جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان " مقاله ای است در 32 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان ، الگوی مصرف ، اعتماد مشتریان و جذابیت تبلیغات تجاری  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert نرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای Banner Generator Pro

ادامه مطلب

close نرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای Banner Generator Pro

نرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای - Banner Generator Pro 2.0 ایجاد بنرهای تبلیغاتی حرفه ای برای معرفی محصولات شما استفاده از آگهی ها و بنرهای تبلیغاتی یک راه آسان و مؤثر برای تبلیغ محصولات و یا خدمات شما می باشد. اگر قصد دارید، شخصاً بنرهای تبلیغاتی محصولات و یا خدمات خود را طراحی کنید و هیچ تجربه قبلی نیز در این زمینه نداشته اید، می توانید با استفاده از نرم افزار Banner Generator Pro به سرعت و به راحتی، در عرض چند دقیقه عکس ها و بنرهای تبلیغاتی حرفه ای را ایجاد کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Banner Generator Pro:- ایجاد سریع و آسان آگهی ها ی تبلیغاتی- ایجاد آسان بنرهای تبلیغاتی متحرک- امکان انتخاب بنرهای از پیش ساخته شده در نرم افزار و یا سایز های بنر سفارشی- امکان انتخاب از بین ده ها آیکن و تصویر موجود در نرم افزار- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز- و ...

more_vert نرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای Banner Generator Pro

ادامه مطلب

closeنرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای Banner Generator Pro

 نرم افزار طراحی بنرهای متحرک حرفه ای - Banner Generator Pro 2.0 ایجاد بنرهای تبلیغاتی حرفه ای برای معرفی محصولات شمااستفاده از آگهی ها و بنرهای تبلیغاتی یک راه آسان و مؤثر برای تبلیغ محصولات و یا خدمات شما می باشد. اگر قصد دارید، شخصاً بنرهای تبلیغاتی محصولات و یا خدمات خود را طراحی کنید و هیچ تجربه قبلی نیز در این زمینه نداشته اید، می توانید با استفاده از نرم افزار Banner Generator Pro به سرعت و به راحتی، در عرض چند دقیقه عکس ها و بنرهای تبلیغاتی حرفه ای را ایجاد کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Banner Generator Pro:- ایجاد سریع و آسان آگهی ها ی تبلیغاتی- ایجاد آسان بنرهای تبلیغاتی متحرک- امکان انتخاب بنرهای از پیش ساخته شده در نرم افزار و یا سایز های بنر سفارشی- امکان انتخاب از بین ده ها آیکن و تصویر موجود در نرم افزار- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

more_vert کتاب مبانی تولید پایدار محصولات کشاورزی در تایلند

ادامه مطلب

closeکتاب مبانی تولید پایدار محصولات کشاورزی در تایلند

  موضوع تدارک و تولید محصولات زراعی- باغی از جمله فعالیت هایی بوده اند که بشر از بدو خلقت با آنها دست به گریبان بوده است. این مقوله ابتدا به جمع آوری از بستر طبیعت آغاز شد و به کشاورزی معیشتی، تبادلی و فشرده بمنظور تجاری منتهی شد اما موضوع حفاظت از محیط زیست از یک طرف و کاهش منابع کودی از جانب دیگر بشر را واداشت تا به ابداع شیوه های جدیدی بپردازد تا ضمن تدارک نیازهای غذایی خویش موجب تخریب محیط زیست بواسطه بکارگیری بی ضابطه کودها و سموم کشاورزی نگردد لذا دو عنوان کتاب در این جهت تهیه و پس از انتشار در اختیار همگان قرار گرفته اند که عبارت از: مبانی تولید پایدار محصولات کشاورزی و کشاورزی بیودینامیک می باشند. امید که مفید و موجب رضایت علاقمندان واقع گردند. کشاورزی پایدار مبتنی بر تولید محصولات کشاورزی با کاربرد بهینه نهاده های کشاورزی بدون وارد ساختن صدمات محیطی از مقوله هایی است که کشور تایلند از آن در راستای توسعه کشاورزی استفاده می نماید که برخی از دلایل ترجیحی آن را می توان پائین بودن بهای محصولات تولیدی، کمبود سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، کوچک بودن واحد های تولیدی، بالابودن قیمت نهاده های کشاورزی بیان نمود. این کشور در تلاش است تا با افزایش تحقیقات کاربردی در این زمینه و انتقال دستاوردهای سازگار با شرایط و امکانات منطقه ای و همچنین انتخاب تکنولوژی های ساده و مناسب به افزایش درآمد و کاهش زحمات کشاورزان کمک نماید تا نتیجتاً به رضایتمندی آنها بویژه در مناطق دور دست بینجامد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی خوشه بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی خوشه بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی

