جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی چالش های مطبوعات و الگوی مطلوب مدیریتی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی چالش های مطبوعات و الگوی مطلوب مدیریتی

مقاله علمی و پژوهشی" چالش های مطبوعات و الگوی مطلوب مدیریتی " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به چالش های مطبوعات و الگوی مطلوب مدیریتی ، مدیریت مطبوعات ، دیدگاه امام خمینی (ره) و دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی الگوی مطلوب تدوین سیاستهای رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی الگوی مطلوب تدوین سیاستهای رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" الگوی مطلوب تدوین سیاستهای رسانه ای " مقاله ای است در 38 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به الگوی مطلوب تدوین سیاستهای رسانه ای ، موضوعات استراتژیک ، الگوی اصولگرا ، الگوی دموکراتیک و استراتژی رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی الگوی مطلوب برنامه های دینی تلویزیون

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی الگوی مطلوب برنامه های دینی تلویزیون

مقاله علمی و پژوهشی" الگوی مطلوب برنامه های دینی تلویزیون " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به الگوی مطلوب برنامه های دینی تلویزیون ، برنامه دینی ، صنعت رسانه ، رسانه دینی ، دیدگاه ابزار گرایانه ، دیدگاه ذات گرایانه و نظریه همگرا اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله بررسی تحلیلی مبانی ارزش‌شناختی تعلیم و تربیت اسلامی ازمنظر استاد مطهری به منظور تدوین الگوی مدرسه‌ی مطلوب

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی تحلیلی مبانی ارزش‌شناختی تعلیم و تربیت اسلامی ازمنظر استاد مطهری به منظور تدوین الگوی مدرسه‌ی مطلوب

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی تحلیلی مبانی ارزش‌شناختی تعلیم و تربیت اسلامی ازمنظر استاد مطهری به منظور تدوین الگوی مدرسه‌ی مطلوب " مقاله ای است در 18 صفحه و با 32 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث فلسفه‌ی تعلیم و تربیت اسلامی، ارزش‌شناختی، مطهری، الگو، مدرسه‌‌ی مطلوب پرداخته شده است چکیده مقاله این پژوهش، با هدف معرّفی الگوی مدرسه‌‌ی مطلوب براساس تحلیل مبانی ارزش‌شناختی استادمطهری (ره) به نگارش درآمده است. نوع پژوهش، پژوهش تربیتی از نوع بنیادی-کاربردی و روش مورد استفاده، تحلیلی-استنباطی بوده و با استفاده از روش کتابخانه‌ای (واقعی ومجازی) اطّلاعات جمع‌آوری و ابزار گردآوری اطّلاعات نیز فیش‌برداری است. ابتدا مفهوم تعلیم و تربیت اسلامی، الگو، ارزش‌شناختی و مدرسه‌ی مطلوب تعریف و سپس مبانی ارزش‌شناختی از منظر شهیدمطهری(ره) مورد بررسی قرار گرفته و استخراج شده است و در ادامه الگوی مدرسه‌ی مطلوب با نگاه تحلیلی به مبانی ارزش‌شناختی استاد، استنباط و ترسیم شده است. یافته‌های پژوهش نشان داد که: از منظر استادمطهری، مدرسه‌ی مطلوب، مدرسه‌ای است که انسانیّت، پذیرش ارزش‌ها درفضایی آکنده از آرامش، تکریم و احترام فراگیران، آموزش رفتاری توام با تدبر و تامّل در مقابل ارزش‌ها، مادی نبودن صرف ارزش‌ها، تدوین اهداف ارزشمند و پرجاذبه، توام بودن علم و عمل، اخلاق‌محوری، پرورش انسان‌های صاحب‌درد دوری از حق، طالب کمال مطلق ، پرورش مصلحان اجتماعی عابد و عالمان مصلح اجتماعی، انسان‌های آزاده، ، مسئولیّت‌پذیر، تقویت اراده‌ی دانش‌آموزان، عدالت‌محوری، احقاق‌حق، تقویت عاطفه‌ی به‌جا و توجّه به برنامه‌های عبادی، تقویت و پرورش جنبه‌‌های هنری و خلّاقیت و درس شرف و انسانیت و معنویت و تعادل در ارزش‌ها از جمله آموزه‌های مدرسه‌ی مطلوب می‌باشد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی الگوی اثربخش نظام اداری ایران

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی الگوی اثربخش نظام اداری ایران

