمک می‌کند؟ قرار است در کنار هم طرح بازاریابی شما را به 9 قسمت تقسیم و با گذر از هر فصل کتاب، به کمک خودتان، یکی از آن بخش‌ها را کامل کنیم. درواقع وقتی به پایان کتاب برسید، طرح بازاریابی یک صفحه‌ای شما هم کامل شده و آمادۀ اجراست، به همین سادگی. کافی است این صفحه را در طول سال مقابل خودتان قرار دهید و به آن عمل کنید.

more_vert مقاله تحلیل انواع بازاریابی از منظر ارزش شناسی (اخلاق هنجاری)

ادامه مطلب

closeمقاله تحلیل انواع بازاریابی از منظر ارزش شناسی (اخلاق هنجاری)

مقاله علمی و پژوهشی " تحلیل انواع بازاریابی از منظر ارزش شناسی (اخلاق هنجاری)" مقاله ای است در 19 صفحه و با 60 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث فلسفه علم، نظریه های بازاریابی، اخلاق، ارزش شناسی پرداخته شده است چکیده مقاله این مقاله تئوری بازاریابی را از منظر دیدگاه های فلسفه اخلاق مورد بحث قرار می دهد. بحث بر جنبه های ارزش شناسی متمرکز شده است. در این پژوهش زمینه های ارزش شناسی مربوط به اخلاق بازاریابی در بازار و تحقیقات بازار بررسی می‌شود. اخلاق ارتباط نزدیکی باارزش دارد. اخلاق بازاریابی و اخلاق در تحقیقات بازاریابی مهم ترین موضوع در بازاریابی هستند که شامل اعتماد می شود. محققان به‌طور مکرر با پژوهش‌های کمی در حوزۀ تحقیقات بازاریابی که مرتبط با مسائل اخلاقی هستند، مواجه می¬شوند؛ بنابراین درک درست از مسائل اخلاقی در تحقیقات بازاریابی برای ایجاد تحقیقات کیفی بسیار مهم است. در این پژوهش اندیشه های نوین بازاریابی نظیر بازاریابی عصبی، پارتیزانی و سبز مطرح می گردد و این اندیشه‌های نوین از دیدگاه اخلاق هنجاری مورد بررسی قرار می گیرد. نتایج مطالعات صورت گرفته حاکی از آن است که بازاریابی سبز، پارتیزانی و عصبی اندیشه‌های نوینی هستند که با مسائل اخلاقی آمیخته‌شده‌اند با این تفاوت که بازاریابی سبز بااخلاق رابطۀ مثبت و مستقیم دارد. درحالی‌که بازاریابی پارتیزانی و عصبی با مسائل اخلاقی رابطه معکوس دارند. بدین صورت که اگر اصول اخلاقی نادیده گرفته شوند منجر به بی‌اعتمادی مشتری می گردد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله تعیین منابع اعتمادبه‌نفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورش‌اندام و ارتباط آن با تصویر بدنی

ادامه مطلب

closeمقاله تعیین منابع اعتمادبه‌نفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورش‌اندام و ارتباط آن با تصویر بدنی

مقاله علمی و پژوهشی " تعیین منابع اعتمادبه‌نفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورش‌اندام و ارتباط آن با تصویر بدنی" مقاله ای است در ۱۵ صفحه و با ۳۰ فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد رشد و یادگیری حرکتی و ورزشی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به توانمندی؛ خویشتن؛ شایستگی؛ شخصیت؛ مدل اعتمادبه‌نفس ورزشی ویلی پرداخته شده است چکیده مقاله هدف تحقیق حاضر تعیین منابع اعتمادبه‌نفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ رشتۀ ورزشی پرورش‌اندام و ارتباط این منابع با تصویر بدنی است. شرکت‌کنندگان این تحقیق را 35 نفر از ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش‌اندام تشکیل می‌دادند. ابزار مورد استفاده برای جمع‌آوری اطلاعات شامل پرسشنامۀ منابع اعتمادبه‌نفس ورزشی و پرسشنامۀ خودتوصیفی بدنی بود. نتایج نشان داد که تصویر بدنی این ورزشکاران پیش‌بینی‌کنندۀ اعتمادبه‌نفس ورزشی آنهاست یافته‌های این تحقیق از مدل اعتمادبه‌نفس ورزشی ویلی حمایت می‌کند.دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله تجزیه و تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی و صادرات زعفران در ایران با تأکید بر استان فارس