مقاله علمی و پژوهشی" خوشه بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به خوشه بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی ، تکنیک داده کاوی ، روش خوشه بندی ، شبکه فرهنگ مجازی ، سبک زندگی ، الگوی مصرف ، اقلام فرهنگی و محصولات فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert نرم افزار طراحی و بهینه سازی محصولات مختلف تجاری Stat-Ease Design-Expert

ادامه مطلب

closeنرم افزار طراحی و بهینه سازی محصولات مختلف تجاری Stat-Ease Design-Expert

نرم افزار طراحی و بهینه سازی محصولات مختلف تجاری - Stat-Ease Design-Expert v10.0.7.0 x86/x64 نرم افزار طراحی و بهینه سازی محصولات مختلف تجاری Design-Expert محصول قدرتمند شرکت Stat-Ease بوده که به طور تخصصی برای طراحی و بهینه سازی محصولات مختلف تجاری طراحی شده است. با کمک این نرم افزار می‌توانید یک جهش فوق العاده در کیفیت محصولات خود ایجاد کنید. این نرم نرم افزار ابزار سه بعدی ساز قوی داشته و همچنین قابلیت طراحی دو بعدی را نیز داراست، به کمک Plot های سه بعدی می‌توانید قسمت‌های مختلف یک طرح را علامت گذاری کرده و توضیحاتی به آن اضافه کنید؛ پروژه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و ایده‌های خود را پیاده سازی کنید. با بهینه سازی عددی و روش‌های حل عددی می‌توانید طراحی‌های خود را گسترش داده و ایده‌های جدیدتر و خلاقانه‌تری را خلق کنید. این نرم افزار از ابزار خروجی و ورودی قدرتمندی بهره می‌گیرد و سازگاری بالایی با نرم افزارهای مشابه دارد. قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Design-Expert:- انجام فرآیندهای طراحی و بهینه سازی محصولات- دارای ابزار سه بعدی ساز قدرتمند- امکان خلق طراحی‌های دو بعدی- حل عددی معادلات- دارای ابزار ورودی و خروجی پیشرفته- امکان Flag گذاری و Plot پیشرفته- امکانات رسم نمودار

more_vert نرم افزار تصویر سازی و مستند سازی محصولات CATIA Composer R2020 Build

ادامه مطلب

close نرم افزار تصویر سازی و مستند سازی محصولات CATIA Composer R2020 Build

نرم افزار تصویر سازی و مستند سازی محصولات - CATIA Composer R2020 Build 7.7.0.101 x64 نرم افزار تصویر سازی و مستند سازی محصولات در بازار های رقابتی و رو به رشد امروز یکی از اساسی ترین مسائل پیش روی هر تولید کننده ای ارائه ی محصول خود و معرفی آن به مشتریان و خریداران است. اما از آن جایی که ممکن است مدت زمان تولید محصول بیش از حد انتظار به طول بیانجامد، بهترین روش، ارائه مستندات و تصاویر محصول به بازار ها پیش از تولید است تا از این طریق بتوان به بهترین نحو ممکن بازار را برای ورود محصول آماده کرد و مشتریان را به خرید آن ترقیب نمود.CATIA Composer نرم افزاری قدرتمند برای مستند سازی و تصویر سازی دو بعدی و سه بعدی محصولات است. با بهره گیری از این نرم افزار می توانید داده های CAD و طراحی های محصول را به صورت 2D و 3D شبیه سازی کنید و با استفاده از آن تمامی مراحل از جمله مونتاژ، نحوه عملکرد و ... را به صورت انیمیشن به مشتریان و خریداران ارائه دهید. به علاوه شما می توانید انواع مستندات و کاتالوگ ها را در فرمت های مختلف ساخته و جهت معرفی و یا بازاریابی محصولات از آن ها بهره ببرید. قابلیت های کلیدی نرم افزار CATIA Composer: - ایجاد تصاویر و مستندات از محصولات تولیدی- پشتیبانی از انواع داده ها و طرح های CAD- تهیه کاتالوگ‌ها و دستورالعمل های سه‌بعدی- استفاده برای ارائه و پیش نمایش محصول- ساخت انیمیشن از چگونگی عملکرد و ساخت محصول- تصویر سازی دو بعدی و سه بعدی محصولات- عملکرد سریع همراه با رابط کاربری آسان- ذخیره مستندات در فرمت های Microsoft Office ،PDF و HTML- و ...