مقاله علمی و پژوهشی" الگوی اثربخش نظام اداری ایران " مقاله ای است که در 26  صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به الگوی اثربخش نظام اداری ایران ، بعد سیاسی ، بعد حرفه ای ، بعد قانونی ، بعد مدیریتی و نظام اداری اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب ایده های ناب مدیریتی

ادامه مطلب

closeکتاب ایده های ناب مدیریتی

پرورش اندیشه و تعالی فکر سرلوحه ی تعلیم و تربیت هر قوم و ملتی است که از طریق آن می توان به سطوح والای زندگی فردی و اجتماعی دست یافت. کتاب ایده های ناب مدیریتی سعی دارد با اریه ی نکته ها و ایده های مدیریتی، سیستم هشدار دهنده ای را در مدرسه ایجاد کند، تلنگری بزند، احساس مسئولیت مدیران را بیش تر کند و دردهای مدرسه را نمایان تر سازد تا به سوی بالندگی، پویایی و تحرک بیش تر پیش رود. مطمئنا هیچ تحولی در آموزش و پرورش رخ نخواهد داد مگر اینکه ابتدا در نحوه ی نگرشمدیران مدرسه به عنوان رهبران نظام آموزش و پرورش تغییر حاصل شود. تحول در تفکر مدیر به عنوان رهبر تیم آموزشی، مساوی است با تحول و پویایی در مدرسه.

more_vert تصویب اصول سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی

ادامه مطلب

closeتصویب اصول سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی

 اصول سنجش شایستگی‌های مدیران نهادهای علمی که براساس آن پنج مولفه مورد سنجش قرار می گیرد، به تصویب شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری رسید. به گزارش روز دوشنبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، یازدهمین جلسه شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف با موضوع بررسی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل وزارتخانه برگزار شد.بر اساس مصوبه شورای نظارت و ارزیابی وزارت علوم، در سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی پنج مؤلفه «شخصیت فردی و ویژگی‌های حرفه‌ای»، «توانایی‌های مدیریتی»، «شایستگی رهبری»، «مهارت‌های ارتباطی» و «دانش مدیریتی» مورد سنجش قرار می‌گیرد.همچنین شاخص‌های سنجش هریک از مؤلفه های شایستگی، براساس نتایج حاصل از مطالعات بین‌المللی، تجربیات ملی و بومی‌سازی آنها برای انواع نهادهای علمی (آموزشی، پژوهشی و فناوری) تعریف و با توجه به تفاوت مأموریت نهادهای مختلف علمی و نقش مدیر در هر نهاد، وزن هر یک از شاخص‌ها تعیین می‌شود.با توجه به هدف شایسته‌سالاری و نخبه‌گماری در نظام مدیریت علمی، حاصل سنجش شایستگی‌ها با رعایت «شرایط اولیه تصدی سِمَت‌های مدیریتی»، مصوّب شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ ۱۰ اسفندماه ۸۹ در انتخاب از میان نامزدهای مناسب در نهادهای علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.برای سنجش شایستگی از روش‌های علمی و عملیاتی شامل پرسشنامه، مصاحبه، مشاهده، بررسی اسناد و سایر روش‌های مناسب استفاده می‌شود و حاصل این سنجش، علاوه برکمک در نخبه‌گزینی، راهنمایی لازم را برای تدوین دوره‌های آموزش فردی و حرفه‌ای مستعدان مدیریت فراهم می‌آورد.سنجش شایستگی در سطوح مختلف مدیریتی در نهادهای علمی امکان‌پذیر است و نهادها می‌توانند بر اساس الگوی مصوّب در مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت و انطباق آن برای حوزه‌های مدیریتی خود، از آن برای انتخاب اصلح مدیران در سایر سطوح مدیریتی استفاده کنند.در بخش دیگری از این نشست، منصور غلامی، وزیر علوم،‌تحقیقات و فناوری گفت: برخی از شاخص‌ها مانند تجربه، حسن شهرت و تخصص در زمان انتخاب رؤسای نهادهای علمی مورد توجه قرار می‌گیرد؛ ولی این الگو می‌تواند سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی را به صورت علمی اجرایی کند.وی علاوه بر سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی در هنگام انتصاب، بر پیاده‌سازی فرایند شایسته‌گزینی در مدیریت‌های سطوح پایین‌تر نهادهای علمی تأکید کرد و اظهار داشت: رؤسای نهادهای علمی پیش از تصدی ریاست نهاد، لازم است چندین مرحله از مدیریت‌های درون نهاد را طی کرده باشند.

more_vert مقاله ویژگیهای زندگی مطلوب در روانشناسی مثبت و مقایسه آن با زندگی مطلوب در منابع اسلامی