ادامه مطلب

closeمقاله تجزیه و تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی و صادرات زعفران در ایران با تأکید بر استان فارس

مقاله علمی و پژوهشی " تجزیه و تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی و صادرات زعفران در ایران با تأکید بر استان فارس " مقاله ای است در 30 صفحه و با 44 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث بازاریابی، صادرات، زعفران، استان فارس پرداخته شده است چکیده مقاله این مطالعه با هدف تحلیل بازاریابی زعفران در استان فارس و عوامل مؤثر بر صادرات زعفران در ایران صورت گرفت. بر اساس نتایج مشخص شد دو مسیر بازاریابی زعفران در استان فارس شامل تولیدکنندگان، عطاریها، مصرف‌کنندگان با حاشیه کل 500 هزار ریال و تولیدکنندگان، عمده‌فروشان، خرده‌فروشان، مصرف-کنندگان با حاشیه کل 520 هزار ریال به ازای هرکیلو وجود دارد. هزینه‌های بازاریابی و سهم حق‌العمل‌کاران از هزینه‌های بازاریابی در مسیر اول به‌ترتیب 351 هزار ریال و 64 درصد به دست آمد. ارقام متناظر برای مسیر دوم به‌ترتیب 353 هزار ریال و 62 درصد محاسبه شد. ناکارایی قیمتی در مسیرها به‌ترتیب حدود 70 و 68 درصد است. ارقام ناکارایی فنی نیز برای دو مسیر یادشده به ترتیب 5/8 و 8/7 درصد می‌باشد. الگوهای حاشیه بازاریابی نیز نشان داد که قیمت خرده‌فروشی و هزینه‌های بازاریابی از عوامل مؤثر برحاشیه بازاریابی هستند. همچنین نتایج تابع عرضه صادرات حاکی از آن است که صادرات زعفران ایران تا حدود زیادی تحت تأثیر قیمت جهانی قرار دارد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert سئوالات آزمون دکترای رشته فیزیولوژی ورزشی تربیت بدنی سال 1396

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای رشته فیزیولوژی ورزشی تربیت بدنی سال 1396

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته فیزیولوژی ورزشی تربیت بدنی سال 1396 در این دفترچه 80 سئوال در زمینه آمار و سنجش، اندازه گیری در تربیت بدنی، فیزیولوژی ورزشی پیشرفته، بیوشیمی و متابولیسم ورزشی ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

more_vert کتاب مدیریت استراتژیک بازار

ادامه مطلب

closeکتاب مدیریت استراتژیک بازار

کتاب مدیریت استراتژیک بازار نوشته دیوید آکر است که  دکتر احمد روستا و سید رامین هاشمی کتاب را  ترجمه و انتشارات آریاناقلم آن را منتشرنموده است عنوان انگلیسی کتاب Strategic Market Management, 10th Edition  می باشد بررسی موضوع کتاب: این کتاب با ارائه و تشریح مدلی فراگیر، دیدی جامع به مدیریت استراتژیک بازار ایجاد می‌کند و می‌تواند برای دانشجویان و متخصصان دانشگاهی علاقه‌مند به حوزه‌های استراتژی و بازاریابی و همین طور مدیران بازاریابی، سایر مدیران ارشد و استراتژیست‌های سازمان مفید باشد. هسته اصلی ویراست دهم توسعه کسب‌وکار، برند و استراتژی‌های بازاریابی‌ای است که به مزیت رقابتی بادوام منجر می‌شوند، کاری که با گذشت زمان، دشوار و دشوارتر شده است.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی بازاریابی اخلاقی و سرمایه اجتماعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی بازاریابی اخلاقی و سرمایه اجتماعی