more_vert شوینده‌ها و ابتلا به آسم در کودکان

ادامه مطلب

closeشوینده‌ها و ابتلا به آسم در کودکان

بر اساس نتایج یک تحقیق که به تازگی انجام شده است، قرار گرفتن کودکان کم سن و سال در معرض محصولاتی که برای تمیز کردن خانه استفاده می‌شوند، موجب ابتلاء به آسم و خس خس سینه در آن‌ها می‌شود. به گزارش پایگاه اینترنتی یورک الرت، محققان دانشکده علوم بهداشتی دانشگاه «سیمون فریزر» (SFU) می‌گویند: بیشتر شواهدی که آسم را با استفاده از محصولات پاکیزه کننده ارتباط می‌دهد در مورد بزرگسالان انجام شده است اما در این مطالعه جدید کودکان مورد مطالعه قرار گرفته اند؛ کودکان معمولا ۸۰ تا ۹۰ درصد از اوقات خود را در خانه سپری می‌کنند و به دلیل میزان تنفس بالاتر و تماس مرتب با سطوح خانگی، ریه ها و پوست آن‌ها نسبت به قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی آسیب پذیرترند. محققان داده‌های مربوط به پرسشنامه‌های تکمیل شده توسط والدین دو هزار و ۲۲ کودک را که در مطالعه کوهورت نوزادان سالم کانادا (CHILD) شرکت کرده بودند، بررسی کردند. این کودکان از بدو تولد تا سه یا چهار ماهگی در معرض محصولات پاکیزه کننده خانه قرار گرفته بودند. محققان این کودکان را تا سه سالگی مورد ارزیابی قرار دادند تا مشخص شود که آیا آن‌ها به آسم و خس خس سینه مبتلا شده اند یا خیر. این مطالعه نشان داد که مواد شیمیایی موجود در محصولات تمیز کننده با تحریک مسیرهای التهابی سیستم ایمنی بدن، به مجاری تنفسی آسیب وارد کرده و منجر به ابتلا به آسم و خس خس سینه در این کودکان در سه سالگی شده بود. البته نوسان میکروبیوم نوزاد نیز ممکن است در این زمینه نقش داشته باشد. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که قرار گرفتن نوزاد در معرض مواد شیمیایی محصولات پاک کننده خانه با ابتلاء به بیماری‌های راه های تنفسی ارتباط دارد؛ این مطالعه عادات نظافت خانگی را به عنوان یک منطقه بالقوه برای مداخله به منظور پیشگیری از ابتلای کودکان به آسم مشخص می سازد. محققان تاکید کردند که خواندن برچسب های موجود بر محصولات شوینده و انتخاب مواردی که اسپری نمی‌شوند و یا حاوی ترکیبات آلی فرار نیستند، در به حداقل رساندن میزان قرار گرفتن کودکان در معرض این مواد و متعادل کردن خطر ابتلاء به آسم ناشی از استفاده از محصولات تمیز کننده کمک می‌کند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی جایگاه محصولات فرهنگی و سند چشم انداز 1404

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی جایگاه محصولات فرهنگی و سند چشم انداز 1404

مقاله علمی و پژوهشی" جایگاه محصولات فرهنگی و سند چشم انداز 1404" مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به جایگاه محصولات فرهنگی و سند چشم انداز 1404، برنامه پنجم توسعه ، سیاستهای فرهنگی ، تبلیغات تجاری ، برند برتر و کالای فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert نرم افزار طراحی جعبه های سه بعدی Asoftis 3D Box Creator

ادامه مطلب

closeنرم افزار طراحی جعبه های سه بعدی Asoftis 3D Box Creator

نرم افزار طراحی جعبه های سه بعدی - Asoftis 3D Box Creator v1.2 نرم افزار طراحی جعبه های سه بعدی Asoftis 3D Box Creator نرم افزاری برای طراحی و ساخت جعبه ها در نمای سه بعدی می باشد که با استفاده از آن می توانید جعبه‌های گرافیکی را به صورت سه‌بعدی و با طرح مورد نظر خود ایجاد کرده و در زمینه‌های مختلفی استفاده نمایید. امروزه ظاهر بسته بندی و پکیج محصولات، صرف نظر از نوع محصولی که به فروش می رسانید، اهمیت زیادی پیدا کرده است. بنابراین، انتخاب پکیج مناسب برای کالا، نه تنها موجب جلب توجه بیشتر مشتریان می شود، بلکه نقشی اساسی در موفقیت فروش شما ایفا می کند. این نرم افزار کم حجم به شما کمک می کند تا تصویری سه بعدی را برای جعبه محصولات خود ایجاد کنید. 3D Box Creator دارای طرح های گرافیکی مختلفی می باشد و شما می توانید به سرعت متن دلخواه خود را وارد نموده و آن را در مکان مناسب قرار دهید. همچنین امکان اضافه کردن لوگو یا سایه نیز به آسانی وجود دارد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Asoftis 3D Box Creator: - طراحی و ساخت جعبه های 3D- اضافه کردن متن و قرار دادن آن در مکان دلخواه- اضافه کردن لوگو و سایه- مجموعه ای از طرح ها و نمونه های گرافیکی پیش فرض- طراحی پکیج محصولات فروش- کم حجم و با رابط کاربری ساده و آسان- و ...