ادامه مطلب

closeمقاله ویژگیهای زندگی مطلوب در روانشناسی مثبت و مقایسه آن با زندگی مطلوب در منابع اسلامی

مقاله علمی و پژوهشی " ویژگیهای زندگی مطلوب در روانشناسی مثبت و مقایسه آن با زندگی مطلوب در منابع اسلامی " مقاله ای است در 14 صفحه و با 20 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث زندگی مطلوب، روانشناسی مثبت، شادکامی، حیات طیبه، سعادت، عصر ظهور، منابع اسلامی پرداخته شده است چکیده مقاله هدف از انجام این پژوهش، بررسی ویژگیهای زندگی مطلوب از دیدگاه روانشناسی و اسلام و مقایسه بین آنهاست که با روش توصیفی- تحلیلی صورت گرفته است. زندگی مطلوب از دیدگاه روانشناسان مثبت، از دو دیدگاه کلی لذتگرا و سعادتگرا مورد بررسی قرار گرفته است. امروزه روانشناسی مثبت، رویکردی سعادت گرا به زندگی مطلوب داشته و بر منش و فضیلت های فردی تاکید کردهاند و مراحلی را برای تحقق زندگی مطلوب برشمردهاند. افرادی که به تمام مراحل زندگی مطلوب، نائل شوند به خود شکوفایی رسیدهاند. آنچه برای طی کردن مراحل مختلف زندگی مطلوب لازم است، استفاده از کارکرد بهینه و بهره گیری از تمام استعدادها در جهت شکوفایی و دستیابی به تواناییهای بالقوه افراد میباشد. زندگی مطلوب از دیدگاه اسلام، در گسترهای وسیعتر از آنچه در روانشناسی مثبت وجود دارد، طرح شده است؛ در دیدگاه اسلام، زندگی انسان دارای دو سطح دنیوی و اخروی است که ارتباط تنگاتنگی هم با یکدیگر دارند. زندگی مطلوب در منابع اسلامی، بر محور سعادت شکل میگیرد و افراد به هر اندازه که از اسباب سعادت بهرمند باشند، به همان میزان از زندگی مطلوب دنیوی و اخروی برخوردار خواهند بود. البته تحقق کامل اسباب سعادت دنیوی و عوامل زمینه ساز زندگی مطلوب اخروی، در دوره ای خاص از زندگی بشر- به خاطر تحولات عمیقی که در این دوره اتفاق میافتد- امکان دارد که از آن به دوره ظهور امام زمان (عج) یاد میشود. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert دانلود مقاله درونی سازی اصول مدیریتی با توجه به نامه‌های امام علی(ع)

ادامه مطلب

closeدانلود مقاله درونی سازی اصول مدیریتی با توجه به نامه‌های امام علی(ع)

مقاله علمی و پژوهشی درونی سازی اصول مدیریتی با توجه به نامه‌های امام علی(ع) مقاله ای است که در 22 صفحه و با 24 عنوان فهرست منابع منتشر شده است . در این مقاله موضوعات نهج‌البلاغه؛ اصول مدیریتی؛ فرهنگ‌سازی؛ حاکمیت؛ عدالت محوری و مردم‌داری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است  

more_vert مقاله علمی و پژوهشی خودرهبری ،خود مدیریتی و سرمایه های انسانی سازمان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی خودرهبری ،خود مدیریتی و سرمایه های انسانی سازمان

مقاله علمی و پژوهشی" خودرهبری ،خود مدیریتی و سرمایه های انسانی سازمان " مقاله ای است که در 20  صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به خودرهبری ،خود مدیریتی ، سرمایه های انسانی سازمان، خود مشاهده گری ، خود ارزیابی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مدیریت دانش و شکاف وضع موجود با وضع مطلوب

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مدیریت دانش و شکاف وضع موجود با وضع مطلوب

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت دانش و شکاف وضع موجود با وضع مطلوب" مقاله ای است که در16 صفحه و با 34 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت دانش، شکاف دانش، وضع موجود و وضع مطلوب اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی

مقاله علمی و پژوهشی" تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی " مقاله ای است در 32 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی ،سرمایه اجتماعی ، سرمایه سازمانی ، روابط عمومی تحول گرا ، مفهوم نهاد اجتماعی ، مفهوم روابط عمومی ، روابط عمومی اسلامی و ویژگی روابط عمومی مطلوب اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی فرهنگ سازمانی و ارزشهای مطلوب فرهنگی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی فرهنگ سازمانی و ارزشهای مطلوب فرهنگی