در این مقاله علمی و پژوهشی که در26 صفحه و با 23 عنوان فهرست منبع ارائه شده است بازاریابی اخلاقی ، سرمایه اجتماعی ، بازاریابی ، مطلق گرایی اخلاقی ، نسبی گرایی اخلاقی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در زمینه یافته های پژوهشی بحث و بررسی شده و نتایج آماری ارائه گردیده است دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد از نتایج این پژوهش و تحقیق علمی می توانند در رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع استفاده نمایند.

more_vert کتاب مدیریت استراتژیک بازار

ادامه مطلب

closeکتاب مدیریت استراتژیک بازار

کتاب مدیریت استراتژیک بازاراثر نویسنده دیوید آکراست که مترجمان دکتر احمد روستا و سید رامین هاشمی آنرا ترجمه کرده اند . عنوان انگلیسی کتاب Strategic Market Management, 10th Edition  است و انتشارات آریاناقلم این کتاب را منتشر شده است بررسی موضوع کتاب: این کتاب با ارائه و تشریح مدلی فراگیر، دیدی جامع به مدیریت استراتژیک بازار ایجاد می‌کند و می‌تواند برای دانشجویان و متخصصان دانشگاهی علاقه‌مند به حوزه‌های استراتژی و بازاریابی و همین طور مدیران بازاریابی، سایر مدیران ارشد و استراتژیست‌های سازمان مفید باشد. هسته اصلی ویراست دهم توسعه کسب‌وکار، برند و استراتژی‌های بازاریابی‌ای است که به مزیت رقابتی بادوام منجر می‌شوند، کاری که با گذشت زمان، دشوار و دشوارتر شده است.

more_vert سئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته فیزیولوژی ورزشی

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته فیزیولوژی ورزشی

در دفترچه سئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته فیزیولوژی ورزشی که از سوی سازمان سنجش برگزار شده است 80 سئوال با موضوعات زیر ارائه شده است : 1– سئوالات آمار2- سئوالات سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی3– سئوالات فیزیولوژی ورزشی پیشرفته4 – سئوالات بیوشیمی و متابولیسم ورزشیشما کاربران عزیز می توانید دفترچه کامل سئوالات آزمون را به همراه پاسخنامه آزمون از طریق لینک زیر دریافت نمائید    

more_vert سئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته بیومکانیک ورزشی

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته بیومکانیک ورزشی

دفترچه سئوالات آزمون دکترای سال 98 رشته بیومکانیک ورزشی که از سوی سازمان سنجش برگزار شده است دارای 80 سئوال با موضوعات زیر است: 1– سئوالات آمار 2- سئوالات سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی 3– سئوالات بیومکانیک ورزشی پیشرفته 4 – سئوالات حرکت‌شناسی ورزشی پیشرفته شما کاربران عزیز می توانید دفترچه کامل سئوالات آزمون را به همراه پاسخنامه آزمون از طریق لینک زیر دریافت نمائید

more_vert سئوالات اختصاصی آزمون استخدامی شغل کارشناس امور ورزشی

ادامه مطلب

closeسئوالات اختصاصی آزمون استخدامی شغل کارشناس امور ورزشی

بانک مقالات ایران در راستای برگزاری هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال 1398 اقدام به انتشار سئوالات آزمونهای استخدامی در دوره های قبل نموده است . در این بخش سئوالات اختصاصی آزمون استخدامی برای رشته شغلی کارشناس امور ورزشی که شامل 40 سئوال زیر است ارائه شده است 1 – مبانی تربیت بدنی شامل 10 سئوال 2 – فیزیولوژی ، آناتومی و تغذیه ورزشی شامل 10 سئوال 3 – مدیریت سازمانها و مسابقات ورزشی شامل 10 سئوال 4 – آمار و سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی شامل 10 سئوال برای دریافت این سئوالات آزمون استخدامی می توانید از لینک زیر استفاده کنید

more_vert مقاله تأثیر واسطه ای خودکارامدی ورزشی بر رابطۀ بین کمالگرایی و اضطراب رقابتی

ادامه مطلب

closeمقاله تأثیر واسطه ای خودکارامدی ورزشی بر رابطۀ بین کمالگرایی و اضطراب رقابتی