more_vert صدور پروانه استاندارد برای ۴۱ محصول دانش‌بنیان

ادامه مطلب

closeصدور پروانه استاندارد برای ۴۱ محصول دانش‌بنیان

معاون مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد از افزودن پروانه‌های جدید به سبد استاندارد کشور خبر داد و گفت: در همین چارچوب برای ۴۱ محصول متنوع این حوزه پروانه سی.ا.سی (COC) و سی.او.پی (COP) صادر شد. سید سعید میرنظامی مدنی روز دوشنبه در نشست تخصصی تبیین روند اجرای نظام استاندارد سازی محصولات دانش بنیان در همدان اظهار داشت: ۱۷ پروانه در سال ۹۶ و بقیه در سال قبل و سالجاری برای محصولات دانش بنیان صادر شده است. این محصولات شامل سامانه های جراحی هوشمند، تجهیزات پزشکی، صنایع نفت و گاز، نازل های سی.ان.جی و صنایع مخابراتی است که برای نخستین بار پروانه استاندارد سی.او.سی و سی.او.پی دریافت کردند. وی اضافه کرد: اعطای پروانه نشان استاندارد محدود به استاندارد اجباری و تشویقی نیست و موارد جدیدی به سبد استاندارد سازی کشور افزوده شده است. میرنظامی مدنی ترویج و افزایش پوشش استاندارد را از سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: کاهش واردات، افزایش صادرات و توسعه اقتصاد بدون نفت مهمترین مولفه های اقتصاد مقاومتی محسوب می شود. به گفته وی توجه به محصولات دانش بنیان می تواند کمک بزرگی به تحقق اقتصاد مقاومتی کرده و از صادرات تک محصولی کشور بکاهد. میرنظامی مدنی با اشاره به بالا بودن نرخ رشد تولیدات علمی در کشور و مطلوب نبودن رشد اقتصادی و توسعه صنعتی خاطرنشان کرد: این فاصله ایجاد شده نشان دهنده موفق نبودن ما در تجاری سازی دانش است. وی تاکید کرد: یکی از اهدف سازمان ملی استاندارد بهبود فضای کسب و کار است و براساس تفاهم نامه صورت گرفته با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، گواهینامه های سی.او.سی و سی.او.پی طبق ساز و کار معینی برای محصولات دانش بنیان صادر می شود. گواهینامه انطباق سی.ا.سی به محصولات دانش بنیانی اعطا می شود که با یک استاندارد ملی، منطقه ای، جامعه ای و یا کارخانه ای مطابقت داشته باشد. گواهینامه سی.ا.پی به آن دسته محصولات دانش بنیان داده می شود که با هیچکدام از انواع استاندارد مطابقت نداشته و محصولی جدید باشد که گواهینامه مورد نظر بر اساس ویژگی های محصول و خود اظهاری تولید کننده صادر می شود.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نهادهای فرهنگی و محصولات فرهنگی و هنری

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی نهادهای فرهنگی و محصولات فرهنگی و هنری

مقاله علمی و پژوهشی" نهادهای فرهنگی و محصولات فرهنگی و هنری " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نهادهای فرهنگی و محصولات فرهنگی و هنری ، مبارزه نرم ، تهاجم فرهنگی ، هویت فرهنگی ، توسعه فرهنگی ، آسیب شناسی فرهنگی ، مهندسی فرهنگی ، مکانیسم فرهنگ سازی و ابزار فرهنگ سازی  اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله مدل سازی ویژگیهای بسته بندی محصولات غذایی وتاثیرآن بر روی تصمیم گیری خرید مشتریان با رویکرد اخلاقی

ادامه مطلب

closeمقاله مدل سازی ویژگیهای بسته بندی محصولات غذایی وتاثیرآن بر روی تصمیم گیری خرید مشتریان با رویکرد اخلاقی

مقاله علمی و پژوهشی " مدل سازی ویژگیهای بسته بندی محصولات غذایی وتاثیرآن بر روی تصمیم گیری خرید مشتریان با رویکرد اخلاقی " مقاله ای است در 12 صفحه و با 9 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث افزایش فروش,بسته بندی,مدل ها,رقابت، مصرف کننده, تولیدکننده, اخلاقی پرداخته شده است یکی از اجزای بسیار تاثیر گذار در فرایند فروش الگویی است که برای ساختار بسته بندی طراحی و انتخاب می شود. این طراحی گاهی الهام گرفته از عناصر مرتبط با محصول مثل هندسه محصول، منشا محصول یا جغرافیای تولید محصول می باشد.در شرایطی که امروزه مشتری ها از قدرت انتخاب بیشتری نسبت به گذشته برخوردار هستند، تمایلی به مشاهده توضیحات و مواد تشکیل دهنده هر یک از این محصولات برای مقایسه آنها ندارند.البته با توجه به اینکه هنوز در کشور ما فرهنگ خرید بر مبنای خرید فله و باز است هنوز راه درازی در پیش داریم تا شاهد رشد و رونق بسته بندی های محصولات باشیم ولی این روزها صادرکنندگان متوجه این شده اند که بدون توجه به این بخش توفیقی در بازار جهانی نخواهند داشت و همگان می دانیم که به خاطر همین بسته بندی بود که بازار زغفران را به اسپانیا واگذار کردیم و اگر تولید کننده ای گوشه چشمی به بسته بندی نشان می دهد در راستای ارتقای بسته بندی محصولاتش از بد به متوسط است و هنوز جایی برای بسته بندی های خلاقانه در صنعت کشور در نظر گرفته نشده است.براین راستادراین نوشتارانواع مدل هاونظریه های بسته بندی راهم ازلحاظ اخلاقی و اعتقادی نظریه های مختلف دانشمندان موردبررسی قرارداده ایم, باشد که بتوانیم گامی درراستای کمک به تولیدکنندگان و افزایش فروش آن هابرداریم. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert نرم افزار طراحی بسته و جعبه های سه بعدی زیبا Ashampoo Cover Studio