مقاله علمی و پژوهشی" فرهنگ سازمانی و ارزشهای مطلوب فرهنگی" مقاله ای است که در20 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به فرهنگ سازمانی، ارزشهای رقابتی ، جذب مدیریت منابع انسانی و ارزشهای مطلوب فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه های جمعی ، جامعه دانایی و رویکرد مدیریتی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه های جمعی ، جامعه دانایی و رویکرد مدیریتی

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های جمعی ، جامعه دانایی و رویکرد مدیریتی " مقاله ای است در 18  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های جمعی ، جامعه دانایی، فرهنگ رسانه ، فرهنگ ارتباطات رسانه، مدیریت منظومه ای و رویکرد مدیریتی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مؤلفه های حکمرانی مطلوب و چند سازمانه مشارکت مدنی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مؤلفه های حکمرانی مطلوب و چند سازمانه مشارکت مدنی

مقاله علمی و پژوهشی" مؤلفه های حکمرانی مطلوب و چند سازمانه مشارکت مدنی " مقاله ای است که در 22  صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مؤلفه های حکمرانی مطلوب، ساز و کار حکمرانی ، سیستم حکمرانی، مشارکت مدنی و چند سازمانه مشارکت مدنی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله مقایسه الگوی روان شناختی بخشایش گری غربی با بخشایش گری در قرآن

ادامه مطلب

closeمقاله مقایسه الگوی روان شناختی بخشایش گری غربی با بخشایش گری در قرآن

مقاله علمی و پژوهشی " مقایسه الگوی روان شناختی بخشایش گری غربی با بخشایش گری در قرآن " مقاله ای است در 14 صفحه و با 22 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث بخشایش گری، الگوی اسلامی، الگوی غربی پرداخته شده است چکیده مقاله هدف پژوهش حاضر مقایسه سطوح الگوی اسلامی بخشایش¬گری با الگوی روان شناختی غربی بود. در الگوی روان شناختی غربی و در مدل انرایت (1991)، بخشایش گری شامل چهار سطح افشاسازی، تصمیم-گیری، اقدام و عمیق سازی است. در این راستا، به منظور مقایسه سطوح بخشایش گری الگوی غربی با دین اسلام از تحلیل محتوا و استخراج متون مربوط به بخشایش‌گری از روش سبک-شناسی کامپیوتری به همراه تورق کتاب های مهم دینی استفاده شد. پس از تفحص در قرآن کریم مشخص شد که چهار کلمه عفو، صفح، غفران و رحمت بیشتر مواقع در کنار هم آورده شده اند و ترتیب توالی آنها معنای عمیق تر شدن فرایند بخشیدن را نشان میدهد. در اسلام ما شاهد تاکید زیادی بر رحمت و بخشش هستیم که بازتابی از رحیم و بخشنده بودن خداست و نشان دهنده غنی بودن بافت فرهنگ اسلامی است. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله تحلیل الگوی قرآن در روش تذکر در برخورد با انحرافات اخلاقی

ادامه مطلب

closeمقاله تحلیل الگوی قرآن در روش تذکر در برخورد با انحرافات اخلاقی

مقاله علمی و پژوهشی " تحلیل الگوی قرآن در روش تذکر در برخورد با انحرافات اخلاقی " مقاله ای است در 14 صفحه و با 23 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث الگوی اخلاقی، الگوی قرآنی، روش تربیتی، تذکر، رذائل و فضایل، انحرافات اخلاقی پرداخته شده است چکیده مقاله قرآن به عنوان منبع معتبر و جایگاه الهی ووحیانی که دارد می‌تواند به ویژه در زمینه رفع و دفع رذایل و انحرافات اخلاقی بسیار کارگشا باشد؛ بررسی آیات الهی نشان می‌دهد قرآن اصول و روش‌هایی را برای تربیت اخلاقی جامعه متذکر گردیده است یکی از این روش‌ها روش «تذکر» است؛ اینکه این روش بر اساس آیات الهی چیست و چگونه و با چه شیوه‌هایی می‌تواند منجر به تربیت اخلاقی و به ویژه دوری از رذایل و انحرافات اخلاقی گردد مسئله مقاله پیش روست، این روش که برخی آن را به عنوان یکی از اصول اخلاقی نیز تلقی کرده‌اند با شیوه‌های؛ ایجاد پرسش و استدلال، عبرت‌آموزی، موعظه حسنه، توصیه، تمثیل، مقایسه، زمینه تذکر و غفلت‌زدایی را در افراد ایجاد کرده و سبب تربیت اخلاقی افراد گردد. قرآن کریم با بیان این اصول و شیوه‌های اجرای آن در قالب قصص و برخوردهای انبیا با انحرافات اخلاقی، به انسان می‌آموزد تا با استفاده از این ابزار در جهت ایجاد صفات اخلاقی مطلوب ومحو کردن انحرافات و ناهنجاری‌ها تلاش کند. تاکید این پژوهش بر ایاتی است که در قرآن انحرافات اخلاقی به ویژه در سنین جوانی صورت گرفته می‌باشد و این مقاله عهده دار توصیف و تحلیل آن‌ها در راستای مسئله پیش گفته می‌باشد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert نرم افزار طراحی الگوی پوشاک Wild Ginger Software Cameo