مقاله علمی و پژوهشی" تأثیر واسطه ای خودکارامدی ورزشی بر رابطۀ بین کمالگرایی و اضطراب رقابتی " مقاله ای است در 23 صفحه با 67 عنوان فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد رشد و یادگیری حرکتی و ورزشی منتشر شده است .در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات اضطراب رقابتی؛ خودکارامدی؛ روانشناسی ورزشی.؛ کمال گرایی مطرح شده است محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (مکانی): ژئومارکتینگ، روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی

ادامه مطلب

closeکتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (مکانی): ژئومارکتینگ، روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی

کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (مکانی): ژئومارکتینگ، روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی، راهنمایی جامع با مثال‌های قابل استفاده جهت یادگیری و اجرای ژئومارکتینگ برای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در سطح ملی و بین‌المللی است. کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (Geographical Information System Marketing)، به معرفی GIS، مدل‌های GIS و استفاده‌ی آن در بازاریابی می‌پردازد. هدف کتاب حاضر این است که راه حلی ارائه دهد تا از طریق آن بتوان اطلاعات، مفاهیم و روش‌های جغرافیایی را با موضوع‌های کاربردی و استراتژیک تحقیقات بازاریابی یکی کرد. امروزه کسب‌ و‌ کارها با دنیایی از اطلاعات مواجه‌اند که این اطلاعات شامل موقعیت جغرافیایی، آدرس، محدوده و منطقه سرویس‌دهی، محل‌هایی برای فروش و مسیرهای تحویل و غیره است که می‌توان بر روی نقشه هر یک از این آدرس‌ها را بررسی و مشاهده کرد. یک سیستم اطلاعات جغرافیایی، سیستم اطلاعاتی متفاوتی است که بر اساس اطلاعات مکانی و توصیفی می‌تواند دنیای پیرامون ما را ساخته و منجر به تصمیم‌گیری‌های دقیق در مورد ثبات مناطق تجاری و مدیریت بهینه منابع و رفتارها شود. استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در کارهای مرتبط به بازاریابی منجر به ظاهر شدن مفهومی تحت عنوان بازاریابی جغرافیایی (ژئومارکتینگ) می‌شود. ژئومارکتینگ به سازمان‌ها این اجازه را می‌دهد که پیشرفت‌شان را بهتر کنند و تصمیمات تجاری را با آگاهی بیشتری کسب نمایند. در بخشی از کتاب بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (مکانی): ژئومارکتینگ، روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی می‌خوانیم: ساده‌ترین مدل برای انتخاب یک فروشگاه، انتخاب نزدیک‌ترین مرکز خرید است. این قضیه هسته اصلی قانون خرده فروشی جذبی را تشکیل داده و همچنین شامل تئوری مکان‌های مرکزی نیز می‌شود. بر اساس این مدل مشتریان برای خرید کالاهای کمیاب و مورد نظرشان به نزدیک‌ترین مرکز خرید مراجعه می‌کنند. در این مدل فرض بر این است که مشتریان در پیخرید کالاهای موردنظر خود با طی کردن حداقل فاصله هستند. مطالعات متعددی به بررسی و تأیید این مدل در موقعیت‌های مختلف جغرافیایی (داخلی و خارجی) پرداخته‌اند. اما نتایج تجربی چندانی مبنی بر تأیید این مدل به دست نیامده است. به جز مواردی که تعداد فروشگاه‌ها بسیار کم و محدود بوده‌اند، همچنین مناطق جغرافیایی از هم فاصله زیادی داشته‌اند و جمعیت زیادی را نیز در خود جای داده‌اند یا ابزار حمل و نقل نیز محدود بوده است. نتایج حاصل از این تحقیقات ثابت می‌کنند که فاصله یک عامل مهم و حیاتی در تعیین سفرهای مشتریان محسوب می‌شود. نقطه ضعفی که در این مطالعات وجود دارد این است که این مدل باید در موقعیت‌های واقعی نیز بررسی شده و به اثبات برسد. محدودیت اصلی این مطالعات بررسی انحصاری مکان‌های نزدیک به مشتریان است. همین امر باعث به وجود آمدن تفکر "بی‌تفاوتی مکانی 1" شده است.