ادامه مطلب

closeنرم افزار طراحی بسته و جعبه های سه بعدی زیبا Ashampoo Cover Studio

نرم افزار طراحی بسته و جعبه های سه بعدی زیبا با Ashampoo Cover Studio 2.0.1 نرم افزار طراحی جلد و اتیکت دیسک برای همه بی شک بسته بندی هر چه زیباتر محصولات در هر زمینه ای یکی از عوامل موثر در فروش آن محصول است که علاوه بر جلب مشتری، سلیقه تولیدکننده محصول را نیز به بیننده نمایش خواهد داد.ولی مسئله مهمی که در این میان مطرح است چگونگی طراحی این بسته ها می باشد، خیلی از افراد هستند که کار با نرم افزار هایی مانند فتوشاپ و یا کرل را یاد ندارند. اما آیا این به این معنی است که این دسته از افراد می بایستی از داشتن چنین بسته بندی هایی برای محصولات شان محروم باشند و یا برای طراحی آنها توسط یک گرافیست مقدار زیادی پول بدهند؟ نه راه بهتری نیز وجود دارد.Ashampoo Cover Studio نرم افزاری است بسیار کامل و حرفه ای برای ساخت کاور ها و بسته های گرافیکی برای محصولات شما که نسخه جدید این نرم افزار همراه تمپلیت های آماده بسیار زیبا و همچنین امکان درج اطلاعات سی دی بر روی لیبل مربوطه با امکانات بسیار جدید و کارآمد دیگر ارائه شده است . برای اینکه شما بتوانید در مدت زمان کم یک بسته زیبا داشته باشید می توانید از قابلیت point-and-click این نرم افزار استفاده کنید و یا برای داشتن یک بسته اختصاصی خودتان شخصا دست به طراحی عکس های کاورتان بزنید و سپس انها را در نرم افزار وارد کنید.اگر شما هم برای ساختن کاور و لیبل برای سی دی محصولاتتان خیلی به زحمت افتاده اید هنگام کار با این نرم افزار از ساده بودن کار با این نرم افزار متعجب خواهید شد و در عین سادگی نتیجه کار یک بسته زیبا و اختصاصی برای محصول شما خواهد بود. برای طراحی یک بسته یا کاور برای محصولات با این نرم افزار کافی است عنوان و بقیه اطلاعات مربوط به سی دی را تایپ کنید و سپس یکی از چندین قالب آماده را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید , اطلاعات شما در تمپلیت انتخاب شده وارد و جاسازی می شود و سپس کاور شما آماده پرینت خواهد بود. قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Cover Studio:- قابلیت Point-and-click برای طراحی لیبل ها- تم ها و نمونه های آماده برای طراحی سریع کاور و بسته بندی- قابلیت وارد کردن اطلاعات تراک ها از سی دی به کاورها- قابلیت طراحی بسته بندی و کاور برای دیسک ها، کتابجه ها، دی وی دی ها و Blu-ray ها- ارائه ابزاری برای ویرایش سریع عکس و متن- قابلیت طراحی اختصاصی به این صورت که تمام اشیاء موجود را می توانید به صورت شخصی طراحی و وارد نمودن طرح به نرم افزار

more_vert مقاله علمی و پژوهشی محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی " مقاله ای است در 34 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی ، کالای فرهنگی ، برجسته سازی ، ارتباطات افقی ، ارتباطات عمومی ، تولیدات رسانه ای ، اعتماد ، کاربرد رسانه، قدرت رسانه ، رسانه فعال، قدرت نرم و ابزار دیپلماسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب عوامل تأثیرگذار بر انتخاب کشت محصولات زراعی