ادامه مطلب

close نرم افزار طراحی الگوی پوشاک Wild Ginger Software Cameo

نرم افزار طراحی الگوی پوشاک - Wild Ginger Software Cameo v6 نرم افزار طراحی الگوی پوشاک Cameo نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی الگوی پوشاک است که در راستای کمک به طراحان و دوزندگان حرفه ای پوشاک توسعه داده شده است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به وسیله ی کامپیوتر الگوی لباس موردنظر خود را به طور دلخواه و با اندازه های کاملاً سفارشی رسم کنید و یا حتی آن را با استانداردهای سایز رایج در صنعت پوشاک، ایجاد کنید.ابزارهایی که Cameo در اختیار کاربران قرار می دهد، به کاربر این امکان را می دهد که رسم ها را در حالت پیش نویس (طرح اولیه) باقی گذاشته و ذخیره کند و یا الگوهایی که قبلاً طراحی شده اند را بازنموده و ویرایش کند. همچنین این برنامه، ماژول ها و کتابخانه هایی را برای کاربرانش فراهم نموده است تا احتیاجات معمول آنان را در هنگام رسم الگوی لباس برآورده کند. قابلیت های کلیدی نرم افزار Cameo:- رسم انواع الگوهای دوخت با استفاده از ابزارهای حرفه ای- ماژول پوشاک برای ایجاد الگوی پوشاک های مخصوص کودکان، خانم ها و آقایان با سایزهای سفارشی- ماژول مدیریت متریال و استایل در طراحی ها- دسترسی آسان به راهنما، فیلم آموزشی و پروژه های برنامه- ایجاد شده توسط متخصیصین حوزه طراحی الگو- رابط کاربری مدرن و ناوبری آسان در میان منو ها و ابزارها- ایجاد گزارش و خروجی گرفتن به صورت HTML, RTF و PDF- مدیریت کامل تنظیمات مربوط به چاپ (پرینت سفارشی)- و ...

more_vert مقاله علمی و پژوهشی راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی

مقاله علمی و پژوهشی" راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی ، رسانه های محلی ، ماتریس سوات سپهر رسانه ای ، تولیدات رسانه ای ، مدیریت راهبردی و نظریه مینتزبرگ اشاره  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب جاری‌سازی استراتژی، راهنمای گام‌به‌گام پیاده‌سازی استراتژی در عمل

ادامه مطلب

closeکتاب جاری‌سازی استراتژی، راهنمای گام‌به‌گام پیاده‌سازی استراتژی در عمل

کتاب جاری‌سازی استراتژی، راهنمای گام‌به‌گام پیاده‌سازی استراتژی در عمل نوشته  دکتر مجتبی لشکربلوکی است که انتشارات آریاناقلم آن را منتشرنموده است بررسی موضوع کتاب: بسیاری از ما شاهد استراتژیهایی بوده‌ایم که هیچگاه پیاده نشده‌اند و یا در کشاکش رویارویی با ناهمواری های داخلی و محیطی از پیشروی باز مانـده‌اند. این شرایـط برای هیچکس مطلوب نیست ولی به هرصورت اتفاق افتاده و هنوز هم میافتد، چرا؟ زیرا جاری‌سازی استراتژی دنیایی پیچیده و بزرگ است که باید آن را به خوبی دنیای برنامه‌ریزی استراتژیک شناخت در این کتاب برآنیم تا حتی‌المقدور متدولوژی‌ای کامل، ساختیافته و کاربردی ارایه شود. این الگو همانند یک نقشه راهنما، در هر مقطع از سیر حرکت استراتژیک، ضرورت‏‌های اصلی را آشکار ساخته و اولویت‌های مدیریتی و راهبری را در کانون توجه قرار می‌دهد.