more_vert کتاب نسل سوم بازاریابی

ادامه مطلب

closeکتاب نسل سوم بازاریابی

کتاب نسل سوم بازاریابی اثر نویسندگان  فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا و ایوان ستیاوان است که مترجمان حمیدرضا ایرانی و اصغر رحمتی آنرا ترجمه کرده اند . عنوان انگلیسی کتاب Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit است بررسی موضوع کتاب: ما شاهد گسترش تمرکز شرکت‌ها از محصول به مشتری و از مشتری به مسائل انسانی هستیم. نسل سوم بازاریابی، مرحله‏ ای است که شرکت‌ها از مرحله مشتری‏ مداری به انسان‏ محوری رسیده‌اند، مرحله‏ ای که در آن سودآوری و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها به تعادل رسیده باشد. امروزه شرکت‌ها صرفاً واحدی عملیاتی و خودکفا در بازار رقابتی نیستند، بلکه شرکت با شبکه‌ای از شرکای وفادار شامل کارکنان، توزیع ‏کنندگان، فروشندگان و تامین‏ کنندگان در تعامل و همکاری است. اگر شرکت‌ها شبکه شرکای خود را به دقت برگزینند و اهداف آن‌ها باهم همسو شود و منافع هر یک عادلانه و انگیزه‏بخش باشد، مجموعه شرکت و شرکایش به قدرتی بزرگ در عرصه رقابت تبدیل خواهد شد.

more_vert مقاله تأثیر شیوه‌های مختلف کنار آمدن با استرس ورزشی بر منابع استرس حاد و کورتیزول بزاقی کشتی‌گیران

ادامه مطلب

closeمقاله تأثیر شیوه‌های مختلف کنار آمدن با استرس ورزشی بر منابع استرس حاد و کورتیزول بزاقی کشتی‌گیران

مقاله علمی و پژوهشی" تأثیر شیوه‌های مختلف کنار آمدن با استرس ورزشی بر منابع استرس حاد و کورتیزول بزاقی کشتی‌گیران " مقاله ای است در 17 صفحه با 39 عنوان فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد رشد و یادگیری حرکتی و ورزشی منتشر شده است .در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات استرس حاد؛ کشتی‌گیران؛ کنار آمدن؛ کورتیزول بزاقی و منبع استرس مطرح شده است.چکیدهیکی از عوامل مهم اثرگذار بر اجرای موفق در رقابت­های ورزشی، چگونگی کنار آمدن با استرس است. به همین منظور هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر شیوه­های مختلف کنار آمدن با استرس ورزشی بر منابع استرس حاد و کورتیزول بزاقی کشتی­گیران بود. با توجه به معیارها و متغیرهای این تحقیق از بین 270 کشتی‌گیر فعال در سطح کشوری، 30 نفر با توجه به نقطۀ برش پرسشنامۀ سبک­های مقابله با استرس در دو گروه رویارویی و اجتنابی در این تحقیق شرکت کردند. از نتایج این تحقیق می­توان در آموزش شیوه­های مختلف کنار آمدن با استرس ورزشی به کشتی گیران برای کاهش فشار روانی رقابت ها استفاده کرد. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک

ادامه مطلب

closeمقاله تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک

مقاله علمی و پژوهشی" تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک " مقاله ای است در 19 صفحه با 41 عنوان فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد رشد و یادگیری حرکتی و ورزشی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات حافظه؛ دانشجو؛ عوامل نوروتروفیکی؛ فعالیت مقاومتی؛ کم‌تحرک مطرح شده است.چکیدهشواهد بسیاری از مطالعات انسانی و حیوانی وجود دارد، مبنی بر اینکه ورزش تأثیرات سودمندی بر سیستم عصبی مرکزی و شناخت دارد. ازاین‌رو هدف از پژوهش حاضر، تعیین تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و سازوکارهای احتمالی این اثر، یعنی عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک بود.نتایج نشان داد همبستگی بین تغییرات نمرۀ حافظه و بیان هیچ‌یک از عوامل نوروتروفیکی از نظر آماری معنادار نبود یافته‌های این تحقیق نشان داد فعالیت ورزشی می‌تواند به بهبود حافظه منجر شود.محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.