ادامه مطلب

closeکتاب عوامل تأثیرگذار بر انتخاب کشت محصولات زراعی

در کتاب عوامل تأثیرگذار بر انتخاب کشت محصولات زراعی، تالیف محمد منافی دستجردی، به تمام شاخص‌هایی که برای انتخاب کشت توسط کشاورز ضروری است پرداخته شده از جمله شاخص‌های مهمی مانند شاخص‌های انرژی (انرژی‌های ورودی، انرژی‌های خروجی، نسبت انرژی، افزوده خالص انرژی و بهره وری انرژی) و شاخص‌های مکانیزاسیون. امروزه مدیریت به‌ عنوان فاکتوری مهم در تمامی بخش‌های اقتصادی بالأخص کشاورزی قلمداد می‌شود به‌ طوری‌ که به سه فاکتور تولید یعنی زمین، کار و سرمایه عامل چهارمی تحت عنوان مدیریت اضافه گردیده است. جهت نشان دادن اهمیت و نقش مدیریت در تولید کشاورزی همین نکته کافی است که هر ساله در شرایط مشابه از نظر نهاده‌های فیزیکی در دسترس برخی از کشاورزان تولید بیشتر و در واقع بهره‌وری بالاتری دارند. با انتخاب درست می‌توان از منابع (مادی، مالی، انسانی و اطلاعاتی) به شیوه‌ای مناسب بهره‌ برداری کرد، تا از اتلاف این منابع جلوگیری شود. انتخابی که مبتنی بر اطلاعات و بینش باشد، می‌تواند به تصمیم‌ گیرنده در جلوگیری از ضایع شدن منابع کمک کند. با توجه به اینکه شرایط اقلیمی (آب‌ و هوا، خاک، شرایط خشک‌سالی و...) مسائل اجتماعی (جمعیت، میزان دخالت مکانیزاسیون در منطقه، شرایط تملک زمین‌ها و...) و اقتصادی (تسهیلات، هزینه تولید، سود و...) مناطق متفاوت است و همچنین در مورد بازاریابی و تبدیل محصولات غذایی باید سیاست‌ گذاری‌های درست و بجا اتخاذ شود. پس انتخاب نوع مناسب محصول باید بر اساس اهداف برنامه‌ریزی کشاورزی باشد. برخی از این معیارها مانند نیاز خالص از یک محصول ویژه، بهره‌وری، ارزش بازاری، تعادل و شرایط منطقه‌ای و نیازهای منابع طبیعی و دسترسی به آن‌ها به‌صورت معنی‌داری می‌تواند در انتخاب نوع محصول تأثیر داشته باشد. مدیریت تخصیص یکی از راهکارهای اصلی و شناخته‌ شده توسعه پایدار کشاورزی است که باعث جلوگیری از تخریب بیشتر منابع طبیعی می‌گردد. بنابراین انتخاب مناسب کاشت جز با اتکا به شناخت استعداد اراضی، توجه به شرایط اقتصادی اجتماعی و جامع‌ نگری دقیق میسر نخواهد بود و برای نیل به پایداری کشاورزی و در راستای افزایش ضریب اهمیت عوامل مهمی مانند پتانسیل اقلیمی مناطق در انتخاب کشت منطبق با شرایط می‌توان از طریق عامل آموزش اقدام کرد و همچنین بستر تصمیم‌گیری برای کشاورزان به صورتی مهیا گردد تا تصمیم کشت بر اساس هدف غایی کشاورزی کشور و پایداری منابع تولید و تولید با توجه به شرایط اقلیمی خاص هر منطقه انجام شود و مطالعات لازم برای بررسی رفاه اقتصادی کشاورزان بر پایه انتخاب کشت مناسب در استان‌ها صورت گیرد. در بخشی از کتاب عوامل تأثیرگذار بر انتخاب کشت محصولات زراعی می‌خوانیم: در بین مشکلات گوناگونی که در زندگی بشر وجود دارد، همواره عدم دسترسی به غذا مناسب، بیشترین تهدید برای آسایش بشر است. این مسئله ازنظر اقتصادی و اجتماعی در درجه اول اهمیت جوامع بشری قرارگرفته است، به‌طوری‌که سطح تمدن و درجه پیشرفت هر جامعه را ازنظر تغذیه مورد ارزیابی قرار می‌دهند. لذا نه‌ تنها کمیت بلکه کیفیت محصولات از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. در اکوسیستم‌های زراعی کشور عوامل زنده و غیرزنده‌ی مختلفی در تولید محصولات کشاورزی تأثیرگذار هستند که انسان برای به دست آوردن محصول بیشتر به‌طور مداوم آن‌ها را تغییر می‌دهد. شناخت این عوامل و روابط متقابل بین آن‌ها در حفظ تعادل کمی و کیفی گونه‌های تشکیل‌دهنده یک اکوسیستم اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به موارد فوق بررسی عامل تأثیرگذار در کار مهم‌ترین شرط احراز موفقیت‌ آمیز هر شغل و حرفه‌ای است. این امر به‌خصوص در کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا انتخاب کشت مناسب بقا و تداوم کشت پایدار و دستیابی به هدف‌های متعالی است؛ هرچه انتخاب کشت مناسب‌تر باشد، به همان میزان کیفیت محصول و عملکرد محصول بهتری خواهند شد. فهرست مطالب پیشگفتارفصل اول:عوامل انسانیمقدمه1-1 بررسی عوامل انسانی1-2 روش جمع‌آوری اطلاعات1-4 ارزیابی مدل انتخاب کشت1-5 بررسی تأثیر عامل‌های بر انتخاب کشت1-6 بررسی تک‌تک عامل‌های انتخاب کشتفصل دوم: عوامل شاخص‌های انرژی2-1 شاخص‌های انرژی2-2 انرژی در مکانیزاسیون2-3 انرژی‌های درجه بالا یا درجه پایین2-4 انرژی‌های تجاری یا غیرتجاری2-5 شاخص‌های ارزیابی انرژی2-6 طریقه محاسبه شاخص‌های انرژیانرژی‌های ورودی (نهاده) و خروجی (ستانده)شاخص نسبت انرژی (ER)شاخص افزوده خالص انرژی (Neg)شاخص بهره‌وری انرژی (EP)فصل سوم: عوامل شاخص‌‌های مکانیزاسیون3-1 شاخص‌های مکانیزاسیون کشاورزی3-2 مفاهیم و تعاریف مکانیزاسیون کشاورزی3-3 مبناها و شاخص‌ها در مکانیزاسیوندرجه مکانیزاسیونسطح مکانیزاسیونفصل چهارم: تجزیه کلاستر4-1 تجزیه کلاستر بر اساس فاصله کشت محصولاتضمیمهمنابع

more_vert مقاله اثر صادرات بر کارایی فنی زیربخش‌های صنعتی محصولات شیمیایی و فلزات اساسی

ادامه مطلب

closeمقاله اثر صادرات بر کارایی فنی زیربخش‌های صنعتی محصولات شیمیایی و فلزات اساسی

 مقاله علمی و پژوهشی " اثر صادرات بر کارایی فنی زیربخش‌های صنعتی محصولات شیمیایی و فلزات اساسی (رویکرد تابع تولید مرز تصادفی و داده‌های تابلویی پویا)" مقاله ای است در 26 صفحه و با 56 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث صادرات، کارایی فنی، صنایع شیمیایی و فلزات اساسی، تابع تولید مرز تصادفی، داده‌های تابلویی پویا پرداخته شده است چکیده مقاله امروزه با توجه به کمیابی عوامل تولید و نیازهای نامحدود بشر می‌بایست بر استفاده بهینه از منابع موجود و دسترسی به نرخ رشدهای بالاتر بهره‌وری و کارایی تأکید بیشتری شود تا از این طریق اهداف توسعه ملی عملی گردد. در این ارتباط یکی از عواملی که سبب افزایش کارایی می‌شود ورود به بازارهای خارجی و رونق صادرات است. در این راستا، هدف اصلی این مطالعه بررسی تأثیر صادرات بر کارایی 15 زیربخش صنعتی محصولات شیمیایی و فلزات اساسی در سطح کدهای 4 رقمی طی دوره (1388- 1379) است. در این راستا، ابتدا کارایی فنی زیربخش‌های صنعتی محصولات شیمیایی و فلزات اساسی به روش تابع تولید مرز تصادفی (SFPF) تخمین زده شد، به ‌طوری‌که متوسط کارایی فنی در سطح زیربخش‌های صنعتی محصولات شیمیایی و فلزات اساسی طی این دوره 77/0 می‌باشد، سپس با استفاده از رویکرد داده‌های تابلویی پویا (DPD) به تخمین مدل پرداخته شد و نتایج برآورد نشان می‌دهد که صادرات، واردات فناوری خارجی، سرمایه انسانی و اندازه بنگاه تأثیر مثبت و معناداری بر کارایی زیربخش‌های صنعتی محصولات شیمیایی و فلزات اساسی اقتصاد ایران دارند. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert کتاب گیاهان دارویی

ادامه مطلب

closeکتاب گیاهان دارویی

  کتاب گیاهان دارویی نوشته شهره جهانشاهی و محسن عصفوری، منطبق بر استانداردهای آموزش گیاهان دارویی بوده که مروری بر چگونگی تولید، فرآوری و آشنایی با محصولات رایج را بیان می‌دارد. گیاهان دارویی به عنوان مکمل دارویی به صور داروهای خام، داروهای فرآوری، ادویه‌جات، عطرها و غذا دارو تحول عظیمی را در پزشکی، صنعت و کشاورزی به وجود آورده است. بنابراین روش‌های بهینه تولید و هماهنگی عرضه محصولات با توجه به چگونگی نیاز مصرف کنندگان قابل توجه است. بدیهی است رعایت استانداردهای تولید محصولات دارویی به منظور استقبال عموم از مصرف گیاهان دارویی امری ضروری است. لازم به ذکر است آشنایی با روش‌های صحیح تولید محصول با کیفیت و عاری از سموم، روش‌های بهینه آبیاری و توجه به هدر نرفتن آب در کشتگاه‌ها، ایجاد کارگاه‌های کوچک یا کارخانجات مشارکتی در کنار مزارع و بها دادن به فرآوری و عمل آوری گیاهان دارویی، اعتماد به محصولات داخلی و امنیت غذایی را به دنبال خواهد داشت و می‌تواند به عنوان راه‌حلی جهت رونق کشاورزی در کشور مطرح گردد. در بخشی از کتاب گیاهان دارویی (medical heralism) می‌خوانید: گیاهان دارویی به عنوان یکی از مواهب الهی می‌باشند و چنان چه برنامه‌ریزی اصولی در شیوه تولید و بازاریابی آن صورت پذیرد، می‌تواند علاوه بر درمان بیماری‌ها، سبب ایجاد اشتغال مولد، جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مراتع و حفظ محیط زیست گردد. به نظر می‌رسد در حال حاضر مشکل اصلی در بازار فروش این محصولات است. از عمده‌ترین مشکلات موجود بر سر راه رشد و توسعه گیاهان دارویی، بازاریابی محصولات آن می‌باشد. بازاریابی صحیح سبب می‌شود ‌تا محصولات بر اساس نیاز مصرف‌ کنندگان تولید و به نحو بهداشتی و مورد پسند در اختیار آنان قرار گیرد. به دلیل ویژگی‌های خاص گیاهان دارویی مانند فسادپذیری، تولید فصلی و حجیم بودن، بازاریابی محصولات آن از حساسیت بالایی برخوردار است. عملیات بازاریابی شامل انبارداری، حمل و نقل، درجه‌بندی، بسته‌بندی و تبدیل می‌باشد. فهرست مطالب فصل اول: کلیاتفصل دوم: شرایط محیطیفصل سوم: تکثیرفصل چهارم: مواد موثرهفصل پنجم: فرآوریفصل ششم: علف‌های هرز، آفات و امراض گیاهان داروییفصل هفتم: آشنایی با تیره‌ها و خواص داروییفصل هشتم: استاندارد کردن و کنترل کیفیمنابع و ماخذ

more_vert سئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته محصولات دامی

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رشته محصولات دامی

به منظور آمادگی داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دفترچه سئوالات آزمون رشته محصولات دامی ارائه می گردد . علاقمندان می توانند اصل دفترچه آزمون را که دارای 40 سئوال می باشد را از بخش زیر دریافت کنند .

more_vert نرم افزار طراحی موکاپ سه بعدی بسته بندی محصولات iC3D Suite

ادامه مطلب

closeنرم افزار طراحی موکاپ سه بعدی بسته بندی محصولات iC3D Suite

نرم افزار طراحی موکاپ سه بعدی بسته بندی محصولات - iC3D Suite v5.0.0 x64 نرم افزار طراحی موکاپ سه بعدی بسته بندی محصولات iC3D اولین نرم افزار طراحی سریع پکیج های بسته بندی است که به شما اجازه می دهد تا با صرف کمترین زمان و هزینه، قادر به ساخت موکاپ های دیجیتالی سه بعدی شامل کارتن، برچسب، بسته ها و روکش های تاشو، بطری و ... باشید. دیگر نرم افزار های موجود در این زمینه طراحی مدل های مختلف بسته بندی را از یکدیگر جدا کرده اند و این باعث شده است تا در اکثر موارد کاربر مجبور باشد برای طراحی مدل های بسته بندی مختلف، از نرم افزار های متفاوتی استفاده کند اما iC3D این امکان را فراهم نموده است تا تمام آیتم های بسته بندی خود را در یک نرم افزار طراحی نموده و آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید. این نرم افزار از تکنولوژی Smart Mesh استفاده می کند که باعث می شود تا بدون نیاز به انجام مپینگ تکسچر UVW، بسته ها و برچسب های شما روی سطح مدل ها به درستی قرار بگیرند. قابلیت های کلیدی نرم افزار iC3D:- بصری سازی ایده های طراحی بسته بندی محصولات- طراحی برچسب و بسته بندی های منعطف با صرف کمترین هزینه و زمان- یکپارچه سازی شده با نرم افزار ادوبی ایلاستریتور و دیگر نرم افزار های Adobe- طراحی مدل های سه بعدی نامتقارن مانند بطری ها و قوطی های اسپری- تهیه خروجی با رزولوشن بالا- پرینت طرح نهایی- ایجاد فایل خروجی به صورت PDF از مدل نهایی و نمایش تمام وجوه مدل سه بعدی- تکنولوژی Smart Mesh